Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 68666 keer)

stepany

  • Gast
Re: Aflevering 7
« Reactie #60 Gepost op: 16-02-2007, 08:40:17 »
Ik vraag me echt af wat de Mol in de tweede opdracht heeft gedaan. Behalve Nadja was er niemand die echt probeerde om de boel te verzieken (al was het maar omdat ze Inge die vrijstelling niet gunden). Ik vond het wel opvallend dat Renate haar joker voor het vraagteken wilde inruilen. En lag het nu aan mij, of was Eva Nadja wel heel erg aan het opstoken, om bij Inge in de tent te springen? Of misschien had de Mol wel zelf de tent met de vrijstelling, en kon ze het niet aan de groep verkopen, om bij iemand anders erbij te gaan zitten en haar eigen vrijstelling op te offeren. Ik vond in ieder geval wel dat Inge weinig moeite deed om haar eigen tent te verdedigen.

Op het moment dat Eva Nadja opstookt om in die tent te gaan moet Eva maar afwachten of het ook gaat gebeuren. Zo zou ze als mol zijnde dus moeten afwachten of de opdracht gaat mislukken. Lijkt me ook niet.
Waarom heeft Inge haar tent niet tot het eind verdedigd?
Allemaal vragen, wat het weer zeer verwarrend maakt.

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #61 Gepost op: 16-02-2007, 08:56:49 »
Waarom is het verdacht dat Eva geen geld vind, het geld dat de mol binnenhaalt komt immers toch niet in de pot.
Bij die wandeling was de opdracht van Eva niet specifiek, ze kon die anderhalf uur op verschillende manieren uitvoeren.
De andere kandidaten hadden echt specifieke opdrachten meegekregen. Al met al niks dan lof voor deze uitzending, echt schitterend.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #62 Gepost op: 16-02-2007, 08:59:00 »
Lees het dagboek maar: "dankzij Nadja vielen mijn spelletjes minder op". Denk aan de vlotopdracht, biechts van Eva Nadja's gedrag. Eva moet het vanaf nu wel alleen gaan doen, omdat haar schild Nadja weg is. Inge is ook wel wat verdachter geworden maar als je de eerste paar aflveringen terug ziet, dan is ze nog veel te fanatiek.

Renate is het echt niet mensen, het programma is wel gemanipuleerd maar niet zo erg. Twee jaar geleden ging ook iedereen op z'n bek bij Lottie en dat werd gewoon in de biechts enzo gezegd. Dick stemde vol op Renate evenals Nadja. Voor Paul en Renate valt er nu een mol weg, dus gaan ze wel overstappen naar Eva. Inge zat al redelijk op het goede spoor.

Paul is het ook echt niet, dat is nu wel duidelijk (na die wandelopdracht)



Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #63 Gepost op: 16-02-2007, 09:11:20 »
Vragen uit de test van Dick:
vraag 12: Op welke positie hing de foto van de Mol op het pad tijdens de jungle opdracht?
vraag 18: Hoeveel jokers heeft de mol gekocht bij de veiling? (klopt niet deze vraag?)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #64 Gepost op: 16-02-2007, 09:16:53 »
Vragen uit de test van Dick:
vraag 12: Op welke positie hing de foto van de Mol op het pad tijdens de jungle opdracht?
vraag 18: Hoeveel jokers heeft de mol gekocht bij de veiling? (klopt niet deze vraag?)


waar heb je dit dan vandaan? die laatste vraag komt inderdaad uit aflevering 4 inderdaad. De antwoorden van Dick die je ziet, zijn ook alleen de antwoorden. Ik zie nergens vragen staan.

Offline ruudlassche

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #65 Gepost op: 16-02-2007, 09:43:26 »
Vanaf aflevering 1 zeg ik al dat het Paul is, en toen hij, nadat hij een rood scherm kreeg, ook weer terug kwam in het spel EN overleefde, wist ik het zeker, ik volg al zijn acties en weet dat hij het is. Dat hij toevallig nu een opdracht goed heeft voltooid, betekent niet dat hij de mol niet is. Bedenk eens goed wat hij de andere afleveringen dan wel niet goed heeft gedaan? Ik kan niets verzinnen, hij veroorzaakt eerder verwarring met vragen. De rest van de dames zijn te overdreven bezig om de aandacht op zich te vestigen en zo zit het programma gewoon niet in elkaar. Ik hoop dat ik gelijk krijg, en anders bied ik hier netjes mijn ecuses aan hoor! :)

Offline Zaz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #66 Gepost op: 16-02-2007, 09:47:39 »
waar heb je dit dan vandaan? die laatste vraag komt inderdaad uit aflevering 4 inderdaad. De antwoorden van Dick die je ziet, zijn ook alleen de antwoorden. Ik zie nergens vragen staan.

Als je de test kijkt bij afl.6 komt wel
vraag 18: Hoeveel jokers heeft de mol bij de veiling gekocht?
in beeld...
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #67 Gepost op: 16-02-2007, 09:47:53 »
waar heb je dit dan vandaan? die laatste vraag komt inderdaad uit aflevering 4 inderdaad. De antwoorden van Dick die je ziet, zijn ook alleen de antwoorden. Ik zie nergens vragen staan.

Om de antwoorden als goed of fout te kunnen inschatten, moet je eerst nog de vraag bij dat antwoord bedenken en dat zal niet meevallen. Dick had niet zoveel vragen goed.

Mij viel Eva op het eiland op. Het was haar idee om te gaan loten. Daarna zat ze behoorlijk het vuurtje op te porren tijdens het gesprek op het terras.

Dat wat Renate in de biecht over Inge vertelde, was mij nog niet zo opgevallen maar ik neem het maar voor kennisgeving aan. Inge ligt dus niet zo lekker bij het jongere spul.

Volgens mij was het bij de tentjes opdracht verboden de bordjes te verplaatsen of elkaar aan te raken. Anders was het spelletje wellicht anders verlopen (Stel dat Dick er nog bij was. En dat door 'vliegje' Nadja de pot 5000 euro misloopt....)

Eva zat bij de wandelopdracht in de beste molpositie. De taktiek om een wandeling op te  houden zijn: veel naar wc gaan, veel vragen stellen of achteraan sjokken om het tempo te drukken. De beste positie om verwarring te zaaien.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #68 Gepost op: 16-02-2007, 09:57:30 »
.

Volgens mij was het bij de tentjes opdracht verboden de bordjes te verplaatsen of elkaar aan te raken. Anders was het spelletje wellicht anders verlopen (Stel dat Dick er nog bij was. En dat door 'vliegje' Nadja de pot 5000 euro misloopt....)


Haha, als Dick er nog in had gezeten, dan had hij Nadja aan haar enkels die tent weer uitgesleept, haha. Die kop ook van Inge als ze samen in de tent zitten, superactie!

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #69 Gepost op: 16-02-2007, 10:13:25 »
NADJA ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ;D
mijn avond kon niet meer stuk, wat een opluchting dat zij de mol niet is zeg!!
Heerlijk!
Verder heb ik de aflevering nog niet gezien overigens, dat probeer ik nu te doen maar hij staat er nog niet...
weet iemand waar hij staat en of hij al te bekijken is?
Triomf!

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #70 Gepost op: 16-02-2007, 11:01:19 »
Het plaatje op de nl-site doet me denken aan de laatste van vorig jaar
daar stonden van links naar rechts Roderick, Frederique en Milouschka met als onderschrift.. "Tja, daar sta je dan, met al je goede molbedoelingen"
In mijn ogen sloeg elk stukje tussen de komma's op 1 van de 3: Roderick=Tja (verliezer), Frederique=daar sta je dan (winnaar), Milouschka=met al je goede molbedoelingen (Mol). Dit bleek achteraf ook te kloppen..

In dit geval zou t nu dit rijtje op leveren
Inge=vraagteken (mol??)
Paul=antwoorden (winnaar??)
Nadja=vrijstelling (nja, nadja is niet relevant meer..)
Renate=joker (=renate een joker omdat ze er vlak voor de finale uitligt?)
Eva=niks (verliezer?)

t is een beetje gezocht hoor... maar ik denk wel dat er iets mee bedoelt wordt...
zullen t volgende week wel merken ;)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #71 Gepost op: 16-02-2007, 11:04:36 »


In dit geval zou t nu dit rijtje op leveren
Inge=vraagteken (mol??)
Paul=antwoorden (winnaar??)
Nadja=vrijstelling (nja, nadja is niet relevant meer..)
Renate=joker (=renate een joker omdat ze er vlak voor de finale uitligt?)
Eva=niks (verliezer?)

t is een beetje gezocht hoor... maar ik denk wel dat er iets mee bedoelt wordt...
zullen t volgende week wel merken ;)

zo jij hebt slecht opgelet:

Inge had de vrijstelling
Nadja had niets (en dook later bij inge)
Renate had 1 joker
Eva had de antwoorden
Paul had het vraagteken

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #72 Gepost op: 16-02-2007, 11:07:50 »
Zo jij hebt slecht gelezen..  :P
Ik had t over dit plaatje... tekstjes van links naar rechts gekoppeld aan kandidaten van links naar rechts...

t feit dat de te winnen prijzen niet corresponderen met wie wat kreeg in de aflevering maakt t tekstje nog dubieuzer, en mogelijk n hint...

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #73 Gepost op: 16-02-2007, 11:08:10 »
Ik vond het weer een leuke aflevering! De eerste opdracht zeker zeer interessant. Zowel de kandidaten als de mol zijn gemotiveerd om geld te pakken. Ik denk toch eerder dat de mol wel geld zal pakken dan niet. Omdat een ander dan in ieder geval het geld niet kan pakken. Alleen Nadja en Inge pakten geld, Nadja viel af, dus dit vind ik wel een redelijke aanwijzing richting Inge.

Voor mijn gevoel is Renate nog steeds de mol, maar er zijn wel redelijk veel dingen die dit tegenspreken. Al is het wel verdacht dat ze wou ruilen met Paul. Als Renate het vraagteken had gehad, kon ze de opdracht erna verknallen (ze zou de joker niet gebruiken).

Ik ben in ieder geval blij dat Nadja eruit is. Zij verziekte het hele idee van het programma. Bij kandidaten moet het om de uiteindelijke winst en om de hoeveelheid geld gaan, maar ik had het idee dat Nadja alleen voor de winst ging, zonder zich te bekommeren om wat er verdiend werd.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #74 Gepost op: 16-02-2007, 11:09:54 »
Zo jij hebt slecht gelezen..  :P
Ik had t over dit plaatje... tekstjes van links naar rechts gekoppeld aan kandidaten van links naar rechts...

t feit dat de te winnen prijzen niet corresponderen met wie wat kreeg in de aflevering maakt t tekstje nog dubieuzer, en mogelijk n hint...

sorry beetje snel gelezen inderdaad, misschien kan het iets zijn, maar inge is niet de mol, dus klopt het niet  ;)

Offline Iwan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #75 Gepost op: 16-02-2007, 11:39:43 »

In dit geval zou t nu dit rijtje op leveren
Inge=vraagteken (mol??)
Paul=antwoorden (winnaar??)
Nadja=vrijstelling (nja, nadja is niet relevant meer..)
Renate=joker (=renate een joker omdat ze er vlak voor de finale uitligt?)
Eva=niks (verliezer?)

't zou ook kunnen zijn:
Vraagteken = verliezer = Inge die met vraagtekens achterblijft
Antwoorden = winnaar = Paul
Vrijstelling = afvaller (hoeft geen executie meer te doen) = Nadja
Joker = volgende afvalller? = Renate
Niks = Mol die niks wil verdienen = Eva

En is t iemand opgevallen hoe vaak Karel "eeeh" zegt tijdens de rondleiding? Vooral in 't begin was dit overdreven veel volgens mij.
Kan alleen niks bedenken waar dit een hint voor is...???
« Laatst bewerkt op: 16-02-2007, 11:53:05 door Iwan »
The show must go on

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 7
« Reactie #76 Gepost op: 16-02-2007, 11:57:49 »

En is t iemand opgevallen hoe vaak Karel "eeeh" zegt tijdens de rondleiding? Vooral in 't begin was dit overdreven veel volgens mij.
Kan alleen niks bedenken waar dit een hint voor is...???


Denk dat het een hint is dat Karel eigenlijk helemaal geen gids is en alleen maar voor deze ene keer alle feitjes tijdens de tour heeft moeten leren.

 ::vergroot::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline valentino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #77 Gepost op: 16-02-2007, 14:39:03 »
lijkt wel of toch paul de mol is
door deze regel in dagboek mol
*Alhoewel die boot wel moeilijk door de golven kwam. *
hij zat op dat bootje met die motor
en toch blijf ik nu op eva ivm bij eerste uitzending
eva de molaflevering op haar tv had

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #78 Gepost op: 16-02-2007, 15:29:33 »
Nadja eruit, jammer, het was voor mij wel duidelijk dat zij de mol niet was. Ik zit al vanaf het begin op Renate (behalve 1 week op Dick, maar toen ging hij eruit) en daar blijf ik bij, alhoewel ik Inge ook steeds verdachter vind worden. Eva is een goeie tweede. Paul is het niet, maar hij gaat wel winnen.

Met de geld-zoek opdracht kunnen we denk ik niet zoveel. Is het verdacht als je weinig geld vindt of juist als je heel fanatiek al het geld vindt. Dit gaat late toch later weer van de pot af (beetje flauw). Dat Paul een beetje treuzelde met dat bootje is alleen maar om hem ook een beetje verdacht te maken. Die jongen doet zo weinig verkeerd...

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 7
« Reactie #79 Gepost op: 16-02-2007, 15:57:14 »
lijkt wel of toch paul de mol is
door deze regel in dagboek mol
*Alhoewel die boot wel moeilijk door de golven kwam. *
hij zat op dat bootje met die motor
en toch blijf ik nu op eva ivm bij eerste uitzending
eva de molaflevering op haar tv had

waarom zou aan de hand van die regel paul de mol zijn ? de anderen, inclusief de mol hebben toch ok gezien dat de boot moeilijk door de golven kwam
dennis for mole !