Auteur Topic: Molfandag 2007 dvd  (gelezen 88363 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #160 Gepost op: 23-05-2008, 12:52:36 »
Wat is z'n telefoonnummer Lau? ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Wieldop

  • Forumlid
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #161 Gepost op: 23-05-2008, 13:18:47 »
Als je het telefoonnummer hebt van een vast adres, dan kan je op http://telefoongids.e2u.cc/zoeknummer.php zijn echte adres opzoeken en hem opzoeken als je er erg mee zit of in de buurt woont.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #162 Gepost op: 23-05-2008, 14:00:09 »
Of Radar erop afsturen met Lau en Nevermind in het kielzog van de camera.


Ik zou het eerlijkgezegd ook niet weten wat je hier verder aan kunt doen. Waar ik echter wel van overtuigd ben, is dat Reinald heel goed weet dat mensen boos op hem zijn, en teleurgesteld om een niet nagekomen belofte.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #163 Gepost op: 25-05-2008, 15:31:41 »
is dr iets van een contract of zwart op wit ofzo? dan kan radar dr ook wat mee ;)
Tell me what your telescope says

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #164 Gepost op: 25-05-2008, 21:37:36 »
nevermind is boos, heeeeeeeeeeeeeeel boos.
 maar om nou zn telefoonnummer hier neer te zetten vind ik wat ver gaan.
vidn het wel een klotestreek van hem ! mja, weinig meer aan te doen I guess , laus moet nog maar een xtje bellen !
dennis for mole !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #165 Gepost op: 26-05-2008, 12:42:10 »
is dr iets van een contract of zwart op wit ofzo? dan kan radar dr ook wat mee ;)

ik heb een bewijs van inschrijving en dat ik betaald heb.
van 2 jaren zelfs..

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #166 Gepost op: 27-05-2008, 01:08:07 »
ik heb een bewijs van inschrijving en dat ik betaald heb.
van 2 jaren zelfs..

Bewijs van inschrijving + betaling heb ik ook.
2024: wie is de Mol?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #167 Gepost op: 27-05-2008, 20:51:10 »
ik heb weer gebeld.

dit maal is het als volgt...
hij wil geen reden geven waarom de dvd er niet is, want 'daar kan ik toch niks mee'.

ik heb gezegd (namens ons allen), dat dit echt niet netjes is en dat wij de dvd en het geld nu gewoon eens willen zien.

het geld wordt komende week (!) terug gegeven, maar omdat hij geen rekeningnummers heeft gebeurt dit per post.

voor de tijd van de dvd wilde hij geen schatting geven, omdat hij geen valse beloftes wil doen.
ik heb aangedrongen op een datum, omdat het van zijn kant geenzins eerlijk gaat!
maar die datum is er niet, wel 'binnen een paar weken'.
we moesten niet rekenen op een hoge kwalitiet.

concreet: het geld komt deze week (en als het er over een week niet is, dan gaat zijn telefoonnummer en voor mijn part adres online!), en de dvd komt binnenkort.

oja, mijn adres en inschrijving zat er niet tussen?
...

jongens, hou het in de gaten en meld het me als er niks gebeurd.
« Laatst bewerkt op: 27-05-2008, 20:53:26 door Lautjuh »

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #168 Gepost op: 27-05-2008, 20:55:30 »
ik geloof er allemaal neits meer van ! maar goed, we gaan het wel zien.
en anders bellen we radar, opgelicht ... enzovoort :p
dennis for mole !

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #169 Gepost op: 28-05-2008, 01:45:41 »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #170 Gepost op: 28-05-2008, 12:53:22 »



het geld wordt komende week (!) terug gegeven, maar omdat hij geen rekeningnummers heeft gebeurt dit per post.


Zeer onverstandig om dit per post te doen. Niet onverstandig van de gedupeerden, maar van Reinald. Rekeningnummers kunnen bijvoorbeeld via pm aan hem worden doorgegeven, desnoods via email. Per post raakt wellicht kwijt, heb deze week zelf net zoiets meegemaakt, bij een van de andere postdiensten in Nederland, niet met geld, maar met een andere inhoud.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #171 Gepost op: 28-05-2008, 19:49:12 »
Zeer onverstandig om dit per post te doen. Niet onverstandig van de gedupeerden, maar van Reinald. Rekeningnummers kunnen bijvoorbeeld via pm aan hem worden doorgegeven, desnoods via email. Per post raakt wellicht kwijt, heb deze week zelf net zoiets meegemaakt, bij een van de andere postdiensten in Nederland, niet met geld, maar met een andere inhoud.

tja..
maar hij heeft 40 inschrijvingen, onmogelijk om die allemaal (snel!) bij hem te krijgen.
er lezen van die inschrijvingen wsl maar een stuk of 10 mee ofzo, hier.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #172 Gepost op: 4-06-2008, 20:10:38 »
Weet je wat ik niet snap? Als je je geld terug hebt, is het toch gewoon klaar. Waarom dan nog zeuren om die dvd? ??? Als hij geld terug geeft is ie niemand toch meer iets schuldig.
Geniet nooit met mate...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #173 Gepost op: 4-06-2008, 20:13:29 »
hij is zeker nog wat schuldig, want hij heeft de belofte van een dvd gedaan.

het geld terug geven was zijn idee, nou prima, maar als ik moet kiezen wil ik de dvd, en geen geld.
en het is geen zeuren, zeker niet.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #174 Gepost op: 4-06-2008, 20:32:47 »
Hij is gewoon niet betrouwbaar als het aankomt in het leveren van die dvd. Dat was ie niet bij de vorige editie (ook daar is flink achteraan gegaan) en nu dus ook weer niet. Als je even had opgelet had je dit kunnen weten.

Als hij het geld terug heeft gegeven, kan je hem niets meer maken... wel of geen belofte. Dan heb je dus geen keuze meer.
Geniet nooit met mate...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #175 Gepost op: 4-06-2008, 21:01:00 »
Hij is gewoon niet betrouwbaar als het aankomt in het leveren van die dvd. Dat was ie niet bij de vorige editie (ook daar is flink achteraan gegaan) en nu dus ook weer niet. Als je even had opgelet had je dit kunnen weten.

Ik vind dat we niet hadden kunnen weten dat dit opnieuw zou gebeuren omdat hij vorig jaar wegens omstandigheden de DVD niet op tijd afgewerkt had. Het jaar daarvoor kwam de DVD mooi op tijd.
Als hij er geen in 2005 gemaakt had, dan zou ik er vorig jaar wellicht geen besteld hebben maar aangezien hij die in 2005 mooi afleverde en in 2006 niet wegens omstandigheden dacht ik dat het in 2007 - toen alles terug in orde was met hem - ook terug opnieuw mooi afgeleverd zou worden.
2024: wie is de Mol?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #176 Gepost op: 4-06-2008, 21:40:36 »
Ik vind dat we niet hadden kunnen weten dat dit opnieuw zou gebeuren omdat hij vorig jaar wegens omstandigheden de DVD niet op tijd afgewerkt had. Het jaar daarvoor kwam de DVD mooi op tijd.
Als hij er geen in 2005 gemaakt had, dan zou ik er vorig jaar wellicht geen besteld hebben maar aangezien hij die in 2005 mooi afleverde en in 2006 niet wegens omstandigheden dacht ik dat het in 2007 - toen alles terug in orde was met hem - ook terug opnieuw mooi afgeleverd zou worden.

Er waren inderdaad omstandigheden, (volgens zijn zeggen) maar na die omstandigheden heeft hij ook allerlei loze beloftes gedaan en ze niet nagekomen. Gewoon in het betreffende topic op het forum te lezen. Ook toen werden mensen (terecht) ongeduldig. Hij heeft een jaar nodig gehad vorige keer om die dvd te maken. Dat zou je toch aan het denken hebben moeten zetten, lijkt me. ::)

Geniet nooit met mate...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #177 Gepost op: 4-06-2008, 21:55:18 »
Maar in deze moesten we afgaan op wat hij zei - dat het niet in orde was wegens omstandigheden. Waarom zouden we dat niet geloofd hebben? In 2005 was alles piekfijn in orde. Bovendien heb ik dat topic niet heel intensief in de gaten gehouden. Misschien had ik er anders over gedacht als ik dat wel had gedaan, you never know.
2024: wie is de Mol?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #178 Gepost op: 4-06-2008, 22:26:21 »
Ik prijs mezelf gelukkig in dit geval dat ik die van 2007 niet heb besteld. Maar het gaat dus ook niet om die 5 euro, het gaat om een niet nagekomen belofte. Dat iemand door omstandigheden later levert: OK, maar dat had voor hem zelf dan een signaal moeten zijn geweest om zichzelf niet opnieuw dergelijke ellende op de hals te halen.

Mensen hadden in voorkomende gevallen inderdaad kunnen weten dat er problemen zouden kunnen komen, aan de andere kant: het is ook niet leuk om er maar vantevoren vanuit te gaan dat het weer misgaat.

Het IS 5 euro, maal hoeveel vooruitbetalingen weet ik dus niet, maar dat geld hoort inderdaad terug te gaan naar de bestellers.

Wat die omstandigheden betreft: ik heb zo het idee dat ie zich niet prettig heeft gevoeld bij de steeds groter wordende kritiek op het uitblijven van die ene DVD, en dat ie gewoon (in beginsel onbedoeld) teveel hooi op zijn vork heeft genomen. Laten we niet vergeten: techniek heeft ie in huis, de 2006 editie is mooi geworden.

Ik neem het niet voor hem op hoor, nu ie het een tweede keer heeft laten afweten. Maar juist het uiteindelijk afleveren van een mooi produkt heeft veel mensen op het verkeerde been gezet.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2007 dvd
« Reactie #179 Gepost op: 4-06-2008, 23:47:03 »
Maar in deze moesten we afgaan op wat hij zei - dat het niet in orde was wegens omstandigheden. Waarom zouden we dat niet geloofd hebben?

Ik suggereer ook niet dat hij niet de waarheid spreekt omtrent die persoonlijke problemen. Alleen maar dat het nog heel erg lang geduurd heeft en er vele niet nagekomen beloftes zijn geweest nà die persoonlijke problemen alvorens hij uiteindelijk eens die dvd leverde. Voor mij was het waarschuwing genoeg om niet meer te willen bestellen bij hem.
Geniet nooit met mate...