Auteur Topic: Aflevering 10 (finale)  (gelezen 49530 keer)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #60 Gepost op: 15-03-2007, 23:21:59 »
Als ze volgend jaar nou gewoon stoppen met die BN'ers zal er al veel minder gemolt worden door de kandidaten

Als ze het nog een keer met BN'ers doen (en dat doen ze  ::niet-ok::) kunnen ze volgens mij beter de opdrachten zo maken dat er gespeeld wordt voor jokers: het enige wat zij willen is in het spel blijven....

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #61 Gepost op: 15-03-2007, 23:29:52 »
Wat een geweldige Aflevering was dit zeg en Inge heeft het erg goed gedaan petje af, Chapeau,!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #62 Gepost op: 15-03-2007, 23:30:31 »
Nou dat was het dan, toch Inge. Knap dat we, behalve de TOEN hint eigenlijk alles wel hebben ontdekt. Ik heb eigenlijk nix verassends gezien. Leuk dat Paul heeft gewonnen maar ook dat wisten we eigenlijk al. Jammer dat het toch niet stiekum Eva was  ::tandpastasmiley:: . Ik heb weer genoten van het forum, tot de volgende molhunt en anders tot zondag  ::zwaai::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #63 Gepost op: 15-03-2007, 23:33:08 »
Mee eens Saem had ook wel leuk gevonden als Eva had gewonnen mocht haar graag naarmate het einde vorderde maar, Paul als Winnaar is natuurlijk ook hartstikke leuk, chapeau!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #64 Gepost op: 15-03-2007, 23:36:16 »
Maar als je even kijkt naar hoeveel geld ze hebben nu: €17.300

Stel dat ze nou die veiling niet hadden gedaan was dit bedrag zo'n €28.000
Dat is hoger dan vorig jaar (€25.000) en het jaar ervoor (€23.000).

dus ik vind dat ze het nog niet eens zo slecht hebben gedaan, die veiling hadden ze gewoon niet moeten doen

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #65 Gepost op: 15-03-2007, 23:37:25 »
€17,300 euro je zal het maar op je bankrekening hebben staan Willem  ;) maar, het geld word hopelijk deels naar een goed doel gebracht. :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #66 Gepost op: 15-03-2007, 23:38:12 »
Beetje een anticlimax want je hoopt toch op een verrassing, (zozeer dat je niet bent meegegaan in de Inge-overtuiging), maar nee, toch geen verrassing : Inge is de mol.

Ik vind wel, een mol die de kandi's volledig om de tuin weet te leiden, da's wel een goeie mol. Voor ons kijkers misschien niet zo spectaculair, maar zo goed het vertrouwen van iedereen weten te winnen, da's gewoon goed molwerk.
Misschien was Inge wel een beetje teleurgesteld dat ze maar zo weinig molacties heeft hoeven verrichten  ;D

Leuk dat er nog een niet-gevonden hintje in zat! Maar ja wie spreekt er nu Thais  ::)

Alle succesvolle speurders alhier, van harte gefeliciteerd!

Het is me weer een waar genoegen geweest, hopelijk tot de volgende mol!

Offline pika

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #67 Gepost op: 16-03-2007, 08:15:01 »
Hulde ::ok:: aan degene die de hint met gebarentaal heeft ontdekt. Vreselijk knap gedaan.

Was toch geen inside information ???
Talpa ..................who are you

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #68 Gepost op: 16-03-2007, 08:31:15 »
Maar als je even kijkt naar hoeveel geld ze hebben nu: €17.300

Stel dat ze nou die veiling niet hadden gedaan was dit bedrag zo'n €28.000
Dat is hoger dan vorig jaar (€25.000) en het jaar ervoor (€23.000).

dus ik vind dat ze het nog niet eens zo slecht hebben gedaan, die veiling hadden ze gewoon niet moeten doen

Inderdaad, want daar ging de pot gewoon gegarandeerd leeg, ook al had er drie keer zo veel in gezeten.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2007, 08:36:12 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline valentino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #69 Gepost op: 16-03-2007, 09:37:00 »
ik heb toch wel betere laatste uitzending gezien van wie is de mol
was niet echt goed, maar wel de rest van die uitzendingen
en inge toch goed gedaan als mol, omdat alleen paul op inge zat, dus de terechte winnaar
alleen jammer in die kamer dat inge had gehoord dat ze niet hadden gezegd dat inge niets ging pakken
hadden ze gezegd dat inge wel wat ging pakken, had ik best willen zien wat ze dan allemaal had gedaan hahahaha
ik denk zeer veel jokers
iedereen die op inge zaten van harte hiermee
nu maar weer eens keer de mol een man, nu hebben we al 3x achter elkaar een vrouw als mol gehad
« Laatst bewerkt op: 16-03-2007, 09:39:46 door valentino »

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #70 Gepost op: 16-03-2007, 09:43:31 »
nu maar weer eens keer de mol een man, nu hebben we al 3x achter elkaar een vrouw als mol gehad

Zelfs al 4 keer.

2003 Elise,
2005 Yvon,
2006 Milouska,
2007 Inge.

 ;)
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #71 Gepost op: 16-03-2007, 09:54:48 »
't Maakt toch geen zier uit of de mol een man of een vrouw is? Ik vond Inge een geweldige mol. Een stuk beter dan Yvon en Milouska.

Geweldig hoe ze het vertrouwen won van de kandidaten (en van mij!)

Bedenk dat een heel groot deel van de kijkers van de finale geen intensieve molspeurende forumers zijn! Ik denk dat zij (die de handgebaren-hint etc. niet wisten) gisteren echt een superspannende en leuke aflevering hebben meegemaakt.

Wat ik me wel afvraag is of Inge in de eerste aflevering wist dat Renate de antwoorden bij die thuis-filmpjes zelf al goed deed zodat ze rustig mee kon gaan.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #72 Gepost op: 16-03-2007, 10:19:58 »
Ze heeft het weer op een nieuwe manier gedaan, en dat heeft ze perfect uitgevoerd. ::ok::

De hints waren ontdekt hier, petje af voor de mensen die het ontdekt hebben. Die Toen=Mol hint was goed bedacht, evenals de gebarentaal natuurlijk. :)

Het was een zeer leuk WIDM-seizoen, het is helaas iets te makkelijk gemaakt door Renate, Eva en Nadja, maar dat doet niks af aan Inge. Paul een geweldige winnaar! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #73 Gepost op: 16-03-2007, 13:43:13 »
Wat ontzettend jammer!

Dat het alweer afgelopen is. Wat moeten we nu doen met ons leven :)

Heb ontzettend genoten, terwijl ik ieder seizoen weer denk: he, dit wordt vast niet zo leuk als vorig jaar. Maar niets is minder waar gebleken dan dat. Inge was een prachtige mol, die mij -ware het niet door de gebarentaalhint- mij volkomen op het verkeerde spoor heeft gezet.

Dat de mol weinig kon doen dit seizoen, was door veel forummers al voorspeld. Zelfs als je in de Renate-tunnel zat (ik), in de Eva-tunnel of de Paul-tunnel. Dus dat met knap speurwerk, vele uren forumtijd en pittige discussies dit jaar zo veel al door forummers ontmaskerd is, vind ik echt bewonderenswaardig. Ik hoop volgend jaar ook mijn bijdrage te kunnen leveren aan zulk knap speurwerk!

Wat jammer dat het alweer voorbij is! Tot volgend jaar!
C'est le Fruit!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #74 Gepost op: 16-03-2007, 14:02:53 »
Dat kan wel zo zijn, maar dan is Inge dus geen supergoede mol.
Als de kandidaten het zelf toch al verpesten en de mol doet niks, dan kun je toch niet onder de indruk zijn van de mol?  ???

tsja, dat zegt lijkt me meer over de kandidaten dan over de mol/
en waarom zou je niet onder de indruk kunnen zijn ? juist wel ... ze heeft het prima gedaan, helemaal gezien het feit dat de overige kandidaten het haar te makkelijk ( of juist moeilijk ? een goede mol zijn is moeilijk als de rest het voor je verkloot ) maakten !
dennis for mole !

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #75 Gepost op: 16-03-2007, 14:07:43 »
De hints vond helemaal leuk. Leuk dat 'we' het hebben ontdekt ook, want dat mag best! (Want bij WIDM is toch niet alles wat het lijkt, al was de gebarentaalhint vrij sterk natuurlijk, haha.) Ik vind het wel jammer dat ik niet overtuigd was van de LOMED/66 DEMOL/99-hint. Die was toch ook sterk.
Inge is anders dan de andere mollen en ik vind dat deels positief, maar het liep allemaal niet over van de streken, vind ik. Ik had meer spanning, voorkennis, grote acties (achteraf) verwacht bij de ontknoping. Veel bleek ook toeval of te wijten aan het gedrag van de (mollerige) kandidaten en niet in het bijzonder aan Inge. Het is anders dit jaar, maar dat neemt niet weg dat ik Inge echt een leuke mol vind die goed heeft geacteerd.
Paul vind ik de ideale winnaar, hij verdient het. En dat te bedenken dat hij er bijna uit lag! Hoera voor Paul, superleuke kandidaat.
Ik ben blij dat de Mol weer terug komt, maar BAAL (ja, in caps,  ja!) dat het zónder Karel is. Karel is een fantastische presentator en past wat mij betreft voor 200% in de sfeer van WIDM. En dat is wat mij betreft sowieso iets om elk seizoen weer naar uit te kijken.  ::niet-ok:: voor de AVRO.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2007, 14:09:19 door IDM »
Laten we jabberen.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #76 Gepost op: 16-03-2007, 14:17:52 »
Wat ontzettend jammer!

Dat het alweer afgelopen is. Wat moeten we nu doen met ons leven :)

Heb ontzettend genoten, terwijl ik ieder seizoen weer denk: he, dit wordt vast niet zo leuk als vorig jaar. Maar niets is minder waar gebleken dan dat. Inge was een prachtige mol, die mij -ware het niet door de gebarentaalhint- mij volkomen op het verkeerde spoor heeft gezet.

Dat de mol weinig kon doen dit seizoen, was door veel forummers al voorspeld. Zelfs als je in de Renate-tunnel zat (ik), in de Eva-tunnel of de Paul-tunnel. Dus dat met knap speurwerk, vele uren forumtijd en pittige discussies dit jaar zo veel al door forummers ontmaskerd is, vind ik echt bewonderenswaardig. Ik hoop volgend jaar ook mijn bijdrage te kunnen leveren aan zulk knap speurwerk!

Wat jammer dat het alweer voorbij is! Tot volgend jaar!

Ik ga helemaal akkoord met je analyse, Fruitdruifje. Zonder de handgebarenhint zou ik Inge ook niet doorgehad hebben. Dan zou ik wellicht Eva als mol gekozen hebben. Hopelijk wordt het volgende seizoen even leuk, ook zonder Karel. :\'( En ik hoop ook dat we volgend seizoen niet opnieuw onze hoed moeten opeten. ;)

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #77 Gepost op: 16-03-2007, 14:39:51 »
Ik ga helemaal akkoord met je analyse, Fruitdruifje. Zonder de handgebarenhint zou ik Inge ook niet doorgehad hebben. Dan zou ik wellicht Eva als mol gekozen hebben. Hopelijk wordt het volgende seizoen even leuk, ook zonder Karel. :\'( En ik hoop ook dat we volgend seizoen niet opnieuw onze hoed moeten opeten. ;)

Ja, die hoed, hè :) En dan denk je toch van jezelf, dat je het echt wel doorhebt! Hahahaha :) Maar niets is leuker dan toch van je stoel vallen bij die laatste ontknoping! Nou vooruit, we vielen iets eerder door die gebarenhint, maar toch chapeau!
C'est le Fruit!

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #78 Gepost op: 16-03-2007, 14:54:21 »
Jammer dat de finale niet zo spannend was. Kwam misschien doordat Inge de mol wel móest zijn, maar ik vond de aflevering op zich niet echt veel hebben ook. Beetje slap helaas.
En Paul als winnaar, tja hij had wel het voordeel dat hij in ieder geval wist dat Renate het niet was, omdat hij er anders uit was gegaan op haar. Dus ja, dan het het fifty-fifty en heb je nog altijd meer kans dan Eva en Renate hadden om te winnen.
Maar goed, al met al; een leuk seizoen! Niet het leukste BN-ers seizoen, maar heb toch genoten.
En nu hoop ik dat WIDM 2008 weer met OBN-ers is!

Offline Nick24

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (finale)
« Reactie #79 Gepost op: 16-03-2007, 15:45:48 »
Ik vond het een erg leuk seizoen Widm
Ik vond het wel een beetje jammer dat
de dingen die inge heeft gedaan je vaak
niet zag in de aflevering zelf. bijvoorbeeld
het stoppen van lichte spullen in de tas in
afl. 1 en toen karel de rondleiding ging geven
kon je gewoon niet zien dat ze dingen probeerde
te saboteren. maar het was toch een erg leuk seizoen

Ik kan niet wachten tot de volgende!
zonder widm kan ik niet leven!!!!