Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 67970 keer)

Offline bambam

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Re: Aflevering 3
« Reactie #200 Gepost op: 28-01-2008, 21:18:02 »
ik heb vanavond de aflevering nog maar een keer bekeken, en wat mij opviel (volgens mij ook nog niet eerder genoemd) tijdens het handboeienspel:
1. regina heeft haar bordje al om, dus je weet niet of ze 'm uit de stapel heeft mogen uitzoeken, maar op de markt hoor je haar zeggen (als nog niet alle bordjes er zijn) als onderdeel van de zin: 'de mol saboteert'
2. als joris er op de markt bijkomt hoor je een mannenstem zeggen 'acht kandidaten'

ben benieuwd of jullie het ook hebben gehoord en of je weet wie het zou kunnen hebben gezegd. weet niet of het echt een hint is, maarja....  ::hypocriet::

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #201 Gepost op: 29-01-2008, 19:43:00 »
Ben ik de enige die het is opgevallen dat de zin eindigde met ''...de mol en die zie ik.'' en dat het misschien wel heeeeel teovallig is dat Dennis het bordje ''ik'' om z'n nek had hangen???
Citaat van: swifty
Als de 'ik' de mol ziet volgens de zin, dan is de 'ik' dus niet de mol 

Zou het dan niet heel goed mogelijk zijn dat Dennis de winnaar is?  ::oink:: ...de mol en die zie ik. 'Ik' is Dennis, dus Dennis heeft de mol door  ::vergroot::
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #202 Gepost op: 29-01-2008, 19:44:33 »
dat wisten ze toen nog niet! ;D
Tell me what your telescope says

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 3
« Reactie #203 Gepost op: 29-01-2008, 19:52:10 »
Als Dennis niet de mol is kan dat hooguit 'wishful thinking' zijnerzijds geweest zijn. :P
The British are not impressed.

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #204 Gepost op: 29-01-2008, 19:54:25 »
dat wisten ze toen nog niet! ;D

o ja... ::schaam:: kan het niet dat ze achteraf met de computer de 'ik' hebben geknipt en geplakt van een ander kandidaat en er zo een hint in hebben gedaan voor de kijker...ofzo? ::jaja::  ::ohno::
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #205 Gepost op: 30-01-2008, 22:03:08 »
:P haha... neeh dat wordt em niet denk ik ;-)

Ik denk dat de redactie het zo moeilijk had met het vinden van een toepasselijke zin van 16 woorden, dat het onmogelijk was er ook nog eens een hint in te verbergen... De zin zal wel hintloos zijn...