Auteur Topic: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)  (gelezen 9410 keer)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Gepost op: 5-05-2007, 23:40:31 »
Zit je ook hele avonden zielloos voor je uit te staren? Veer je ook alleen even op als Art Rooijakkers ineens door de kamer roept dat er een ultiem avontuur te zien is van het oosten naar het westen van Zuid-Amerika? Maar verlang je eigenlijk terug naar die heerlijke zoektocht naar de saboteur, de bedrieger, de Mol?
Op Youtube is inmiddels een erg leuk seizoen te vinden van de Britse versie van de Mol (of beter gezegd 'the Mole'). In Engeland heeft het programma slechts twee jaar gedraaid en dit is dan ook het tweede seizoen, inmiddels alweer uit 2001. Ik vond het zelf een erg leuke serie, al kwamen sommige opdrachten wel bekend voor. Verder vind ik de Nederlandse versie wat spannender en intrigerender. Ook al had ik de Mol vanaf het begin goed (na verloop van tijd begon ik wel weer te twijfelen, maar ben toch op hem of haar blijven hangen), ik vond het zeker de moeite dit seizoen een keer gezien te hebben. In ieder geval is het de ideale afkickmethode om de maanden richting het nieuwe Nederlande seizoen door te komen.
De afleveringen zijn hier te vinden. De aflevering waarin de sabotages worden uitgelegd, moet nog worden geupload. Dank SirenceEmbrace, die ik verder niet ken, maar die dit alles aan de wereld beschikbar heeft gesteld ::ok::.

Nou, speculeer maar raak, Wie is DIE mol?!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #1 Gepost op: 6-05-2007, 00:55:01 »
Hm, ik wilde nog toevoegen dat de Amerikaanse Mole 2 er ook op staat, maar dit is zo te zien grotendeels niet meer het geval, helaas. Er zijn blijkbaar bepaalde sukkels die nog steeds denken dat copyright in de volste vorm kan bestaan in deze eeuw.

Maar bedankt voor de heads up van de Engelse! :D
The British are not impressed.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #2 Gepost op: 6-05-2007, 12:45:10 »
Als we dan toch bezig zijn met Youtube en internationale Mol.

Clipjes uit de Italiaanse Mol:
http://www.youtube.com/watch?v=J4oehMFCj-c (met oa d opdracht waarbij de bagage verbrand wordt (à la US Mole 2)
http://www.youtube.com/watch?v=NYCAZlIpV9k (denk dat dit alleen nog op youtube staat omdat er vrouwen in bikini in zitten...)
http://www.youtube.com/watch?v=EOcpWujlBkQ&mode=related&search= (idem)


Hmmf er heeft tijd terug meer op gestaan. Is nu niet echt de moeite meer.  :-\\

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #3 Gepost op: 6-05-2007, 14:17:21 »
Ach ja, zo zijn die Italianen hè.
The British are not impressed.

Offline hygge

  • Forumlid
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #4 Gepost op: 18-09-2007, 08:35:50 »
Gehoord van deze site? Je kunt hun player installeren en daarna gewoon hele afleveringen (snel) downloaden! Ik ben nu het 2e seizoen van de Australische mol aan het downloaden :D. Waarschijnlijk hebben ze nog veel meer. Ik heb alleen BE en NL gezien dus mondjes toe - ik wil niks weten! :D
« Laatst bewerkt op: 10-01-2008, 22:32:04 door Megan, Reden: link verstopt »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #5 Gepost op: 19-09-2007, 19:46:23 »
Helaasch, de afleveringen van The Mole 2 zijn alweder offline gehaald... ::ohno::
Ik zag wel The Mole 1, of was dat al bekend?
Woosie down?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #6 Gepost op: 27-09-2007, 20:33:35 »
Gehoord van deze site? Je kunt hun player installeren en daarna gewoon hele afleveringen (snel) downloaden! Ik ben nu het 2e seizoen van de Australische mol aan het downloaden :D. Waarschijnlijk hebben ze nog veel meer. Ik heb alleen BE en NL gezien dus mondjes toe - ik wil niks weten! :D

ik kan van australie alleen 4 afleveringen van seizoen 1 vinden ???
« Laatst bewerkt op: 10-01-2008, 22:38:25 door Megan, Reden: citaat aangepast naar origineel »

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #7 Gepost op: 10-01-2008, 19:11:25 »
Er komt naast een nieuwe Zweedse editie van 'De Mol', ook een vijfde Amerikaanse reeks. Althans volgens onderstaande bron:

Television News
'The Mole' Returning to ABC

(FROM VARIETY) – The Mole is returning to ABC for the first time in four years. The network has placed a 10-episode order to Stone & Co. Entertainment (Tim Gunn's Guide to Style), and casting and pre-production are already underway, with shooting scheduled to start this spring for a run this summer. An ABC executive said the network planned on reviving the reality competition series even before the writers' strike. The first two editions of The Mole, which aired in 2001 and 2002, earned ABC's top ratings among adults 18-34 for both years. ABC also ran two seasons of Celebrity Mole in 2003 and 2004. The resurrected show will return to the original format, without celebrities, though there will be small tweaks. ''We simplified it to where the people at home can play along,'' said Stone & Co. principal Scott Stone. ''And the quiz will be much shorter than in the past.'' No host has been chosen yet. Anderson Cooper hosted the first two editions, and Ahmad Rashad hosted the celebrity versions. (Variety)

Posted Jan 08, 2008

« Laatst bewerkt op: 10-01-2008, 22:41:50 door Megan, Reden: link verstopt »

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #8 Gepost op: 10-01-2008, 19:15:22 »
Ja al de Amerikaanse zenders gaan over op reality, daar hebben ze geen schrijvers bij nodig  :-\\
Maar wel leuk!
The sun came up and reality set in.

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #9 Gepost op: 10-01-2008, 19:17:07 »
Inderdaad! Het format blijft scoren en dat kunnen we alleen maar toejuichen!  ;D

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #10 Gepost op: 10-01-2008, 19:39:30 »
H ier een uitgebreider bericht over The Mole.
The sun came up and reality set in.

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #11 Gepost op: 10-01-2008, 20:19:48 »
Er komt naast een nieuwe Zweedse editie van 'De Mol',

Bedoel je de serie van 2007, of komt er in 2008 weer een Zweedse Mol? Ik dacht dat de kijkcijfers van 2007 daar tegenvielen?


The resurrected show will return to the original format, without celebrities, though there will be small tweaks. ''We simplified it to where the people at home can play along,'' said Stone & Co. principal Scott Stone. ''And the quiz will be much shorter than in the past.''

Ik hoop dat ze het niet teveel simplificeren.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #12 Gepost op: 10-01-2008, 21:33:14 »
Ik hoop dat ze het niet teveel simplificeren.
Hun Celebrity Editie was al verschrikkelijk erg gesimplificeerd (dumbed down).  :-\\

Maar toch wel leuk!!  ::ok::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #13 Gepost op: 10-01-2008, 21:36:35 »
Hun Celebrity Editie was al verschrikkelijk erg gesimplificeerd (dumbed down).  :-\\

Maar had wel Kathy Griffin als kandidaat om het goed te maken.  ::rofl::
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #14 Gepost op: 10-01-2008, 21:45:48 »
Kathy Griffin was geweldig! Heb intussen ook haar drie reeksen 'Life on the D-list' en enkele zaalshows gedownload. Dankzij die Celeb Mole leren kennen.  ::ok::

Ze vond haar deelname aan The Mole trouwens haar ergste D-List moment ooit.  ;D

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #15 Gepost op: 10-01-2008, 21:49:14 »
Ze is gelukkig nog niet zover afgezakt op de alfabet-lijsten als Stephen Baldwin. :P Die zit nu ook in de Celebrity Apprentice.  :-X  ;D
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #16 Gepost op: 10-01-2008, 22:32:07 »
Ohw is er een Celebrity Apprentice? (ik moet nog drie reeksen Apprentice kijken  :-[ )

*kuch* ben wel helemaal off-topic bezig...
Om on topic te gaan wou ik even zoeken of er geen nieuwe Australische reeks komt. Blijkbaar voorlopig nog niet. Maar in mijn zoektocht vond ik wel een scan van de brief die Shaun in The Mole: In Paradise had gevonden (brief was door de mol zelf geplant om anderen verdacht te maken) ->
(gepost door Kris, die toen ook kandidate was)
« Laatst bewerkt op: 10-01-2008, 22:48:39 door Megan, Reden: link verstopt »

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #17 Gepost op: 10-01-2008, 22:48:48 »
Bedoel je de serie van 2007, of komt er in 2008 weer een Zweedse Mol? Ik dacht dat de kijkcijfers van 2007 daar tegenvielen?

OK, zelf maar even gekeken op de site van het Zweedse Kanal 5. Ze hebben tot nog toe vier series van Mullvaden uitgezonden, en ze hebben nu geen plannen om een vijfde te maken.

Kun je de oude Zweedse series nog ergens zien op internet?

 

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #18 Gepost op: 11-01-2008, 10:13:13 »
Bedoel je de serie van 2007, of komt er in 2008 weer een Zweedse Mol? Ik dacht dat de kijkcijfers van 2007 daar tegenvielen?

Er zou in 2008 een nieuwe reeks komen en die zou (volgens de bron op internet) in Thailand plaatsvinden. Ik weet niet of en wanneer deze op de buis zal komen.

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.....internationaal de mol? (Youtube)
« Reactie #19 Gepost op: 12-01-2008, 17:53:24 »
Naast de anoniem geplaatste opmerking op Wikipedia heb ik geen andere aanwijzingen kunnen vinden op Internet over een Zweedse Mol in 2008. Ik verwacht eigenlijk niet dat er een zal komen dit jaar, gezien de slechte kijkcijfers daar van vorig jaar.