Poll

Wat is jou favoriete seizoen?

Seizoen 1 (Deborah)
Seizoen 2 (Nico)
Seizoen 3 (George)
Seizoen 4 (Elise)
Seizoen 5 (Yvon)
Seizoen 6 (Milouska)
Seizoen 7 (Inge)
Seizoen 8 (?)
Vind ze allemaal even leuk..

Auteur Topic: Favoriete Seizoen..  (gelezen 12727 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Favoriete Seizoen..
« Gepost op: 18-01-2008, 14:45:15 »
Wat is jou favoriete seizoen?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #1 Gepost op: 18-01-2008, 14:45:46 »
Seizoen 4 en seizoen 6
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
4
« Reactie #2 Gepost op: 18-01-2008, 14:52:37 »
NL3: hartverwarmende herinneringen aan de mooiste en grappigste serie ooit  ::bravo::
geweldige mol, geweldige groep, geweldige opdrachten, én ik heb molgeld van deze serie in mijn bezit  ::ok::!


NL4: koud, guur, mysterieus en ik weet er bijna niets meer van, dus heerlijk om zu nu en dan terug te kijken en eens níet te weten wat er komt.  ::ok::


NL6: super groep met als hoogtepunt karel en richard  ::bravo::


BE3: ook een super groep  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 18-01-2008, 15:00:46 door Lautjuh »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #3 Gepost op: 18-01-2008, 15:23:03 »
Seizoen 2 en seizoen 8 is voor mij nu al een stijgende op het favorietenlijstje.

Vind de 8ste WIDM erg goed samengesteld, een presentator die het in de Mexicaanse setting wel ziet zitten, de groep die erg leuk is, de opdrachten bovendien. Verder seizoen 2, het gure Schotland.

Heb destijds genoten van o.a. het fort verdedigen, met die groene lasers (of was dat seizoen 4  ::rofl::) door een tunnel via spiegels leiden. Maar ook de finaleopdracht, waarin ze met zijn drieën elk een bataljon aan te voeren hadden, schitterend om te zien was dat!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #4 Gepost op: 18-01-2008, 15:29:35 »
Serie 3, met de beste mol.  ::ok::

Serie 5, leukste BN'ers-reeks tot nu toe; de drie kandidaten die ik vanaf het begin in de finale wilde hebben, haalden het ook (Marc-Marie, Yvon en Lottie). (achteraf vielen de mollenstreken wel wat tegen, maar dat is wat mij betreft in de laatste reeksen telkens zo geweest)


En eigenlijk wil ik daar nog serie 2 aan toevoegen. Dat was de eerste serie die ik zag en daar zat één van de mooiste opdracht ooit in, met dat kasteel. En die Yvonne vond ik grappig. Ik herinner me alleen niet zoveel meer van de mol, ik kan hem niet eens meer voor de geest halen.  ??? ???


En wie weet wordt dit ook een heel mooie reeks, er zijn in ieder geval leuke kandidaten bij en de proeven zijn ook leuk. Maar ik spreek pas een eindoordeel uit als we weten hoe de mol het gedaan heeft.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #5 Gepost op: 18-01-2008, 15:31:14 »
Heb destijds genoten van o.a. het fort verdedigen, met die groene lasers (of was dat seizoen 4  ::rofl::) door een tunnel via spiegels leiden. Maar ook de finaleopdracht, waarin ze met zijn drieën elk een bataljon aan te voeren hadden, schitterend om te zien was dat!

Dat laatste weet ik vreemd genoeg niet meer, maar dat fort was inderdaad geweldig!  ::bravo::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #6 Gepost op: 18-01-2008, 15:32:14 »
Ik heb op serie 2 en 3 gestemd. Serie 2 vanwege de schitterende locatie Schotland, ideaal voor WIDM dat toen wat mij betreft op zijn mysterieust was. (Deels omdat het de eerste serie was die ik zag). Serie 3 o.a. vanwege de ultieme Mol George. :)

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #7 Gepost op: 18-01-2008, 20:50:54 »
3 en 5
Deze serie is tot nu toe ook heel leuk vind ik,
alleen wel jammer dat Georgina weg is.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #8 Gepost op: 18-01-2008, 21:20:08 »
2 en 3 ... 2 met nico, vreselijke mol maar geweldige kandidaten, land en opdrachten ! en serie 3 met george ( en prince  ::bravo:: )
natuurlijk
dennis for mole !

Offline kalfje

  • Forumlid
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #9 Gepost op: 18-01-2008, 21:57:06 »
serie 3 ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #10 Gepost op: 18-01-2008, 22:44:45 »
Ongetwijfeld het seizoen van 2002 met George enzo.
Zonder enige twijfel de beste serie en ook verreweg de beste mol.

Als tweede heb ik seizoen 8 gedaan, als aanmoedigingsstem. Tot nu toe vind ik nl. dit seizoen wel één van de besten (iig de beste van de BN'er-series)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #11 Gepost op: 19-01-2008, 01:02:54 »
Absoluut  seizoen 3 met George als wondermol! Dat was nog eens een mol die echt onzichtbaar was zoals mollen horen te zijn - namelijk onder de grond, en niet te zien in het daglicht.

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #12 Gepost op: 19-01-2008, 19:54:18 »
Absoluut  seizoen 3 met George als wondermol! Dat was nog eens een mol die echt onzichtbaar was zoals mollen horen te zijn - namelijk onder de grond, en niet te zien in het daglicht.

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

 ::bravo:: eeuwig dank aan onze george.
eigenlijk vond ik vooral serie 5 echt niet leuk. belabberde mol, wel leuke kandidaten, maar bij elkaar veel te lieflijk en vriendjes-achtig voor WIDM.
en met een twijfel bij serie 7 vond ik ze eigenlijk allemaal heel erg tof  ::jaja::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #13 Gepost op: 20-01-2008, 00:19:36 »
Serie 3 ::jaja::

Van de series met BN-ers vind ik deze tot nu toe het leukst, omdat ik het gewoon een ontzettend leuke groep vind. Ik lig echt elke week helemaal in een deuk om bepaalde dingen en dat had ik voorgaande seizoenen niet.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #14 Gepost op: 20-01-2008, 12:45:46 »
Serie 3    ::ok:: ::bravo:: Vanwege de kandidaten, opdrachten en supermol George.

Serie 5 vond ik ook erg leuk en eerlijk gezegd vind ik deze serie tot nu toe ook heel leuk.

En verder de belgische serie in Italië.

Offline MagicEgidius

  • Forumlid
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #15 Gepost op: 20-01-2008, 23:21:19 »
Milouska in seizoen 6 vond ik een briljant mollerinnetje; ze was zo goed dat Peggy (afvaller aflevering 8) nog nooit op de mol had gestemd. Zelfs voor Karel was het tot kort voor het eind een volslagen verrassing.

Inge heeft me niet kunnen overtuigen, maar ik denk ook dat dat door dat hübschig meisje kwam die de rol van mol tot vlak voor de finale totaal op zich genomen had.

Offline Donnie D

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Is Liesje de Mol...???
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #16 Gepost op: 21-01-2008, 11:55:40 »
Serie 3 (met George) vond ik echt top!
Maar ik moet zeggen dat ik serie 1 ook gaaf vond.
Waarom? Heel simpel... ik heb WIDM vanaf het eerste begin gevolgd, en ik was gelijk verkocht!
Door de seizoenen heen vind ik wel dat de opdrachten wat minder spectaculair zijn,
maar het is natuurlijk ook lastig om steeds opdrachten te verzinnen.
En ja, je kunt natuurlijk niet altijd gaan bungeejumpen o.i.d.  ;)
Het maisspel b.v. van afgelopen week (aflevering 3) vond ik erg leuk.
Als het maar snel gaat en fantiek, dan vind ik het al top!
(lasergamen of iets wat een gaspedaal/gashendel heeft, altijd spannend....  :) )



Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #17 Gepost op: 21-01-2008, 16:29:34 »
niemand haaft george nog overtroffen, dus serie 3 ;)

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #18 Gepost op: 22-01-2008, 13:00:18 »
Haha, heel origineel: Georgeee ::love:: Maar ook dit seizoen vind ik tot nu toe heel erg veelbelovend. Misschien ook wel omdat ik er nu helemaal middenin zit, maar toch, kan bijv. Edo en Patrick als kandidaten erg waarderen ::tandpastasmiley::

Offline shrek11

  • Forumlid
Re: Favoriete Seizoen..
« Reactie #19 Gepost op: 22-01-2008, 13:35:47 »
Sowieso vond ik de Molseries met onbekende Nederlanders toch leuker dan met die bekende koppen