Auteur Topic: Topic mag dicht, we hebben een nieuw topic...  (gelezen 49319 keer)

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
owww vet jammer  ::oink:: dus die dvd's die ik van 1 en 2 heb bestelt zit niet de ontknoping op? of niet de hints?

Seizoen 2 is compleet, alleen heeft seizoen 1 niet de verborgen aanwijzingen. De hints staan er gewoon op dus! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline kaasje

  • Forumlid
weetje al wnnr je ongeveer gaaat beginnen met branden^^ en wanneer we dus onze bestelling binnen krijgen

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
M'n nieuwe baan gaat helemaal top, daar ligt het nu even niet aan. Maar 2 weken geleden ben ik er achtergekomen dat m'n bankrekening gekraakt is (zoek op www.google.nl naar skimmen), dus ik kan al 2 weken geen geld opnemen van m'n rekening en dus ook geen lege dvd's bestellen. Zodra dit opgelost is (ik hoop volgende week), gaat er direct een e-mail uit naar iedereen, om geld over te maken en dan ga ik snel beginnen met branden.

Thanks voor jullie geduld! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Vieffan

  • Forumlid
M'n nieuwe baan gaat helemaal top, daar ligt het nu even niet aan. Maar 2 weken geleden ben ik er achtergekomen dat m'n bankrekening gekraakt is (zoek op www.google.nl naar skimmen), dus ik kan al 2 weken geen geld opnemen van m'n rekening en dus ook geen lege dvd's bestellen. Zodra dit opgelost is (ik hoop volgende week), gaat er direct een e-mail uit naar iedereen, om geld over te maken en dan ga ik snel beginnen met branden.

Thanks voor jullie geduld! :)

aai! ben je nu ook geld kwijt of dat niet?

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Er is €1500,- misvreemd ja, maar gelukkig zijn de banken hier tegenwoordig voor verzekerd. Het geld komt gelukkig terug op m'n rekening, ik hoop voor mezelf en voor jullie zo snel mogelijk. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline kaasje

  • Forumlid
wat stom en ook heel zielig dat mensen dat doen
nouja nog ff wachten dan

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Hou morgenavond de mailbox in de gaten, want dan gaat er een e-mail met betalingsgegevens komen! :)
Excuses dat het lang geduurd heeft, maar een combinatie van een nieuwe baan, drukte en ook nog een gekraakte rekening maakte het er allemaal niet sneller op. ;D

Overigens mogen er nog steeds bestellingen gedaan worden hoor, zie de openingspost voor alle details en gegevens.
« Laatst bewerkt op: 31-10-2007, 00:39:05 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Zo, de e-mailtjes met betalingsgegevens zijn verstuurd, dvd's + hoesjes zijn besteld, volgende week ga ik beginnen met branden. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Oke! Ik moet het nog ff met mijn ouders overleggen, maar het mag vast wel.
Ik stuur wel een mailtje als het zover is.  :D

P.s. Echt stom dat je bankrekening is geskimmt!!

Offline kaasje

  • Forumlid
als het goed is heb ik het geld overgemaakt voor de nederlands serie 1tm4



*edit* arco mol fan? hoelang denk je dat het nu nog gaat duren voordat wij onze bestelling binnen krijgen ;)
« Laatst bewerkt op: 13-11-2007, 19:29:16 door kaasje »

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Hallo allemaal,

Het gaat helaas langer duren dan verwacht. Ik heb constant computerproblemen, deze start elke keer automatisch opnieuw op, als ik bezig ben met branden. Een nieuwe installatie van Windows XP heeft helaas niet geholpen, dus dat wordt de hardware grondig nakijken. :(

Ik had in eerste instantie verwacht a.s vrijdag alles klaar te hebben, maar ga er vanuit dat het +/- vrijdag 7 december klaar is allemaal, afhankelijk of ik het probleem snel gevonden heb en kan oplossen.

Mijn excuses voor de vertraging, soms zit mijn computer echt tegen! :-[
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Henk_Ven

  • Forumlid
Hoi Arco Mol Fan,

Ik heb 5 november jl. het geld naar jouw rekening overgemaakt voor de volgende DVD's:
* Nederland - Seizoen 1 t/m 5
* België - Seizoen 1 t/m 3
* Engeland - Seizoen 1 en 2
* Australië - Seizoen 1 t/m 5
* Amerika - Seizoen 1 en 2

Ik vind de serie helemaal te gek en wordt nu uiteindelijk een echte fan...  ::tandpastasmiley::

Via de mail heb ik vandaag nog even gevraagd of je met het "produceren" vd DVD's bezig bent, maar zie nu hier op het forum dat je een probleem met jouw pc hebt? Hopelijk kun je het snel fixen. Het zou fijn zijn als ik toch binnen een redelijke termijn de DVD's kan hebben.

Succes met de pc.... ::ok::
Henk

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Zo, de problemen zijn opgelost, en ben inmiddels weer druk bezig met branden. Volgende week vrijdag 7 december hoop ik alles klaar te hebben en zal het die zaterdag erna opsturen, als alles goed blijft gaan met m'n computer natuurlijk. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline kaasje

  • Forumlid
weet je ook hoelang het verzenden duurt ik kan echt niet wachten ::tandpastasmiley::

mooi dat je pc gefixd is btw

Offline Miek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Sjees, dat lees ik nu pas!  ::schaam::

Mijn bestelling ligt al in je mailbox!  ::zwaai::

Offline kaasje

  • Forumlid
hmmm  ik hoop echt dat je mijn bestelling 7 dec op de bus doet dan kan ik mis zondag al kijken^^

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Vanaf NU geen nieuwe bestellingen meer mailen, anders komt het nooit af! ;D

Ik ben druk bezig met branden, en zodra alles klaar is, lezen jullie dat hier en/of krijgen jullie een e-mail. Hou vanaf zaterdag 8 december de brievenbus in de gaten. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Achaeus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Komt er na de nieuwe serie weer een nieuwe ronde ::hypocriet:: ;D

Ik hoop het in ieder geval! Ik vind het trouwens tof dat jullie dit doen voor de fans ::respect:: Want er gaat ontzettend veel werk inzitten natuurlijk ::trots::

Nou ik hoor het later wel ::zwaai::

Offline kaasje

  • Forumlid
goed zo arco^_^ hmmm zaterdag ga ik echt wel de hele dag zitte spacen ik moet en zal de dvd's hebben

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
arco for president ! wiehoeeeeee .. :) ik ben blij
dennis for mole !