Auteur Topic: Aflevering 10 (finale)  (gelezen 49528 keer)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #40 Gepost op: 15-03-2007, 21:49:39 »
Even over dat bieden: Als Inge niks had gedaan, waren sommige biedingen niet eens in gang gezet  ;)


Wat ik trouwens wel jammer vond, is dat je van de ontknoping zo weinig zag. Je zag Inge even roepen, en je hoorde even wie op wie gestemd heeft. Maar je ziet helemaal geen nagepraat van: gefeliciteerd, of: wat goed. Vond ik anders toch even leuk om te zien.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #41 Gepost op: 15-03-2007, 21:49:49 »
Wat een slechte ontknoping.

Het spijt me zeer, maar ik vond het echt een anticlimax.

De mol heeft NIETS maar dan ook NIETS gedaan.

Jammer.
Dan had je zeker je ogen dicht!!

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #42 Gepost op: 15-03-2007, 21:50:02 »
Het overhalen op de toren - uiteindelijk waren het dus Renate en Alex die het verpestten

Hmm hier ben ik het dan gewoon niet met je eens, ik vind dit weldegelijk een goed gelukte mollenstreek met voorbedachte raden e.d. Het lag bij deze opdracht echt wel aan haar dat hij mislukt was hoor, meer dan aan Renate en Alex, die toch nooit zouden gaan.

Edit: Je hebt idd misschien gelijk dat het geen supergoede mol is, maar dit lag niet aan haar, maar aan haar medespelers. Dat lijkt me nu toch wel duidelijk, zij kon er dus niks aan doen, en had gewoon een supergoede mol kúnnen zijn (ze wilde het iig graag, met haar bedachte mollenstreken)
« Laatst bewerkt op: 15-03-2007, 21:52:35 door Wolkje »
Do you want to go to the Seaside?

Offline sijb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #43 Gepost op: 15-03-2007, 21:50:08 »
Ik blijf bij mijn stelling dat de blokkenopdracht zo mooi is geworden. In die aflevering kwam een climax toen de pot leeg ging en een anticlimax doordat de opdracht van de blokken niet niet was gehaald. Als Inge niet had GESTUURD, was er misschien nog wel een fout geweest en was de climax ook minder geweest.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #44 Gepost op: 15-03-2007, 21:51:00 »
Dat kan wel zo zijn, maar dan is Inge dus geen supergoede mol.
Als de kandidaten het zelf toch al verpesten en de mol doet niks, dan kun je toch niet onder de indruk zijn van de mol?  ???

En het is ook wel jammer dat voor de finale al meer dan de helft van het forum op Inge zat.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #45 Gepost op: 15-03-2007, 21:51:27 »
tja, gefeliciteerd inge mensen

eva-acties blijf ik beter vinden en het was inderdaad niet zo raar dat niemand op haar zat, omdat ze niet zo veel heeft gedaan, wat ik al eerder concludeerde, aflevering was veel te traag in het begin. En uh waar had Menno last van, die leek wel dronken, hihi,

Alleen die 'toen' hint vond ik verrassend. Dat we dat niet hebben opgemerkt!

Wat me tegenviel als inge de mol is dat ze wel een vooropgesteld plan had, maar als in het spel een andere wending aannam stopte ze met mollen, dus ja dan vind je ook niets...

Het snel laten fotograferen vond ik wat laf en woehoe 600 euro inderdaad ook niet echt shocking, naja, 2 zaten er fout (en dan ook op Paul!)

Waar ik wel om moest lachen is dat Karel net als heel veel mensen hier op het forum zei: Wat dan als hij niet 4 boekjes had kunnen jatten!

Het was weer leuk op het forum, tot het volgende seizoen!


Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #46 Gepost op: 15-03-2007, 21:52:02 »
INGE JE BENT EEN GEWELDIGE MOL!!!! ::bravo:: ::bravo::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline sijb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #47 Gepost op: 15-03-2007, 21:52:18 »
En het is ook wel jammer dat voor de finale al meer dan de helft van het forum op Inge zat.

HULDE AAN DEGENE DIE DE 2 AANWIJZINGEN HEBBEN GEVONDEN.
WIE KWAM ER ALS EERST MET DIE VINGERAANWIJZING, EN DIE ROUTE 66

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #48 Gepost op: 15-03-2007, 21:53:28 »
heb ik het nu goed begrepen? Worden de muzikale hints maandag pas uitgelegd? samen met een interview met de mol?? Of was het nog de adrenaline waardoor ik het heb gemist??
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #49 Gepost op: 15-03-2007, 21:54:47 »
heb ik het nu goed begrepen? Worden de muzikale hints maandag pas uitgelegd? samen met een interview met de mol?? Of was het nog de adrenaline waardoor ik het heb gemist??

Morgen om ongeveer half 4 wordt op Schiffers.FM (Radio 2) de muzikale hints uitgelegd.

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #50 Gepost op: 15-03-2007, 21:56:27 »
Vrijdag 16 maart is er geen uitzending van Schiffers.fm. Dan wordt namelijk de Top 100 van het Nederlandse Lied uitgezonden op Radio 2. Van 9.00 uur tot 13.00 uur is de presentatie daarvan in handen van Daniël Dekker, waarna onze eigen Hans Schiffers het stokje overneemt van 13.00 uur tot 17.00 uur. Maandag zijn we er weer, met onder andere een exclusief interview met De Mol!


ik schrok al toen ik dat las, maar gelukkig Tinuzz je hebt me gerustgesteld
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #51 Gepost op: 15-03-2007, 21:57:26 »
Ik schrok al toen ik dat las, maar gelukkig Tinuzz je hebt me gerustgesteld

::trots::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #52 Gepost op: 15-03-2007, 22:11:11 »
Dat kan wel zo zijn, maar dan is Inge dus geen supergoede mol.
Als de kandidaten het zelf toch al verpesten en de mol doet niks, dan kun je toch niet onder de indruk zijn van de mol?  ???
Het is nu wel duidelijk dat je teleurgesteld bent hoor!! Waarschijnlijk zat je er helemaal naast in de poule?
 ::rofl::

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #53 Gepost op: 15-03-2007, 22:26:16 »
Inge speelde gewoon weer een dubbelrol en zoals karel al zij,hoe leuk het kan zijn om als waren de slechte spelen en haar doorzettings vermogen was ook te zien in de rol als Martine. Net als Erik De Volgel als Ludo,ging/ga je er gewoon zowat in geloven (dat was ook een van de punten van het succes van/op GTST en de verklaring voor de kritieken die de soap ook heeft gehad.) Inge is al zo lang bezig geweest met GTST en Martine en die acteer evaring heeft ze hier ook weer gebruikt en ik weet dat het een soort van typecasting is waar ze last van heeft gehad,maar dat heeft Robert De Niro ook gehad met zijn films na The Godfather en ook Pierce Brosnan zal dat ff last van houden.

Ik weet alleen niet of ze niet sneller door de mand was gevallen bij S5,omdat daar meer mensen van de comercelen tv bij zaten,lisbeth mag dan in GTST gezeten hebben,maar toen zat Martine er niet in en Antonie had als peter nu niet echt veel conectie´s,behalve dat Martine zijn biologishe moeder wou laten vermoorden,waardoor Martine een paar jaar tot Inge´s terugkomst in de cel belanden.

Zelf ben ik blij en teleurgesteld dat zij de mol is,teleurgesteld met name omdat ik eigelijk ondanks dat ik Inge 3x juist voorspelt heb (eerdere verdenken dat ze in de finalen zou komen had ik wel soms.) als de mol en zelfs als Renate of Eva was geweest dat de mol weer een vrouw is geweest.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2007, 22:30:58 door Pierce_Brosnan »

Offline moljanne

  • Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #54 Gepost op: 15-03-2007, 22:38:58 »
ze probeerden de aflevering spannend te maken, waar door je dacht is het toch iemand anders? Omdat 'wij' het zogezegd al wisten , en de kandidaten allemaal zo superverbaasd waren...
maar ik vond de onthulling ook een beetje te snel gaan, en Inge iets te triomfantelijk, want ze vond zich zelf wel geweldig... Ik vind het trouwens wel leuk dat Paul de winnaar is, voor iemand die er eigenlijk uitlag.
huh?

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #55 Gepost op: 15-03-2007, 22:41:09 »
Inge, je bent en zeer goeie mol.
Eindelijk had ik het nog eens bij het rechte eind, althans na het uitvallen van mijn eerste Mol, menno.
Ik ga nu maar eens een jaartje in het "zwarte gat" onderduiken.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #56 Gepost op: 15-03-2007, 22:44:03 »
De bagage die zo licht was, wat veel leek..
Bij de tempel. Ze zag het muurtje allang, maar zei het niet. 'Jullie zeiden dat ik rechtdoor moest!'
Het bieden
De blokken
De stappen (of meters..) in de eerste aflevering
Express alle flessen zoeken
Het spel met de kevers
Het overhalen op de toren

Genoeg acties? Tja..niemand kan me overhalen, ik vond d'r wel goed..:)

 ::jaja::  Helemaal mee eens. Je kunt het Inge toch niet kwalijk nemen dat de kandidaten de opdracht zelf al vekloten? Ze heeft zéker haar best gedaan  ::ok::
Hooguit kun je je afvragen of sommige opdrachten misschien iets te ingewikkeld waren (bijv. het Thaise letters zoeken), maar dat is achteraf altijd makkelijk klagen.

Ik vond deze afleveringe ook wel gaaf, door alle reacties begon ik toch weer te twijfelen. Maar uiteindelijk toch Inge.  ;D
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #57 Gepost op: 15-03-2007, 22:45:05 »
ze probeerden de aflevering spannend te maken, waar door je dacht is het toch iemand anders? Omdat 'wij' het zogezegd al wisten , en de kandidaten allemaal zo superverbaasd waren...
maar ik vond de onthulling ook een beetje te snel gaan, en Inge iets te triomfantelijk, want ze vond zich zelf wel geweldig... Ik vind het trouwens wel leuk dat Paul de winnaar is, voor iemand die er eigenlijk uitlag.

Inge was ook een geweldige mol geweest, maar dan alleen in het allereerste seizoen, waarin kandidaten nog niet de taktiek hebben gevonden om zichzelf verdacht te maken. Nu heeft ze amper iets hoeven te doen. Al haar geplande molgedrag werd teniet gedaan door anderen. Er moet volgend seizoen echt een soort sanctiemechanisme (positief of negatief) komen op molgedrag door andere kandidaten. Op deze manier blijft er niets meer van het spel over. Ze hadden het net zo goed zo kunnen doen dat er aan het einde geen mol zou blijken te zijn. Hoogstens hadden ze dan wel geld verdiend met de abseilopdracht, maar de rest van het molwerk hadden Nadja en Renate wel gedaan. Dit is niet leuk..... ::niet-ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #58 Gepost op: 15-03-2007, 22:51:59 »
Als ze volgend jaar nou gewoon stoppen met die BN'ers zal er al veel minder gemolt worden door de kandidaten

Offline Mikey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #59 Gepost op: 15-03-2007, 23:16:51 »
Ik kan niet wachten op het moment dat de aflevering online staat!