Auteur Topic: MFD 2007 DVD  (gelezen 5717 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
MFD 2007 DVD
« Gepost op: 2-03-2007, 16:40:42 »
Ik zou het wel weer erg leuk vinden als er ook dit jaar weer een dvd wordt gemaakt van de mfd. Ik denk dat Reinald dat vast wel weer wil doen, maar ik kan het me ook voorstellen als hij er even geen zin in heeft.
Mocht dat zo zijn, dan wil ik me er wel over ontfermen, alleen kan ik nooit zo veel filmen als Reinald. Daarom lijkt het mij leuk om een aantal mfders met een camera rond te laten lopen en al die beelden dan in willekeurige volgorde (hehe) door elkaar af te spelen.
Gaarne zou ik jullie meningen hierover willen vernemen.
The British are not impressed.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MFD 2007 DVD
« Reactie #1 Gepost op: 2-03-2007, 16:44:40 »
Ja goed idee. Ik neem mn camera weer mee :) Maar ja ik kan 10 minuten filmen en dan is mn geheugen vol  :( En dan kan ik ook geen foto's meer maken
Molloot sinds seizoen 4

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MFD 2007 DVD
« Reactie #2 Gepost op: 2-03-2007, 16:46:33 »
Ik zat ook eigenlijk meer te denken aan mini-dv camera's :P
The British are not impressed.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MFD 2007 DVD
« Reactie #3 Gepost op: 2-03-2007, 16:54:39 »
Ik zat ook eigenlijk meer te denken aan mini-dv camera's :P
Snap ik :P Naja ik kan wat filmpjes maken  :) Heb 6 megapixels :)
Molloot sinds seizoen 4

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MFD 2007 DVD
« Reactie #4 Gepost op: 2-03-2007, 17:02:18 »
ik heb ook een camera 5 megapixel

En 2 gb kaartje
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MFD 2007 DVD
« Reactie #5 Gepost op: 2-03-2007, 21:04:47 »
ik zou wel super graag willen filmen, zonder hooghartig te zijn kan ik die camera volgens mij aardig stil houden + de interessante dingen er uit pikken  :) ben enorm perfectionistisch namelijk. maarja, ik heb geen camera (wel ervaring) en ik kan zeer zeker niet monteren. kortom, ik jat joram zijn camera wel een tijdje, en leef me uit. :P

enne, ik denk dat reinald een hartverzakkign krijgt als hij de topic titel in het oog krijgt!!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MFD 2007 DVD
« Reactie #6 Gepost op: 2-03-2007, 21:09:27 »
Snap ik :P Naja ik kan wat filmpjes maken  :) Heb 6 megapixels :)
Die worden erg blokkerig als je ze op een tv afspeelt.

Ik neem in elk geval 1 camera mee. Mijn eerste DV-camera is inmiddels weer in orde, maar ik moet nog kijken hoe het zit met de batterijen. Voor wie wil: ik kan hem meenemen, alleen iemand die weet wat ie doet mag ermee rondlopen.

Of die tweede camera beschikbaar is, weet ik komende week.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MFD 2007 DVD
« Reactie #7 Gepost op: 2-03-2007, 21:12:10 »
ik zou wel super graag willen filmen, zonder hooghartig te zijn kan ik die camera volgens mij aardig stil houden + de interessante dingen er uit pikken  :) ben enorm perfectionistisch namelijk. maarja, ik heb geen camera (wel ervaring) en ik kan zeer zeker niet monteren. kortom, ik jat joram zijn camera wel een tijdje, en leef me uit. :P

enne, ik denk dat reinald een hartverzakkign krijgt als hij de topic titel in het oog krijgt!!!
Lau, als je wil, en als het met die batterijen in orde blijkt te zijn, mag je mijn JVC die dag gebruiken. Het is een GR-DVL-30. Durf je het aan?

Als je maar niet, zoals Viola Holt, over allerlei kabels gaat struikelen....... ::rofl:: ::rofl::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MFD 2007 DVD
« Reactie #8 Gepost op: 2-03-2007, 21:25:54 »
Ik heb er misschien ook 2, waarvan er 1 ook een nogal beperkte batterijduur heeft :/

En als Reinald hem gewoon wil maken, dan is dat prima natuurlijk, ik zie niet waarom niet. Het is alleen dat dit topic nog niet bestond :P
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MFD 2007 DVD
« Reactie #9 Gepost op: 2-03-2007, 21:59:25 »
Laten we een ding afspreken. Laten we Reinald dus niet onder druk zetten dat ie daar gaat filmen, terwijl ie zich het klapzuur kopieert aan seizoen 6.

Dan inderdaad liever een aantal filmers, waarbij we natuurlijk het beste goede afspraken maken wie wat gaat vastleggen.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MFD 2007 DVD
« Reactie #10 Gepost op: 2-03-2007, 22:06:13 »
Nou, als Reinald het niet doet is het goed en als hij het wel doet is het ook goed.
The British are not impressed.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: MFD 2007 DVD
« Reactie #11 Gepost op: 2-03-2007, 22:10:52 »
wanneer heb jij dan eerder gefilmd laus ? zo leer je je vrienden kennen he :p anyway ... mijn broer heeft een camera, en als ik leer om niet heel hard  te schreeuwen als ik aan het filmen ben, dan kan ik dr ook wel wat van maken !
dennis for mole !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MFD 2007 DVD
« Reactie #12 Gepost op: 3-03-2007, 00:31:11 »
zo leer je je vrienden kennen he :p

zekers  :)

achja, een film(pje) zou leuk zijn, maar voor mij hoeft het niet persé. een herinnerig is ook goed.

@bodejos: ga r nog even over nadenken. ik heb er namelijk opzich wel vetrouwen in, alleen ken ik mezelf op zo'n dag als die. dan stuiter ik zo hard rond dat er geen klap van terecht komt. spreek je er nog wel even over  :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MFD 2007 DVD
« Reactie #13 Gepost op: 3-03-2007, 10:42:05 »
zekers  :)

 dan stuiter ik zo hard rond dat er geen klap van terecht komt. spreek je er nog wel even over  :)
Nog 1 geluk: de party-tent van vorig jaar was zo hoog, dat door dat stuiteren van jou net geen lekkages zijn ontstaan.  ::rofl:: ::rofl::





Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MFD 2007 DVD
« Reactie #14 Gepost op: 3-03-2007, 11:38:29 »
Ik heb geen mini DV camera. Wel een fotocamera, panasonic FZ 50 in 't zwart. 12 megapixel, 10x optische zoom. En met 32 frames per seconde kan ik 18 minuten filmen. VGA kwaliteit word het dan. Mijn zus heeft dezelfde camera en nam hem mee naar een muziekconcert. We stonden helemaal vooraan en ze heeft 3 nummers lopen opnemen middels de film functie. Eenmaal thuis kreeg ik een opgenomen nummer toegestuurd en toen ik die beluisterde vond ik de kwaliteit voor een fotocamera uitstekend. Zeker qua beeld, geluid kon beter maar was redelijk.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MFD 2007 DVD
« Reactie #15 Gepost op: 3-03-2007, 11:39:11 »
Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken! ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MFD 2007 DVD
« Reactie #16 Gepost op: 3-03-2007, 11:58:18 »
Beelden opnemen is de moeilijkheid niet. Leuk monteren is een ander verhaal.