Poll

Wat is jou favoriete seizoen?

Seizoen 1 (Deborah)
Seizoen 2 (Nico)
Seizoen 3 (George)
Seizoen 4 (Elise)
Seizoen 5 (Yvon)
Seizoen 6 (Milouska)
Seizoen 7 (Inge)
Seizoen 8 (?)
Vind ze allemaal even leuk..

Auteur Topic: Favoriete Seizoen..  (gelezen 12726 keer)

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #20 Gepost op: 22-01-2008, 15:32:00 »
Zelf heb ik voor serie 3 (hoe origineel  ;)) en....serie 6 (Milouska) gekozen; vond de groep toen geweldig, de sfeerbeelden adembenemend (dat mooie Argentinie...!) en daarnaast de opdrachten ook erg onderhoudend (vooral het etentje bij dat rijke Argentijnse echtpaar was hilarisch  ;D)
« Laatst bewerkt op: 22-01-2008, 15:38:32 door Poekie »

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #21 Gepost op: 23-01-2008, 19:25:31 »
Persoonlijk vond ik Seizoen 5 het leukst, maar dat kwam ook door de mol en kandidaten, ::ok::
maar ook omdat dat mijn eerste wie is de mol? serie was die ik bekeek. ::ok::
Seizoen 6 vond ik daarna het leukst alleen vond het alleen jammer dat Milouska de mol was, ::ok::
met alle respect hoor! maar ik vind haar niet echt een type voor een Mol ::niet-ok::

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #22 Gepost op: 23-01-2008, 20:17:35 »
ik kon ze nooit volgen tot ik internet had!
serie 5 met yvon was dus mijn eerste en ze hadden het allemaal vreselijk goed gedaan,
maar vooral marc-marie yvon en lottie waren super tof ^_^

vind serie 7 ook te gek omdat ik iedereen begon te verdenken en het niet meer wist,
(ik wist het zeker alle 7 behalve die inge die doet geen reet)
nou ja de grootste anti-climax ooit? dat was wel wat minder.

en deze serie is ook te gek ben benieuwd of het edo of patrick is (of toch ......)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #23 Gepost op: 23-01-2008, 21:05:57 »
Seizoen 3 natuurlijk! Niet alleen omdat George zo geweldig bezig was op de fiets, met het koffertje in de arena  ::rofl:: en de geweldige actie boven in de toren met het geld in John zijn tas, maar ook omdat het qua opdrachten en regie gewoon heel mooi in elkaar zat. Goed uitgebalanceerd en geweldige molacties!

Vind de 8ste WIDM erg goed samengesteld, een presentator die het in de Mexicaanse setting wel ziet zitten, de groep die erg leuk is, de opdrachten bovendien.

Ik ben het met je eens! Anton Jongstra is, vooralsnog, dit seizoen weer eens goed bezig geweest in vergelijking met de afgelopen twee jaar. De opdrachten zijn wat gelaagder, zodat er meer molacties mogelijk zijn. Ze zijn minder rechtlijnig. Seizoen 6 vond ik vrij slecht, met Milouska vanaf aflevering 1 voor mij als overduidelijke rol met dat memoryspel. Vorig jaar werd eigenlijk vooral verpest door de Huppelhüpsch.

Offline krissie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #24 Gepost op: 23-01-2008, 23:59:20 »
Mijn Molverslaving begon bij serie 1 al... het was nog nieuw en spannend en je had geen idee wat het allemaal te betekenen had, en gelijk kon ik niet wachten tot de volgende aflevering(bleek toen later ook nog dat ik een heel groot gedeelte gemist had en slechts de laatste 3 afleveringen gezien heb, gelukkig is het wel weer rechtgetrokken)

Offline mistoffelees

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • eindelijk bovengronds
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #25 Gepost op: 24-01-2008, 00:32:59 »
Serie drie, tuurlijk, hoe kan het ook anders. En toch, als ik echt kijk naar de opdrachten en alles wat daaromheen hing, de sfeer van het landschap, dan koester ik misschien nog wel meer warme gevoelens voor serie 2. Maar 3 is toch echt de ultieme serie.
Revenge is a dish best served not

Offline Denpeg

  • Forumlid
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #26 Gepost op: 29-01-2008, 22:14:25 »
George is gewoon de Mol van alle mollen. Iedereen kon het zijn, maar hij niet.
Niet voor niets mocht hij terugkomen als toerist in het seizoen erna.

Chapeau George.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #27 Gepost op: 30-01-2008, 12:22:49 »
Serie 3 vanwege de kandidaten (Jantien, Harry, John, Prince enz enz) Karen-de-nepmol, George, de opdrachten (Schapentillen, zingen) het landschap enz enz.
Overigens vond ik George een prima mol, maar ik blijf er bij dat hij too-obvious was. De meerderheid van dit forum had George als mol dus zo onzichtbaar was hij nou ook weer niet.  :P

Maar ik heb op allemaal gestemd, want ik geniet elk jaar weer.  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #28 Gepost op: 3-04-2008, 21:53:13 »
Zeg ik ben net ff serie 3 op torrent aan het kijken... weer helemaal aan de buis gekluisterd ::tandpastasmiley:: ::love::

Vroeg me af of iemand ooit aan George en Jantien gevraagd heeft waarom zij nou juist zo muzikaal waren? valt best tegen hoor...haha

en die site van George blijkt trouwens ook al lang uit de lucht...woont hij eigenlijk nog wel in Nederland?
Tell me what your telescope says

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #29 Gepost op: 3-04-2008, 22:19:10 »

en die site van George blijkt trouwens ook al lang uit de lucht...woont hij eigenlijk nog wel in Nederland?

De site is toch gewoon online.. Gewoon zijn naam george langenberg en dan .com
Of bedoel je deze site niet?

Wist trouwens niet dat george kort haar had..  ::oink::
« Laatst bewerkt op: 3-04-2008, 22:21:44 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #30 Gepost op: 4-04-2008, 00:04:11 »
ja maar niet meer met die tekeningen... het is nu een yoga site!!! wel leuke foto overigens. (hopelijk is dit geen reclame, crew?)
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #31 Gepost op: 4-04-2008, 00:10:23 »
Citaat
Ik ben geen wokchef meer, zoals de illustratie hierboven misschien doet vermoeden. Vandaag de dag werk ik in de jeugdzorg als jongerencoach en gezinsbegeleider. Daar werken we systeemgericht, met veel ervaringsleren en oplossingsgerichte communicatie.


wie had dat gedacht...  ::) ::rofl::

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #32 Gepost op: 10-04-2008, 09:23:19 »
serie 5 en acht waren voor mij wel de leukste den ik |(alhoewel serie 3 op een hele goede 3e plaats komt. Leuke kandidaten+opdrachten die jaren...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!