Auteur Topic: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?  (gelezen 16316 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #20 Gepost op: 10-12-2007, 19:32:04 »
dat viel mij ook op ja, erg appart...

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #21 Gepost op: 10-12-2007, 19:32:45 »
Wat mij opviel: bij het onthullen van die elektronische spiraaldinges waar Edo en Georgina mee moesten spelen, zei Pieter-Jan beide keer "Ken je deze nog?"
Is het een opdracht in de reeks?  ???

Ik denk dat ie doelde op de Willem Ruis show.

voor wie het een keer wil spelen
« Laatst bewerkt op: 10-12-2007, 22:04:24 door Megan, Reden: link verstopt »

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #22 Gepost op: 10-12-2007, 19:56:44 »
Ik vind het Introfilmpie en logo wel erg leuk. Lijkt net of er een gezicht zit in de afdruk.
Gezichten in de poot-afdruk. Waar hebben we dat meer gehoord?

In elk geval ben ik blij dat Georgina eens niet werd neergezet als de domme doos waar veel mensen haar voor houden. Ja, een lachebekje en een flapuit. Maar dat is maar een deel van Georgina. Edo kende ik eigenlijk niet, maar het lijkt me wel een sympathieke man. Georgina past qua omvang in elk geval twee keer in Edo, waarmee ik niets verkeerds bedoel, is gewoon een constatering.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #23 Gepost op: 10-12-2007, 21:09:35 »
Regina vetrekt in de 5de. Ze praten maar steeds over 4 personen,dit kan dus juist betekenen dat ze bij de laaste 5 zit of juist in de 5de afvalt.
Nicolet vetrekt als 1ste (beetje te stil na mijn mening,net als of ze er niet veel van heeft mee gekregen.)
Patrick valt als 8ste af of word de verliezer. Gewoon een gevoel.
Joris is de Mol. Toen bekend werd gemaakt dat hij mee deed,dacht ik het al en dat hij ook nog een ander programma in Mexico heeft is helemaal makkelijk en goedkoop voor de NCRV.

3de bekijk ik Donderdag pas.
« Laatst bewerkt op: 10-12-2007, 21:11:51 door Pierce_Brosnan »

Offline sijb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #24 Gepost op: 11-12-2007, 00:47:34 »
Edo lijkt me een prachtige mol als hij het zou zijn. Er is een mogelijkheid. Georgina lijkt me iets voor de handliggend.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #25 Gepost op: 12-12-2007, 16:06:56 »
Georgina lijkt me iets voor de handliggend.

Ik secondeer dat. Bovendien hebben we dat type mol al gehad met Milouska (brr...). Omdat men haar alleen maar kende van het hurktoontje waarmee ze het jeugdjournaille presenteert, 'kwam ze weg' met haar domme-niet-zo-blondjes-act. Het zou een zwaktebod zijn als het program nu weer het algemene beeld van Georgina zou gebruiken.
Woosie down?

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #26 Gepost op: 12-12-2007, 19:06:25 »
Ik secondeer dat. Bovendien hebben we dat type mol al gehad met Milouska (brr...). Omdat men haar alleen maar kende van het hurktoontje waarmee ze het jeugdjournaille presenteert, 'kwam ze weg' met haar domme-niet-zo-blondjes-act. Het zou een zwaktebod zijn als het program nu weer het algemene beeld van Georgina zou gebruiken.
En dat is nou juist: Niets is wat het lijkt  ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #27 Gepost op: 12-12-2007, 21:32:24 »

 Het zou een zwaktebod zijn als het program nu weer het algemene beeld van Georgina zou gebruiken.
Georgina is niet zo dom als ze overkomt in veel media. Ze geeft het zelf een beetje aan in de aflevering van afgelopen zondag. Maar ik weet het dus ook van verschillende mensen die met haar hebben gewerkt. Het is een beetje haar image, dat kan kloppen. Er zijn mensen die het jammer vinden dat ze zich zo profileert, maar het is haar keuze.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #28 Gepost op: 13-12-2007, 19:25:25 »
Georgina is niet zo dom als ze overkomt in veel media. Ze geeft het zelf een beetje aan in de aflevering van afgelopen zondag. Maar ik weet het dus ook van verschillende mensen die met haar hebben gewerkt. Het is een beetje haar image, dat kan kloppen. Er zijn mensen die het jammer vinden dat ze zich zo profileert, maar het is haar keuze.

Dat zeg ik. Ik heb niet gezegd dat Georgina een dom gansje is, maar ik insinueer inderdaad wel dat dit haar imago is. Als de AVRO van Georgina de mol zou maken met het gansjesimago als dekmantel is dat een zwaktebod, want ze hebben dat al eens met Milouska gedaan. Ik weet dat ze dat niet zal beletten het tóch te doen, maar ik hoop van niet.
Woosie down?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #29 Gepost op: 13-12-2007, 23:03:38 »
Als de AVRO van Georgina de mol zou maken met het gansjesimago als dekmantel is dat een zwaktebod
Georgina staat bekend als een authentieke flapuit, maar dat betekent nog niet dat ze inspiratieloos aan WIDM zal deelnemen. Ik sluit zeker niet uit dat ze zelfs verrassend creatief voor de dag zou kunnen komen.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #30 Gepost op: 14-12-2007, 17:48:06 »
Georgina staat bekend als een authentieke flapuit, maar dat betekent nog niet dat ze inspiratieloos aan WIDM zal deelnemen. Ik sluit zeker niet uit dat ze zelfs verrassend creatief voor de dag zou kunnen komen.

Kennelijk is er een probleem met mijn schrijfstijl. Als drie mensen je bericht niet begrijpen, moet dit wel aan de boodschap liggen. Nog één keer: Georgina is waarschijnlijk zeer intelligent en helemaal geen flapuit en zeer artistiek en wordt in 2041 vast president van de wereld, maar ook als je de berichten op dit forum leest wordt zij door vele mensen gezien als een 'authentieke flapuit' (en dat is een diplomatieke uitdrukking). Ik wil maar zeggen: het is misschien verleidelijk om van Georgina's 'verborgen; kwaliteiten gebruik te maken onder een ganzendekmantel. Als ze dát zouden doen zou ik dat jammer vinden omdat dit al een keer door Milouska gedaan is. Niets ten nadele dus van Georgina.
Woosie down?

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #31 Gepost op: 15-12-2007, 13:07:27 »
Volgens mij had Milouska helemaal geen dom gansje / flapuit imago hoor, voor ze aan de mol meedeed. Maar dat kan aan mij liggen.
Bovendien was Milouska een fantastische mol!!  ::ok:: ::ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #32 Gepost op: 15-12-2007, 21:17:03 »
Volgens mij had Milouska helemaal geen dom gansje / flapuit imago hoor, voor ze aan de mol meedeed. Maar dat kan aan mij liggen.
Bovendien was Milouska een fantastische mol!!  ::ok:: ::ok::

Je hebt gelijk, Milouska had vóór de Mol volgens mij helemaal géén imago. Men kende haar denkelijk alleen van het jeugdjournaal, dat ze op hetzelfde hurktoontje presenteert als alles wat ze tijdens haar verblijf in Argentinië kwam. Dat sloot dus goed op elkaar aan en was geen breuk met hoe men Milouska vóór de Mol had horen praten. Of Milouska een goede mol was, laat ik in het midden. Daar is al genoeg over geleuterd.
Woosie down?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #33 Gepost op: 17-12-2007, 08:27:39 »
Ik begin Annette een beetje te verdenken, toen haar collega's iets moesten zeggen over haar hoorde ik daarna ineens een echo. En verder doet ze ook heel verdacht.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #34 Gepost op: 17-12-2007, 12:33:09 »
Ik begin Annette een beetje te verdenken, toen haar collega's iets moesten zeggen over haar hoorde ik daarna ineens een echo. En verder doet ze ook heel verdacht.

Ik heb het ook gehoord ja. Het ging om het woord 'de mol' dat een paar echo's kreeg. Ik betwijfel alleen of dit iets te betekenen heeft. Zou het inmiddels alweer om zulke duidelijke hints gaan?

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #35 Gepost op: 17-12-2007, 14:46:59 »
Ik begin inderdaad Annette ook een beetje te verdenken... Maar dat is niet vanwege die echo's, omdat er geen hints en beelden uit Wie is de Mol? 2008 zouden zitten in Die is de Mol! (aldus de AVRO).
Maar ik verdenk haar meer omdat ze nogal apatisch en sneaky overkomt... ze zou een hele goede mol zijn.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline sijb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #36 Gepost op: 21-12-2007, 00:02:00 »
Ook ik betwijfel of het een hint is van Annette. Inderdaad hoorder ik ook de echo, maar wat je ook ziet is dat die meneer zijn wenkbrouwen optrekt. De avro zegt wel dat er geen hint in zit, maar misschien is het voor lerende molkijkers wel de eerste aanwijzing. Ik zie ook letters achterop het schilderij, iemand die dat kan inzoomen? Hé, ik begin nu al te spekuleren.

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #37 Gepost op: 21-12-2007, 20:06:04 »
... De avro zegt wel dat er geen hint in zit, ...

Maar niets is wat het lijkt...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #38 Gepost op: 27-12-2007, 00:53:30 »
Wat mij opvalt is dat bij de meeste uitzendingen er bij het eerste spel valse informatie wordt gegeven. Of 'per ongelijk' voor af of door een kaartje te laten liggen. In Het derde spel wordt valse informatie gegeven over de schok.

Aflevering vier valt wat mij betreft uit de toon. Daar wordt niet echt valse informatie gegeven, al wordt het spel 'vals' gespeeld. Daarnaast krijgen de kandidaten een blinddoek om. Blind... mol!?!

Ik heb er weer zin in! ::vergroot::

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #39 Gepost op: 27-12-2007, 22:36:45 »
ik mis karel of angela groothuizen(?)die de eerste reeksen presenteerde!!

ik vind de presentator echt niks tot nu toe! :-\\
robinson is weer geweldig dit jaar