Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 153792 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #320 Gepost op: 6-01-2008, 16:54:30 »
Volgens mij bedoelt ze niet de mol als in 'de mol', maar de mol als in 'Wie is...de mol?'. Het hele programma dus.

Het programma WIDM is onverbiddelijk (of: genadeloos). Zo van: Test fout --> naar huis.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Aflevering 1
« Reactie #321 Gepost op: 6-01-2008, 17:00:51 »
Volgens mij heeft Coen gewone gymies aan, ik weet nog dat ik dat erg opvallend vond. Dunya heeft wel van die rubberen klimsokjes aan, werd erg duidelijk in beeld gebracht netzoals die gymjes van Coen, iemand een screen? Vlees91 misschien?

Niet alleen de schoenen zijn anders. ook de kleding verandert tijdens de uitzendingen. Annette heeft eerst iets wits met lange mouwen aan (waar het armbandje onder verstopt zit) en bij het stellen van de vragen iets groens met kortere mouwen. Ze kan natuurlijk het witte ding alleen uitgedaan hebben. Wat me ook opvalt aan Annette is dat ze de hele tijd nog een sjaal om heeft gehad. Zo koud lijkt het me in Mexico toch niet

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #322 Gepost op: 6-01-2008, 17:05:43 »
Bij schiffers.fm heeft ze gezegd wie ze verdacht had (als dat klopt wat ze daar vertelde) en ik denk dus dat die dat niet zijn. anders zou ze er niet uit zijn.

Wie waren dat dan?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 1
« Reactie #323 Gepost op: 6-01-2008, 17:07:37 »
ben het met je eens KD, volgens mij bedoeld nicolette dat.
verder denk ik dat het wel logisch is dat kandidaten andere kleren dragen. niet alles krijgen wij te zien. tzou best kunnen dat een kandidaat tussendoor even een jas aantrekt of uittrekt,of een vest, of wat dan ook !
dennis for mole !

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Aflevering 1
« Reactie #324 Gepost op: 6-01-2008, 17:11:22 »
verder denk ik dat het wel logisch is dat kandidaten andere kleren dragen. niet alles krijgen wij te zien. tzou best kunnen dat een kandidaat tussendoor even een jas aantrekt of uittrekt,of een vest, of wat dan ook !

Maar het is dan raar dat de vragen wel over de kleren/veters/petjes gaan.

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #325 Gepost op: 6-01-2008, 17:11:32 »
Gerogina, Edo en Coen verdenkt Nicolette.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2008, 17:15:33 door Megan, Reden: link verwijderd »

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 1
« Reactie #326 Gepost op: 6-01-2008, 17:38:43 »
is dat raar ? de vraag ging over edo zn pet ( die hij blijkbaar heel de tijd op zn hoofd had ) de veters van nicolette ( hmm die wissel je ook niet om, alhoewel .. vrouwen ) een armbandje van annette en een ketting van georgina.
dat is iets anders dan een jas of een vest ... iets wat ze mss omgewisseld hebben.
vind het niet raar
dennis for mole !

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #327 Gepost op: 6-01-2008, 17:50:46 »
Die schoenen zijn ook niet echt schoenen, maar zwarte rubberen zooltjes die je over je eigen schoen heen trekt, denk ik.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #328 Gepost op: 6-01-2008, 18:20:55 »
Hebben jullie dit al gezien? Het promotiefilmpje van de eerste aflevering blijkt op donderdag te zijn uitgezonden in spiegelbeeld:


Boven staat de versie van voor donderdag en onder de versie van donderdag. Misschien betekent dit iets. Maar wat? ???

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 1
« Reactie #329 Gepost op: 6-01-2008, 18:23:13 »
Viel me ook op, zag er vreemd uit in spiegelbeeld. Ik kan alleen niet bedenken wat het zou kunnen betekenen.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 1
« Reactie #330 Gepost op: 6-01-2008, 18:32:20 »
jeuj, dat is wel echt heel vreemd :) tzal niet zonder reden zijn !
dennis for mole !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 1
« Reactie #331 Gepost op: 6-01-2008, 18:34:12 »
Om ons het hoofd op hol te brengen?
The British are not impressed.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #332 Gepost op: 6-01-2008, 18:48:33 »
Viel me ook op, zag er vreemd uit in spiegelbeeld. Ik kan alleen niet bedenken wat het zou kunnen betekenen.

Wat theorietjes:

  • De voornaam van de Mol begint met dezelfde letter als de achternaam (RR: ik geloof hier niks van)
  • Idem voor de winnaar (RR: zou kunnen)
  • Joris maakt een M met zijn linkerhand maar dit slaat niet op hem maar op de persoon die op dezelfde plek staat in het spiegelbeeld: Dennis (vergezocht maar past perfect bij wat ik nu denk ::tandpastasmiley:: )

Om ons het hoofd op hol te brengen?
::jaja::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 1
« Reactie #333 Gepost op: 6-01-2008, 18:53:00 »
De spiegelbeeldversie was trouwens ook een stuk korter dan de eerdere 'normale' versie.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2008, 18:55:02 door Heinz »

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #334 Gepost op: 6-01-2008, 19:09:04 »
Mij viel ook nog iets op: Bij het volgende week stukje schrikt iedereen best wel. Alleen Anette beweegt nauwelijks. En ik denk niet, dat Anette dagelijks zo'n dergelijk intens geluid hoort en eraan gewend is :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #335 Gepost op: 6-01-2008, 19:16:01 »
jeuj, dat is wel echt heel vreemd :) tzal niet zonder reden zijn !

Als je er op let, zie je dat heel veel tv-programma's in spiegelbeeld worden uitgezonden.
Dat kun je soms zien aan een nummerbord, of aan een tekst op een T-shirt.
Ik heb totaal geen verstand van camera-technische zaken, misschien kan iemand die daar wel verstand van heeft uitleggen waarom?

Hoe dan ook; dat hoeft dus helemaal geen aanwijzing te zijn, ook al lijkt het opvallend.
Anders zou een programma als 'Ik vertrek' helemaal bomvol zitten met geheime aanwijzingen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #336 Gepost op: 6-01-2008, 19:22:03 »
De spiegelbeeldversie was trouwens ook een stuk korter dan de eerdere 'normale' versie.

Klopt. Er zijn altijd twee versies van de promo: een lange voor algemeen gebruik en een korte voor direct na het journaal vlak voor de uitzending. De korte hebben ze dus in spiegelbeeld gemaakt.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #337 Gepost op: 6-01-2008, 19:23:48 »
In magazines zie je ook zo vaak gespiegelde foto's.

Is gewoon omdat het dan beter bij het geheel past. Om een of andere reden zal het gespiegeld beter gepast hebben bij de beelden die er net voorkwamen ofzo.

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 1
« Reactie #338 Gepost op: 6-01-2008, 21:01:20 »
Spiegelbeeld foto's en filmpjes worden ook vaak gebruikt als er reclame op te zien is.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #339 Gepost op: 6-01-2008, 23:02:49 »
De beelden zijn hetzelfde als in de lange promo. Er is geen reclame te zien want de opnamen vonden plaats in een verlaten woestijn. Waarom de ene keer niets spiegelen en vervolgens het hele filmpje spiegelen?