Poll

wat willen we voor opdruk?

het is 1 grote...
niets is wat het lijkt
het is geen spel, het is oorlog!

Auteur Topic: Animo voor widm shirts?  (gelezen 185124 keer)

Offline Patjée

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #500 Gepost op: 8-03-2007, 17:20:59 »
Ik weet trouwens niet of ik het al gezegd heb, maar ik wil mijn 2 t-shirts graag ophalen op de MFD. :)
Ciao he said

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #501 Gepost op: 8-03-2007, 17:50:02 »
Breaking News
 ::vergroot::

Citaat
Beste Joost,

De t-shirts worden uiterlijk 16 maart geleverd.

 ::bravo::  ::ok::

&

Citaat
Beste Joost,

Helaas is de kleur lime van de super club t-shirts niet voorradig.

Ik kan je wel een alternatief aanbieden (t-shirts lime van merk Gildan 185 gram), maar helaas is daar de maat S niet van voorradig.

Graag je reactie.

Kortom, Mole, I think we got a problem :P

Nee, even serieus. De lime kleur is dus helaas niet voorradig. En van het alternatief is de maat S niet voorradig.  ::ohno:: Naja, ik ben allang blij dat het op 16 maart geleverd word. Eventjes spieken... Highwaykind heeft opgegeven een lime maat S te willen. Nu is lime niet leverbaar en van het alternatief lime shirt hebben ze geen S.

Maar antwoorden dat ik het alternatief neem en van de lime S, een alternatief lime M maak? Highwaykind, graag hier even kijken en neerzetten wat je wil.


Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Flugel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #502 Gepost op: 8-03-2007, 18:25:31 »
Hoi mensen,

Ik had een bestelling geplaatst (verzenden enveloppe maat M) maar nog geen kleur gezegd. Ik wil graag een roze.

Met wie kan ik de afrekening doen? PM me maar
« Laatst bewerkt op: 8-03-2007, 18:27:37 door Flugel »

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #503 Gepost op: 8-03-2007, 18:49:59 »
met yidm ... maar, de tshirts zijn al besteld ! ik zou dus wel even informeren hoe dat zit !
dennis for mole !

Offline Flugel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #504 Gepost op: 8-03-2007, 18:55:35 »
Ik kan niet 26 pagina's gaan doorlezen nu, maar ik heb een paar dagen geleden die bestelling neergezet hier en ik ben toen ook op zo'n lijstje geplaatst. Een PM heb ik verder ook niet gehad dus ik neem aan dat ik er nog gewoon op tijd mee ben.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #505 Gepost op: 8-03-2007, 18:58:08 »
als jij toen de kleu had doorgegeven, dan ben je op tijd ! heb je dat niet gedaan ... dan ben je ( wellicht ) te laat. de t-shirts zijn al besteld.
en hij kan toch moeilijk alle geinteresseerde mensen gaan pmen ?
had je ook eigen initiatief kunnen tonen !
maar nogmaals, pb hem even .. wie weet zit het allemaal goed !
dennis for mole !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #506 Gepost op: 8-03-2007, 19:00:07 »
De laatste lijst staat hier, maar daar sta jij niet op.

Verder wordt je hier wel genoemd, maar nog niet toegevoegd aan de officiele lijst.

En later wordt je ook nog enoemd op de 'reservelijst', maar nooit in de officiele, simpelweg omdat de kleur nog niet doorgegeven was. Kijk naar de 'boskabouter', stond in het eerste bericht ook op de reservelijst, maar toen hij tijdelijk door Lau roze kreeg toegewezen is hij op de officiele lijst geplaatst. De kleur is later nog eens veranderd en zo is er voor hem gewoon 1 besteld.
Gezien de levertijd van standaard 14 dagen, kan je verwachten dat het nu toch wel al in bestelling zou zijn en dat a) al vol is en b) nauwelijks nog veranderd kan worden.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2007, 19:07:15 door Daedalus »
The British are not impressed.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #507 Gepost op: 8-03-2007, 19:17:56 »
het kan zelfs helemaal niet veranderd worden, aangezien alle shirts al vergeven ( gereserveerd, whatever ) zijn ! 96 voor de fans, en 4 voor de kandidaten. patjee was ook te laat heb ik gezien !

ik denk helaas dat je pech hebt
dennis for mole !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #508 Gepost op: 8-03-2007, 19:36:23 »
Kijk naar de 'boskabouter', stond in het eerste bericht ook op de reservelijst, maar toen hij tijdelijk door Lau roze kreeg toegewezen is hij op de officiele lijst geplaatst. De kleur is later nog eens veranderd en zo is er voor hem gewoon 1 besteld.

ach, kijk nou wat een heldendaad. ghehe. en ik heb 'm nog verlost van de boze het roze ook.  :P

Offline Flugel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #509 Gepost op: 8-03-2007, 20:16:08 »
en hij kan toch moeilijk alle geinteresseerde mensen gaan pmen ?
had je ook eigen initiatief kunnen tonen !

-nee
-ja

maar hoe moet ik nou weten wat er voor een tijdlimiet aan die bestelling zit? Ik zag mij dus op die lijst die hier boven ergens staat dus dan ga ik er van uit dat er ook een shirt besteld wordt. als dat later opeens niet zo blijkt te zijn vind ik het maar vreemd.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #510 Gepost op: 8-03-2007, 20:31:42 »
-nee
-ja

maar hoe moet ik nou weten wat er voor een tijdlimiet aan die bestelling zit? Ik zag mij dus op die lijst die hier boven ergens staat dus dan ga ik er van uit dat er ook een shirt besteld wordt. als dat later opeens niet zo blijkt te zijn vind ik het maar vreemd.

Ik heb wel degelijk een tijdslimiet gegeven. Dat was namelijk tot afgelopen maandag. Maar zelfs voordat het maandag werd, afgelopen zaterdag, had ik al 96 shirts volgeboekt. Met kleur en maat opgegeven. Bij jou was dat nog niet het geval, evenals bij Molmark. En hoe moet ik nu weten welke maat en kleur ik voor je moet bestellen als je het zelf niet voor maandag aangeeft?

Ik heb rekening te houden met een leveringstijd, en dat is normaal 14 dagen maar het kan ook in 10 dagen. Vanaf maandag tot aan de MFD is 13 dagen. Op zondag bezorgd TNT niet, dus uiterlijk zaterdag 17 maart moet ik ze binnen hebben. Dat is vanaf afgelopen maandag dus 12 dagen. Ik moest dus wel bestellen en ik heb 1 week van te voren aangegeven dat de besteldag maandag 5 maart zou zijn.

Tot die tijd heb jij geen maat en kleur aangegeven, net zoals Molmark. En met 2 shirts waarvan ik niet weet welke kleur en maat ze moeten hebben kan ik niets. Vandaar dat je er uiteindelijk niet opgekomen bent.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Flugel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #511 Gepost op: 8-03-2007, 21:12:26 »
Ik moest dus wel bestellen en ik heb 1 week van te voren aangegeven dat de besteldag maandag 5 maart zou zijn.

Dat snap ik wel, maar ik heb dat dus niet gelezen. Ik kan geen 26 pagina's bijhouden want zo vaak ben ik ook niet op dit forum. En ik nam aan dus op 'de lijst' te staan zoals gepost werd. Misverstandje.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #512 Gepost op: 8-03-2007, 21:16:39 »
Dat snap ik wel, maar ik heb dat dus niet gelezen. Ik kan geen 26 pagina's bijhouden want zo vaak ben ik ook niet op dit forum. En ik nam aan dus op 'de lijst' te staan zoals gepost werd. Misverstandje.
Maar hoe kan hij nou een shirt voor je besteld hebben als ie niet weet welke kleur/maat ?
Molloot sinds seizoen 4

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #513 Gepost op: 8-03-2007, 21:21:56 »
niet, dat zei yidm zelf ook al !
dennis for mole !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #514 Gepost op: 8-03-2007, 22:50:47 »
Hoe dan ook...

ik heb het alternatief aanbod geaccepteerd. Dat betekend dat alle lime t-shirts er anders uit zullen zien dan de anderen, dit omdat het een ander (voor mij nog steeds onbekend) type shirt is. En Highwaykind, aangezien jij voor een lime S gegaan bent en ze bij het nieuwe type shirt geen maat S op voorraad hebben, heb ik doorgegeven dat de lime S een lime M word.

Het is dat, 1 maat groter of geen shirt. Kan er helaas niets aan doen, aangezien zij plots opkomen met het bericht dat de kleur lime niet op voorraad is. Alle andere kleuren zijn wel op voorraad en die hebben dus het shirt type waar ik vanuit ging voor alle kleuren.

Ze worden bezorgd op de 16de, ze zijn ermee bezig en ik word op de hoogte gehouden door hen. En op mijn beurt hou ik jullie weer op de hoogte.

In het kort:

- kleur lime = niet leverbaar in het shirt type die ik besteld heb
- kleur lime = geleverd in een ander shirt type wier mij voor als nog onbekend is (hij word namelijk niet weergegeven op hun eigen site)
- de enige lime S, zal wegens niet op voorraad hebben van die maat & kleur, een lime M worden.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #515 Gepost op: 9-03-2007, 00:02:26 »
Goed geregeld allemaal! ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #516 Gepost op: 9-03-2007, 00:04:41 »
- kleur lime = geleverd in een ander shirt type wier mij voor als nog onbekend is (hij word namelijk niet weergegeven op hun eigen site)


http://lagendijk-sport.nl/winkelpromotiekleding/enter.html?target=TznShirtsGildan_TznShirt_185_grams.html

 :)
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #517 Gepost op: 10-03-2007, 11:57:11 »
UPDATE m.b.t. binnengekomen betalingen:

Mensen die voor verzenden hebben gekozen en betaald hebben zijn:

- Rinske
- Cissie
- Burdo
- Crue
- Zoë Nicky
- the_shagster
- Catelootje (wordt niet verzonden maar opgehaald. Desondanks dat heeft ze al wel betaald. Verzendkosten zijn teruggeboekt.)
- always mol
- ran69
- Giorgio
- ilse07
- Mol_en_Co
- Mirjam66
- Sijb
- Jamis
*(- Highwaykind)
*(- MiRrleY)

* = Betaling is onderweg

Dat zijn in totaal 20 (*22) van de 33 shirts die al betaald zijn.

Jamis: je hebt al wel betaald, maar zou je nog je adresgegevens kunnen sturen aan mij? Je hebt namelijk nog geen adresgegevens opgegeven per PB, gelieve dit wel doen.

Zouden de onderstaande mensen binnen nu en 14 dagen ook het geld willen overmaken?

- Paulientje
- Chantal
- Nostradamus
- rickje20
- SPIRAL
- Wrvisscher2

Stuur me een privebericht met daarin je adresgegevens (voor zover je ze nog niet hebt gegegeven) en dan krijg je te horen naar welk bankrekeningnummer je het geld moet overmaken. Daarnaast heeft Mirjam66 8 euro betaald i.p.v. 7,76 euro. Ik heb zojuist 24 eurocent teruggeboekt naar de bankrekening waarvan ik de betaling binnenkreeg.
« Laatst bewerkt op: 12-03-2007, 23:13:33 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #518 Gepost op: 12-03-2007, 23:32:13 »
Update m.b.t. de hele gang van zaken:



Dit is wat ik vandaag als proefdruk kreeg te zien. Zonder de groene en rode cirkel. Die heb ik er namelijk zelf ingezet. Om de drukkerij duidelijk te maken dat ik het groen omcirkelde wil zien, terwijl zij het rood omcirkelde aan mij opstuurden als proefdruk.

Ik heb het

a) met woorden uitgelegd dat ik de tekst en vingerafdruk in het wit wil en de achtergrond transparant
b) uitgelegd aan de hand van een .PNG afbeelding hoe ik de opdruk wilde zien (.PNG laat een transparante achtergrond zien)
c) nu met deze afbeelding.

Als ze het nu nog niet snappen dat ik alles in witte letters wil en de vingerafdruk ook in wit snap ik niet dat zij professioneel t-shirts bedrukken.

Daarnaast ga ik er vanuit dat hiermee de kleur geel bekend is. Ik ben er niet zeker van, maar ik ga er voor als nog vanuit dat in het bovenstaande plaatje, die gele kleur, de t-shirt kleur word. Maar ik kan me als nog vergissen hoor ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #519 Gepost op: 13-03-2007, 00:42:34 »
Het logo dient inderdaad zo te zijn, maar dan wel ietsje hoger geplaatst. (op de plek van de rode rechthoek ongeveer)

Hopelijk is alles op tijd af voor zondag. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...