Auteur Topic: Extra Uitzending  (gelezen 21412 keer)

Offline Trisch

  • Forumlid
Extra Uitzending
« Gepost op: 18-01-2008, 11:38:38 »
Op de site van de avro staat het volgende:

Woensdag 23 januari zendt de AVRO om 22.40 uur op Nederland 1 een extra aflevering uit. Wie is de Mol: De Tussenstand.
Een compilatie van de afgelopen 3 afleveringen en een vooruitblik op aflevering 4.

Misschien dat we nog beelden krijgen te zien die we nog niet gezien hebben.... Dek plaats het even hier... ;D ;D ;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Extra Uitzending
« Reactie #1 Gepost op: 18-01-2008, 11:41:31 »
Nee toch, dit lijkt me echt vreselijk... Na drie afleveringen al een 'tussenstand'... ::ohno::

Het lijkt Dit was het Nieuws wel, met eerst een compilatie van het vorige seizoen, dan een compilatie halverwege het seizoen en dan een compilatie aan het einde van het seizoen. En uiteindelijk nog een compilatie van de compilaties.

Ik zit niet echt te wachten op een tussenstand.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra Uitzending
« Reactie #2 Gepost op: 18-01-2008, 11:54:10 »
Als ze nou een extra aflevering na de een na laatste aflevering zouden doen, waarin alle mogelijke molacties van de finalisten besproken zouden worden, zou ik het nut en de lol daarvan wel inzien. (Al doen ze dit in die een na laatste aflevering zelf ook vaak al uitvoerig). Maar dit lijkt me vrij overbodig..

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Extra Uitzending
« Reactie #3 Gepost op: 18-01-2008, 12:01:01 »
Ik wil ook veel liever een uitzending met uitleg van alle hints!

Dus:

-Acties van de mol zelf
-gemonteerde hints
-en de hints van de .nl site!

Dat zie ik veel liever dan een tussenstand inderdaad, in deze tussenaflevering zal niet naar voren komen wie wel de mol is, maar de verdachtmakingen van de kandidaten worden uitvergroot (denk ik)

Alsof we debiel zijn haha, eerst al 'die is de mol' en nu voor de echte tokkies een 'tussenstand' pfff

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Uitzending
« Reactie #4 Gepost op: 18-01-2008, 12:16:51 »
Net als DIDM vind ik deze extra uitzending eerder twijfelachtig. Beide spin-off's lijken me eerlijk gezegd meer iets wat je van een commerciële zender mag vewachten. Desondanks ga ik wellicht wel kijken, zo zijn we dan weer wel. ;D

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Extra Uitzending
« Reactie #5 Gepost op: 18-01-2008, 12:26:22 »
Zover ik het uit dit forum begrepen heb, komen er totaal 10 normale afleveringen. Als na aflevering 3 al een tussenstandaflevering komt, zou me niks verbazen als er na aflevering 6 of 7 nog een tussenstandaflevering komt. Hiermee komt het totaal op 12 afleveringen, net zoveel als hoofdstukken van Alice In Wonderland...

(dit wordt ook in Alice-topic geplaatst)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Uitzending
« Reactie #6 Gepost op: 18-01-2008, 12:35:05 »
Dit riekt teveel naar spinoff mentaliteit.  ::ohno::

Wat heb je nu aan een tussenstand aflevering?  ??? Ik zie dan nog liever een volwaardige "hints naar de mol nader verklaard" aflevering en dan ook echt een volwaardige. Waarin dus echt elke hint, niet alleen de meest opvallende worden uitgelegd.

Bedoel, wat komt er dan allemaal in die tussenstand aflevering naar voren? Een compilatie van de voorgaande afleveringen? Die heb ik niet nodig, kan elke aflevering op elk gewenst moment nog een keer kijken (waarvoor dank WWG! :)) Dus ik snap niet hoe de WIDM redactie plots met al deze dingen op de proppen komt.

Eerst al met DIDM, nu met een tussenstandaflevering, what's next?  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Uitzending
« Reactie #7 Gepost op: 18-01-2008, 12:46:15 »
Eerst al met DIDM, nu met een tussenstandaflevering, what's next?  ::)

Aflevering 4? ::)

Ik ben benieuwd wat ze laten zien, laat me graag verrassen. Een extra aflevering WIDM is nooit vervelend, 2 dagen achter elkaar helemaal niet! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Extra Uitzending
« Reactie #8 Gepost op: 18-01-2008, 12:57:58 »
Het blijft voorlopig toch afwachten wat het gaat worden ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra Uitzending
« Reactie #9 Gepost op: 18-01-2008, 13:03:05 »
hmm ben benieuwd

Maar ja, ben idd wel zo dat de tv daarop afgesteld wordt woensdag. En mocht ik het vergeten dan hebben we ook nog uitzending gemist :P
Triomf!

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: Extra Uitzending
« Reactie #10 Gepost op: 18-01-2008, 13:20:20 »
Wees blij met alle aandacht die de AVRO aan WIDM besteed ::bravo::

Het programma begon een paar jaar geleden wat terug te lopen met de kijkcijfers maar door verschillende ingrepen (de inzet van BNers en het uitzenden van DIDM bv.) is het nu een kijkcijferkanon geworden.

DIDM was een goeie opwarmer om mensen vooral de eerste afl. niet te laten missen. Bij dit soort programma's haken mensen snel af als ze de eerste afl. missen. "Ik heb al wat gemist, nu kan ik de mol niet meer raden" is een reactie van veel mensen. Diezelfde reactie krijg je als ze een andere missen, mensen haken dan af. Bij een update haken mensen weer aan en blijven de kijkcijfers (hopelijk) hoog.

De AVRO kan geen rekening houden met een paar honderd die-hard fans voor wie dit allemaal niet nodig is. Er zijn veel kijkers die dit programma gewoon kijken en verder niet op internet zitten. Er moet aan de kijkcijfers gedacht worden en hoe hoger de kijkcijfers hoe hoger de kans dat we met z'n allen weer van een nieuwe molserie kunnen genieten ::ok::

Als je de extra uitzending niks vind kijk je toch gewoon niet!
Hoewel ik denk dat niemand hier die uitzending zal willen missen want stel je voor dat er een "verborgen hint" in zit ::hypocriet::
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Uitzending
« Reactie #11 Gepost op: 18-01-2008, 13:45:16 »
TIs wel handig zo'n extra uitzending, hoef ik maar 1 aflevering op me psp te zetten dan meteen 3 :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Extra Uitzending
« Reactie #12 Gepost op: 18-01-2008, 14:47:08 »
het is wel duidelijk dat de avro dit jaar een groot publiek wil trekken..

bekijk het positief: het is iig niet op een WIDM avond! (dat dacht ik eerst, dat het in plaats van zou komen  :o)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra Uitzending
« Reactie #13 Gepost op: 18-01-2008, 15:12:38 »
Het zou zelfs zo kunnen zijn dat er mensen zijn die nooit kijken, omdat ze op het tijdstip van uitzending iets anders "vast" hebben, maar zo'n extra uitzending per ongeluk wel meepikken en dan denken:  goh, het is misschien toch wel leuk.
De meeste mensen die ik wel eens spreek over hoe leuk ik WIDM  vind en die dan zeggen nooit te kijken, denken dat ze het niets zullen vinden (het gegeven concept spreekt niet aan zeg maar), en daarom kijken ze niet. Maar eigenlijk weten ze dus ook gewoon niet hoe het programma gaat, ze hebben het simpelweg nog nooit gezien.
En dan is er mogelijk ook nog wel een categorie mensen die het in principe wel leuk vindt om te volgen, maar die (minder fanatiek dan wij) even heeft gemist dat het weer is begonnen. Dan is zo'n samenvatting wel handig om die mensen toch weer mee te krijgen bij de rest van de serie.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Extra Uitzending
« Reactie #14 Gepost op: 18-01-2008, 15:16:52 »
Ik betwijfel of mensen die WIDM niet volgen, door zo'n samenvatting-uitzending over de streep gehaald worden. Maar goed, we zullen de kijkcijfers maar afwachten.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Uitzending
« Reactie #15 Gepost op: 18-01-2008, 15:37:02 »
WIDM wordt nu wel echt uitgemolken!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Extra Uitzending
« Reactie #16 Gepost op: 18-01-2008, 17:50:00 »
Nog een keer, nog een keer, keer keer keer!

WIDM goes Teletubbies.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Extra Uitzending
« Reactie #17 Gepost op: 18-01-2008, 17:51:11 »
Ik ben het wel eens met hillo, ik ben juist blij dat er een extra uitzending komt. Vorig jaar nog overkokend van voetbalwoede omdat de laatste aflevering tegen ieders wil in een week werd opgeschoven, dan moeten we nu toch spontaan een feest organiseren omdat we gewoon meer mol op tv krijgen!
The British are not impressed.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Extra Uitzending
« Reactie #18 Gepost op: 18-01-2008, 17:54:50 »
Ben benieuwd wat hierna nog komt.

"Wie is de Mol, de musical"?

Maar ik wacht wel de eerste 'extra' af om er echt over te kunnen oordelen. Hopelijk wordt het niet zo knullig als DIDM. Misschien wel weer via een bijeenkomst in het kasteel met de reeds afgevallen kandidaten die terugkijken op hun aandeel? Zien we Georgina terug...

 ::bravo::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Extra Uitzending
« Reactie #19 Gepost op: 18-01-2008, 17:56:53 »
Ja, ik had wel al een idee voor "The Mole - The Movie".
The British are not impressed.