Auteur Topic: [Kandidaat] Annette  (gelezen 23280 keer)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #60 Gepost op: 11-01-2008, 16:42:55 »
Wat een gezeur weer over de persoonlijkheid van iemand.

Het is toch juist leuk om een gemeleerd gezelschap te hebben. Je kunt moeilijk 10 Edo's of Georgina's in de groep hebben. Het verschil maakt het nou juist zo leuk.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #61 Gepost op: 11-01-2008, 22:22:59 »
Ik weet dat ik dingen zie en hoor die er niet zijn, als het de mol aan gaat...

...maar, eh. Kan iemand via de stream van uitzendinggemist.nl luisteren wat Annette zegt in het afscheid filmpje over haar in aflevering 2, om 48:02 tijdens een biecht.

Ik wil even checken of ik niet gek ben geworden.

(Ik plaats later zelf wat ik haar hoor zeggen. Ik wil voorkomen dat jullie beinvloed worden door wat ik denk te horen.)

Edit> Dit is dit duidelijk een paranoia verschijnsel, want ik bedenk net waar het stukje vandaan komt en wat ze zegt. "Sorry, Nicolette" -> "Sorry, ik ben het".
ik zal voortaan tot tien tellen voordat ik zulke domme dingen vraag.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2008, 22:25:34 door Rat »

Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #62 Gepost op: 11-01-2008, 23:28:22 »
Bij de mol is niets wat het lijkt, nooit geweest ook, er zijn al meer series van de mol geweest waarbij er later nog iemand terug kwam in het spel. Waarom niet Annette, noodgreep omdat ze ziek werd??? Op elke variant valt wel een theorie te verzinnen... Maar het zou me niets verbazen...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #63 Gepost op: 12-01-2008, 00:02:35 »
Jammer jammer, maarja.. er moet iemand afvallen. En als je ziek bent geweest weet je nu eenmaal minder.
The sun came up and reality set in.

Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #64 Gepost op: 19-01-2008, 20:55:45 »
Bij de mol is niets wat het lijkt, nooit geweest ook, er zijn al meer series van de mol geweest waarbij er later nog iemand terug kwam in het spel. Waarom niet Annette, noodgreep omdat ze ziek werd??? Op elke variant valt wel een theorie te verzinnen... Maar het zou me niets verbazen...

Even reageren op mijn eigen berichtje:

"Acht kandidaten rennen het dorp op en neer maar de mol saboteert en niemand die het ziet! Haha!"

Hoeveel personen waren er in aflevering 3 nog in het spel? 8 toch? Waaronder 1 mol? Waarom dan 8 kandidaten? Het zou toch moeten zijn "7 kandidaten en 1 mol"? Tenzij de mol tijdelijk uit het spel is ivm ziek zijn? Zie ook alle overige aanwijzingen uit de eerste 2 afleveringen... Bovendien zegt ze zelf ook tijdens het gesprek met Schiffers dat je bij ziekte "even een stapje terug moet doen en daarna sta je er weer".En ze geeft amper een antwoord op de vraag over de niet ingezette jokers.