Poll

wat willen we voor opdruk?

het is 1 grote...
niets is wat het lijkt
het is geen spel, het is oorlog!

Auteur Topic: Animo voor widm shirts?  (gelezen 185105 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #440 Gepost op: 4-03-2007, 15:38:52 »
Ik heb even een vraagje.. kan iemand mij vertellen waar je ze zou moeten ophalen dan? Op de MFD?

En als je ze opgestuurd wil hebben: hoe moet je dan betalen?

Als je ze wil ophalen moet je inderdaad op 18 maart naar de MolFanDag toekomen. Daar zal ik dan te vinden zijn met alle t-shirts die afgehaald worden die dag.

Als je ze opgestuurd wil krijgen, per post dus, betaal je per internetbankieren. Op het internet ga je dan dus naar je bank toe, log je in en boek je online 6 euro + verzendkosten over naar mijn rekening toe. Dit doe je onder vermelding van je nickname + MFD07.

Als je meer wil weten zie ik het wel  ::zwaai::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Patjée

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #441 Gepost op: 4-03-2007, 15:44:05 »
Als je ze wil ophalen moet je inderdaad op 18 maart naar de MolFanDag toekomen. Daar zal ik dan te vinden zijn met alle t-shirts die afgehaald worden die dag.

Als je ze opgestuurd wil krijgen, per post dus, betaal je per internetbankieren. Op het internet ga je dan dus naar je bank toe, log je in en boek je online 6 euro + verzendkosten over naar mijn rekening toe. Dit doe je onder vermelding van je nickname + MFD07.

Als je meer wil weten zie ik het wel  ::zwaai::

Dus als ik ze afhaal, kan ik je ook daar betalen? :)
Ciao he said

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #442 Gepost op: 4-03-2007, 15:48:11 »
Dus als ik ze afhaal, kan ik je ook daar betalen? :)

Ja, dan betaal je gewoon 6 euro voor 1 shirt als je hem komt afhalen.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline wrvisscher2

  • Forumlid
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #443 Gepost op: 4-03-2007, 16:13:28 »
Ik wil graag een S navy en een lichtblauw M. Ik kan ze niet komen ophalen, dus graag opsturen!

Wendy

Offline Patjée

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #444 Gepost op: 4-03-2007, 16:21:12 »
Yvonisdemol, kan ik alvast 2 tshirts reserveren? Ik weet alleen nog niet welke maat/kleur.. moet ik nog even overleggen..
Ciao he said

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #445 Gepost op: 4-03-2007, 16:33:36 »
Ik wil graag een S navy en een lichtblauw M. Ik kan ze niet komen ophalen, dus graag opsturen!

Wendy

Ik heb je opgenomen in de lijst.
En Lau, jouw bericht heb ik ook opgenomen.

Yvonisdemol, kan ik alvast 2 tshirts reserveren? Ik weet alleen nog niet welke maat/kleur.. moet ik nog even overleggen..

Ik zit momenteel nu op 96 shirts. Nog 4 stuks over. En zelf zat ik met het idee om de 4 finalisten allemaal een t-shirt te geven. Dus de mol, de winnaar en de verliezers. Maargoed, ik heb geen idee watvoor kleuren Inge, Eva, Paul & Renate mooi zouden vinden. Qua maat is het niet zo lastig te bepalen lijkt me. Paul & Renate een M, Inge een L vanwege haar lengte denk ik en Eva een XL.

En met dat idee erbij betekend het dat ik vol zit. Dat het dus OP is. Daarnaast ga ik morgen mijn bestelling plaatsen en moet ik dus wel vandaag nog weten welke maat en kleur je wil.

En Molmark: lees je prive berichten eens! Ik heb je allang en breed enkele dagen geleden een bericht toegestuurd of je er al uit was. Je bent de enige. Als je hier komt, laat dan alsjeblieft je kleur en maat weten. Want je hebt wel 2 shirts gereserveerd.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #446 Gepost op: 4-03-2007, 16:35:12 »
NaamHoeveelKleurMaatAfhalen/Verzenden
YIDM1NavyXLAfhalen
Lautjuh2Zwart/NavyL/MAfhalen
Tinuzzz1BlauwMAfhalen
Nevermind1ZwartSAfhalen
Daedalus1NavyMAfhalen
Mol Thessa2Lichtblauw/NavySAfhalen
Saem1LimeLAfhalen
Kabouter2Groen/LimeS/MAfhalen?
JvB1NavyMAfhalen
Romy1LichtblauwSAfhalen
Mariell1GroenMAfhalen
Scabbers2LimeXXL/MAfhalen
Scabbers2Blauw/BordeauxL/SAfhalen
Vveerraak1GeelMAfhalen
Lodewijk14e1NavyXXLAfhalen
Arco3Blauw/Lime/TomaatroodLAfhalen
Test1BordeauxXLAfhalen
Vriendlief1GroenMAfhalen
Wilm1BordeauxLAfhalen
Tommie1ZwartXXLAfhalen
Bodejos1LichtblauwXLAfhalen
Mirtjee1BlauwSAfhalen
Seraphina1RozeSAfhalen
Sneakiej1LimeXLAfhalen
Meriek1GroenLAfhalen
Tweety1BordeauxXLAfhalen
Sally1BordeauxLAfhalen
William1BlauwSAfhalen
IkBenMol1LimeXLAfhalen
Han 131LimeMAfhalen
Mistoffelees2Bordeaux/LimeL/MAfhalen
Boskabouter1NavyXLAfhalen
Fritjuh2Lime/Tomaat roodXLAfhalen
Lord Menno2Zwart/GroenXXL/LAfhalen
Duikertje2Bordeaux/BlauwXLAfhalen
dech24102ZwartXLAfhalen
Maretje872RozeL/XXLAfhalen
Saem2Bordeaux/GeelL/SAfhalen
Stepany1ZwartSAfhalen
Molcrazy1ZwartLAfhalen
Maud2Bordeaux rood/GroenXLAfhalen
Eurik1LimeMAfhalen
MaR!JkE2Tomaatrood/ZwartMAfhalen
« Laatst bewerkt op: 5-03-2007, 00:06:33 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Patjée

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #447 Gepost op: 4-03-2007, 16:36:41 »
Ik heb je opgenomen in de lijst.
En Lau, jouw bericht heb ik ook opgenomen.

Ik zit momenteel nu op 96 shirts. Nog 4 stuks over. En zelf zat ik met het idee om de 4 finalisten allemaal een t-shirt te geven. Dus de mol, de winnaar en de verliezers. Maargoed, ik heb geen idee watvoor kleuren Inge, Eva, Paul & Renate mooi zouden vinden. Qua maat is het niet zo lastig te bepalen lijkt me. Paul & Renate een M, Inge een L vanwege haar lengte denk ik en Eva een XL.

En met dat idee erbij betekend het dat ik vol zit. Dat het dus OP is. Daarnaast ga ik morgen mijn bestelling plaatsen en moet ik dus wel vandaag nog weten welke maat en kleur je wil.

En Molmark: lees je prive berichten eens! Ik heb je allang en breed enkele dagen geleden een bericht toegestuurd of je er al uit was. Je bent de enige. Als je hier komt, laat dan alsjeblieft je kleur en maat weten. Want je hebt wel 2 shirts gereserveerd.

Dus dat gaat niet meer?  ??? Achja, ik kan het van een kant ook wel begrijpen, ben ook wel beetje laat..
Ciao he said

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #448 Gepost op: 4-03-2007, 16:37:01 »
Jamis1ZwartXXLVerzenden
Highwaykind1LimeSVerzenden | Enveloppe
Molmark2??????Verzenden
Rinske2LichtblauwMVerzenden | Pakket
Rinske3Navy/Lime/GroenMVerzenden | Zelfde pakket
Paulientje1LimeLVerzenden | Enveloppe
Cissie2ZwartXL/XXLVerzenden | Enveloppe
Burdo1BlauwXLVerzenden
Crue1LimeXXLVerzenden
Chantal3ZwartL/XL/XXLverzenden
Nostradamus2Blauw/NavyLVerzenden | Enveloppe
Zoë Nicky1BlauwXXLVerzenden
the_shagster1NavyMVerzenden
Catelootje2Bordeauxrood & NavyLVerzenden | Pakket
rickje201ZwartXLVerzenden
always mol2Bordeaux/GeelXLVerzenden in enveloppe
ran691NavyXLVerzenden
Giorgo1NavyXLVerzenden
ilse071LimeXLVerzenden
sijb1Bordeaux roodLVerzenden
Mol_en_Co1GroenXLAfhalen en/of Verzenden
SPIRAL2Zwart/LichtblauwXL/LVerzenden | Pakket
Mirjam661ZwartXXLVerzenden | Enveloppe
MiRrleY1ZwartSVerzenden | Enveloppe
Wrvisscher22Navy/LichtblauwS/MVerzenden | Enveloppe
         
TOTAAL   96
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Patjée

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #449 Gepost op: 4-03-2007, 16:41:42 »
Dus dat gaat niet meer?  ??? Achja, ik kan het van een kant ook wel begrijpen, ben ook wel beetje laat..

Ooh, zou ik dan die 2 mogen hebben, als Molmark niets meer laat horen?
Ciao he said

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #450 Gepost op: 4-03-2007, 16:45:55 »
Dus dat gaat niet meer?  ??? Achja, ik kan het van een kant ook wel begrijpen, ben ook wel beetje laat..

Het hangt er allemaal maar net vanaf. Kijk, als Molmark niks meer van zich laat horen wat betreft kleur/maat heb ik 2 shirts vrij. Ik heb Molmark al enkele dagen geleden een bericht toegestuurd met de vraag of hij al uit de kleuren en maten was. Geen antwoord opgekregen. Vervolgens heb ik hem, net als alle anderen die verzenden hebben gekozen, een bericht toegestuurd met het verzoek om te betalen + het opgeven van je adresgegevens.

En ook op dat bericht is voor als nog niet gereageerd. Beide berichten staan ook nog bij mij in Postvak uit om zo maar te zeggen. Dus nog niet gelezen betekend dat.

Ik vind dat ik Molmark genoeg tijd heb gegegeven erover te beslissen welke kleur en maat te nemen. Ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik morgen de bestelling ga plaatsen. En ik zou het leuk vinden om de finalisten te voorzien van een shirt. Aangezien dat er dit jaar 4 zijn, betekend dat 4 shirts. Met de 96 al gereserveerde shirts maakt dat 100, het aantal wat ik tot mijn beschikking heb. Maar als Molmark vandaag niks laat horen, mag jij voor hem in de plaats komen wat mij betreft.

En dat vind ik niet oneerlijk, om maar meteen uit te leggen tegen iedereen die het met mij oneens is. Waarom vind ik dat niet? Omdat ik Molmark genoeg tijd heb gegund met het bepalen van de maat/kleur. Daarnaast moet ik morgen wel bestellen wil ik alles op tijd binnen hebben voor de MFD. Ik kan niet aankomen zetten met 98 shirts die voorzien zijn van maat & kleur en 2 waarvan ik niks weet.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #451 Gepost op: 4-03-2007, 17:01:38 »

In ieder geval, leuk dat je dit allemaal regelt, Yvonisdemol! Ik en velen anderen waarderen het erg!

 ::jaja:: Echt super dat je dit wil organiseren YIDM  ::ok::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #452 Gepost op: 4-03-2007, 17:12:31 »
::jaja:: Echt super dat je dit wil organiseren YIDM  ::ok::
Mee eens! Vind je het wel fijn om met 600 euro kleingeld rond te lopen op de fandag YIDM? Het lijkt me misschien handig om ook overmaken als betaalmethode te nemen, is misschien wat meer werk, maar lijkt mij handiger. ;)
Molloot sinds seizoen 4

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #453 Gepost op: 4-03-2007, 17:15:08 »
Mee eens! Vind je het wel fijn om met 600 euro kleingeld rond te lopen op de fandag YIDM? Het lijkt me misschien handig om ook overmaken als betaalmethode te nemen, is misschien wat meer werk, maar lijkt mij handiger. ;)

en yidm alles nakijken rondom betalingen, niet-betalingen, mensen achter de kont aan zitten... en uiteindelijk met shirts blijven zitten omdat mensen niet 'wisten' dat het via de bank moest.
 ???

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #454 Gepost op: 4-03-2007, 17:19:42 »
en yidm alles nakijken rondom betalingen, niet-betalingen, mensen achter de kont aan zitten... en uiteindelijk met shirts blijven zitten omdat mensen niet 'wisten' dat het via de bank moest.
 ???


Dat is ook waar, maar wat Duikertje zegt, met 600 euro rondlopen is ook niet ideaal...
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #455 Gepost op: 4-03-2007, 17:43:11 »
De slagzin komt ook voorop. Dus ik moet het naar bordeaux omzetten nu?

Gewoon bordeaux laten staan zoals het nu staat.  ::ok::  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #456 Gepost op: 4-03-2007, 17:54:18 »
Mee eens! Vind je het wel fijn om met 600 euro kleingeld rond te lopen op de fandag YIDM? Het lijkt me misschien handig om ook overmaken als betaalmethode te nemen, is misschien wat meer werk, maar lijkt mij handiger. ;)

en yidm alles nakijken rondom betalingen, niet-betalingen, mensen achter de kont aan zitten... en uiteindelijk met shirts blijven zitten omdat mensen niet 'wisten' dat het via de bank moest.
 ???


Dat is ook waar, maar wat Duikertje zegt, met 600 euro rondlopen is ook niet ideaal...

Ten eerste: het zal geen 600 euro zijn maar 400 :P
Want het goede doel vangt 200 euro en die sta ik dan meteen af op de dag aan degene die over het goede doel gaat op de MFD.

En het mag inderdaad niet ideaal zijn, het lijkt me wel het meest handige. Ik zorg zelf wel voor genoeg ruimte waar ik al dat geld kwijt kan (neem sowieso mijn vakantietas mee waarin ook shirts zitten op de heenweg.) 
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #457 Gepost op: 4-03-2007, 17:54:26 »
Gewoon bordeaux laten staan zoals het nu staat.  ::ok::  ;)
Heb jij overigens ook een maatje XXXXX-small besteld? ::rofl:: ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #458 Gepost op: 4-03-2007, 17:56:22 »
Heb jij overigens ook een maatje XXXXX-small besteld? ::rofl:: ::rofl::

Nee, een XL. Jahaa, Tweety komt vandaag de dag ook heel fanatiek in het fitnesscentrum :P Daardoor is ie breder geworden en heeft een XL nodig ;)

Dit bedoel ik dus  ::rofl::

« Laatst bewerkt op: 4-03-2007, 18:10:23 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #459 Gepost op: 4-03-2007, 21:03:02 »
Ten eerste: het zal geen 600 euro zijn maar 400 :P
Want het goede doel vangt 200 euro en die sta ik dan meteen af op de dag aan degene die over het goede doel gaat op de MFD.

En het mag inderdaad niet ideaal zijn, het lijkt me wel het meest handige. Ik zorg zelf wel voor genoeg ruimte waar ik al dat geld kwijt kan (neem sowieso mijn vakantietas mee waarin ook shirts zitten op de heenweg.) 
Was maar een ideetje hoor

@Lautjuh: ik zei mogelijkheid.
Molloot sinds seizoen 4