Auteur Topic: Vragen over WieIsDeMol.com  (gelezen 62261 keer)

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #60 Gepost op: 11-01-2008, 22:31:22 »
help...ik krijg allemaal errors en kan de pagina niet meer fatsoenlijk openen (alles wit met blauwe links, en zonder plaatjes) ook kan ik de helft van de topics niet lezen en zelf niet reageren op het topic dat ik net per abuis gepost heb en eigenlijk weer wil verwijderen... hoe kan ik dit oplossen?

Dit heb ik ook regelmatig gehad begin van de week.. een paar keer CTRL-F5 drukken en dan komt het weer goed

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #61 Gepost op: 11-01-2008, 23:33:13 »
Sorry dat ik dit in dit topic zet, maar het lukt mij met geen mogelijkheid om in mijn mailbox te komen en daardoor een moderator te mailen... Ik kan niet meer in mijn WIDM mailbox komen, ik moet een wachtwoord invullen en die weet ik echt niet meer...
Kan iemand mij helpen door mij te emailen naar mijn email adres, ipv naar de WIDM mailbox.

Hartelijk bedankt!
BBG
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #62 Gepost op: 12-01-2008, 12:03:50 »
Kan iemand me helpen..
Ik heb het zo gedaan dat de poll sluit op de dag van de volgende uitzending..
Maar hoe krijg ik hem open ..?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #63 Gepost op: 12-01-2008, 12:53:03 »
Kan iemand me helpen..
Ik heb het zo gedaan dat de poll sluit op de dag van de volgende uitzending..
Maar hoe krijg ik hem open ..?

Als je me even verteld over welke poll het gaat dan kan ik het vast wel fiksen voor je :D

Edit: hij staat weer open tot donderdagmiddag ongeveer 13.00 uur...maar als het goed is kun je dit zelf ook fiksen door op bewerk poll te drukken en dan het getal in te voeren bij

Activeer de poll voor... dagen. (laat leeg voor onbeperkt)

Dan open je de poll weer tot de dag van de uitzending mits je natuurlijk het juiste aantal dagen invult dat de poll open moet zijn ;)  :)..snappie foe?
« Laatst bewerkt op: 12-01-2008, 12:57:48 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #64 Gepost op: 12-01-2008, 13:34:10 »
sorry, ik kan ook niet citeren...maar Bakkertje en Dae, niks werkt...ik denk dat het aan een of andere Vista update ligt want het is pas zo sinds eergisterenavond.
de errors die ik krijg zijn:

Line: 1189
Char: 3
Error: object expected
Code: 0
URL: http://www.wieisdemol.com/forum/index/php?topic=29927.0;prev_next=next

Line: 1444
Char: 4
Error: Invalid argument
Code: 0
URL: http://www.wieisdemol.com/forum/index/php?topic=29927.0;prev_next=next

edit: de nummers hangen natuurlijk af van het topic dat ik op dat moment probeer te bezoeken
« Laatst bewerkt op: 12-01-2008, 13:35:49 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #65 Gepost op: 12-01-2008, 13:53:06 »
sorry, ik kan ook niet citeren...maar Bakkertje en Dae, niks werkt...ik denk dat het aan een of andere Vista update ligt want het is pas zo sinds eergisterenavond.
de errors die ik krijg zijn:
Dan zou ik het ook moeten hebben want ik heb ook Vista + laatste updates.
Mja ik ben niet technisch.. dus eigk heb ik helemaal geen idee :P
The sun came up and reality set in.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #66 Gepost op: 12-01-2008, 13:59:41 »
Als je me even verteld over welke poll het gaat dan kan ik het vast wel fiksen voor je :D

Edit: hij staat weer open tot donderdagmiddag ongeveer 13.00 uur...maar als het goed is kun je dit zelf ook fiksen door op bewerk poll te drukken en dan het getal in te voeren bij

Activeer de poll voor... dagen. (laat leeg voor onbeperkt)

Dan open je de poll weer tot de dag van de uitzending mits je natuurlijk het juiste aantal dagen invult dat de poll open moet zijn ;)  :)..snappie foe?

jep dat snap ik.. maar het stond er niet bij..
Misschien nu wel.. ik w8 wel weer even af tot donderdag  ;)

Bedankt  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #67 Gepost op: 12-01-2008, 17:09:17 »
sorry, ik kan ook niet citeren...maar Bakkertje en Dae, niks werkt...ik denk dat het aan een of andere Vista update ligt want het is pas zo sinds eergisterenavond.
de errors die ik krijg zijn:

(...)

Dat zijn in elk geval JavaScript errors. En dat is wel logisch, want die scripts worden vanaf een realitynet.nl server geladen. En daar zit hem het probleem, op 1 of andere manier weigert jouw computer daar contact mee te leggen.
Je zou eens kunnen zoeken of je een bestand genaamd "hosts" hebt in "C:\Windows\System32\Drivers\etc". Zo ja, open dat eens in Notepad en zoek of realitynet.nl er op 1 of andere vage manier in staat. Zo ja, verwijder die regel waar dat staat.
Zie dit blog voor instructies hoe je Notepad als Administrator kunt opstarten, anders kan je hosts niet bewerken.
The British are not impressed.

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #68 Gepost op: 12-01-2008, 17:22:23 »
Dit heb ik ook regelmatig gehad begin van de week.. een paar keer CTRL-F5 drukken en dan komt het weer goed

Vanmiddag weer heel de middag problemen bij het openen/laden van het stylesheet..

Raar probleem dat (willekeurig) regelmatig optreedt.


Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #69 Gepost op: 13-01-2008, 20:18:39 »
Hebben jullie op de site afleveringen van oude seizoenen staan? Of weet iemand waar ik ze  kan vinden. Want ik wil graag oudere seizoenen bekijken.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #70 Gepost op: 13-01-2008, 21:24:24 »
Hebben jullie op de site afleveringen van oude seizoenen staan? Of weet iemand waar ik ze  kan vinden. Want ik wil graag oudere seizoenen bekijken.

als je op de hoofdpagina bent (de pagina met alle boards) en je scrolt helemaal naar beneden... zie je 'oudere seizoenen' staan, die klik je aan en voila :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #71 Gepost op: 14-01-2008, 00:24:49 »
als je op de hoofdpagina bent (de pagina met alle boards) en je scrolt helemaal naar beneden... zie je 'oudere seizoenen' staan, die klik je aan en voila :)

Ik denk dat luckyluuk12 het beeldmateriaal bedoelt ;) dat is hier op de site niet te vinden ::ohno:: Je kan wel seizoenen bestellen bij ArcoMolFan ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #72 Gepost op: 14-01-2008, 07:47:06 »
Ja ik bedoel beeldmateriaal. Het vorige seizoen heb ik wel gevonden maar andere seizoenen kan ik nergens op internet vinden. Bestaat er niet een soort uitzending gemist archief of zo dat je het daar kan kijken? Want dat seizoen met Marc-Marie lijkt me echt heel leuk.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #73 Gepost op: 14-01-2008, 07:51:34 »
Ja ik bedoel beeldmateriaal. Het vorige seizoen heb ik wel gevonden maar andere seizoenen kan ik nergens op internet vinden. Bestaat er niet een soort uitzending gemist archief of zo dat je het daar kan kijken? Want dat seizoen met Marc-Marie lijkt me echt heel leuk.

Uitzending gemist heeft bij mijn weten geen archief...kon het zo snel niet vinden.
De serie met MM is geweldig!! En het is dus zeer zeker de moeite waard om hem bij Arco te bestellen, ook al kan dat pas na dit seizoen weer :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #74 Gepost op: 14-01-2008, 08:43:23 »
Ja ik bedoel beeldmateriaal. Het vorige seizoen heb ik wel gevonden maar andere seizoenen kan ik nergens op internet vinden. Bestaat er niet een soort uitzending gemist archief of zo dat je het daar kan kijken? Want dat seizoen met Marc-Marie lijkt me echt heel leuk.

De seizoenen vóór de serie met MM kun je niet bekijken, de rest wel via TVopjePC.

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #75 Gepost op: 14-01-2008, 13:44:13 »
De seizoenen vóór de serie met MM kun je niet bekijken, de rest wel via TVopjePC.

Heeft iemand toevallig AVI's oid van deze afleveringen? Ik zou ze graag downloaden. Kan ze daarna evt delen zoals ik met de 07 en 06 serie en de afleveringen tot nu toe van 08 doe.

alvast bedankt.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #76 Gepost op: 14-01-2008, 14:51:30 »
Dat zijn in elk geval JavaScript errors. En dat is wel logisch, want die scripts worden vanaf een realitynet.nl server geladen. En daar zit hem het probleem, op 1 of andere manier weigert jouw computer daar contact mee te leggen.
Je zou eens kunnen zoeken of je een bestand genaamd "hosts" hebt in "C:\Windows\System32\Drivers\etc". Zo ja, open dat eens in Notepad en zoek of realitynet.nl er op 1 of andere vage manier in staat. Zo ja, verwijder die regel waar dat staat.
Zie dit blog voor instructies hoe je Notepad als Administrator kunt opstarten, anders kan je hosts niet bewerken.

Dankjewel...erg technisch weer ;)...maar het werkt helaas niet want in hosts staat praktisch niks. ik heb ook al de help functie van Windows zelf geprobeerd, die zegt: disable script errors in Internet Options -> advanced...maar weer geen resultaat behalve dan dat de Sidebar raar gaat doen!  ::rofl::

Volgens mij zit er weinig anders op dan voorlopig op een uni-computer te forummen...
Tell me what your telescope says

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #77 Gepost op: 14-01-2008, 15:32:21 »
Dankjewel...erg technisch weer ;)...maar het werkt helaas niet want in hosts staat praktisch niks. ik heb ook al de help functie van Windows zelf geprobeerd, die zegt: disable script errors in Internet Options -> advanced...maar weer geen resultaat behalve dan dat de Sidebar raar gaat doen!  ::rofl::

Volgens mij zit er weinig anders op dan voorlopig op een uni-computer te forummen...

Op de een of andere manier lijkt het mij ook een verbindingsprobleem. Bij mij komt het vooral op 'drukkere' momenten voor, dus misschien een capaciteitsprobleem van de server???
Een paar keer f5-en lost het namelijk meestal wel op, en anders wacht ik een half uurtje en dan doet ie het weer wel gewoon.




Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #78 Gepost op: 14-01-2008, 17:09:44 »
Heeft iemand toevallig AVI's oid van deze afleveringen? Ik zou ze graag downloaden. Kan ze daarna evt delen zoals ik met de 07 en 06 serie en de afleveringen tot nu toe van 08 doe.

alvast bedankt.


Je zou de filmpjes van TVopjePC kunnen downloaden (niet in topkwaliteit) met Orbit. Daarmee kun je .avi filmpjes download via een stream.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #79 Gepost op: 14-01-2008, 17:46:47 »
Op de een of andere manier lijkt het mij ook een verbindingsprobleem. Bij mij komt het vooral op 'drukkere' momenten voor, dus misschien een capaciteitsprobleem van de server???
Een paar keer f5-en lost het namelijk meestal wel op, en anders wacht ik een half uurtje en dan doet ie het weer wel gewoon.


Ik heppem weer jonges! (Vraag mij niet waarom...?) :-*
Tell me what your telescope says