Auteur Topic: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?  (gelezen 16317 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #40 Gepost op: 28-12-2007, 10:28:42 »
Ik vind hem bij die is de mol niet zo heel leuk. Ik mis vooral angela. Al was Karel ook erg goed, maar Angela is toch een beetje moeder mol :P. Maar goed, ik hoop dat hij Wie is... de mol leuker doet. En niet elke keer dezelfde tekst opzegt :D

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #41 Gepost op: 28-12-2007, 11:32:10 »
Denk dat het ook vrij moeilijk is om van "Die is de mol" iets te maken, want het stelt immers niks voor ::schaam:: tenminste dat vind ik hé! ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #42 Gepost op: 28-12-2007, 13:00:19 »
Denk dat het ook vrij moeilijk is om van "Die is de mol" iets te maken, want het stelt immers niks voor ::schaam:: tenminste dat vind ik hé! ;D

Daar ben ik het volkomen mee eens.

Na alle 5 afleveringen te hebben bekeken bekruipt mij steeds meer het gevoel dat dit pas achteraf in aller haast is samengesteld. Het spel was al gespeeld en nu moeten kandidaten doen alsof alles nog moet beginnen. In ieder geval hebben we de introductie al gehad. Zal er tijdens de opnames van het introductiespel soms iets misgegaan zijn, waardoor we nu worden opgegescheept met DIDM?

We kunnen het Pieter Jan niet de Zwarte Piet toespelen voor de belabberde kwaliteit (vooral ook inhoudelijk) van DIDM. Misschien dat een presentator van formaat, bijv. Karel, er wel wat van had kunnen maken? Laten we hopen dat de makers meer tijd hebben besteedt aan WIDM, zodat we Pieter Jan eindelijk echt kunnen beoordelen.

 8)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #43 Gepost op: 31-12-2007, 09:16:07 »
Wat ik het leukste vond aan Die is de Mol, dat is simpel gezegd de kennismaking met de kandidaten zelf. Het had ook op de traditionele manier kunnen gebeuren, maar dit was speelser.

Daarbij kwam nog het terugzien van veel oud-kandidaten. Verder had het programma voor mij geen meerwaarde. Ik ben er geen betere/slechtere molhunter door geworden.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #44 Gepost op: 31-12-2007, 10:49:38 »
Heb alle afleveringen opgenomen.. maar van de vijf heb ik er maar 1-tje terug gezien  ::schaam::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #45 Gepost op: 31-12-2007, 11:08:31 »
Wat ik het leukste vond aan Die is de Mol, dat is simpel gezegd de kennismaking met de kandidaten zelf. Het had ook op de traditionele manier kunnen gebeuren, maar dit was speelser.

Daarbij kwam nog het terugzien van veel oud-kandidaten. Verder had het programma voor mij geen meerwaarde. Ik ben er geen betere/slechtere molhunter door geworden.

Hier sluit ik me bij aan

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #46 Gepost op: 3-01-2008, 01:37:33 »
Ik vond de volgorde vreemd. Het zou "alfabetisch" gaan en idd, de kandidaten waren keurig alfabetisch op voornaam gekoppeld, maar het begon met Regina/Patrick, daarna Nicolette/Joris, oké denk je dan, we gaan achterstevoren, maar nee, dan komen Anette/Coen, Edo/Georgina en Dennis/Dunya.
Misschien zit hier een hint in.
Bijvoorbeeld : eerst komen de Winnaar, dan de Verliezer, en vervolgens gaan we op volgorde A-C-E-G- en ja D klopt dan niet tenzij in het koppel D de Mol zit.
(het is maar een gooi in het duister)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #47 Gepost op: 3-01-2008, 12:10:25 »
Ik vond de volgorde vreemd. Het zou "alfabetisch" gaan en idd, de kandidaten waren keurig alfabetisch op voornaam gekoppeld, maar het begon met Regina/Patrick, daarna Nicolette/Joris, oké denk je dan, we gaan achterstevoren, maar nee, dan komen Anette/Coen, Edo/Georgina en Dennis/Dunya.
Misschien zit hier een hint in.
Bijvoorbeeld : eerst komen de Winnaar, dan de Verliezer, en vervolgens gaan we op volgorde A-C-E-G- en ja D klopt dan niet tenzij in het koppel D de Mol zit.
(het is maar een gooi in het duister)

Ik word net zoals je nickname :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #48 Gepost op: 3-01-2008, 14:25:16 »
Eigenlijk vond ik "Die is... de mol" geen meerwaarde hebben. Heb ze ook niet allemaal gezien. Geloof niet, zoals ik zag bij meerdere mensen hier, dat ik er een betere of (nog ::tandpastasmiley::) slechtere molvanger van ben geworden.
Laten we jabberen.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #49 Gepost op: 3-01-2008, 16:34:22 »
Ik vond de volgorde vreemd. Het zou "alfabetisch" gaan en idd, de kandidaten waren keurig alfabetisch op voornaam gekoppeld, maar het begon met Regina/Patrick, daarna Nicolette/Joris, oké denk je dan, we gaan achterstevoren, maar nee, dan komen Anette/Coen, Edo/Georgina en Dennis/Dunya.
Misschien zit hier een hint in.
Bijvoorbeeld : eerst komen de Winnaar, dan de Verliezer, en vervolgens gaan we op volgorde A-C-E-G- en ja D klopt dan niet tenzij in het koppel D de Mol zit.
(het is maar een gooi in het duister)

Eeehm, even reageren op mijn eigen bericht, bij nader inzien kan het veel eenvoudiger, als je idd. ervan uit gaat het alfabet achterstevoren is afgewerkt. Je krijgt dan : DD - EG - AC - JN - PR.
Annette/Coen klopt dan niet, maar het zou wel kloppen als in dit koppel de Mol zich bevindt. Het zou ook nog kloppend blijven als in het koppel Joris/Nicolette de Verliezer zit en in het koppel Patrick/Regina de Winnaar.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #50 Gepost op: 4-01-2008, 14:53:36 »
Eigenlijk vond ik "Die is... de mol" geen meerwaarde hebben. Heb ze ook niet allemaal gezien. Geloof niet, zoals ik zag bij meerdere mensen hier, dat ik er een betere of (nog ::tandpastasmiley::) slechtere molvanger van ben geworden.
Helemaal mee eens. Check voor de gein eens de stemmen van het mol-ontmasker-pro-team (6x woordwaarde bij scrabble...) Niemand gaat er voor de 5e aflevering uit! Tsja, zo kan ik het ook...
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #51 Gepost op: 6-01-2008, 04:16:41 »
Voordat ik het vergeet wil ik het hier toch posten.
De clue wat ik in de afleveringen zie zijn de volgende m.b.t. Joris:
Hij vertelt over Mexico waar de opnames ook plaatsvinden.
Annette zit in een taxi (Coen is de chauffeur) en Joris heeft het programma taxi gedaan.
In iedere aflevering vind er een vermomming plaats ( joris vermomd zich ook in taxi).
Misschien allemaal ver gezocht maar het laat me niet los.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2008, 04:22:54 door yessie »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #52 Gepost op: 1-03-2008, 13:44:17 »
Wat me nu pas opvalt.
Het voorstellen van de kandidaten (korte filmpjes in het begin) bij Die is de mol, begint met Edo en eindigt met Dennis.
Zou de hint er tóch ingezeten hebben? Beginnen met de winnaar en eindigen met de mol? (of andersom  ;) )

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #53 Gepost op: 1-03-2008, 13:49:00 »
Wat me nu pas opvalt.
Het voorstellen van de kandidaten (korte filmpjes in het begin) bij Die is de mol, begint met Edo en eindigt met Dennis.
Zou de hint er tóch ingezeten hebben? Beginnen met de winnaar en eindigen met de mol? (of andersom  ;) )

Denk het niet, dat zijn namelijk de achternamen op alfabetische volgorde  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #54 Gepost op: 1-03-2008, 13:58:01 »
Denk het niet, dat zijn namelijk de achternamen op alfabetische volgorde  :P

O ja da's waar ook.
Zou dus toevallig zijn.

Offline mr.mol

  • Forumlid
  • Dennis de Bengel :)
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #55 Gepost op: 1-03-2008, 22:23:24 »

- Regina herkende Patrick helemaal niet (of acteerde dat): hebben zij niet lang met elkaar opgetrokken en is Patrick of Regina als eerste vertrokken?

Totaal niet dus... :-\\ Wel verdacht dat Regina hem niet doorhad eigenlijk ::vergroot::