Auteur Topic: Topic mag dicht, we hebben een nieuw topic...  (gelezen 49321 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Topic mag dicht, we hebben een nieuw topic...
« Gepost op: 24-06-2007, 23:49:41 »
...BERICHT LEEGGEMAAKT...
« Laatst bewerkt op: 10-03-2008, 15:36:45 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
sorry jongens, aan mij zullen jullie niets meer sluiten, heb jullie al uitgekocht.  ;)

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik heb wel interesse om enkele reeksen aan te kopen, maar ik heb wel nog enkele vraagjes:

1) Stel dat ik ze nog deze week bestel, hoelang duurt het dan ongeveer vooraleer de bestellingen de deur uit gaan? Of is het misschien jullie bedoeling om eerst af te wachten hoeveel bestellingen er binnen komen en die vervolgens allemaal na elkaar te kopiëren en te versturen?

2) Ik woon in Vlaanderen en vroeg me af hoe hoog de verzendingskosten bedragen. Het zal immers wel niet de eerste keer zijn dat jullie iets naar de Zuidelijke Nederlanden versturen.

Tof initiatief overigens! ::ok::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
1. Ik wacht inderdaad eerst af tot ik een aantal bestelling heb binnengekregen (heb er tot nu toe 3 ;)), alvorens ik ga kopiëren en verzenden.

2. De verzendkosten zijn ongeveer €2,- denk ik. Ik heb de vorige rond een aantal dvd's naar België verstuurd en zonder problemen aangekomen.
« Laatst bewerkt op: 26-06-2007, 21:32:28 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Die verzendingskosten vallen heel goed mee, ik vreesde al dat het een pak meer zou zijn. Je mag dus eerstdaags een mailtje van mij verwachten. ;) Zo'n bestelronde zal wel geen maanden aanslepen, zeker? Ik zou namelijk deze zomer graag een soort van molmarathon houden met een paar vrienden.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
LET OP: Heb je de afgelopen tijd al een bestelling ge-mailed (wat niet de bedoeling was ;)), dan wil ik alsnog een nieuwe e-mail zien, met je naam, adresgegevens en je volledig bestelling!!

Er is namelijk wat fout gegaan bij Hotmail, waardoor ik een aantal mailtjes ben kwijtgeraakt, waaronder ook 2 bestellingen.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Behoren die problemen met Hotmail inmiddels tot het verleden, AMF? Ik heb je gisteren op het middaguur namelijk mijn bestelling doorgemaild - initialen D.C. uit G. (België) - maar heb tot dusver geen bevestiging ontvangen.

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Oeh... Ik heb twee seizoenen nu op dvd, maar als het even mag van mijn ouders, dan koop ik de andere zeventien er nog gewoon bij. Het is niet echt duur en heb toch mijn loon weer binnen, dus whii! Ik zal het morgen eens met ze bespreken. ^^ En inderdaad, doet Hotmail het nu gewoon weer?

*irriteert zich aan raar soort wit forum*

Offline Vieffan

  • Forumlid
Nou heb het voer gemaakt ;). Word het als 1 groot pakket gestuurd of als meerdere kleinere?  weet niet hoe dik het is, want wij gaan binnenkort op vakantie dus dan kan het misschien niet door de brievenbus :P. en dan kan dus ook niemand opendoen :P.

just a thought

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Alle seizoenen uit Nederland heb ik..
Dus ik ben helemaal compleet:P
Want ik wil alleen de nederlandse seizoenen ;)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het wordt in een envelop gedaan en past gewoon door de brievenbus. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Het wordt in een envelop gedaan en past gewoon door de brievenbus. :)

toch wel een discrete envelop, he? ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
okay,  dat wilde ik ff weten ;).
ik kijk ernaar uit :D.

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik heb ook - een tijd geleden - betaald. Is mijn geld aangekomen?

Offline Vieffan

  • Forumlid
ja, ik had eigenlijk wel verwacht dat het nu al wel klaar zou zijn, heb nog steeds geen mailtje gehad.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Druk, druk, druk, zowel privé, als op het werk.. Ik lig iets achter op schema, maar de dvd's worden zondag of in de loop van volgende week verzonden. Het geld is van iedereen -die besteld heeft- binnen, dus daar hoeven jullie je niet druk over te maken. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Druk, druk, druk, zowel privé, als op het werk.. Ik lig iets achter op schema, maar de dvd's worden zondag of in de loop van volgende week verzonden. Het geld is van iedereen -die besteld heeft- binnen, dus daar hoeven jullie je niet druk over te maken. :)

::ok:: Toppie!
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
okay. mooi zo :P.


Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Zo, de dvd's zijn opgestuurd. Als er deze week ineens een dame in je leven komt, heb je het weer druk met andere dingen. ;D

Iedereen heel veel plezier met z'n of haar dvd's, ik hoor het wel als er iets niet goed is. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Oeeh fijn. Ik heb ze nog niet binnen, maar dat zal dan deze week wel komen. ^^