Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 153793 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #220 Gepost op: 4-01-2008, 15:23:03 »
Wat mij opvalt als je de aflevering terugkijkt, dat je in eerste instantie de twee auto's ziet met ieder 4 personen erin: auto 1: waar we het mol tunetje horen, met daarin: achterin Coen en Nicolette en voorin Patrick en Edo.
Auto 2: Waar Dennis en Regina achterin zitten en Dunya en Georgina voorin zitten, waar Dennis bij de parkeerplaats van Coen hoort over het WIDM tunetje, wat hij niet heeft gehoord, maar later zie je opeens Annette op de plaats van Georgina zitten (ja maar wij hadden geen IPod op). Mijn vraag is, : Waar is Joris gebleven in die Auto, die zie je dus ABSOLUUT niet in de auto zitten...vreemd hoor! Terwijl Dennis wel vraagt aan Joris of hij het muziekje heeft gehoord (alsof hij bij hun in de auto zat) en laten we aannemen dat voorin de zitplaats is gereserveerd voor de cameraman!!!

Zit die camera niet gewoon voor in de auto gemonteerd?
Tell me what your telescope says

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #221 Gepost op: 4-01-2008, 15:25:04 »
Nicolette... maar die is dus al afgevallen.

Ja, die heeft aan THE FARM meegedaan!  :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 1
« Reactie #222 Gepost op: 4-01-2008, 15:32:00 »
Ja, die heeft aan THE FARM meegedaan!  :P

Zal ze terugkomen dan?  ::)

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #223 Gepost op: 4-01-2008, 15:34:57 »
Zit die camera niet gewoon voor in de auto gemonteerd?

Geloof van niet, misschien ook, maar zeker ook een cameraman. Bij de vorige jaren was het namelijk niet dat de camera's in de auto ook inzoomde. En de camera bewoog geloof ik ook, ga zo nog een keerjte kijken ;)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Aflevering 1
« Reactie #224 Gepost op: 4-01-2008, 15:35:37 »
Camera bewoog inderdaad (althans, wat ik me herinner van gisteravond)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline liset1978

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #225 Gepost op: 4-01-2008, 15:46:25 »
Die maan komt nu ook al terug in de muzikale aanwijzing: Bad moon rising
« Laatst bewerkt op: 4-01-2008, 15:50:37 door liset1978 »
Ik stel voor... we halen Monk erbij

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 1
« Reactie #226 Gepost op: 4-01-2008, 15:48:59 »
Kijk het even terug maar er is niks aan te merken het klokje loopt terug van 10 voor half 3 naar tien voor 2.. Daarna zie je meteen regina romeijn. Dus ik denk dat het bij een opdracht hoort.. Want naast het klokje staat ook een telefoon.

Niets aan te merken? Ik ken geen enkele klok (en zeker niet zo'n Hema-wekker) die uit zichzelf zo vloeiend terugloopt zonder dat er iemand aan de achterkant aan draait, behalve de 13 'o Clock-klok in de spookhuizen van Disneyland. Die beelden waren duidelijk gemanipuleerd, ik ga er op letten... En welke zin werd er deze aflevering zo vaak herhaald: 'Tijd is belangrijk'...
Woosie down?

Offline Veerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #227 Gepost op: 4-01-2008, 15:50:00 »
Heerlijk, een nieuw Mol-seizoen. Ik heb het zo gemist!

Wat mij opviel, was het dienblad waarop de tequila/water glaasjes op werden gezet. Het was een rood dienblad met een afbeelding van een vrouw erop. Van dat dienblad werd een heel duidelijk shot genomen. Ik weet het niet hoor, maar ik wil wel weten wie die vrouw is!

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #228 Gepost op: 4-01-2008, 16:00:10 »
Wat een leuke eerste aflevering. Het viel me op dat Joris zo'n kandidaat-kandidaat is, een echte fanatieke kandidaat. Dat vond ik nog het meest verdacht van alles.
Heeeeel jammer dat Nicolette er nu al uit is. Ik vind haar zo'n leuke meid!
Volgens mij gaan we nog wel heel veel plezier beleven aan Edo.
Ik vond Coen niet zo leuk overkomen, maar dat is misschien alleen deze aflevering.

Ik ga hem nog een keer bekijken, heb niet alles helemaal "op z'n molspeurderigs" bekeken.  :)
Laten we jabberen.

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #229 Gepost op: 4-01-2008, 16:23:32 »
Wat mij opviel, was het dienblad waarop de tequila/water glaasjes op werden gezet. Het was een rood dienblad met een afbeelding van een vrouw erop. Van dat dienblad werd een heel duidelijk shot genomen. Ik weet het niet hoor, maar ik wil wel weten wie die vrouw is!
Ja ik zag dat ook: het gezicht van een blonde vrouw. Misschien hadden de glazen met tequila een bepaalde plek gekregen en wist de mol zo welk glas hij/zij moest hebben.

Overigens tel ik maar negen glaasjes als Pieter Jan van de auto naar de kandidaten loopt maar zeker weten doe ik het niet.

Offline NajRad

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je maar lang genoeg zoekt, vind je het vanzelf
Re: Aflevering 1
« Reactie #230 Gepost op: 4-01-2008, 16:42:13 »
Hoi,

Ik heb ook nog niet al te scherp gekeken. De 2e keer zie je alles beter. Eerst ff downen die aflevering.

Wat mij in ieder geval opviel is dat regina met dat fietsen gezegd schijnt te hebben dat ze maar een half uur hebben (aanleiding was er wel, want pjh had gezegd ene groep 5 minuten een heel zware inspanning, de andere groep 30 minuten een zware inspanning moest leveren). Bij de fietsen was het meest te mollen, dus logisch dat de mol daar gaat zitten.

Daarnaast zegt ze dat ze haar jokers heeft ingeleverd en dat nicolette dat heeft gezien. Nou je kan me veel vertellen, maar dat de kandidaten elkaar bij de test lopen te supporteren heb ik nog nooit meegemaakt  ::rofl:: . Daarnaast, dat was toch niet meer te controleren., ze was immers al weg. (aan de andere kant, minder geld uit de pot... begin gelijk weer onzeker te worden  ::oink:: ). Regina heeft toch voor wat mij betreft de meeste kansen. Georgina is altijd een goede tweede. Ze heeft haar image in ieder geval mee om niet al te slimme dingen te doen (terwijl ze volgens mij in het echt ook slimmer is dan ze zich voordoet -> Of zou jort juist veel dommer zijn dan die zich voordoet?  ::rofl::  :-X)

Ik zit er in ieder geval weer goed in. ;-))



Alles van waarde is gevoel

Offline Mmkk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #231 Gepost op: 4-01-2008, 16:42:56 »
Ze moesten tequila drinken en het programma waar Edo in zat heette, jawel, tequila.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 1
« Reactie #232 Gepost op: 4-01-2008, 16:45:43 »
verassend ? it isnt that obvious dacht ik zo ... :)
dennis for mole !

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #233 Gepost op: 4-01-2008, 16:46:36 »
En wie rijdt?
Presentator: "Rijden jullie maar achter mij aan." Conclusie: 1e auto wordt door PJH bestuurd. 2e door een kandidaad

En wie is dit dan? Kwam deze screen op een ander forum tegen, is rond 1.45 gemaakt, ik kan het niet controleren want ik kan het niet terugkijken via m'n pc...
« Laatst bewerkt op: 4-01-2008, 21:11:09 door Megan, Reden: link verstopt »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #234 Gepost op: 4-01-2008, 16:47:54 »
Ze moesten tequila drinken en het programma waar Edo in zat heette, jawel, tequila.

Leuk gevonden!  :) ::ok::

Maar ik denk niet dat dat een doorslaggevende hint is, want tequilla is daar natuurlijk gewoon het plaatselijke drankje. Als ze bijvoorbeeld in Schotland hadden gezeten en daar Tequilla hadden gedronken (IPV Whiskey), dan was het zeker een hint geweest richting Edo.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Aflevering 1
« Reactie #235 Gepost op: 4-01-2008, 16:49:30 »
En wie is dit dan? Kwam deze screen op een ander forum tegen, is rond 1.45 gemaakt, ik kan het niet controleren want ik kan het niet terugkijken via m'n pc...

Hé! dat ben ik!   ::oink:: ::jaja:: ::trots::
« Laatst bewerkt op: 4-01-2008, 21:14:55 door Megan, Reden: citaat aangepast naar origineel »
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline whiej

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #236 Gepost op: 4-01-2008, 16:49:49 »
ik heb dit gevonden op de site van wieisdemol.nl
ze hebben de achtergrond veranderd dit is de link naar de oude achtergrond

en dit naar de nieuwe achtergrond
er zaten wel wat opvallende zaken in de achtergrond
1. London Heathrow en packchens

 

Zou kunnen wijzen op Joris (hij doet Joris pakket service en hij presenteert het programma Hello Goodbye, waarin hij mensen op het vliegveld ondervraagt wat ze aan het doen zijn)

2. Iemand enig idee wie dit is?



Deze persoon stond ook op de achtergrond

 3. Negen personen?

Op de groepsfoto met erboven de tekst "Classified" zijn volgens mij maar 9 personen te zien.

 

Zou de mol er niet op staan?

 4. Rood patroon

Het rode patroon van de achtergrond lijkt (zoals meerdere al hebben gezegd) op dat van het shirt van Joris.

 

5. Spaanse tekst

Sommige stukken van de krant zijn in het Spaans. Joris schrijft in zijn molboekje alles op in het Spaans. Misschien ook weer niet echt een aanwijzing aangezien er ook Engelse en Duitse teksten staan.

 

misschien kunnen jullie hier wat mee
maar dit wijst eigenlijk allemaal op joris


sorry de plaatjes doen het niet zie ik maar ik ga ff proberen om ze op de een of andere manier erop te krijgen en anders moet je maar ff kijken bij wieisdemol.nl onder het kopje hints uit krantenachtergrond daar doen ze het wel
« Laatst bewerkt op: 4-01-2008, 21:20:29 door Megan, Reden: link verstopt »

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #237 Gepost op: 4-01-2008, 16:50:16 »
ja idd, haha dat drinken ze daar toch gewoon :P

Triomf!

Offline Mmkk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #238 Gepost op: 4-01-2008, 17:03:14 »
Leuk gevonden!  :) ::ok::

Maar ik denk niet dat dat een doorslaggevende hint is, want tequilla is daar natuurlijk gewoon het plaatselijke drankje. Als ze bijvoorbeeld in Schotland hadden gezeten en daar Tequilla hadden gedronken (IPV Whiskey), dan was het zeker een hint geweest richting Edo.  ;)
Ja dat is ook zo, maar is evengoed een link he ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #239 Gepost op: 4-01-2008, 17:10:04 »
En wie is dit dan? Kwam deze screen op een ander forum tegen, is rond 1.45 gemaakt, ik kan het niet controleren want ik kan het niet terugkijken via m'n pc...
dat is de chauffeur. Dus er zat geen kandidaat achter het stuur ;)

Op auto 2 (Georgina, dunya, Regina, Dennis) staan cijfers op de achterkant. 076739. Wat zal het zijn?

En na de stop waar word gediscuseerd op die tune is de samenstelling van de auto's anders.
eerst:
Auto 1: Patrick Edo Nicolette Coen
Auto 2: Georgina, dunya, Regina, Dennis
Waar zijn Annette en Joris. Blijkbaar zaten die samen maar waar?
dan:
Auto 1: Dunya, Dennis, Regina, Georgina, Annette
auto 2 krijg je niet te zien.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2008, 21:23:53 door Megan, Reden: citaat aangepast naar origineel »