Auteur Topic: 8 maart GEEN uitzending  (gelezen 38613 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #80 Gepost op: 1-03-2007, 19:15:31 »
Nou ja, dat we vanavond niet horen wie de mol is is geen naaistreek, dat maakt het alleen maar leuker.
Dat voetbalfans maar hoeven te kikken en de hele programmering wordt naar hun hand gezet, dat is wel een naaistreek. En nog wel een hele sadistische, diabolische, gemene, laag-bij-de-grondse, egoïstische, kortzichtige naaistreek.
The British are not impressed.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #81 Gepost op: 1-03-2007, 19:16:46 »
Maar nou kunnen we wel een week langer genieten van de Mol-pret :D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #82 Gepost op: 1-03-2007, 19:18:47 »
Ik denk dat het na die eerste week wel allemaal erg verstomd hier. En dat veel mensen hun interesse verliezen als het zo lang duurt.
The British are not impressed.

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #83 Gepost op: 1-03-2007, 19:30:03 »
Ik denk dat het na die eerste week wel allemaal erg verstomd hier. En dat veel mensen hun interesse verliezen als het zo lang duurt.

Mm, volgens mij valt dat wel mee, voor zover mijn drie grijze hersencellen kunnen terugdenken is het niet de eerste keer dat WIDM moet wijken voor 22 mannekes die een  balspelletje spelen, maar daardoor is het niet minder stom.
Het zal voor een heel groot deel ook wel met commercie te maken hebben; sportsponsors en aanverwanten willen hun logo tenslotte liefst 24 uur per dag in beeld, helaas.

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #84 Gepost op: 1-03-2007, 19:32:37 »
Ik denk dat het na die eerste week wel allemaal erg verstomd hier. En dat veel mensen hun interesse verliezen als het zo lang duurt.
Denk het niet. Die ene week kan ik ook wel extra wachten, no way dat mijn interesse daalt..

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #85 Gepost op: 1-03-2007, 19:55:08 »
Nee, maar wij zijn gek, maar er zijn naast ons nog 1 miljoen kijkers die ik hier niet op het forum zie. Daar zitten vast heel veel toevalskijkers bij en die kan het echt niet meer bommen als die zien dat het volgende week niet komt. Ik weet van mezelf dat als programma's op onverklaarbare wijze van plaats veranderen of niet doorgaan dat ik dan helemaal niet meer kijk.
En wij kunnen nog wel 1 week doorblaten over wie de mol is, maar ik denk dat 2 weken wel erg lang wordt, juist omdat het hier de laatste aflevering betreft.
The British are not impressed.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #86 Gepost op: 1-03-2007, 19:56:31 »
Nou ja, dat we vanavond niet horen wie de mol is is geen naaistreek, dat maakt het alleen maar leuker.
Dat voetbalfans maar hoeven te kikken en de hele programmering wordt naar hun hand gezet, dat is wel een naaistreek. En nog wel een hele sadistische, diabolische, gemene, laag-bij-de-grondse, egoïstische, kortzichtige naaistreek.
Ik heb mijn ticket reeds,dus kan ik gerust naar het voetbal,zonder iets van WIDM te missen   :D :D 8) 8) ::ok:: ::ok::

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #87 Gepost op: 1-03-2007, 20:05:30 »
Het antwoord op mijn e-mail:

Het is inderdaad een ongelukkige samenloop van omstandigheden die ertoe
leidt dat de programmering op Nedeland 1 moet worden aangepast op 8
maart. Omdat dan op Nederland 3 het WK Afstanden (schaatsen) in Salt
Lake City en daarom moet het UEFA-cupvoetbal uitwijken naar Nederland 1.
De NOS heeft de uitzendrechten op alletwee de evenementen. De ontknoping
van Wie is de Mol is daarom doorgeschoven naar 15 maart. Onze excuses
daarvoor.

Met vriendelijke groet,
 
Marc van Gestel
Publieke Omroep Communicatie

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #88 Gepost op: 1-03-2007, 20:11:42 »
WAT EEN K*T STREEK  :-X :-X >:( >:( >:( >:(

dat is toch elk jaar zo, in ieder geval de laatste jaren.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #89 Gepost op: 1-03-2007, 20:20:02 »
dat is toch elk jaar zo, in ieder geval de laatste jaren.
Misschien valt de ontknoping pas op de mol fan dag?  ::) ::)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #90 Gepost op: 1-03-2007, 20:22:27 »
Dus de NOS vindt zichzelf belangrijker dan andere publieke omroepen. Als we het hier over RTL of SBS of Tien gehad hadden, was het een ander verhaal geweest. Als RTL voor de gein eens geen GTST uit wil zenden omdat ze met voetbal meer geld denken te verdienen, dan hebben zij daar alle recht toe; het is immers hun eigen zender. De publieke omroepen daarentegen hebben zich niet met elkaar te bemoeien. Als er voor 10 weken een timeslot van 50 minuten voor de AVRO is gereserveerd, dan heeft verder iedereen daar van af te blijven. Het kan me niet schelen of er voetbal, schaatsen, een overschatte storm of vuurwerkramp is, de AVRO dient het programma in te vullen zoals zij wensen.
Als er een Hollandse Hits festival is gaat de TROS toch ook niet het NOS Journaal aan de kant schuiven? De TROS heeft haar zendtijd, de NOS heeft haar zendtijd en de AVRO heeft haar zendtijd. Geen van deze drie omroepen is beter of slechter dan een ander en bemoeien zich niet met elkaar.
Het is heel jammer dat de NOS over de balk gegooid geld kwijt is aan twee dingen die ze tegelijkertijd uit zouden willen zenden. Maar dat kan nou eenmaal helaas niet. Ze moeten hun prioriteiten eerst maar eens stellen, en dan keurig één evenement kiezen wat ze dan lekker op Nederland 3 kunnen uitzenden. Dat is dan heel jammer voor de schaats- dan wel voetballiefhebbers, dat zij op elkaar moeten wachten, maar zo is het nou eenmaal.
The British are not impressed.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #91 Gepost op: 1-03-2007, 23:09:32 »
Nee, maar wij zijn gek, maar er zijn naast ons nog 1 miljoen kijkers die ik hier niet op het forum zie. Daar zitten vast heel veel toevalskijkers bij en die kan het echt niet meer bommen als die zien dat het volgende week niet komt. Ik weet van mezelf dat als programma's op onverklaarbare wijze van plaats veranderen of niet doorgaan dat ik dan helemaal niet meer kijk.
En wij kunnen nog wel 1 week doorblaten over wie de mol is, maar ik denk dat 2 weken wel erg lang wordt, juist omdat het hier de laatste aflevering betreft.
Ben ik helemaal met je eens. Was laatst nog met een spelletje.. wat was dat ook al weer.. o ja Beauty en de Nerd..keek ik ook elke week, er kwam niks anders. Maar ja toen zonden ze de finale of op 2e kerstdag uit, of de week erna, weet niet. Op 2e kerstdag had ik andere dingen te doen, en de maandag erna was ik het hele programma alweer vergeten. Nee, dit gaat absoluut kijkcijfers kosten. Denk niet dat ze boven de 750K / 1 M gaan komen, zeker niet meer als enige andere aflevering dit seizoen.
Zonde... ::ohno::


Ben het trouwens ook eens met je laatste post. Waarom kan WidM niet op NL 2 dan? Of het voetbal.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2007, 23:12:32 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #92 Gepost op: 1-03-2007, 23:15:28 »
Omdat Netwerk op Ned 2 'moet'. Ook alleen maar omdat het actualiteit is. Terwijl Dwdd, óók actualiteit, wèl om de haverklap moet wijken voor sport.
The British are not impressed.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #93 Gepost op: 1-03-2007, 23:21:26 »
Omdat Netwerk op Ned 2 'moet'. Ook alleen maar omdat het actualiteit is. Terwijl Dwdd, óók actualiteit, wèl om de haverklap moet wijken voor sport.
Netwerk is toch al om 19.30?
Molloot sinds seizoen 4

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #94 Gepost op: 1-03-2007, 23:31:54 »
Nou, in de gids van deze week niet, dan is de herhaling van Taxi om 19.30.
The British are not impressed.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #95 Gepost op: 1-03-2007, 23:35:50 »
Veel tv gidsen weten het niet meer,Mikrogids klopte wat programering van tv programma´s betreft wel beter. Die hebben dan meer last van spelling foutjes,melden de fouten film (maar wel de juiste film info) of melden dat Tien en de publieken alleen ondertiteling hebben bij programma´s,terwijl GTST (en voorheen ook ONM) al jaren ondertitel optie heeft met 222 en Sbs6 voetbal uitzend met 888. Die hele programering bevalt hun blijkbaar ook niet helemaal,was er nu een ideal moment om bv de Sopranos (niet mijn tv serie) om bv om 22.30 uitzenden gaan ze sport weer verplaatsen naar 3 en zo hebben ze nog meer van die dingen.

DWDD past goed op Nederland 3 zie maar nu zo´n beetje de zelfde cijfers als Boulevard tegenwoordig scoord,maar hoord eigelijk op Nederland 1,Amusement/Iformatief en had na Man Bijt Hond ipv onderweg misschien nog beter gepast (Man Bijt Hond scoort slecht sinds het niet meer op 1 zit.),hoewel Man Bijt Hond weer op Nederland 2 hoord waar het ook zit. Sport hoord op 1 eigelijk,maar met een mindere Nederland 3 snap ik de keuze voor Nederland 3 wel en dat Prem terug is op 3 is ook goed (ondanks dat het op 2 hoort.),nu zo snel mogelijk het mes op tafel of persecondewijzer terug op 3 om 20.30 ipv Vrijdag op 2 en Shouf Shouf (kwam vorige week vrijdag niet,terwijl het wel in de varagids stond.) weer op Zondag op 3 op 19.00 (wat was er nu zo slecht aan de kijkcijfers van S1.),want Zaterdag is helemaal niks.

Voetbal is ook het grootse probleem niet voor wie is de mol,alleen omdat er al schaatsen oficeel stond gepland en dat wisten ze van te voren,komt er alleen bij.
Alleen wisten ze van tevoren dat er schaatsen zou komen en voetbal op vrijdag zou komen was en daarom is Wie is de Mol ook op Donderdag gedaan,of er nu wel of geen voetbal zou komen,schaatsen had al genoeg reden moeten zijn om deze laaste aflevering gewoon oficeel op Donderdag 15 Maart vast te leggen.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2007, 23:56:39 door Pierce_Brosnan »

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #96 Gepost op: 2-03-2007, 00:18:01 »
Nou ja, dat we vanavond niet horen wie de mol is is geen naaistreek, dat maakt het alleen maar leuker.
Dat voetbalfans maar hoeven te kikken en de hele programmering wordt naar hun hand gezet, dat is wel een naaistreek. En nog wel een hele sadistische, diabolische, gemene, laag-bij-de-grondse, egoïstische, kortzichtige naaistreek.

Jij vindt het dus ook zo jammer dat er veeel meer voetbalfans zijn dan WIDMfans? Ik denk dat de wereld er een stuk leuker op wordt als die verhoudingen wat meer gelijk waren  ;) (sorry voor alle mensen die wel van voetbal houden, het is ook best een leuke sport...)

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #97 Gepost op: 2-03-2007, 00:26:11 »
Voetbal komt veel te vaak op elk net zeg.. Soms voetbal kijken is wel leuk, maar om dat nou zo vaak te doen. Hou het lekker op 1 net! Samenvatting is ook leuk om te kijken. En anders lees je het maar de volgende dag in de krant. Ik bedoel AZ.. Pfff Als het nou Ajax was begreep ik het nog  :P

Maar ben wel een beetje boos, ik kom alleen maar door mijn 3 weken geen nieuwe aflevering van House, doordat ik WIDM heb om me op te focussen.

En dat 'over twee weken' was er wel erg nep overheen gezet :P
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #98 Gepost op: 2-03-2007, 00:27:51 »
Jij vindt het dus ook zo jammer dat er veeel meer voetbalfans zijn dan WIDMfans? Ik denk dat de wereld er een stuk leuker op wordt als die verhoudingen wat meer gelijk waren  ;) (sorry voor alle mensen die wel van voetbal houden, het is ook best een leuke sport...)
Ja, maar we hebben hier te maken met de publieke omroep. Daar horen alle programma's gelijk te zijn. Of er nou 2 miljoen mensen kijken of 2000, daar hoort niet naar gekeken te worden.
The British are not impressed.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 8 maart GEEN uitzending
« Reactie #99 Gepost op: 2-03-2007, 00:47:28 »
Wat kunnen WIDM-fanatiekelingen flink overdrijven zeg.. ::) ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...