Poll

wat willen we voor opdruk?

het is 1 grote...
niets is wat het lijkt
het is geen spel, het is oorlog!

Auteur Topic: Animo voor widm shirts?  (gelezen 185101 keer)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #400 Gepost op: 3-03-2007, 11:39:30 »
wat is gierig?
dat saem haar geld, wat yidm tekort zou hebben, niet meer nodig is?
is het gierig van haar dat zij bij wil dragen zodat wij een t-shirt kunnen kopen of zegt het meer iets over jou?
Dat dr dochter Wie is de mol niet live mag zien natuurlijk :P
Dat bedoel ik dus ook @ YIDM, heb het niet over die bijdrage :P
« Laatst bewerkt op: 3-03-2007, 11:41:08 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #401 Gepost op: 3-03-2007, 11:41:00 »
Dat dr dochter Wie is de mol niet live mag zien natuurlijk :P

 ::rofl::

Die optie was ook nog mogelijk ja  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #402 Gepost op: 3-03-2007, 11:41:37 »
::rofl::

Die optie was ook nog mogelijk ja  :P
Inderdaad ;D ;)
Molloot sinds seizoen 4

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #403 Gepost op: 3-03-2007, 11:51:02 »
Leuk !! ( Voorop is ook goed hoor..)
( en kan je mij nog veranderen naar verzenden in envelop :)?)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #404 Gepost op: 3-03-2007, 11:55:12 »
Leuk !! ( Voorop is ook goed hoor..)
( en kan je mij nog veranderen naar verzenden in envelop :)?)

 :)

Is aangepast. Een kwestie van ctrl + X & ctrl + V :P

Bedrag goede doel:

82 shirts x 6 E.:  492,00 euro
Kosten t-shirts:   367,12 euro
Nettowinst opslag: 32,88 euro >>> wordt gebruikt om alle verzendingen te financieren
----------------------
Goede doel krijgt:  92,00 euro >>> bedrag op dit moment

18 shirts x 6 E.:  108,00 euro

Goede doel totaal: 200,00 euro >>> streefbedrag

En waarom gebruik ik die nettowinst om alle shirts die verzonden moeten worden? Nou.. ik ben degene die het shirt/shirts op de post moet doen. Dus als ik die verstuur moet ik de verzendkosten betalen. 26 shirts moeten verzonden worden. 26 shirts over 15 ontvangers. Zeven shirts zullen per pakket verzonden worden, 5 naar 1 ontvanger & 2 anderen naar een andere ontvanger. 12,40 euro kost het om te verzenden. Dan heb je nog 11 reserveringen die per enveloppe verstuurd gaan worden. 11 x 1,76 = 19,36 euro. Bij elkaar dus... 31,76 euro. Nu weet ik niet of bij die 6,20 een pakket doos inbegrepen zit. Ik neem aan van wel.

Maar alle anderen, daarvoor moet ik dan ook een bubbeltjes enveloppe voor kopen. 1,20 per stuk meende ik dat ze zijn. 13,20 euro er nog eens bij op en je hebt 44,96 / 45,00 euro afgerond aan verzendkosten. Ik betaal dus vooraf de verzendkosten en iedereen die het verzend wil hebben betaald de verzendprijs bovenop de verkoopprijs.

Per enveloppe: 1,76 euro (100 tot 250 gram)
Per pakket: 6,20 euro (tot en met 10 kilo)

Het shirt zelf is een 100 grams shirt. In een bubbeltjes enveloppe zou het dus theoretisch onder de 250 gram moeten kunnen blijven. Zelfs met 2 t-shirts in 1 enveloppe.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2007, 13:09:10 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #405 Gepost op: 3-03-2007, 13:47:49 »
:)

Nu weet ik niet of bij die 6,20 een pakket doos inbegrepen zit. Ik neem aan van wel.


Helaas,...

Maar 2 doosjes, waar je een paar shirts in kan versturen moeten toch wel te ristselen zijn?

Voor de prijs die je noemt voor het versturen van een pakket koop je op het postkantoor een pakketzegel, een flinke sticker met barcode.
Je kan er ook nog voor kiezen om het verzekerd, aangetekend, of met ontvangstbevestiging te doen maar dat lijkt overdreven en maakt het nog duurder.
De doos zul je echter zelf voor moeten zorgen.

Maar het gaat maar om twee pakketjes dus met een beetje inventiviteit heb je die zo. Stop de shirts in een plastic zak en je kan het versturen in een lege waspoederdoos, desnoods een pizza doos (bestel eens een Calzone).

De bubbeltjesenvoloppen zijn vrij prijzig als je ze per stuk op het postkantoor haalt maar ga je naar een flinke kantoorboekhandel en koop je ze per 50 scheelt dit enorm in prijs, gaat dan eerder naar 50 cent per stuk.

Laatste tip,

Gezien het geringe aantal shirts die je nog los kan verkopen zou ik (als ik jou was) kiezen voor slechts 1 kleur.
Je kan dan nog een redelijke spreiding maken in de maten en het is dan gewoon jammer als iemand een andere kleur liever had gehad. (De Vriendlief shirts waren ook maar in 1 kleur als ik mij goed herinner).
Tevens geeft het nog een beetje extra exclusiviteit aan de voorbestellers.

Succes verder.

L.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #406 Gepost op: 3-03-2007, 14:08:49 »
Ik heb het dan ook over die pakketzegel, een flinke sticker met barcode :P

Maar inderdaad, met een beetje creativiteit heb je zo al een aantal eigen pakketjes klaar liggen waarin je de shirts kan doen. Ik moet vanmiddag nog langs de supermarkt, dus haal ik daar wel wat dozen weg. Kijk dan ook meteen hoe duur bubbeltjes enveloppes zijn.

En nu blijven er 18 shirts over voor de losse verkoop. Voor een beetje spreiding in de maten hou ik dan inderdaad 1 kleur aan. Denk gewoon aan de groene. Is toch wel een beetje "de" kleur van WIDM. ;) 3 S, 6 M, 6 L, 3 XXL qua maten. Het is dan toch de regel: op = op.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #407 Gepost op: 3-03-2007, 14:15:24 »
Ik moet vanmiddag nog langs de supermarkt, dus haal ik daar wel wat dozen weg.

Let op bestellers van de shirts per pakket,.....

Je T-shirt word bezorgd in een Bananendoos,..!!

 ::rofl::
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #408 Gepost op: 3-03-2007, 14:17:13 »
Ik heb het dan ook over die pakketzegel, een flinke sticker met barcode :P

Maar inderdaad, met een beetje creativiteit heb je zo al een aantal eigen pakketjes klaar liggen waarin je de shirts kan doen. Ik moet vanmiddag nog langs de supermarkt, dus haal ik daar wel wat dozen weg. Kijk dan ook meteen hoe duur bubbeltjes enveloppes zijn.

En nu blijven er 18 shirts over voor de losse verkoop. Voor een beetje spreiding in de maten hou ik dan inderdaad 1 kleur aan. Denk gewoon aan de groene. Is toch wel een beetje "de" kleur van WIDM. ;) 3 S, 6 M, 6 L, 3 XXL qua maten. Het is dan toch de regel: op = op.

Hey YIDM, heb je mijn PM gelezen? Kan ik niet bestellen tot 5 maart?
2024: wie is de Mol?

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #409 Gepost op: 3-03-2007, 14:17:45 »
:) in dat geval gaat het je heeeeeeeeeeel wat kosten !
dennis for mole !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #410 Gepost op: 3-03-2007, 14:18:18 »
Let op bestellers van de shirts per pakket,.....

Je T-shirt word bezorgd in een Bananendoos,..!!

 ::rofl::

Welnee, in een koekjesdoos "Café Noir" van Verkade :P

Hey YIDM, heb je mijn PM gelezen? Kan ik niet bestellen tot 5 maart?

Ja, dat heb ik. Ik stond net op het punt om de lijst weer aan te vullen met binnengekomen bestellingen. Een beetje geduld is niet verkeerd ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #411 Gepost op: 3-03-2007, 14:20:26 »
Ja, dat heb ik. Ik stond net op het punt om de lijst weer aan te vullen met binnengekomen bestellingen. Een beetje geduld is niet verkeerd ;)

Neenee tuurlijk niet ;) maar ik las net dat er nog shirts over waren voor de losse verkoop dus ik dacht dat ik net te laat was ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #412 Gepost op: 3-03-2007, 14:26:55 »
Neenee tuurlijk niet ;) maar ik las net dat er nog shirts over waren voor de losse verkoop dus ik dacht dat ik net te laat was ;)

Feitelijk heb je de tijd tot en met maandagochtend 07.00 uur. Dan zal ik een laatste toevoeging/wijzigings ronde doen aan de lijst. Vanaf dat moment zal ik dus ook geen nieuwe bestellingen meer opnemen.

Ik heb nu 86 shirts die als besteld op de lijst staan. 16 14 stuks zijn nog mogelijk om in de losse verkoop te verkrijgen, tenzij tussen nu en maandagochtend ze allemaal volgeboekt worden.  ::rofl::

En waar is het schema dan? Op de vorige pagina, verdeeld in 2 berichten omdat het in 1 bericht over de toegestane 5000 karakters heen ging. Dus in het ene bericht vind je alle bestellingen terug die afgehaald worden en in het tweede bericht alle bestellingen die verzonden gaan worden.  :)

Edit: Maud toegevoegd aan de lijst

Nog slechts 14 stuks die te bestellen vallen naar eigen wens. Wees er snel bij, want OP=OP. 

Tussenstand geldbedrag voor het goede doel: 116 euro.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 3-03-2007, 14:58:55 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #413 Gepost op: 3-03-2007, 14:47:49 »
Doe mij maar een groen xl en een bordeaux rood xl
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #414 Gepost op: 3-03-2007, 15:01:44 »
  Nu weet ik niet of bij die 6,20 een pakket doos inbegrepen zit. Ik neem aan van wel.

Nee. Neem gewoon een supermarktdoosje joh. Doe ik ook altijd. Snap niet waarom mensen het als pakket verzonden willen hebben?
Verder, bubbeltjesenveloppen? Ben je bang dat de shirts breken ofzo?

Laat je de mensen die het als pakket verzonden willen hebben die kosten dan niet zelf betalen? Die verzending is nog meer dan de prijs van een shirt.
Edit: ok dat doe je :)
:) in dat geval gaat het je heeeeeeeeeeel wat kosten !
Of je pakje nu 10 gram is of 10 kilo, 3,3 cm hoog (3,2 cm is max voor brievenbus)of 2 meter (weet f niet wat max formaat is) het blijft gewoon 6,20.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2007, 15:06:45 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #415 Gepost op: 3-03-2007, 15:05:51 »
Nee. Neem gewoon een supermarktdoosje joh. Doe ik ook altijd. Snap niet waarom mensen het als pakket verzonden willen hebben?
Verder, bubbeltjesenveloppen? Ben je bang dat de shirts breken ofzo?

Laat je de mensen die het als pakket verzonden willen hebben die kosten dan niet zelf betalen? Die verzending is nog meer dan de prijs van een shirt.

Als iemand 5 shirts besteld heeft, stouw je die niet gemakkelijk in een bubbeltjes enveloppe :P Stel dat je er 3 gebruikt, 2 in 1 enveloppe en die vijfde in een aparte enveloppe. Dan kost het je 5,28 euro bij elkaar. Scheelt 0,92 euro cent. Maarja.. het is net wat mensen willen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #416 Gepost op: 3-03-2007, 15:07:35 »
Als iemand 5 shirts besteld heeft, stouw je die niet gemakkelijk in een bubbeltjes enveloppe :P Stel dat je er 3 gebruikt, 2 in 1 enveloppe en die vijfde in een aparte enveloppe. Dan kost het je 5,28 euro bij elkaar. Scheelt 0,92 euro cent. Maarja.. het is net wat mensen willen.
Zie ook de 26 edits :P

Je kan toch ook een A4 envelop gebruiken.. Passen er zeker 3/4 in..

0,92 eurocent? Dat is weinig. ;)
« Laatst bewerkt op: 3-03-2007, 15:10:07 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #417 Gepost op: 3-03-2007, 15:30:54 »
Joh, plak er dan gewoon 1 postzegel op en laat de ontvanger de extra strafport betalen.  ::hypocriet::
Wat ik begrijp is dat als het pakketje door de postbus kan ,je er gewoon het brieftarief voor betaalt.
Ik weet nog niet of ik kan komen, maar ik zag dat er iemand hier in Elst (bij Arnhem?)opstapt. Mocht ik niet kunnen en hij/zij zou mijn t-shirts willen meenemen, haal ik ze bij hem/haar op(als hij/zij dat goedvindt) ::zwaai::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #418 Gepost op: 3-03-2007, 16:30:21 »
Ik heb 30 A4 enveloppen gekocht. Kostte 7,50 in totaal. Komt neer op 0,25 per enveloppe. Er zijn tot nu toe 28 shirts die verzonden moeten worden. Kan ze dus allemaal per stuk verpakken en zo versturen. Met 1,78 euro aan postzegels erop. Is veel makkelijker. En voor mensen met meer t-shirts kan ik denk ik wel 2 t-shirts per enveloppe doen. Word wel krap, maar ach. Als ze er maar inzitten :P

 
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rinske

  • Forumlid
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #419 Gepost op: 3-03-2007, 16:56:15 »
Nee. Neem gewoon een supermarktdoosje joh. Doe ik ook altijd. Snap niet waarom mensen het als pakket verzonden willen hebben?

Omdat ik er 5 heb besteld :P. Voor een paar echte molfans een leuk verjaardagskadootje :D.
En als 1 pakket is gewoon makkelijker denk ik, die euro maakt mij echt niet uit hoor :D. Maar uh, als ze in een koekjestrommel worden verzonden, krijg ik er de koekjes dan ook bij? :P