Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 153782 keer)

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #180 Gepost op: 4-01-2008, 12:41:55 »
Ik vind trouwens Annette niet zo goed binnen de groep passen, ben ik de enige?

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #181 Gepost op: 4-01-2008, 12:42:13 »
Zo ik heb net de aflevering gezien bij uitzending gemist. Leuke aflevering en ook leuke presentator.
Iemand vroeg of Georgina niet als eerste aanbood om het geld te beheren maar zij zei juist gelijk dat dat niks voor haar is. Volgens mij leverde Georgina ook al haar jokers in in tegenstelling tot wat iemand hier zei.
Voor mij blijft Edo nog steeds de mol. Hij had ook zijn vraag fout en kon hij niet met dat klimmen ook wat manipuleren omdat hij de touwen vasthad waar de kandidaten aan vast zaten? Hij zal als mol ook weten dat ze boven moeten zijn voordat de fietsers er zijn en zolang hij beneden staat met die touwen kan hij de fietsers in de gaten houden. Hij kan dan zien als hij evt. aan de beurt komt of hij snel of langzaam moet zijn. Ik heb niet gezien of hij zijn joker inleverde maar het is natuurlijk ook de bedoeling voor de mol dat de kandidaten zo vlug mogelijk afvallen.


en als we even verder borduren op het feit dat de fietsers langzaam moesten zijn, is het voor Edo juist de taak daar NIET bij te zitten. Dus stel dat hij de mol is, dan zou hij juist niet willen fietsen, terwijl als een enigszins meer fitter persoon de mol is, deze juist wel bij de fietsers wil zitten.

Triomf!

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #182 Gepost op: 4-01-2008, 12:42:53 »
Heerlijk weer,, zo die eerste aflevering!!
Oud&vertrouwd!!!
 ::bravo::
Keep Watching

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #183 Gepost op: 4-01-2008, 12:47:47 »
Ik bedenk net iets interessants: :)

Was het misschien ook mogelijk om jokers weer uit de kist te halen? ???

Stel dat iedereen zijn jokers ingeleverd had. Een van de laatste kandidaten keek in de kist ::vergroot:: .... en haalde er een paar jokers voor zichzelf uit?
Complete verwarring, omdat bijna iedereen beweert geen jokers meer te hebben, wat in dat geval dus ook zou kloppen... :D

Het zou wel een grappige zet zijn; als ik kandidaat was geweest had ik het geprobeerd.  :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #184 Gepost op: 4-01-2008, 12:49:26 »
We kunnen ook gaan wegstrepen wie het niet zijn...
Tot nu toe in ieder geval Nicolette  ::trots::

Even serieus. Het is volgens mij algemeen bekend dat Patrick en Georgina elkaar al 100 jaar kennen dit brengt me op twee gedachten:
- allebei niet de mol omdat ze elkaar door en door kennen en elkaar doorhebben, mocht het niet zo zijn kan het best je vriendschap beinvloeden toch!?
- ALLEBEI de mol en ze helpen elkaar... (maar de theorie van twee mollen vind ik niet zo leuk..)

In ieder geval blijven er dan nog 7 over die De mol zouden kunnen zijn...

Ja ff serieus nepnicht :D Leuk dat je hier ook zit trouwens  ::rofl::

Maar twee mollen is ook niet leuk, en ook technisch onmogelijk lijkt me want hoe doe je het dan met de testresultaten. Dan zouden de andere kandidaten ook moeten weten dat er twee mollen zijn, en dan zouden ze dat niet mogen zeggen voor de camera.
En het is ook niet te integreren denk ik... De verschillende personen in de vragen verwerken.

Maarre, moet je niet gewoon aan het werk?  ;D  ::bravo::
Triomf!

Offline Berend Poeplawaai

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #185 Gepost op: 4-01-2008, 12:49:50 »
Ik als kandidaat had nooit me jokers ingeleverd :P

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #186 Gepost op: 4-01-2008, 12:51:34 »

Was het misschien ook mogelijk om jokers weer uit de kist te halen? ???
Volgens mij zat er een slot op de kist

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #187 Gepost op: 4-01-2008, 12:53:07 »
Ik als kandidaat had nooit me jokers ingeleverd :P

Zoals iemand al zei: "Eentje levert ze toch niet in!" En diezelfde persoon leverde ze toen toch noch in. Snapte er niks van?! (wasRegina of Georgina... gooi ze contant door elkaar... moet me de uitzending eens opslaan, zodat ik snel voor en terug kan spoelen)

@Slot op de kist: Mol kan sleutel hebben (ik herinner me net, dat het volgens mij een cijferslot was: mss goede combinatie ingesteld en iemand heeft er gewoon eens aan getrokken?!); doos op de kop houden en schudden maar
« Laatst bewerkt op: 4-01-2008, 12:55:46 door vlees91 »

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #188 Gepost op: 4-01-2008, 12:54:44 »
Ik als kandidaat had nooit me jokers ingeleverd :P

nee ik ook niet!

Je weet toch als je kandidaat bent dat er een mol is die natuurlijk wil dat er iemand weggaat! Dus die gaat sowieso niet al zijn jokers geven, maar wel een deel om geld uit de pot te halen.
Dan kan je net zo goed je jokers houden in plaats van hem weg te gooien.
Triomf!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #189 Gepost op: 4-01-2008, 12:56:23 »
@Slot op de kist: Mol kan sleutel hebben (ik herinner me net, dat het volgens mij een cijferslot was: mss goede combinatie ingesteld en iemand heeft er gewoon eens aan getrokken?!); doos op de kop houden en schudden maar

Precies, dat lijkt me niet onmogelijk!  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #190 Gepost op: 4-01-2008, 12:57:12 »
Maar als je als mol allemaal jokers uit de kist gaat halen en iemand ontdekt het is het gelijk over. Ik denk dat het veel te riskant is om dat te doen. Maar goed dit is pas de eerste keer dat ik het kijk dus veel weet ik er nog niet van af, hoewel ik er nou wel meer van snap omdat ik het topic heb doorgelezen. :)

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #191 Gepost op: 4-01-2008, 12:58:15 »
Ohja idd. Ik denk dat we in afl. 10 te zien krijgen dat de mol daar staat te gniffelen met een sleutel in zijn hand  ::rofl::

Offline liset1978

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #192 Gepost op: 4-01-2008, 12:59:25 »
Ja ff serieus nepnicht :D Leuk dat je hier ook zit trouwens  ::rofl::

Maar twee mollen is ook niet leuk, en ook technisch onmogelijk lijkt me want hoe doe je het dan met de testresultaten. Dan zouden de andere kandidaten ook moeten weten dat er twee mollen zijn, en dan zouden ze dat niet mogen zeggen voor de camera.
En het is ook niet te integreren denk ik... De verschillende personen in de vragen verwerken.

Maarre, moet je niet gewoon aan het werk?  ;D  ::bravo::

Dag lief, klein, blond, vervelend, voorlopig-nog-geen-nichtje van me ::zweep::.
Ik denk ook niet dat er twee mollen zijn, ik denk juist dat Patrick en Georgina de finale gaan halen met z'n tweeen haha  Ze kennen elkaar zo goed, maar later bedacht ik me dat Alex en Eva van vorig jaar elkaar ook goed kenden... Het wordt er niet makkelijker op ???.

Ik denk dat we meer afleveringen moeten zien om verbanden te kunnen gaan leggen. Ik hoorde trouwens gisteren bij De wereld draait door dat PJH pas sinds de derde aflevering wist wie de mol was omdat ze dat in zijn teksten gingen verwerken, dus ik ben benieuwd. Ondanks dat Edo trouwens vaak zweet, zweette hij in de uitzending wel heel erg toen Giel vroeg of hij de mol was... :P
Ik stel voor... we halen Monk erbij

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #193 Gepost op: 4-01-2008, 12:59:37 »
En als je de jokers er weer uithaalt dan gaat er geen geld uit de pot..
hoe meer jokers in de kist.. Hoe meer geld in de pot..

Dus dan zou als ik mol was juist alle jokers laten zitten.. En doen alsof het heel belangrijk is dat er zoveel jokers in de kist komen zodat er niemand weg hoeft.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2008, 13:15:43 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #194 Gepost op: 4-01-2008, 13:03:05 »
In principe zou de mol inderdaad zoveel mogelijk jokers in de kist willen hebben, dus dan is het logischer als een kandidaat wat extra jokers jat.

Aan de andere kant heeft de mol er ook baat bij om verwarring te zaaien. De mol heeft er niets aan om jokers bij zich te houden. Dus wat zou een leuke mollenstreek zijn?
Een aantal jokers uit de kist halen en ze gewoon over het hekje in de struiken smijten. ::zwaai::
Dan kan dus ook nooit iemand jokers in de tas van de mol vinden. en zoveel geld ging er per joker nou ook weer niet uit de pot.

Als ik de mol was, zou ik hier voor de verwarring gaan (jokers wegsmijten).
Als ik kandidaat was, zou ik voor zoveel mogelijk jokers gaan (jokers jatten).

In beide gevallen dus: jokers uit de pot halen!  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #195 Gepost op: 4-01-2008, 13:06:55 »
Ik zou er 1 of 2 uit halen zodat er toch veel geld uit de pot gaat en toch verwarring is. Ik zou ze dan ook bij iemand in z'n tas proberen te stoppen die maar 1 joker had, zodat die verdacht wordt.

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #196 Gepost op: 4-01-2008, 13:08:32 »
Ik denk dat de mol er het beste 1 uit kan halen zodat er veel geld uit de pot gaat en er een kandidaat verdwijnt.

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #197 Gepost op: 4-01-2008, 13:12:05 »
Wat me net opvalt: Bij DIDM4 stelt zich Coen echt onnozel aan bij het voelen. Waarom? Zodat 'ie later niemand kan noemen en "dom en onnozel en niet mollig" overkomt, of houdt 'ie er gewoon niet van vrouwen aan de kop te pakken :o

Offline Paapiechulo

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #198 Gepost op: 4-01-2008, 13:12:39 »
Luister iedereen vandaag om 2 uur naar schiffers.fm op Radio 2 voor een muzikale aanwijzing en een interview met Nicolette over de Mol
« Laatst bewerkt op: 4-01-2008, 13:25:57 door Paapiechulo »

Offline Mjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
Re: Aflevering 1
« Reactie #199 Gepost op: 4-01-2008, 13:16:57 »
wat ik me nu opeens afvraag: waarom heeft Patrick zoveel slotjes op zijn tas?
we'll leave the past the past, gonna find the future