Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 221846 keer)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #440 Gepost op: 24-02-2008, 23:09:24 »
om niet verdacht te zijn misschien ? denk je niet dat het op zou vallen als hij het anders had  gedaan ? dat vind ik nogal wiedes he !!
ik denk dat dennis het super heeft gespeeld, als george ! ben heel erg benieuwd naar de terugblikaflevering, maarr ik ben er van overtuigd dat hij de mol is !
dennis for mole !

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #441 Gepost op: 24-02-2008, 23:16:44 »
om niet verdacht te zijn misschien ? denk je niet dat het op zou vallen als hij het anders had  gedaan ? dat vind ik nogal wiedes he !!
ik denk dat dennis het super heeft gespeeld, als george ! ben heel erg benieuwd naar de terugblikaflevering, maarr ik ben er van overtuigd dat hij de mol is !
Tja en ik niet  ::tandpastasmiley:: Dat is het verschil tussen ons  ::jaja::

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #442 Gepost op: 25-02-2008, 01:41:09 »
Het is trouwens echt leuk om Die is de mol terug te kijken. Je ziet Dennis en Pieter Jan helemaal een beetje opgelaten doen.
En die manier waarop Dennis op dat briefje kijkt, laat echt een beetje sneakyness zien (terwijl hij het eigenlijk helemaal niet verbergt :))

*quote Renate Verbaan: "Hij is inderdaad fanatiek, maaaarrr.... ik weet niet of hij wel subtiel genoeg is"*

Whaha!

En hoe die blijft volhouden dat hij niet Dennis is tegenover Dunya :) Helemaal beledigd doen. Hoe bedoel je, liegen?

En het leukste is hoe hij erover napraat, hij kon helemaal niet meer stoppen met praten ;) Volgens mij wordt aflevering 10 ZO leuk!

(en 1 van de kandidaten had het volgens mij goed door: hij probeert alle schijn weg te halen. Dat is inderdaad terug te zien in de manier waarop hij zichzelf ontzettend probeert te verdedigen altijd, en hoe hij op topitojacht was geslagen)
« Laatst bewerkt op: 26-02-2008, 12:32:48 door annebeth »

stepany

  • Gast
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #443 Gepost op: 25-02-2008, 07:20:37 »
Ik heb gisteren ook die is de mol terug gekeken met Dennis en dat is inderdaad leuk omdat je er nu anders naar kijkt. En bij die aflevering denk je inderdaad dat hij zich gedraagt als een mol.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #444 Gepost op: 25-02-2008, 16:29:50 »
Ik heb gisteren ook die is de mol terug gekeken met Dennis en dat is inderdaad leuk omdat je er nu anders naar kijkt. En bij die aflevering denk je inderdaad dat hij zich gedraagt als een mol.

Ja wanneer je het terugkijkt heb ik ook het idee dat opnames voor DIDM als mol zijnde, nog wel veel enger zijn, dan de hele serie in mexico.

oh ik las net ook nog een goede hint in de 'hints' topic..de band van Dennis heet Spider Ricco en een spin heeft jawel 8 pootjes :D (dank aan Garfreek)
« Laatst bewerkt op: 25-02-2008, 16:40:19 door Lola-aapje »

Offline MavMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #445 Gepost op: 25-02-2008, 22:46:54 »
Btw, misschien een hele rare opmerking hoor haha, maar ik vind die profielfoto van Dennis echt scary. Hij heeft hele doordringende ogen  :o

Verder heb ik alle hints e.d. bekeken en ik ben 100 % zeker van zijn interim-mol-heid.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #446 Gepost op: 26-02-2008, 00:40:31 »
Ook de actie met het casettebandje vond ik erg leuk, evenals de fietsmolactie.....en nog wel een stuk of 10..

wat ook opvalt is dat deze topic nu al 22 pagina's heeft. Regina zit op 7 pagina's en Edo op 11..

Dat geeft toch ook al iets aan...
Allereerst: Is de hoeveelheid pagina's in een topic gerelateerd aan wie de mol is?
Ten tweede: Vorig jaar had Inge Iepenburg ook niet veel pagina's vol maar ze was wel de mol.

Het zegt mij totaal niks.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #447 Gepost op: 26-02-2008, 00:48:24 »
Allereerst: Is de hoeveelheid pagina's in een topic gerelateerd aan wie de mol is?
Ten tweede: Vorig jaar had Inge Iepenburg ook niet veel pagina's vol maar ze was wel de mol.

Het zegt mij totaal niks.

Inge had vorig jaar 48 pagina's (waarvan er 4 zijn van ná de uitslag), de rest van de finalisten kwam niet eens boven de 30 uit. Het kan dus wel iets zeggen...

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #448 Gepost op: 26-02-2008, 02:11:17 »
Donderdagavond als de pool is gesloten en voordat aflevering 9 begint, zal ik een document online gooien waaruit blijkt dat alles en ook alles is te herleiden naar mijn mol.
Dan bedoel ik: dagboeken mol, muzikale hints, invulling opdrachten, (algemene) hints.

Ik kan niks met Dennis en al de hints in de afleveringen.
Hij is gewoon net als Patrick een serieuse altijd het goed willen doende nerveuze kandidaat.

Offline Donnie D

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Is Liesje de Mol...???
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #449 Gepost op: 26-02-2008, 09:47:15 »
Donderdagavond als de pool is gesloten en voordat aflevering 9 begint, zal ik een document online gooien waaruit blijkt dat alles en ook alles is te herleiden naar mijn mol.
Dan bedoel ik: dagboeken mol, muzikale hints, invulling opdrachten, (algemene) hints.

Ik kan niks met Dennis en al de hints in de afleveringen.
Hij is gewoon net als Patrick een serieuse altijd het goed willen doende nerveuze kandidaat.


We zullen zien Yessie...   :)
Ik kan wel wat met Dennis en met de hints...  ;D
P.S. George was ook een zogenaamde serieuze en goed willende en nerveuze kandidaat... maar wel de Mol!  ::ok::

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #450 Gepost op: 26-02-2008, 11:50:26 »
Waar ik wel benieuwd naar ben is Dennis zijn uitleg over de pak-opdracht in aflevering 10 :)
Zijn tas woog namelijk maar 4 kilo, wat hem supergeloofwaardig maakte als kandidaat. He sure fooled me. Maar misschien had hij al door dat het niet zo lukken, de opdracht, of hij heeft wat spullen bij Coen in de tas gedaan?

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #451 Gepost op: 26-02-2008, 13:42:10 »
Donderdagavond als de pool is gesloten en voordat aflevering 9 begint, zal ik een document online gooien waaruit blijkt dat alles en ook alles is te herleiden naar mijn mol.
Dan bedoel ik: dagboeken mol, muzikale hints, invulling opdrachten, (algemene) hints.

Ik kan niks met Dennis en al de hints in de afleveringen.
Hij is gewoon net als Patrick een serieuse altijd het goed willen doende nerveuze kandidaat.


heinz zn posts dan al gelezen ? er zijn een hele boel muzikale hints te herleiden. en waarom niet nu al online gooien ? iedereen houd nu toch wel vast aan zijn of haar mol .
ikzou idd serie 3 maar eens kijken, kijk maar wie en hoe george was ....
dennis for mole !

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #452 Gepost op: 26-02-2008, 17:34:15 »
heinz zn posts dan al gelezen ? er zijn een hele boel muzikale hints te herleiden. en waarom niet nu al online gooien ? iedereen houd nu toch wel vast aan zijn of haar mol .
ikzou idd serie 3 maar eens kijken, kijk maar wie en hoe george was ....

Ja ik vind ook dat Dennis erg goed naar de serie met george heeft gekeken..de manier waarop ook Dennis molt zie ik een stuk liever dan zo een inge of milouska manier.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #453 Gepost op: 26-02-2008, 17:47:18 »
heinz zn posts dan al gelezen ? er zijn een hele boel muzikale hints te herleiden. en waarom niet nu al online gooien ? iedereen houd nu toch wel vast aan zijn of haar mol .
ikzou idd serie 3 maar eens kijken, kijk maar wie en hoe george was ....
Ik ben al druk bezig alles uit te gaan werken en een ieder zal verstelt staan.
Ik vraag me alleen af hoe ik die online moet zetten als compleet Word-document (doc file).
Zou dit net als een foto als bijlage toegevoegd kunnen worden? (als die maar kleiner is als 100 Kb?) En dan een ieder de bijlage moet aanklikken voor een compleet document?
Wie dit weet graag mij even mij antwoorden.
Als ik alles klaar heb dan zal ik het wel online zetten, een ieder blijft toch bij zijn eigen mol (denk ik), alhoewel?
Wat ik uitgewerkt heb kan niemand meer omheen.
Ik ben benieuwd naar de verschuiving in het stemgedrag in de pool  ::rofl::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #454 Gepost op: 26-02-2008, 17:53:20 »
Een .doc zou je idd gewoon als bijlage moeten kunnen toevoegen.
The British are not impressed.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #455 Gepost op: 26-02-2008, 21:13:43 »
Waar ik wel benieuwd naar ben is Dennis zijn uitleg over de pak-opdracht in aflevering 10 :)
Zijn tas woog namelijk maar 4 kilo, wat hem supergeloofwaardig maakte als kandidaat. He sure fooled me. Maar misschien had hij al door dat het niet zo lukken, de opdracht, of hij heeft wat spullen bij Coen in de tas gedaan?
Dat is bv 1 van de dingen waardoor hij totaal niet de mol kan zijn.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #456 Gepost op: 26-02-2008, 21:14:17 »
nou, dan ben ik helemaal benieuwd, want voor elke kandidaat vallen wel mol acties te vinden (als het niet bewust is, dan wel onbewust)

maar donderdag avond na 20.00 ga ik niet meer lezen hoor, dan zit ik al te stuiteren voor de tv  ::tandpastasmiley::

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #457 Gepost op: 26-02-2008, 21:20:32 »
Ik laat de spanning er nog in, ik ben nog niet klaar.
Alhoewel, dat wat ik klaar heb, al 5 pagina's beslaat, hoppa.
Als jullie niks te doen hebben of het niet meer weten, ga gewoon aflevering 4 bv nogeens bekijken.
Het is maar een hint en deze aflevering allerlei verwijzingen geeft naar afleveringen.
Misschien is mijn overzicht dan ook duidelijker/begrijpelijker.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2008, 21:25:54 door yessie »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #458 Gepost op: 26-02-2008, 21:24:05 »
Hoe zeker kun je van je zaak zijn? ::) ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #459 Gepost op: 26-02-2008, 21:26:48 »
Hoe zeker kun je van je zaak zijn? ::) ;D
Ik durf met stelligheid te zeggen: 100 %