Poll

wat willen we voor opdruk?

het is 1 grote...
niets is wat het lijkt
het is geen spel, het is oorlog!

Auteur Topic: Animo voor widm shirts?  (gelezen 185659 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #480 Gepost op: 5-03-2007, 20:58:45 »
Ik ben dan vooral nieuwsgierig. :P
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #481 Gepost op: 5-03-2007, 21:01:54 »
ik ook.. ik kom denk ik bij jou voor de brievenbus wonen.
of ik zou kunnen wachten tot 18 maart.  ::)

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #482 Gepost op: 5-03-2007, 22:28:32 »
Ow jammer, wilde ook nog n shirt bestellen :( Zat nog over de kleur te twijfelen  :-\\


PS: ik denk dat Renate wel een Sje kan hebben hoor (Maatje 36 zoals Karel zegt)

Zat nog ff te denken:
Renate: roze
Paul: Navy
Inge: Lime? Lichtblauw?
Eva: Bordeau rood ofzo...

Oke:
Renate:     S     Roze
Paul:       M     Navy
Eva:        XL    Lichtblauw (Of gewoon blauw als die er ook is)
Inge:       M     Lime
Mollen in Japan...

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #483 Gepost op: 6-03-2007, 14:35:00 »
leuk bedacht , maar jammer .... yidm heeft al 4 groenen besteld voor de kandidaten ( voor zover ik weet )
dennis for mole !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #484 Gepost op: 6-03-2007, 15:38:31 »
leuk bedacht , maar jammer .... yidm heeft al 4 groenen besteld voor de kandidaten ( voor zover ik weet )

Ja, 4 groenen inderdaad.
Een L voor Inge, een M voor Paul & Renate en een XL voor Eva. Maar ik kan ook wisselen, geef ik Paul de L en Inge de M ;)

Afijn, ik ben er weer vandoor. Nog 1 uur en 10 minuten stage :P
« Laatst bewerkt op: 6-03-2007, 15:44:15 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #485 Gepost op: 6-03-2007, 15:46:27 »
succes dr mee ! ik ben zeeeeeer benieuwdwat het word
dennis for mole !

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #486 Gepost op: 6-03-2007, 18:34:28 »
Heb jij overigens ook een maatje XXXXX-small besteld? ::rofl:: ::rofl::
Als ze die zouden hebben gehad dan had ik die zeker besteld  ;D

Nee, een XL. Jahaa, Tweety komt vandaag de dag ook heel fanatiek in het fitnesscentrum :P Daardoor is ie breder geworden en heeft een XL nodig ;)

Dit bedoel ik dus  ::rofl::


::rofl::  Nou alleen m'n avatar nog even aanpassen.  ;) 

Succes met de hele bestellerij Yvonisdemol!  ::ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #487 Gepost op: 6-03-2007, 21:45:49 »
@Tommie: das niet aardig

Nee ik bedoel niet zoo met eva...  ::ohno::

Nee zelf ben ik ook niet de dunste ::rofl:: ::jaja::  :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #488 Gepost op: 7-03-2007, 12:45:19 »
Ik heb de bestelling de deur uitgedaan op maandagavond 19.56 uur.
Dat is 's avonds ja, dat bedrijf reageert dan niet meer. Maargoed, de dinsdag gaat voorbij met geen bericht. Nu is de woensdag aangebroken en kreeg ik de bevestigingsemail. Met daarin de bestellingsoverzicht en ik moet dat tekenen voor akkoord. Alles goed en wel, bij leveringsdatum staat: 21 maart  ::niet-ok:: :-\\

Dus ik direct gereageerd, ik heb immers op 28 februari, een week geleden, van te voren al informatie ingewonnen of de leveringstijd ipv de gebruikelijke 14 dagen ook 10 dagen kon beslaan. Kreeg als antwoord: dat is geen probleem. Nu staat er wel op de bestelling dat ze 14 dagen gaan gebruiken, wat betekend... woensdag 21 maart. En dat wil ik niet hebben.

Ze gaan nu overleggen i.v.m. de planning of de levertijd ook 10 dagen kan worden en dan word de leveringsdatum dus: 17 maart, wat helemaal prima is. Dat is ook exact de datum die ik zelf in gedachte had. ik hou jullie op de hoogte omtrent dit, want ik zou het echt dieptriest vinden mocht de hele bestelling wel doorgaan maar niet op tijd geleverd worden.  ::ohno::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #489 Gepost op: 7-03-2007, 13:15:21 »
Ze gaan nu overleggen i.v.m. de planning of de levertijd ook 10 dagen kan worden en dan word de leveringsdatum dus: 17 maart, wat helemaal prima is. Dat is ook exact de datum die ik zelf in gedachte had. ik hou jullie op de hoogte omtrent dit, want ik zou het echt dieptriest vinden mocht de hele bestelling wel doorgaan maar niet op tijd geleverd worden.  ::ohno::

Ga voor de zekerheid maar alvast iedere keer bij de supermarkt langs om doosjes te sparen voor het versturen.

 ;D
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #490 Gepost op: 7-03-2007, 13:23:53 »
Ga voor de zekerheid maar alvast iedere keer bij de supermarkt langs om doosjes te sparen voor het versturen.

 ;D

:P

Dat worden gewoon 100 enveloppes kopen, opsturen en niet frankeren  ::hypocriet::  >:D

Ik blijf mijn email nauwlettend in de gaten houden, want het is wel begrijpelijk dat ze bij elke bestelling er standaard 14 dagen levertijd opzetten. Maar ik heb zelf al van te voren aan te geven het met 10 dagen te willen ontvangen. Dus ik zal erop blijven hameren dat ik 10 dagen wil, zo niet dan heb je 2 keuzes:

1) de boel afblazen
2) alles versturen

Beide keuzes betekenen dat niemand blij zal zijn. Want je hebt of helemaal geen shirt, of je kan hem niet in ontvangst nemen op de MFD en krijgt hem thuisgestuurd.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #491 Gepost op: 7-03-2007, 13:28:48 »
:P

Dat worden gewoon 100 enveloppes kopen, opsturen en niet frankeren  ::hypocriet::  >:D

Ik blijf mijn email nauwlettend in de gaten houden, want het is wel begrijpelijk dat ze bij elke bestelling er standaard 14 dagen levertijd opzetten. Maar ik heb zelf al van te voren aan te geven het met 10 dagen te willen ontvangen. Dus ik zal erop blijven hameren dat ik 10 dagen wil, zo niet dan heb je 2 keuzes:

1) de boel afblazen
2) alles versturen

Beide keuzes betekenen dat niemand blij zal zijn. Want je hebt of helemaal geen shirt, of je kan hem niet in ontvangst nemen op de MFD en krijgt hem thuisgestuurd.

Nou, als je zorgt dat je de verzendkosten per persoon weet op de fandag (als ze nou niet op tijd zijn), kan iedereen dat meteen betalen  ::hypocriet::.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #492 Gepost op: 7-03-2007, 17:35:46 »
:P

Dat worden gewoon 100 enveloppes kopen, opsturen en niet frankeren  ::hypocriet::  >:D

Ik blijf mijn email nauwlettend in de gaten houden, want het is wel begrijpelijk dat ze bij elke bestelling er standaard 14 dagen levertijd opzetten. Maar ik heb zelf al van te voren aan te geven het met 10 dagen te willen ontvangen. Dus ik zal erop blijven hameren dat ik 10 dagen wil, zo niet dan heb je 2 keuzes:

1) de boel afblazen
2) alles versturen

Beide keuzes betekenen dat niemand blij zal zijn. Want je hebt of helemaal geen shirt, of je kan hem niet in ontvangst nemen op de MFD en krijgt hem thuisgestuurd.

zou zeer jammer zijn als het moet worden afgeblazen. Denk dat de meesten toch liever een shirt hebben dan geen, en de eventuele verzendkosten dan voor lief nemen...
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #493 Gepost op: 7-03-2007, 18:03:47 »
waarom doosjes ? ik neem toch aan dat een tshirt wel in een a4 enveloppe past, das veel goedkoper ! en als nou iedereen die het tshirt op de fandag zou ophalen, dan meteen betaald. dan komt het zeker goed :) ook als de shirts er nog niet zijn !
dennis for mole !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #494 Gepost op: 7-03-2007, 18:11:19 »
Ik heb nu 30 A4 enveloppes klaarliggen. Komen a.s. zaterdag nog 40 bij. Heb ik er 70 voor het geval dat.

Verder heb ik akkoord gegeven voor de bestelling, met als leverdatum: 17 maart :P Nu maar hopen dat ze dat meenemen  ::tandpastasmiley:: Net zoals mijn vorig bericht, ik hou jullie op de hoogte  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #495 Gepost op: 7-03-2007, 18:12:28 »
Veel succes! ::ok::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #496 Gepost op: 7-03-2007, 20:17:51 »
hmmmmm..

tja, blijven hameren yidm!
beloofd = beloofd, laat ze maar goed merken hoe belangrijk het voor je is.
dan alleen nog hopen dat ze daarmee geen overuren hoeven te draaien.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #497 Gepost op: 7-03-2007, 21:23:18 »
Hoi, ik kom naar de mfd en haal ze dus daar bij je op ::zwaai::

Offline Crue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #498 Gepost op: 8-03-2007, 11:16:49 »
Eindelijk heb ik dan na een berg mailtjes ::oink:: mijn activeringsmailtje gehad vandaag

Ik heb ook meteen mijn gegevens in een pm aan je gestuurd YIDM ..
En natuurlijk ook meteen betaald via internet ::trots::

Bedankt in ieder geval voor alle moeite


groetjes Tamara
....niets is wat het lijkt....

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #499 Gepost op: 8-03-2007, 11:55:07 »
Hoi, ik kom naar de mfd en haal ze dus daar bij je op ::zwaai::

Ik heb het vraagteken achter: "Afhalen" weggehaald  ;)

Eindelijk heb ik dan na een berg mailtjes ::oink:: mijn activeringsmailtje gehad vandaag

Ik heb ook meteen mijn gegevens in een pm aan je gestuurd YIDM ..
En natuurlijk ook meteen betaald via internet ::trots::

Bedankt in ieder geval voor alle moeite


groetjes Tamara

Ik heb je PM ontvangen Crue  ::ok::

Raar dat je een berg aan activeringsmailtjes nodig had  ???
Enne, je had gewoon de tijd tot 1/2 weken na de MFD met betalen. Bedoel, iedereen die zijn/haar shirt afhaalt betaald op de MFD. Iedereen die zijn/haar shirt opgestuurd wil krijgen krijgt van mij die tijd ook. Is wel zo eerlijk ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan