Auteur Topic: Muzikale Hint 1  (gelezen 25631 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2008, 15:57:01 »
Nicolette noemt Georgina en Edo als verdachten voor de mol, en zij ligt er zelf uit, dus...
Keep calm and eat chocolates!

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2008, 15:58:49 »
Dacht ik ook aan. "I see trouble on the way" -> Coen die Dennis al aan ziet komen fietsen wanneer hij met klimmen begint. En dus al weet dat die 1000 euro niet in de pot gaan.

alleen is dat voor hem geen trouble als hij de mol is want dan gaat er nl geen geld in de pot.
Triomf!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #22 Gepost op: 4-01-2008, 16:00:26 »
alleen is dat voor hem geen trouble als hij de mol is want dan gaat er nl geen geld in de pot.

Klopt. Maar hij kan problemen voor de groep zien natuurlijk. :)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #23 Gepost op: 4-01-2008, 16:01:07 »
I see trouble on the way

Dennis blijft met fietsen achter om Annette te helpen. Hij zag dat ze achterbleef en dat moet niet, want dan zou de watergroep nog iemand omhoog kunnen hijsen. Dennis zag het en ging Annette helpen..

 8)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #24 Gepost op: 4-01-2008, 16:01:28 »
Nicolette noemt Georgina en Edo als verdachten voor de mol, en zij ligt er zelf uit, dus...
Dat zegt nog niks. Iedereen heeft gespreid gestemd.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #25 Gepost op: 4-01-2008, 16:02:22 »
I see trouble on the way

Dennis blijft met fietsen achter om Annette te helpen. Hij zag dat ze achterbleef en dat moet niet, want dan zou de watergroep nog iemand omhoog kunnen hijsen. Dennis zag het en ging Annette helpen..

 8)


Ook een goeie. Hè getverderrie. Net als voorgaande jaren kan je die hints weer op alle mogelijke manieren toepassen. Vaak als je dan de oplossing hoort denk je: o ja, was het zo makkelijk....
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #26 Gepost op: 4-01-2008, 16:02:52 »
I see trouble on the way

Dennis blijft met fietsen achter om Annette te helpen. Hij zag dat ze achterbleef en dat moet niet, want dan zou de watergroep nog iemand omhoog kunnen hijsen. Dennis zag het en ging Annette helpen..

 8)


Mooie! ::joehoe::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #27 Gepost op: 4-01-2008, 16:04:42 »
Nicolette noemt Georgina en Edo als verdachten voor de mol, en zij ligt er zelf uit, dus...
Dus... niets. Wie is de Mol is al een hele tijd geleden opgenomen, dit interview was (semi-)live. Wat Nicolette nu zegt, hoeft helemaal niet te weerspiegelen op wie ze de test heeft ingevuld. Bovendien is zo'n eerste test welhaast onmogelijk, aangezien de kandidaten nog niets van elkaar weten (en zeker geen favoriete drankjes, frequent bioscoopbezoek etc.).
Verleden jaar kreeg ik trouwens sterk de indruk dat de kandidaten voor het interview met Schiffers licht gesouffleerd werden. Één of andere geestelijk mindervalide had op zijn weblog geroepen dat hij wist wie de mol was; dat zou Renate Verbaan zijn. Ook hier op het forum werd daar toen veel aandacht aan besteed. Na dat gerucht waren er opvallend veel kandidaten die op de één of andere manier insinueerden dat Renate niet de mol was.
Woosie down?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #28 Gepost op: 4-01-2008, 16:19:14 »
'Bad Moon Rising'; op de .nl site 'morpht' de banner van landschap en van dag naar nacht. Één van de achtergrondjes is een rode maan, met hiervoor een stip (planeet?). De stip staat recht boven het hoofd van Joris.
Woosie down?

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #29 Gepost op: 4-01-2008, 17:08:30 »
Creedence CLEARWATER Revival: de mol zat in de groep waterdrinkers?
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #30 Gepost op: 4-01-2008, 17:23:39 »
Creedence CLEARWATER Revival: de mol zat in de groep waterdrinkers?

Dat is ook een mooie. Het heldere water dat precies op tequila leek. ::jaja::

Offline wij2

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #31 Gepost op: 4-01-2008, 17:31:22 »
Creedence CLEARWATER Revival: de mol zat in de groep waterdrinkers?
Maar het ging toch over een bepaalde persoon zoals vorig jaar. Niet waar de mol in een groep zit. Ik vind die theorie wel mooi over Dennis. Ik had al zo'n gevoel in de 1ste aflevering dat hij het goed zou kunnen zijn , omdat hij zich nog afzijdig houdt. Het zou niet best zijn om nu al heel erg veel mollenstreken te gaan leveren. Hij wacht af.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #32 Gepost op: 4-01-2008, 17:31:56 »
i SEE TROUBLE ON MY WAY.

Annette die zei dat er overal kleine en dan weer grote rotsen op de weg lagen.. Waardoor het fietsen moeilijker werd.. En het was ook erg stoffig..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #33 Gepost op: 4-01-2008, 18:22:09 »
 ::rofl:: Ha....ik geloof dat iedere kandidaat nu wel de revue is gepasseerd, de muzikale hint lijkt weer eens op iedereen van toepassing....

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #34 Gepost op: 4-01-2008, 18:47:55 »
Ik ga met tommie mee, dat was ook het eerste waar ik aan moest denken. ::jaja::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #35 Gepost op: 4-01-2008, 19:53:21 »
Hoi allemaal, mijn eerste berichtje hier :)
Ik denk dat het wel op de maan op de site zou kunnen slaan. Dat zou dan dus Joris of Patrick (hoewel dat volgens mij een zakkende maan moet voorstellen) zijn. Ik heb voorgaande edities echter de muzikale hints niet gevolgd, dus ik weet niet of je alleen naar de tekst moet luisteren misschien?

Ik vind het wel een hele kunst om een muzikale hint te vinden die je op zo veel manieren kan interpreteren en op de aflevering kan betrekken :D

Gaat elke hint over een aflevering? Of niet?
« Laatst bewerkt op: 4-01-2008, 20:05:36 door annebeth »

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #36 Gepost op: 4-01-2008, 19:55:07 »
Ik dacht aan de autorit waarbij 4 mensen de Wie is de Mol-tune hoorden: Nicolette, Edo, Patrick en Coen.
Hier valt eigenlijk weinig uit te concluderen, dus ik sluit me aan bij de theorie van het dag worden op de site van de Mol (waar is trouwens de oude site gebleven? :|)
Kennis is macht.

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #37 Gepost op: 4-01-2008, 20:34:29 »
Jaja, de maan boven Joris.... Boven Patrick is ook een sikkelvormige maan eerst te zien, maar ach...niets "bad" aan...
Te zien op de ".nl site" (avro dus).
Blij dat het weer is begonnen....
maltho thi afrio lito

Offline pais

  • Forumlid
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #38 Gepost op: 4-01-2008, 23:06:02 »
Ik sluit me ook zeker aan bij Tommie!! voorlopig is Annette mijn mol,die zag van alles op onverharde weg!!

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: Muzikale Hint 1
« Reactie #39 Gepost op: 5-01-2008, 02:09:36 »
Op ten duur zie je paarden op de weg (of kamelen wat het ook is), is dat niet trouble on the way? wie moet er dan aan de kant met zn fiets?
Ik moest kloppen want de bel doet het niet