Auteur Topic: Vragen over WieIsDeMol.com  (gelezen 62352 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #20 Gepost op: 29-12-2007, 06:34:45 »
Ik heb 'n vraagje dat hier eigenlijk niet thuishoort: weet iemand of de Molbeurs van Erik TKS vervolgd wordt?

We hebben nog niets van Erik TKS gehoord, maar als hij weer een Molbeurs organiseerd zijn wij niet de beroerdste om er een subforumpje voor te openen.
The sun came up and reality set in.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #21 Gepost op: 29-12-2007, 19:41:59 »
Bedankt voor je antwoord. Ik ben iig al bezig om hier het hele forum te lezen, daar vind ik ook samenvattingen etc. Ben erg benieuwd naar het programma want jullie zijn er allemaal zo enthousiast over. Ik zal het alleen op uitzending gemist moeten gaan kijken want op donderdag kan ik het niet zien, of wordt het op een andere dag herhaald?

Let maar op, zo'n geweldig programma heb je nog nooit gezien. En wat meer is: het laat je niet meer los! Ow, en vergeet niet: in WIDM is niets wat het lijkt en niets lijkt wat het is ;D
2024: wie is de Mol?

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #22 Gepost op: 29-12-2007, 23:44:32 »
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de laatste 2 dagen alle afleveringen van vorig jaar zitten kijken en ik vond het geweldig. Alleen jammer dat ik al wist wie de mol was. Ik heb ook nog 2005 en 2006 gevonden dus die wil ik toch ook nog gaan kijken zodat ik er een beetje inkom. Ik geloof dat ik van 2005 niet weet wie de mol was dus daar ga ik mee beginnen. Ik moet zeggen dat idd niets is wat het lijkt want je wordt behoorlijk op het verkeerde been gezet vaak en alleen achteraf zeg je ohja ik had het kunnen weten. Ik heb iig helemaal zin in het programma. Het was ook gewoon verslavend ja want toen ik aflevering 1 had gezien kon ik niet wachten om de volgende te kijken en ga zo maar door.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #23 Gepost op: 31-12-2007, 00:24:07 »
Ik heb 'n vraagje dat hier eigenlijk niet thuishoort: weet iemand of de Molbeurs van Erik TKS vervolgd wordt?
Zojuist is de editie 2008 geopend op molbeurs.nl! ::tandpastasmiley::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #24 Gepost op: 31-12-2007, 11:39:07 »
Zojuist is de editie 2008 geopend op molbeurs.nl! ::tandpastasmiley::

 ::ok:: ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #25 Gepost op: 31-12-2007, 14:45:40 »
Zojuist is de editie 2008 geopend op molbeurs.nl! ::tandpastasmiley::

:D !

Offline merijnv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #26 Gepost op: 31-12-2007, 18:53:04 »
Van vorig jaar herinner ik me dat iemand zo vriendelijk was de afleveringen via P2P te sharen met ons allemaal 8) ! Daar heb ik toen dankbaar gebruik van gemaakt; de opname had een betere kwaliteit dan mn eigen tv en al helemaal dan uitzendinggemist.nl.

Please?  :)

groetjes,
Merijn

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #27 Gepost op: 31-12-2007, 21:19:30 »
Van vorig jaar herinner ik me dat iemand zo vriendelijk was de afleveringen via P2P te sharen met ons allemaal 8) ! Daar heb ik toen dankbaar gebruik van gemaakt; de opname had een betere kwaliteit dan mn eigen tv en al helemaal dan uitzendinggemist.nl.

Please?  :)

groetjes,
Merijn

Dat deed Postman toen. Misschien doet hij dit jaar weer, hij is nog niet online geweest. Maar wie weet :).
The sun came up and reality set in.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #28 Gepost op: 2-01-2008, 11:40:50 »
Komt er nog een links-pagina? :)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #29 Gepost op: 2-01-2008, 17:50:33 »
Komt er nog een links-pagina? :)

Die komt er Heinz!
2024: wie is de Mol?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #30 Gepost op: 2-01-2008, 17:58:42 »

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #31 Gepost op: 2-01-2008, 18:10:00 »
Fijn! ::ok::

Ow ja, vergeten te zeggen, dit jaar moet je betalen als je wil dat we reclame voor je site maken Heinz, ik geef het rekeningnummer nog wel ;D :P
2024: wie is de Mol?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #32 Gepost op: 2-01-2008, 18:42:48 »
Ow ja, vergeten te zeggen, dit jaar moet je betalen als je wil dat we reclame voor je site maken Heinz, ik geef het rekeningnummer nog wel ;D :P

Laat dan maar zitten, ik moet al m'n geld opzij leggen voor de aankomende MFD-veiling.. Voor het geval er weer een molboekje tussen zit.. ;)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #33 Gepost op: 2-01-2008, 19:09:30 »
Laat dan maar zitten, ik moet al m'n geld opzij leggen voor de aankomende MFD-veiling.. Voor het geval er weer een molboekje tussen zit.. ;)

Nou goed, omdat jij het bent, is het 'free of charge' ;)
2024: wie is de Mol?

Offline SlowAlfie

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #34 Gepost op: 4-01-2008, 22:21:58 »
Hallo allemaal,

Weet iemand of er een alternatief is voor uitzendiggemist.nl? Ik woon niet in Nederland en vind de kwaliteit van uitzendinggemist redelijk maar niet goed genoeg om comfortabel te kijken.

Alvast bedankt!

- Slow Alfie

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #35 Gepost op: 4-01-2008, 22:24:17 »
Ja ik heb een vraagje

Waarom hangt die balk die bovenaan moet blijven steeds in het midden van mijn beeld  :\'( best irritant is dat

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #36 Gepost op: 4-01-2008, 22:26:52 »
Ja ik heb een vraagje

Waarom hangt die balk die bovenaan moet blijven steeds in het midden van mijn beeld  :\'( best irritant is dat


Dat is normaal gezien enkel bij IE 7?

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #37 Gepost op: 4-01-2008, 22:31:22 »
wat is IE 7?

ah internet explorer...7 denk ik dan. Nee ik heb wel een nieuwe kan alleen niet vinden welk nummer. Het icoontje heeft iig zo een goude vlam om het E-tje heen...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #38 Gepost op: 4-01-2008, 22:49:55 »
wat is IE 7?

ah internet explorer...7 denk ik dan. Nee ik heb wel een nieuwe kan alleen niet vinden welk nummer. Het icoontje heeft iig zo een goude vlam om het E-tje heen...

Ja dan heb je Internet Explorer 7. Het probleem is bij ons bekend.. de oplossing laat helaas nog even op zich wachten.
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #39 Gepost op: 4-01-2008, 22:53:18 »
Hallo allemaal,

Weet iemand of er een alternatief is voor uitzendiggemist.nl? Ik woon niet in Nederland en vind de kwaliteit van uitzendinggemist redelijk maar niet goed genoeg om comfortabel te kijken.

Alvast bedankt!

- Slow Alfie

Op het forum staat torrents waarmee je de afleveringen in betere kwaliteit kan bekijken. O.a. hier.
Op Wikipedia vind je dan weer uitgebreide uitleg over hoe downloaden via bittorrent werkt.
Succes!
The sun came up and reality set in.