Auteur Topic: Mol is al uitgelekt.  (gelezen 47006 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #20 Gepost op: 21-02-2008, 16:48:35 »
Dit nieuws is "lekker doelloos".

Voor de die-hard molfans onder ons. ;)

Offline BvH

  • Forumlid
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #21 Gepost op: 21-02-2008, 16:49:57 »
Ik geloof het ook niet.  >:(

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #22 Gepost op: 21-02-2008, 16:50:09 »
Tis niet eens origineel meer. Vorig jaar kwamen ze er ook mee. En toen bleek maar weer dat het bericht het bij het foute eind had.

Dus neen, ook ik geloof niet wat er in de spoiler tags staat. Begrijp ook niet waarom mensen dit blijven verzinnen, wat bereik je ermee? Toch niets?  ???  ::ohno::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #23 Gepost op: 21-02-2008, 16:50:59 »
Wat ik mij nu meer afvraag:
Als het waar is, zou de avro het dan toegeven? of zou (in dit geval Dennis) in het nieuws komen hiermee?
Of zou het allemaal omwille van de serie zo lang mogelijk gerekt worden?
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline zuuz

  • Forumlid
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #24 Gepost op: 21-02-2008, 16:51:55 »
Ik heb dit topic niet helemaal gelezen omdat ik nog niet wil lezen wie de mol is, maar misschien heb ik wel een interessante toevoeging. Net op TMF was er een item waarbij Dennis iemand een pokerface moest aanleren. De voice-over zei tijdens het filmje: dat Dennis Weening de pokerkoning (of pokerface, ik weet niet exact wat ze zeiden) is van Nederland, heeft hij wel bewezen bij Wie is de Mol.

Toch vreemd, want uit de manier waarop het gezegd werd leek op te maken dat Dennis de mol is. Het zou wel een hele vreemde fout zijn van TMF, dus de voice-over zou er ook iets anders mee kunnen bedoelen...

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #25 Gepost op: 21-02-2008, 16:55:13 »
Ik heb dit topic niet helemaal gelezen omdat ik nog niet wil lezen wie de mol is,
Wat er "gelekt" is, staat allemaal in spoilers hoor, dus zolang je de spoilers niet opent weet je ook niet dat er gezegd is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Molicious

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #26 Gepost op: 21-02-2008, 17:03:27 »
25 procent kans. ::rofl::
Ik zeg ook maar wat..

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #27 Gepost op: 21-02-2008, 17:06:47 »
En als je kijkt hoeveel mensen hier al zeker weten dat Dennis, Regina, Patrick en Edo de mol zijn...
The British are not impressed.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #28 Gepost op: 21-02-2008, 17:10:17 »
Wat ik niet goed begrijp is dat op dit forum aan dergelijke diarrhee steeds maar weer aandacht wordt gegeven, er zelfs een nieuw topic aan wordt gewijd. Dit is wel de plek om 'alles' over WIDM te bepraten, maar wat voegen deze meldingen toe? Deze berichten verschijnen jaarlijks en zijn onwaar. Bovendien wil de rechtgeaarde molfan toch niet vóór de finale zeker weten wie de Mol is? Ik vind dat forummers en moderators zich zouden moeten beraden op de vraag of ze wiesdemol.com echt een forum willen laten zijn voor dit type oprispingen.
Woosie down?

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #29 Gepost op: 21-02-2008, 17:13:44 »
Wat ik niet goed begrijp is dat op dit forum aan dergelijke diarrhee steeds maar weer aandacht wordt gegeven, er zelfs een nieuw topic aan wordt gewijd. Dit is wel de plek om 'alles' over WIDM te bepraten, maar wat voegen deze meldingen toe? Deze berichten verschijnen jaarlijks en zijn onwaar. Bovendien wil de rechtgeaarde molfan toch niet vóór de finale zeker weten wie de Mol is? Ik vind dat forummers en moderators zich zouden moeten beraden op de vraag of ze wiesdemol.com echt een forum willen laten zijn voor dit type oprispingen.
Het gaat hier toch om de mededeling dat er "Is gelekt"?

Wie er is gelekt staat in een spoiler, dus ik zie wat je bedoelt niet helemaal.
Maargoed, dat ben ik dan weer
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #30 Gepost op: 21-02-2008, 17:19:11 »
Het gaat hier toch om de mededeling dat er "Is gelekt"?

Wie er is gelekt staat in een spoiler, dus ik zie wat je bedoelt niet helemaal.
Maargoed, dat ben ik dan weer

Ik bedoel dat dit soort discussies ieder jaar wordt gevoerd. Iemand pikt een weblog/msn-bericht/telegraafpagina op en plaatst dat hier in een nieuw topic met de titel 'mol is al uitgelekt' of iets van die strekking. Vervolgens gaat iedereen hier zeggen dat het toch niet waar kan zijn. Het op dit forum aandacht besteden aan dit type berichten, al dan niet met spoilers, vind ik te veel eer voor de opstellers van het 'lekbericht' en vervuiling van het anderszins zo genietbare forum. Voor de duidelijkheid: ik val hier dus geen forummers aan, maar ik vraag me openlijk af of deze onzin wel op het forum thuishoort.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2008, 17:21:48 door Michmol »
Woosie down?

Offline Stanas

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #31 Gepost op: 21-02-2008, 17:22:49 »
Ik ga de spoilers NIET lezen... Hoe nieuwsgierig ik ook ben...
Volgens mij is het grote onzin en ik ga gewoon de laatste paar afleveringen kijken!

Het zou wel een onwijs stomme actie zijn als het wel zo is...

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #32 Gepost op: 21-02-2008, 17:45:21 »
Ik bedoel dat dit soort discussies ieder jaar wordt gevoerd. Iemand pikt een weblog/msn-bericht/telegraafpagina op en plaatst dat hier in een nieuw topic met de titel 'mol is al uitgelekt' of iets van die strekking. Vervolgens gaat iedereen hier zeggen dat het toch niet waar kan zijn. Het op dit forum aandacht besteden aan dit type berichten, al dan niet met spoilers, vind ik te veel eer voor de opstellers van het 'lekbericht' en vervuiling van het anderszins zo genietbare forum. Voor de duidelijkheid: ik val hier dus geen forummers aan, maar ik vraag me openlijk af of deze onzin wel op het forum thuishoort.

Dit is een Molforum, hier wordt gediscussieerd over alles wat met de Mol te maken heeft. En daar hoort dit dus ook onder.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #33 Gepost op: 21-02-2008, 17:48:58 »
Dit is een Molforum, hier wordt gediscussieerd over alles wat met de Mol te maken heeft. En daar hoort dit dus ook onder.

En beter had ik het niet kunnen verwoorden als moderator zijnde ;)

Wel wil ik iedereen vragen de namen onder de spoilertags te zetten, dan kan iedereen met een gerust hart het topic lezen wanneer hij/zij daar behoefte aan heeft :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #34 Gepost op: 21-02-2008, 17:56:34 »
En beter had ik het niet kunnen verwoorden als moderator zijnde ;)

Wel wil ik iedereen vragen de namen onder de spoilertags te zetten, dan kan iedereen met een gerust hart het topic lezen wanneer hij/zij daar behoefte aan heeft :D

oke, oke, dan vertel ik wel niet dat het nicolette is die in de finale terugkeert als mol  ::niet-ok::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #35 Gepost op: 21-02-2008, 17:59:52 »
oke, oke, dan vertel ik wel niet dat het nicolette is die in de finale terugkeert als mol  ::niet-ok::
Had ik toch gelijk! :P
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #36 Gepost op: 21-02-2008, 18:19:16 »
Straks bij RTL Boulevard besteden ze hier ook aandacht aan. Zou Albert de naam van de "uitgelekte mol" uitspreken? >:D

Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #37 Gepost op: 21-02-2008, 18:25:46 »
Als ze dit nou zeiden voor aflevering 1.. Maar nu is het gewoon een gokkans van 1 op 4, lekker makkelijk.. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #38 Gepost op: 21-02-2008, 18:41:49 »
Straks bij RTL Boulevard besteden ze hier ook aandacht aan. Zou Albert de naam van de "uitgelekte mol" uitspreken? >:D



Jep, mensen die niet willen weten wie de verzonnen mol is.. moeten niet naar rtl boulevard kijken :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #39 Gepost op: 21-02-2008, 18:45:55 »
Nou net gezien. IK WOR KOTSMISSELIJK VAN ALBERT VERLINDE!!!
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Alsof hij er lekker uitziet! BAH!
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !