Poll

ga je er zijn?

yes!
neen
alleen als ik niets beters te doen heb
alleen als joris niet de mol is
3975

Auteur Topic: Mol hunt 2008!  (gelezen 13318 keer)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #20 Gepost op: 27-01-2008, 12:07:03 »
Ja, Lau en nev en ik en als er nog meer meewillen gaan er een heel weekend van maken. Compleet met Doritos en Burger King bezoeken. En kaasflensjes.

precieeeees :D ... en laura zegt wel dat ze niet meegaat. maar ze kan het idee dat jij en ik en andere molfans gezellig samen zitten toch niet handelen ! uiteindelijk komt ze toch wel :p
ik heb er iig weer zin in !
en bakkertje, kom maar gewoon hoor ! wij kunnen je wel aan :p  ::bravo::
dennis for mole !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #21 Gepost op: 31-01-2008, 19:32:32 »
ik denk niet dat er nog een mol hunt komt  ::ohno::
dan hadden we toch allang iets moeten weten.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #22 Gepost op: 31-01-2008, 20:22:50 »
ik denk niet dat er nog een mol hunt komt  ::ohno::
dan hadden we toch allang iets moeten weten.

Jammer. Ook al ben ik er nog nooit geweest, was altijd leuk om hier de verhalen daarover te lezen. Maar misschien maken ze dat op de MFD wel dubbel en dwars goed? (hint hint)

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #23 Gepost op: 2-02-2008, 22:36:09 »
We hadden een merkwaardige foutieve aankondiging van Blik op de weg voor afl 5 he?

Nou zat ik vandaag de commerciele variant daarvan te kijken op Veronica: Wegmisbruikers. En wie schetst mijn verbazing? Zag er een aantal verdachte, korte spotjes tussen. Steeds op een schijnbaar willekeurige plek in Nederland een shotje met op de voorgrond een molshoop met daarin een bordje "Waar is de Mol?"

Dus ik hoopte op een hint naar de Molhunt, maar zag verder niks.
The British are not impressed.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #24 Gepost op: 2-02-2008, 22:58:48 »
kan iemand in het kort uitleggen wat een molhunt is? Is het vanuit het forum geregeld of vanuit het programma bijvoorbeeld?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #25 Gepost op: 2-02-2008, 23:09:04 »
kan iemand in het kort uitleggen wat een molhunt is? Is het vanuit het forum geregeld of vanuit het programma bijvoorbeeld?

De Molhunt was een initatief van de Avro zelf.
Lees hier meer over de Molhunt 2007 in Huizen.
The sun came up and reality set in.

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #26 Gepost op: 2-02-2008, 23:47:16 »
We hadden een merkwaardige foutieve aankondiging van Blik op de weg voor afl 5 he?

Nou zat ik vandaag de commerciele variant daarvan te kijken op Veronica: Wegmisbruikers. En wie schetst mijn verbazing? Zag er een aantal verdachte, korte spotjes tussen. Steeds op een schijnbaar willekeurige plek in Nederland een shotje met op de voorgrond een molshoop met daarin een bordje "Waar is de Mol?"

Dus ik hoopte op een hint naar de Molhunt, maar zag verder niks.

Het eerste wat in mij opkwam was "Echt waar??!! Nou...!  :o" (citaat Dennis) Maar dat zal vast niet de hint zijn  ::rofl:: Heb je misschien screenshotjes? Lijkt me toch té toevallig om geen hint te zijn? Misschien was er een wegmisbruiker die erg op één van de kandidaten leek...? Maar ja...in een ander programma van een andere omroep is ook weer raar...  :-\\
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #27 Gepost op: 3-02-2008, 00:07:16 »
Oh, het was tijdens het reclameblok, dat moet ik er wel bij zeggen. En heb er helaas geen screenshots van. Wel een "artist's impression". Voor de kenners: ik heb de Dam in Amsterdam getekend. Weet niet meer of het spotje ook daar was, maar er reed wel een Amsterdamse trams langs.
En tussen de andere commercials door waren dus ook andere locaties te zien, niet alleen Amsterdam.
The British are not impressed.

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #28 Gepost op: 3-02-2008, 00:27:55 »
hahah nou alleen al om de tekening verdien je een  ::bravo::  In het reclameblok...hmm.. het blijft gek...iets met amsterdam dan misschien? Maar er komt niemand uit amsterdam. en vanwege de andere locaties: misschien reizen? Peking Express--> Regina...?  :-\\
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #29 Gepost op: 3-02-2008, 00:33:34 »
hahah nou alleen al om de tekening verdien je een  ::bravo::
Hihi, dank je.

Maar laat maar, het is vals alarm, schijnt te gaan over een nieuw tv programma van Johnny de Mol. Wat dus taalkundig niet klopt, want dan moet het "Waar is De Mol?" zijn (De ook met hoofdletter, zo is de regel nu eenmaal).
Dus helaas pindakaas en ::niet-ok:: voor de titel van dat programma! Het zou verboden moeten worden! Woestijnvis, doe er wat aan! Wij helemaal in spanning voor zoiets onbenulligs :|
The British are not impressed.

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #30 Gepost op: 3-02-2008, 00:48:06 »
Héé', jemig. Ons een beetje laten stressen. Ja er zou een rechtszaak van moeten komen. Grote kans dat het nog gewonnen wordt ook... al heb ik geen justitiële ervaring  :D
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #31 Gepost op: 3-02-2008, 14:26:00 »
ghehe als ik nou annoniem op het forum kom en schreeuw dat iedereen over 2 weken ergens in amsterdam moet zijn, dan geloven jullie het volgens mij ook :) geweldig !!
maar ik wil weer hunten :)
dennis for mole !

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #32 Gepost op: 3-02-2008, 14:40:09 »
ghehe als ik nou annoniem op het forum kom en schreeuw dat iedereen over 2 weken ergens in amsterdam moet zijn, dan geloven jullie het volgens mij ook :) geweldig !!
maar ik wil weer hunten :)


haha, nou probeer het zou ik zeggen!! ::rofl::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #33 Gepost op: 4-02-2008, 15:07:24 »
 :(  nu weet ik zeker dat er geen hunt meer komt.
vorig jaar was 'ie omstreeks aflevering 6.  :(

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #34 Gepost op: 26-02-2008, 21:42:15 »
aaaaaaaaaaaaaaaaah het was echt gaaaaaaaf!!!!!!!

ik heb met PJ gezoend  ::tandpastasmiley:: en georgina, dunya, edo, joris, coen en dennis waren er!!!!!  ::ok:: ::ok::


edo had steeds een ander kleur shirt aan omdat hij zich graag van zijn kleurrijke kant wilde laten zien (die hint van die topito kleuren in zijn kleding was dus onzin!), joris deed zo gruwelijk irritant omdat ´ie patrick uit het spel wilde werken, en JP zei dat de finale pas volgende week is!!!

we hebben met z´n allen gegolfd en georgina bakte er echt niets  van  ::rofl::  ::rofl::

het was helemaal super!!!!

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #35 Gepost op: 26-02-2008, 21:48:38 »
Wie het laatst lacht lacht het best toch ??  ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #36 Gepost op: 26-02-2008, 21:53:11 »
Er was dus wel een molhunt?  ???
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #37 Gepost op: 26-02-2008, 21:55:18 »

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #38 Gepost op: 26-02-2008, 22:01:10 »
Er was dus wel een molhunt?  ???

lautjuh komt erg geloofwaardig over...waar was de molhunt dan en waarom is er niets meer in dit topic over gezegd?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol hunt 2008!
« Reactie #39 Gepost op: 26-02-2008, 22:04:29 »
Kon ik vorig jaar niet vanwege stage, hield ik me zo voor om, mits er een molhunt zou zijn ditmaal erbij aanwezig te zijn... blijkt ie dus stiekem wel doorgegaan zijn? :P Of zit Lau nu de boel te neppen en heeft ze me goed tuk?  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan