Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 51894 keer)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 9
« Reactie #220 Gepost op: 8-03-2007, 23:19:15 »
jouw misschien, maar de rest van nederland niet. nou kunnen we nog tot in den eeuwigheid erover doorzagen, veranderen zal het nie ! dus , laten we lekker verder gaan met het zoeken naar de mol en toeleven naar volgende week !
dennis for mole !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 9
« Reactie #221 Gepost op: 9-03-2007, 00:11:22 »
*zaagt door*
Ik zal niet rusten voor de balk in tweeën is.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #222 Gepost op: 9-03-2007, 07:46:24 »
*zaagt door*
Ik zal niet rusten voor de balk in tweeën is.

 ::rofl:: Ik denk dat je de balk: "Voetbal gaan boven WIDM in de programmering" nu zo'n beetje wel doorgezaagd hebt.

Of wil je er aanmaakhout van maken zodat je het in de kachel kan gooien? :P
Dan raad ik je een bijltje aan ipv een zaag ;)

Afijn, ik las het topic over dat Inge aanwezig was bij 3FM. Ik denk dat ze dit met opzet zegt zodat we nu allemaal gaan twijfelen omtrent de zekerheid rondom de gebarenhint. Een afleidingsmanoeuvre zeg maar. Dat we dus wel degelijk op de juiste hint zitten maar dat Inge probeert die van zich af te schudden door het af te doen als "iets wat ze kon"

En ach, we zitten nu op de helft met wachten. Nog maar 1 weekje  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Aflevering 9
« Reactie #223 Gepost op: 10-03-2007, 19:41:39 »
::rofl:: Marc-Marie is ongeduldig! Bijdehand is Isabelle.....
Aaaaah, wat is dit een frustrerende televisieavond. Nu is vandaag en morgen ook al De Wereld draait door afgelast, omdat die homp arrogantie van een Mart Smeets per se schaatsende mensen wil laten zien....... ::niet-ok::

Oh heerlijke tv is het toch.. ::rofl:: ::rofl::..MM ik lag weer helemaal in een deuk om zijn gekke fratsen! ::rofl:: ::rofl::