Auteur Topic: De ogen van Marc Marie  (gelezen 5630 keer)

Offline Cosma

  • Forumlid
De ogen van Marc Marie
« Gepost op: 2-03-2007, 02:25:34 »
Twee mol seizoenen geleden is het iemand na weken gelukt te achterhalen van welke kandidaat de ogen waren die te zien waren op de WIDM site, er was gewoonweg geen twijfel mogelijk (topic vast nog hier aanwezig).

Dat was indertijd voor velen de aanwijzing dat Marc Marie de mol was.
Is er een vergelijking mogelijk met de handen van Inge?
« Laatst bewerkt op: 2-03-2007, 02:40:26 door Cosma »

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: De ogen van Marc Marie
« Reactie #1 Gepost op: 2-03-2007, 02:34:09 »
Nou, ik denk eerlijk gezegd dat de handen-hint van Inge wat te uitgebreid is voor een nep-hint, in vergelijking met die ogen van MM. (Het konden ook gewoon mooie ogen zijn die mooi stonden op de site :P)

Ik weet nog niet wat ik van Inge moet vinden. Het is ook een beetje flauw te zeggen dat het stom is de mol nu al te weten, want ten eerste: waar zijn we anders 9 weken lang mee bezig, en ieder voor zich overtuigd van zijn eigen gelijk? En ten tweede: zitten we te zeuren na Milouska dat die hinten wel wat duidelijker mogen, worden ze goed gevonden en duidelijker en nou zijn we nog niet tevreden...
Mollen in Japan...

Offline Mrieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Luv Joe
Re: De ogen van Marc Marie
« Reactie #2 Gepost op: 2-03-2007, 11:11:35 »
Nou, ik denk eerlijk gezegd dat de handen-hint van Inge wat te uitgebreid is voor een nep-hint, in vergelijking met die ogen van MM. (Het konden ook gewoon mooie ogen zijn die mooi stonden op de site :P)

Ik weet nog niet wat ik van Inge moet vinden. Het is ook een beetje flauw te zeggen dat het stom is de mol nu al te weten, want ten eerste: waar zijn we anders 9 weken lang mee bezig, en ieder voor zich overtuigd van zijn eigen gelijk? En ten tweede: zitten we te zeuren na Milouska dat die hinten wel wat duidelijker mogen, worden ze goed gevonden en duidelijker en nou zijn we nog niet tevreden...

Ben er helemaal mee eens, ze zouden toch niet zeggen als inge de mol niet is, nou als jij nou eens uitbeeld INGEDEMOL zou dat een heel mooi dwaalspoor zijn.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2007, 18:13:30 door Mrieke »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De ogen van Marc Marie
« Reactie #3 Gepost op: 2-03-2007, 14:49:50 »
Pff, krijg je de hint der hints op een presenteerblaadje aangereikt, zeg je nog dat het wel een nephint zou zijn.
The British are not impressed.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: De ogen van Marc Marie
« Reactie #4 Gepost op: 2-03-2007, 14:52:20 »
Pff, krijg je de hint der hints op een presenteerblaadje aangereikt, zeg je nog dat het wel een nephint zou zijn.
Précisement  ::ok::
Woosie down?

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: De ogen van Marc Marie
« Reactie #5 Gepost op: 2-03-2007, 19:33:27 »
Pff, krijg je de hint der hints op een presenteerblaadje aangereikt, zeg je nog dat het wel een nephint zou zijn.

Ik vroeg me af of er een vergelijking mogelijk was.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De ogen van Marc Marie
« Reactie #6 Gepost op: 2-03-2007, 20:35:47 »
Ik vroeg me af of er een vergelijking mogelijk was.

Niet met de ogen van MM, maar misschien wel met de abseilintrofilmpje van Nico. Dat werd hier ook voortijdig ontdekt. Alleen was dat abseilintrofilmpje gemonteerd door de makers van WIDM, terwijl het handengebaar van Inge door haarzelf is uitgevoerd.



Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De ogen van Marc Marie
« Reactie #7 Gepost op: 2-03-2007, 21:06:27 »
Twee mol seizoenen geleden is het iemand na weken gelukt te achterhalen van welke kandidaat de ogen waren die te zien waren op de WIDM site, er was gewoonweg geen twijfel mogelijk (topic vast nog hier aanwezig).

Dat was indertijd voor velen de aanwijzing dat Marc Marie de mol was.
Is er een vergelijking mogelijk met de handen van Inge?

Je bedoelt dat je iets over het hoofd ziet, waardoor Inge toch niet de mol is?

Ik kan een eind met je mee gaan. Alles lijkt op Inge te wijzen.

Maar dan snap ik 1 ding niet: de aanwijzingen die Karel gaf. En vooral de aanwezigheid van Inge op alle groepsfoto's.

Met dat laatste bedoel ik het volgende: als Inge de mol NIET is, moet ze toch wel heel erg zeker zijn geweest van haar deelname aan de finale. Anders kan ik die gebarentaal niet plaatsen. Wat voor mij alle twijfels heeft weggenomen, is dat de voorspelde letter L inderdaad uit de bus is gerold als ontbrekende schakel van de ketting.

Maar het laatste restje twijfel slaat op de allereerste foto. Die bij de tempel.

Op het avro-forum wordt nu ineens gesuggereerd dat er een letter ontbreekt aan het begin van de zin. En juist die ene letter zou aanduiden dat Inge ons op een dwaalspoor zet, en dat ze de mol helemaal niet is. Blijft over: hoe kan ze hebben geweten dat ze tot in de finale zou komen???

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De ogen van Marc Marie
« Reactie #8 Gepost op: 2-03-2007, 21:22:23 »
Er ontbreekt helemaal geen letter, sommige zijn minder herkenbaar dan andere, maar ze zijn er allemaal.
The British are not impressed.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De ogen van Marc Marie
« Reactie #9 Gepost op: 2-03-2007, 21:23:54 »
Aingedemol    Bingedemol    Cingedemol    Dingedemol    Eingedemol    Fingedemol
Gingedemol    Hingedemol    Iingedemol    Jingedemol    Kingedemol    Lingedemol
Mingedemol    Ningedemol    Oingedemol    Pingedemol    Qingedemol    Ringedemol
Singedemol    Tingedemol    Uingedemol    Wingedemol    Xingedemol    Yingedemol
Zingedemol

Kan er nog geen chocola van maken.


Maar stel over 2 weken komt nog een slotletter erbij, dan heb je ineens 26X26 mogelijkheden. En misschien blijkt het ook nog een anagram te zijn....

Yesss, we hebben weer wat te doen komende 2 weken.

 ::bravo::   ::bravo::


Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De ogen van Marc Marie
« Reactie #10 Gepost op: 2-03-2007, 21:35:28 »
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De ogen van Marc Marie
« Reactie #11 Gepost op: 2-03-2007, 21:41:34 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De ogen van Marc Marie
« Reactie #12 Gepost op: 2-03-2007, 21:55:40 »
Ik geef ook letterlijk door wat iemand op het avroforum zegt. Ik ben er tot nu toe altijd van uitgegaan dat  bij de groepsfoto bij de tempel de I werd gevormd.

Ik kan me haast geen alternatief vorstellen. Misschien dat we allemaal bevangen zijn door een collectieve tunnelvisie.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ogen van Marc Marie
« Reactie #13 Gepost op: 2-03-2007, 21:59:59 »
 ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

 ::rofl::