Poll

wat willen we voor opdruk?

het is 1 grote...
niets is wat het lijkt
het is geen spel, het is oorlog!

Auteur Topic: Animo voor widm shirts?  (gelezen 185078 keer)

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #540 Gepost op: 16-03-2007, 16:52:02 »
*knip foto`s*

En op de een of andere manier hebben ze dus de lichtblauwe en blauwe shirts dezelfde kleur gegeven.  ??? Nu maar hopen dat ik de juiste aantal heb gekregen.

Edit: Ik zag nauwelijks het verschil tussen lichtblauw en blauw. Maar er zit wel degelijk verschil en ze zijn allebei geleverd. :) Ik heb erover heen gekeken dus  ::rofl::

Jaaaaaaaaaaaaa! Ze zijn mooi YIDM! En roze is echt leuk! Prima zichtbaar! Zo leuk zelfs, dat na 3,5 jaar wonen in Nijmegen en "kei" uit mijn vocabulair houdende, ik `m hiervoor toelaat! KEIMOOI!
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #541 Gepost op: 16-03-2007, 17:00:52 »
Ze zijn erg mooi geworden!! ::ok::

Offline Crue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #542 Gepost op: 16-03-2007, 17:01:45 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Klasse YIDM , ze zijn echt heel gaaf geworden !!!!

Ben benieuwd naar de reacties in mijn omgeving  ::trots::

Bedankt voor alle moeite die je erin gestopt hebt en er nog in stopt !! Helemaal super  ::tandpastasmiley::
....niets is wat het lijkt....

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #543 Gepost op: 16-03-2007, 17:02:24 »
YIDM ga je het volgend jaar weer doen??
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #544 Gepost op: 16-03-2007, 17:03:04 »
Ik heb een mededeling. Ik heb de shirts nog een keer doorzocht en ik kom tot de conclusie dat de lichtblauwe shirts dus niet geleverd zijn. Ik tel namelijk 9 blauwe shirts, en die heb ik ook als besteld gekregen. Maar de lichtblauwe shirts ontbreken  ??? Aangezien ik daar 3 x maat M voor heb staan. En hoeveel maat M tref ik aan bij de blauwe shirts? 1 maal. En dat klopt ook voor de bestelling van de kleur blauw. Daar is ook maar 1 M voor opgegeven.

Ik ga dus navragen hoe dit zit, aangezien ze wel aangeven 99 shirts geleverd te hebben. 99 - 7 dus. Want 7 lichtblauwe shirts zijn besteld. Ik heb mijn email met de bestelling er nog eens op na geslagen en ook daar heb ik vermeld: 7 lichtblauw. Wat tref ik nu aan? Slechts 9 blauwe, 7 lichtblauwe ontbreken dus  ::niet-ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #545 Gepost op: 16-03-2007, 17:14:20 »
Niet ergens een dubbele bodem? ;)

Ik vind ze er geweldig uit zien YIDM, voor 6 euro is dit héél relaxed! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #546 Gepost op: 16-03-2007, 17:23:06 »
Die print ziet er goed uit zo, lekker dik. Alleen wel jammer dat die vingerafdruk ook op vol vermogen afgedrukt is. Daar had je zelf eigenlijk even een dither overheen moeten gooien, mja, je gaat er vanuit dat zij dat ook doen :P
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #547 Gepost op: 16-03-2007, 17:39:40 »
Nergens een dubbele bodem te vinden Arco.
Nergens ook een tweede doos te vinden.
Een email omtrent de lichtblauwe shirts is al de deur uit.

Want wie weet kunnen ze die apart hebben gestuurd in een andere doos die nog niet aangekomen is. Aangezien deze ene doos tot de nok toe vol zat met de andere kleuren.

En zo niet, dan wens ik ze later als nog te ontvangen. Dan gaat hetzelfde verhaal in werking als bij Lodewijk14e zijn shirt. En uiteraard, dan vergoed ik de verzendkosten voor iedereen die lichtblauw als kleur heeft gekozen. Kan er niets anders van maken, de fout ligt bij de drukkerij aangezien in mijn email met de bestelling duidelijk vermeldt staat dat ik blauw & lichtblauwe shirts wil.

Ik heb daarbij het voorbeeldje van de kleuren die op hun site staat ook gebruikt. En daarin zie je toch echt 2 kleuren: blauw & lichtblauw naast elkaar. En alleen over de kleur lime kreeg ik de mededeling dat die niet op voorraad was in het type shirt. Kennelijk zijn ze dus geeneens opgenomen in de procedure van bedrukken en versturen.

Maar dat eis ik wel, ik eis nakoming van de gevraagde bestelling die door beide partijen is ondertekend  >:D Komt mijn studie ook nog eens van pas ook  ::rofl:: ::jaja:: En zo niet, dan stel ik ze in gebreke, deel ik hen mee wat de fatale termijn is en na die tijd zijn ze in verzuim. En dan kan ik schriftelijk de overeenkomst ontbinden :P Jaja, wat je al niet leert bij mijn studie.

Nooit gedacht dat het nog eens van pas zou kunnen komen in mijn dagelijks leven.  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #548 Gepost op: 16-03-2007, 17:50:21 »
@ Seraphina: KEI is geen scheldwoord hoor!  ::rofl::

@YIDM: heb je wel gele shirts? ;)
Tell me what your telescope says

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #549 Gepost op: 16-03-2007, 17:51:38 »
@ Seraphina: KEI is geen scheldwoord hoor!  ::rofl::



Nee, maar het is op zijn minst een vreemd woord uit de mond van een Tukker :P.

Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #550 Gepost op: 16-03-2007, 17:54:22 »
Maar dat eis ik wel, ik eis nakoming van de gevraagde bestelling die door beide partijen is ondertekend  >:D Komt mijn studie ook nog eens van pas ook  ::rofl:: ::jaja:: En zo niet, dan stel ik ze in gebreke, deel ik hen mee wat de fatale termijn is en na die tijd zijn ze in verzuim. En dan kan ik schriftelijk de overeenkomst ontbinden :P Jaja, wat je al niet leert bij mijn studie.

Nooit gedacht dat het nog eens van pas zou kunnen komen in mijn dagelijks leven.  ;D

Ik zou, als je uiteindelijk op korte termijn je klanten wilt plezieren, een ietsjes ander toontje aanslaan tegen de leverancier als je hier navraag over doet.

De kans bestaat dat die leverancier namelijk na zulke opmerkingen ineens op zijn kleine lettertjes gaat wijzen waarin staat dat hij het recht heeft om 10% meer of minder te leveren zonder aankondiging vooraf o.i.d.

Maar de shirts zien er echt geweldig uit, jammer dat ik hem niet zondag al krijg maar ik hoop dat het uiteindelijk wel goed gaat komen want het ziet er echt goed uit.

Ik heb Bodejos al op jacht gestuurd naar de poolstreken om die pinguin te vangen die mijn NAVY-XXL shirt te pakken heeft. Ik heb ook nog geprobeerd om een auto met Friezen die kant uit te krijgen om de actie te ondersteunen maar die gebruiken TOM-TOM dus die zullen wel gewoon in Amersfoort zijn zondag.

Oh en tot slot, ik begrijp je reactie dat je de verzendkosten op je neemt maar niets of niemand verplicht je hiervoor. Als jij zometeen 10 shirts moet opsturen en je maakt daar kosten voor, reken die dan gewoon door aan de ontvangers en ik kan me niet voorstellen dat iemand daar moeilijk over gaat doen.

p.s.zag net nog Nadja op de cover van 030nogwat, zal zondag proberen een exemplaar voor je mee te nemen.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #551 Gepost op: 16-03-2007, 17:58:49 »
@ Seraphina: KEI is geen scheldwoord hoor!  ::rofl::

@YIDM: heb je wel gele shirts? ;)

De gele zijn allemaal aanwezig!  ::jaja::

Zie de foto's op de vorige pagina, daar staan de gele ook bij... Of wacht, nee, die staan er niet bij. Ben ze vergeten te uploaden.  :-[



En nu breekt mijn klomp. Ik ontdek nu net dat er ook geen bordeaux rode zijn geleverd.  ::oink::

Dus een tweede emailtje naar die drukkerij. Nu maar hopen dat zowel de lichtblauwe als de bordeaux rode in die andere doos zitten die morgen word bezorgd. Want anders is dit niet leuk, dan zijn er gewoon 19 shirts niet bezorgd, laat staan bedrukt.  ::ohno::
Ik zou, als je uiteindelijk op korte termijn je klanten wilt plezieren, een ietsjes ander toontje aanslaan tegen de leverancier als je hier navraag over doet.

De kans bestaat dat die leverancier namelijk na zulke opmerkingen ineens op zijn kleine lettertjes gaat wijzen waarin staat dat hij het recht heeft om 10% meer of minder te leveren zonder aankondiging vooraf o.i.d.

Maar de shirts zien er echt geweldig uit, jammer dat ik hem niet zondag al krijg maar ik hoop dat het uiteindelijk wel goed gaat komen want het ziet er echt goed uit.

Ik heb Bodejos al op jacht gestuurd naar de poolstreken om die pinguin te vangen die mijn NAVY-XXL shirt te pakken heeft. Ik heb ook nog geprobeerd om een auto met Friezen die kant uit te krijgen om de actie te ondersteunen maar die gebruiken TOM-TOM dus die zullen wel gewoon in Amersfoort zijn zondag.

Oh en tot slot, ik begrijp je reactie dat je de verzendkosten op je neemt maar niets of niemand verplicht je hiervoor. Als jij zometeen 10 shirts moet opsturen en je maakt daar kosten voor, reken die dan gewoon door aan de ontvangers en ik kan me niet voorstellen dat iemand daar moeilijk over gaat doen.

p.s.zag net nog Nadja op de cover van 030nogwat, zal zondag proberen een exemplaar voor je mee te nemen.



Ik snap je punt Lodewijk14e. Maarre.. dit was meer een ironische post. Niet serieus bedoelt dus. Want ik zal niet gelijk zo beginnen tegen ze, ik wacht af hoe ze zullen reageren en dan zie ik vanzelf wel hoe en wat. Voor hetzelfde geldt zijn de lichtblauwe en bordeaux rode vertraagd in het drukproces en hebben ze daardoor dus ook vetraging opgelopen in de bezorging. Kan heel goed.

En de 030, licht eens toe wat dat is :P Toch niet wat ik denk dat het is he? ;)
« Laatst bewerkt op: 16-03-2007, 18:01:41 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #552 Gepost op: 16-03-2007, 18:04:07 »
De gele zijn allemaal aanwezig!  ::jaja::

Zie de foto's op de vorige pagina, daar staan de gele ook bij... Of wacht, nee, die staan er niet bij. Ben ze vergeten te uploaden.  :-[

*knip*

En nu breekt mijn klomp. Ik ontdek nu net dat er ook geen bordeaux rode zijn geleverd.  ::oink::

Dus een tweede emailtje naar die drukkerij. Nu maar hopen dat zowel de lichtblauwe als de bordeaux rode in die andere doos zitten die morgen word bezorgd. Want anders is dit niet leuk, dan zijn er gewoon 19 shirts niet bezorgd, laat staan bedrukt.  ::ohno::
Ik snap je punt Lodewijk14e. Maarre.. dit was meer een ironische post. Niet serieus bedoelt dus. Want ik zal niet gelijk zo beginnen tegen ze, ik wacht af hoe ze zullen reageren en dan zie ik vanzelf wel hoe en wat. Voor hetzelfde geldt zijn de lichtblauwe en bordeaux rode vertraagd in het drukproces en hebben ze daardoor dus ook vetraging opgelopen in de bezorging. Kan heel goed.

En de 030, licht eens toe wat dat is :P Toch niet wat ik denk dat het is he? ;)

 ::hug::

Fingers crossed!
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #553 Gepost op: 16-03-2007, 18:10:05 »
Ik snap je punt Lodewijk14e. Maarre.. dit was meer een ironische post. Niet serieus bedoelt dus. Want ik zal niet gelijk zo beginnen tegen ze, ik wacht af hoe ze zullen reageren en dan zie ik vanzelf wel hoe en wat. Voor hetzelfde geldt zijn de lichtblauwe en bordeaux rode vertraagd in het drukproces en hebben ze daardoor dus ook vetraging opgelopen in de bezorging. Kan heel goed.

En de 030, licht eens toe wat dat is :P Toch niet wat ik denk dat het is he? ;)

Wat het eerste punt beterft ging ik er ook wel een beteje van uit dat je niet echt zo van de toren zou gaan blazen hoor.


dat 030nogwat blaadje ligt altijd bij de AH in zon'n bak dat je ze er gratis uit kan halen. is zo'n gratis regionaal uitgaansblaadje.
Maar toen ik het zag moest ik nog naar binnen en dacht ik, ik neem hem zo wel mee maar bij thuiskomst dacht ik er pas weer aan.

Maar ik scoor er wel 1 voor je voor zondag, ik weet alleen totaal niet waar het over gaat hoor maar Nadja siert wel de hele cover.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #554 Gepost op: 16-03-2007, 18:41:40 »
Zo, alle shirts zijn ingepakt in mijn vakantietas. Die zal ik dus meesleuren naar de MFD. En alle shirts voor verzending zitten in de doos, mooi gescheiden van de anderen die ik mee zal nemen. Nu ga ik alle shirts die verstuurd moeten worden in enveloppes stoppen.

Volgend klusje  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #555 Gepost op: 16-03-2007, 18:54:44 »
Is Zwart XXL er wel ??   :o
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Patjée

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #556 Gepost op: 16-03-2007, 21:19:33 »
YIDM, echt supergaaf!  ;D ::ok:: ! Echt heel erg leuk dat je dit allemaal georganiseerd heb, en ik kan niet wachten om mijn t-shirts op te halen, zondag...  ::rofl::
Ciao he said

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #557 Gepost op: 16-03-2007, 21:59:10 »
Zo, hehe.. iedereen die voor verzenden heeft gekozen heeft nu een enveloppe met t-shirt.
Op Rinske, Wrvisscher 2, Chantal & Mol en Co na. Die hebben namelijk geen adres doorgegeven waar ik het naar toe kan opsturen.

Alle mensen die voor verzenden hebben gekozen en lichtblauw of bordeaux als keuze hadden: ik heb al een email de deur uit met de vraag hoe het zit met die twee kleuren.

Morgen doe ik de shirts op de post.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

WorldExpress

  • Gast
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #558 Gepost op: 16-03-2007, 22:00:30 »
Zie je nou wel dat het op roze goed te zien is  ;D  ::trots::  ;)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #559 Gepost op: 16-03-2007, 22:08:03 »
Zie je nou wel dat het op roze goed te zien is  ;D  ::trots::  ;)
Wil jij nog een roze shirt? Ik wil hem voor je kopen en langs komen brengen...  ;D
I'm a real big goblin..