Poll

wat willen we voor opdruk?

het is 1 grote...
niets is wat het lijkt
het is geen spel, het is oorlog!

Auteur Topic: Animo voor widm shirts?  (gelezen 185122 keer)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #60 Gepost op: 21-02-2007, 17:18:13 »
tof zeg :D maar kan je dr geen andere mol op zetten ? ghehe, george bijvoorbeeld :p
nee, nouja ik vind het leuk :)
dennis for mole !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #61 Gepost op: 21-02-2007, 17:31:18 »
Ja ok, 117 euro winst, maar er stond opbrengst ::vergroot::
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #62 Gepost op: 21-02-2007, 17:49:49 »
Ja, ik zal het even voor je op een rijtje zetten:

gif, kan maximaal 256 kleuren bevatten, waarvan er 1 volledig transparant kan zijn. Door deze kleurbeperking ziet het er over het algemeen sleccht uit en vanwege oude software patenten heeft het een vrij slechte naam.
png, kan 256 kleuren bevatten, waarvan 1 volledig transparant, of 16 miljoen kleuren met 256 gradaties transparantie per kleur
tga, heeft volgens mij dezelfde specificaties als png, maar is wat algemener geaccepteerd.

Waarom verrekt mijn IE 7.0 het dan om het TGA bestand te tonen?  >:(

http://www.marj-wowlog.eu/opdruk.tga

En verder zei ik inderdaad: dan is het dus 117 euro wat de verkoop opbrengt :P Maar ach, nu is het toch duidelijk :)

Wil je een shirt? Vul dan hier jouw keuzes in...

Nickname op het forum:
Maat van je t-shirt: te kiezen valt uit S/M/L/XL/XXL
Kleur van je t-shirt: te kiezen valt uit
Hoe wil je de opdruk op je t-shirt? 1) Op de voorkant in het groot, 2) op de achterkant in het groot, 3) op de voorkant in het klein, 4) op de achterkant in het klein

 :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #63 Gepost op: 21-02-2007, 18:17:55 »
Omdat tga nooit als internetbestand is bedoeld, daarvoor gebruik je png :P en aan de drukker geef je tga. Browsers hebben toch al de neiging om af te wijken. Een drukker zal tga gebruiken, omdat het veel langer bestaat. Browsers hebben altijd alleen gif geaccepteerd (ivm bestandsgrootte), totdat daar png als vervanger kwam.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #64 Gepost op: 21-02-2007, 18:31:25 »
Omdat tga nooit als internetbestand is bedoeld, daarvoor gebruik je png :P en aan de drukker geef je tga. Browsers hebben toch al de neiging om af te wijken. Een drukker zal tga gebruiken, omdat het veel langer bestaat. Browsers hebben altijd alleen gif geaccepteerd (ivm bestandsgrootte), totdat daar png als vervanger kwam.

het addertje onder het gras
de kleine lettertjes die vergeten waren :P
Mosterd na de maaltijd  ::rofl::

Afijn, beter laat dan ooit hmm? Heb ik weer wat geleerd vandaag  ::rofl::

Nickname: YIDM
Maat: XL
Kleur: donkerblauw
Opdruk: achterkant in het groot

Maar deze bestel ik voor mezelf ergens anders.

Wanneer het hek van de dam is...  ::hypocriet:: ::tandpastasmiley::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #65 Gepost op: 21-02-2007, 18:54:23 »
Hoe veel wordt dat dan per shirt? 6 euro (en de winst gaat naar het goede doel)?
The British are not impressed.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #66 Gepost op: 21-02-2007, 19:17:48 »
Ik had al het idee om de winst te verdelen onder de financieerders, in dit geval dus 2 mensen. Ik & iemand anders. Mijn winstdeel zou ik dan al sowieso aan het goede doel schenken. Maar een dergelijk algemeen iets, van elk verkocht t-shirt a 4 euro gaat de helft naar het goede doel. Zo kunnen we het ook doen.

Krijgt het goede doel 100 verkochte shirts x 4 euro = 400 euro / 2 (de helft van de verkoopprijs) = 200 euro. En de resterende 200 euro word onderverdeeld in 100 per financieerder, wat er dus maar 2 hoeven te zijn. Ze hebben dus eerst 172 euro elk ingelegd om de hele productie te betalen en ontvangen van de verkoop 100 euro. Dan heb je dus uiteindelijk 72 euro betaald om dit mogelijk te maken.

Zijn er mensen die belangstelling hebben dit hele gedoetje te financieren? Ofwel, is er iemand bereid 172 euro te investeren om vervolgens 100 euro terug te krijgen? (Dat is als we het zo doen dat van elke 4 euro, 2 euro naar het goede doel gaat)
Kijk je maakt een denkfout. Als ik de helft zou willen financieren wil ik gewoon de helft weer terug verdienen, winst hoef ik niet dat doneer ik wel aan het goede doel. Maar zoals jij het nu berekend ga Ik zowieso 70 euro doneren aan het goede doel en dat is dus niet de bedoeling zoveel heb ik ook niet en jij ook niet neem ik aan aangezien je het hele bedrag ook niet hebt. Als je per shirt een bedrag wilt doneren moet je dat bovenop je break-even doen en kom je uit op 6 euro. 4 voor het shirt wat de kostprijs is en 2 voor het goede doel.
Als dit het geval is ga ik er overnadenken en hoor je aan het eind van de avond of ik je medefinancier wil zijn.(Ik moet zo weg namelijk) Het idee is te leuk om het om geld over te laten gaan.

« Laatst bewerkt op: 21-02-2007, 19:25:43 door saem »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #67 Gepost op: 21-02-2007, 20:47:21 »
Kijk je maakt een denkfout. Als ik de helft zou willen financieren wil ik gewoon de helft weer terug verdienen, winst hoef ik niet dat doneer ik wel aan het goede doel. Maar zoals jij het nu berekend ga Ik zowieso 70 euro doneren aan het goede doel en dat is dus niet de bedoeling zoveel heb ik ook niet en jij ook niet neem ik aan aangezien je het hele bedrag ook niet hebt. Als je per shirt een bedrag wilt doneren moet je dat bovenop je break-even doen en kom je uit op 6 euro. 4 voor het shirt wat de kostprijs is en 2 voor het goede doel.
Als dit het geval is ga ik er overnadenken en hoor je aan het eind van de avond of ik je medefinancier wil zijn.(Ik moet zo weg namelijk) Het idee is te leuk om het om geld over te laten gaan.



Na drie keer lezen dringt het tot me door. Ja, je hebt gelijk. Als je iets gaat financieren wil je natuurlijk dat deel terugverdienen. Daarnaast heb je dan nog het gedeelte voor het goede doel.

De inkoopprijs is dan 3,43 euro
Brutowinstopslag is dan 0,57 euro (1,166180758*3,43=4)
Verkoopprijs exclusief goed doel is dan 4 euro
0,50% van verkoopprijs exclusief is dan 2 euro
Verkoopprijs inclusief goed doel is dan 6 euro

Dit is berekend via het eigenlijke schema om van inkoop naar verkoopprijs te komen :P Dus dat schema is eigenlijk best wel vernaggeld door het te gebruiken voor dit.

Hoe veel wordt dat dan per shirt? 6 euro (en de winst gaat naar het goede doel)?

6 euro verkoopprijs waarvan dus 2 euro naar het goede doel gaat.

Dus het is zo opgebouwd...


1 x shirt kost 3,43 euro om te maken
1x winstopslag 0,57 euro
------------------------
Verkoopprijs exclusief goed doel: 4 euro
1 x goed doel  2,00 euro
------------------------
Verkoopprijs inclusief alles: 6 euro

Met 3,43 per shirt verdienen ik & (waarschijnlijk) saem ons gedeelte terug wat wij erin hebben moeten steken om het tot stand te brengen. Die 0,57 eurocent geldt dan als winstopslag want met 3,43 speel je quitte en niemand verkoopt zijn spul om enkel quitte te spelen maar ook om een beetje winst eraan over te houden. Dan krijg je nog die 2 euro die per shirt naar het goede doel gaat. En dan eindig je dus op een verkoopprijs van 6 euro per t-shirt.

Is het zo wel goed bedacht saem?  :)
En stom van me dat ik dat niet eerder in zag.  :-[ Tis zo logisch als wat dat als je in iets investeert je dat bedrag terug wil zien met het liefst iets erboven op. Zo wil een bank zijn geld terugzien die hij verstrekt per hypotheek met iets erboven op, namelijk rente. Zo is het ook logisch dat mocht je meegaan doen saem, je natuurlijk 171,50 (helft van 343) wil terug zien. Maar dat krijg je dus ook terug te zien aangezien per shirt het dan 3,43 is. En de helft daarvan is jouw gedeelte. (1,715 per shirt, maar we hebben er 100 = 171,50. En laat dat nu net zijn wat je hebt gegeven om het tot stand te brengen)

Verder heb je dan die 0,57 eurocent x 100 = 57 euro winstopslag totaal. Gedeeld door 2 = 28,50 voor ons beiden en je mag zelf beslissen wat je met die 28,50 gaat doen. Dat maakt alles dus 4 euro per shirt (3,43 (=geld ingelegd is terugverdiend, CHECK) + 0,57 (=kleine winstopslag, CHECK)) maar dan hebben we nog geen bijdrage aan het goede doel. Aangezien dat 2 euro is, doe je die er idd bovenop en dat resulteert dus in 6 euro verkoopprijs. En dat is een prijsje die voor iedereen toegankelijk is dunkt me zo.  ::zwaai::

Nu weet ook iedere koper hoe en wat over de opbouw van de verkoopprijs.  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #68 Gepost op: 21-02-2007, 21:02:12 »
Ik wil helemaal geen spelbreker zijn hoor, of jullie zeer leuke initiatief onderuit halen maar om die 343 euro investering terug te verdienen zul je in ieder geval 57 van die shirts moeten verkopen om quite te spelen. Dan heb je nog geen dubbeltje verdient en gaat er nog geen stuiver naar het goede doel.

Ik weet echt niet hoeveel van die shirts je zult kunnen verkopen op de fandag en het zullen er zeker enkele tientallen zijn maar 100??

Blijft nog het probleem in welke maten en kleuren je de shirts laat maken volgens mij.

Ik weet van 2 jaar geleden dat de vriendlief shirts vantevoren op maat besteld moesten worden en dat het alleen doorging bij voldoende belangstelling.

Ik zou als ik jullie was zeker even contact zoeken met iemand van de site en MFD organisatie. Het makkelijkste is het als je onder da tab WIDM stuff een eigen paginaatje krijgt en natuurlijk een link vanaf de MFD inschrijving.
Maar het kan heel goed zijn dat WIDM.com allang weer een regeling in de maak voor een Vriendlief shirt heeft en dan word het nog lastiger om van je 100 shirtjes af te komen.

Ik wens jullie in ieder geval veel succes en als ik op de MFD kom (weet ik nog niet) zal ik er 1 kopen.



Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #69 Gepost op: 21-02-2007, 21:16:53 »
Ik wil helemaal geen spelbreker zijn hoor, of jullie zeer leuke initiatief onderuit halen maar om die 343 euro investering terug te verdienen zul je in ieder geval 57 van die shirts moeten verkopen om quite te spelen. Dan heb je nog geen dubbeltje verdient en gaat er nog geen stuiver naar het goede doel.

Ik weet echt niet hoeveel van die shirts je zult kunnen verkopen op de fandag en het zullen er zeker enkele tientallen zijn maar 100??

Blijft nog het probleem in welke maten en kleuren je de shirts laat maken volgens mij.

Ik weet van 2 jaar geleden dat de vriendlief shirts vantevoren op maat besteld moesten worden en dat het alleen doorging bij voldoende belangstelling.

Ik zou als ik jullie was zeker even contact zoeken met iemand van de site en MFD organisatie. Het makkelijkste is het als je onder da tab WIDM stuff een eigen paginaatje krijgt en natuurlijk een link vanaf de MFD inschrijving.
Maar het kan heel goed zijn dat WIDM.com allang weer een regeling in de maak voor een Vriendlief shirt heeft en dan word het nog lastiger om van je 100 shirtjes af te komen.

Ik wens jullie in ieder geval veel succes en als ik op de MFD kom (weet ik nog niet) zal ik er 1 kopen.





Akkoord, 343/6 = inderdaad 57 shirts.

Dus pas bij het 58ste shirt haal je geld uit de verkoop voor het goede doel (2 euro) en winst (0,57 euro). Want je moet eerst 57 shirts verkopen voor 6 euro voordat de kosten eruit zijn.

Maar je vergeet dat in die 6 euro een gedeelte voor het goede doel zit (2 euro), een gedeelte waarvan de kosten worden terugbetaald (3,43 euro) en een klein gedeelte winst (0,57 euro). Dus dat je door 57 shirts te verkopen voor 6 euro geen cent winst maakt klopt niet. Je hebt met die 6 euro alle kosten gedekt, het goede doel gespekt en een klein winst weten te vergaren.

Daarnaast ga ik dit pas daadwerkelijk in gang zetten wanneer ik erop kan rekenen sowieso 57 shirts te verkopen (x6 euro = 343 = kosten voor het maken zijn terugverdiend). Anders is het financieel geeneens haalbaar en doe je er verstandig aan niet eens te beginnen. Vandaar dat ik dus ook wil weten of mensen bereid zijn voor 6 euro een shirt te kopen. En zo ja, dan wil ik de aantal mensen weten. ;)

Tis dus nog allemaal in de orientatie fase. Kijken hoe en wat. Daarnaast heb je gelijk dat het fout kan gaan doordat de WIDM.com crew al iets bedacht heeft
« Laatst bewerkt op: 21-02-2007, 21:21:28 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #70 Gepost op: 21-02-2007, 21:28:25 »
Je kan het anders stellen: theoretisch gaat van elk verkocht shirt 2 euro naar het goede doel, mits alle 100 shirts verkocht worden. Dus van de eerste 57 shirts gaat nog 0 euro naar het goede doel, van elk verder verkocht shirt gaat 6 euro naar het goede doel. Uiteindelijk komt dat op hetzelfde neer, maar is veiliger voor de verkoper.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #71 Gepost op: 21-02-2007, 21:37:33 »
Je kan het anders stellen: theoretisch gaat van elk verkocht shirt 2 euro naar het goede doel, mits alle 100 shirts verkocht worden. Dus van de eerste 57 shirts gaat nog 0 euro naar het goede doel, van elk verder verkocht shirt gaat 6 euro naar het goede doel. Uiteindelijk komt dat op hetzelfde neer, maar is veiliger voor de verkoper.

Maar als van de eerste 57 shirts alles word gebruikt om de kosten te dekken (CHECK, want 57 x 6 = 343 = totale kosten) Dan kan het toch niet zo zijn dat vanaf shirt 58 tot en met 100 de volle 6 richting het goede doel gaan. Dan mis ik het deel van 0,56 per shirt per 100 stuks. Want 57 x 6 (=343) + 43 x 6 = 258. Te samen 600 euro. En 200 euro daarvan zou naar het goede doel gaan. 200 + 343 = 543. 600 - 543 = 57 euro zou overblijven / 2 = 28,50 euro voor saem & moi.

100 x 6 = 600 euro totaal opbrengst
 57 x 6 = 343 euro totale kosten
 33,3333 x 6 = 200 euro totaal bedrag Goed Doel
 09,6666 x 6 = 57 euro resterend / 2 = 28,50 p.p.

Dus 90 shirts moeten sowieso verkocht worden willen de kosten en het goede doel verzekerd zijn van hun bedrag. Waarvan dus 57 shirts sowieso, want die moeten de fabricatiekosten van de 100 shirts dekken.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2007, 21:43:43 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #72 Gepost op: 21-02-2007, 21:46:39 »
Nou ja, zonder dan met cijfers te gaan gooien :P
Je houdt in eerste instantie alle inkomsten zelf, totdat je uit je kosten bent, en vanaf dan geef je de rest (of wat je wilt missen) aan het goede doel.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #73 Gepost op: 21-02-2007, 21:48:15 »
Nou ja, zonder dan met cijfers te gaan gooien :P
Je houdt in eerste instantie alle inkomsten zelf, totdat je uit je kosten bent, en vanaf dan geef je de rest (of wat je wilt missen) aan het goede doel.

Ja, die aanpak lijkt mijzelf prima.

Nu nog de mensen die een shirt willen  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #74 Gepost op: 21-02-2007, 22:00:41 »
Lautjuh
Tinuzzz
Nevermind
Daedalus
Mol Thessa
Tomiie
saem
kabouter
JvB
Rinske
YIDM

10 mensen die tot dusver hebben aangegeven er in geinteresseerd te zijn.
90 mensen te kort  ::tandpastasmiley:: Volguuuuunde!  ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #75 Gepost op: 21-02-2007, 23:05:42 »
Ik wil niet heel lullig doen maar ik heb dit zelfde verhaal al twee keer gezegd. Ik zal slechts 1 keer een quote herhalen.
Kijk nog even naar mijn post hier iets boven. Je MOET een berekening maken bij hoeveel shirts je voor bedrag X geen verlies draait.
Als je zeker weet dat je ze allemaal verkoopt loop je geen risico dat je er financieel bij inspringt door ze voor kostprijs of heel klein beetje winst te verkopen.
Maar de kans dat je ze niet allemaal verkoopt is groot en dan blijf je dus met een voorraad shirts zitten waar je geld wel in zit. Shirts voor een klein prijsje zijn leuk maar je moet er niet zelf geld bij inschieten toch?

Gelukkig zijn er nog meer mensen die logische denken  ;)
YIDM het is vooral jou feestje en ik wil wel meebetalen mits er voldoende animo voor is.
Je kan denk ik toch het beste de raad opvolgen van Lodewijk14de                   

Blijft nog het probleem in welke maten en kleuren je de shirts laat maken volgens mij.

Ik zou als ik jullie was zeker even contact zoeken met iemand van de site en MFD organisatie. Het makkelijkste is het als je onder da tab WIDM stuff een eigen paginaatje krijgt en natuurlijk een link vanaf de MFD inschrijving.
Maar het kan heel goed zijn dat WIDM.com allang weer een regeling in de maak voor een Vriendlief shirt heeft en dan word het nog lastiger om van je 100 shirtjes af te komen.




Dus check de boel even bij de mensen van .com. Probeer links te versieren waar mensen zich op kunnen geven met kleur en maat en als je geld nodig hebt gaan we mailen en komt het met dat gedeelte (die centen dus) helemaal goed! ::ok::
Nou die rotmol nog vinden  ::vergroot::

eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #76 Gepost op: 21-02-2007, 23:30:41 »
Ik wil niet heel lullig doen maar ik heb dit zelfde verhaal al twee keer gezegd. Ik zal slechts 1 keer een quote herhalen.Gelukkig zijn er nog meer mensen die logische denken  ;)
YIDM het is vooral jou feestje en ik wil wel meebetalen mits er voldoende animo voor is.
Je kan denk ik toch het beste de raad opvolgen van Lodewijk14de                   Dus check de boel even bij de mensen van .com. Probeer links te versieren waar mensen zich op kunnen geven met kleur en maat en als je geld nodig hebt gaan we mailen en komt het met dat gedeelte (die centen dus) helemaal goed! ::ok::
Nou die rotmol nog vinden  ::vergroot::



Ja, het spijt me. Ben zo nu en dan traag van begrip. Dan moet ik zelf eerst bij die gedachte uitkomen en dan kunnen mensen me datzelfde me al wel verteld hebben, dan nog neem ik het niet in me op ofzo. Vreemd maar tis wel zo. Ik vind het gewoon een leuk idee en een uitgelezen idee voor de MFD.

Maar ik blijf erbij... als er te weinig animo is dan ga ik er niet aan beginnen. Daarom orienteer ik me ook slechts. Ik weet nu de kosten, bij hoeveel shirts je voor bedrag X geen verlies lijdt ;) Ik heb nu alle info wat betreft de kosten enzo. Het enige wat nu nog nodig is, voldoende animo. Anders gaat de hele vlieger niet op.

En als er onvoldoende animo voor is, hou ik het voor mezelf, maak ik een eigen t-shirt en zien jullie mij daarin verschijnen op de MFD.  ::vergroot::

Tot die tijd zie ik het wel.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #77 Gepost op: 21-02-2007, 23:32:30 »
Lautjuh
Tinuzzz
Nevermind
Daedalus
Mol Thessa
Tomiie
saem
kabouter
JvB
Rinske
YIDM

10 mensen die tot dusver hebben aangegeven er in geinteresseerd te zijn.
90 mensen te kort  ::tandpastasmiley:: Volguuuuunde!  ::hypocriet::

zet Romy de mol er ook maar bij, daar koop ik een shirt voor dan :)
Triomf!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #78 Gepost op: 21-02-2007, 23:34:16 »
zet Romy de mol er ook maar bij, daar koop ik een shirt voor dan :)

Voldoende animo bereikt bij... 90 - 1  ::ok:: = 89 mensen...  :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #79 Gepost op: 21-02-2007, 23:44:50 »
Voldoende animo bereikt bij... 89 - 1 = 88 mensen...  :D

 ::hypocriet::