Auteur Topic: Mol is al uitgelekt.  (gelezen 47008 keer)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #100 Gepost op: 5-03-2008, 17:43:08 »
Verdacht intervieuw trouwens (NOT)  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #101 Gepost op: 7-03-2008, 07:42:38 »
En zoals altijd bij zichzelf interessant vindende webloggers: voorspellen kunnen ze ook al niet. ::rofl::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #102 Gepost op: 7-03-2008, 07:43:57 »
Ha! Net goed!
The sun came up and reality set in.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #103 Gepost op: 7-03-2008, 16:01:19 »
Gelukkig is het niet waar. :D

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #104 Gepost op: 7-03-2008, 18:17:27 »
en weet je wat het lullige is. al was edo de mol, dan had het nog niet waar hoeven te zijn. er komt een moment dat er eens iemand goed gokt ...
ik vind dit altijd maar stom, uitlekgezeik
dennis for mole !

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #105 Gepost op: 7-03-2008, 19:39:08 »
Maar het is dus verzonnen? Het kan niet zo zijn dat Dennis van de regie een verkeerde naam moest uitlekken? Zal wel niet he? Maar dat was het eerste wat destijds in me opkwam...

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #106 Gepost op: 7-03-2008, 19:40:51 »
Maar het is dus verzonnen? Het kan niet zo zijn dat Dennis van de regie een verkeerde naam moest uitlekken? Zal wel niet he? Maar dat was het eerste wat destijds in me opkwam...
Denk het niet.. Dennis heeft het neit eens zelf gezegd. Tsja, misschien voor de lol tegen een vriend. Daarbij zei die vriend ook nog eens
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
dus, wat die vriend precies wist?

In elk geval mag Dennis nóóit verteld hebben dat hij het was ;)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #107 Gepost op: 7-03-2008, 19:56:12 »
Die spoiler kan nu wel weg hoor  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #108 Gepost op: 7-03-2008, 20:34:06 »
Van de andere kant: het begint al traditie te worden: bij het voortijdig uitlekken van namen (wij wisten immers in juni al dat Nicolette, Coen en Dennis deelnemers zouden zijn) hoort inmiddels ook de zich enorm interessant vindende grapjas, die zijn weblog een beetje aanpast, en dan achteraf gaat zeggen: ''zie je wel, ik had het voorspeld''.

Tot nu toe is het de webloggers gelukkig niet gelukt om goed te gokken. Ach, als je er al rekening mee houdt dat er ook volgend jaar zo'n zieke geest rondloopt, dan zorgt dat dan veel minder voor een schok-effect.

Ik maalde er niet om, dat ik de ''uitgelekte'' naam heb gezien. Zoals de belgen zeggen: ik trek mijn eigen plan, en ik zal me door zoiets nooit het kijkplezier laten bederven.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #109 Gepost op: 7-03-2008, 20:39:39 »
(...) hoort inmiddels ook de zich enorm interessant vindende grapjas, die zijn weblog een beetje aanpast, en dan achteraf gaat zeggen: ''zie je wel, ik had het voorspeld''.
En als het volgend jaar toch Piet Paulusma blijkt te zijn ga ik dat ook zeggen :P
The British are not impressed.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #110 Gepost op: 7-03-2008, 20:42:58 »
Dat de mol zou zijn uitgelekt was toch óók door de ontdekking van een missend grijs vlak voor het plaatje van Edo in de flash banner op de .nl site? De conclusie die hieruit getrokken werd, was misschien niet juist, maar het ontbrekende grijze vlak klopte wel hoor. ::jaja:: Dat kan ik beamen uit eigen waarneming. ::tandpastasmiley::
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #111 Gepost op: 7-03-2008, 20:43:28 »
En als het volgend jaar toch Piet Paulusma blijkt te zijn ga ik dat ook zeggen :P
Dan open daar nu maar alvast het weblog voor, dan maai het het gras voor de voeten van die grapjassen weg.


Blijft het tenminste in eigen beheer, dat uitlekken.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #112 Gepost op: 7-03-2008, 20:45:54 »
Ik open 10 weblogs en pas na afloop geef ik de url van de juiste. Kan ik aanwijzen van, zie je, die datum, ver voor widm al gepost!
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol is al uitgelekt.
« Reactie #113 Gepost op: 7-03-2008, 20:51:50 »
Ik open 10 weblogs en pas na afloop geef ik de url van de juiste. Kan ik aanwijzen van, zie je, die datum, ver voor widm al gepost!
zo heb ik dat eens in de chat gedaan met een mooi virtueel vuurwerk.

Op het moment dat Elise bekend maakte dat zij de mol was, zaten we allemaal in de chat, en op dat moment gaf ik de link naar het vuurwerk.

En iedereen: Ooooooh wat mooi, en knap dat je het juist hebt voorspeld. Niks juist voorspeld, ik had drie internetpagina's klaar staan, meer varianten waren niet nodig.

Iedereen kon lezen:

Goed gedaan Elise, Gefeliciteerd Ron, jammer Chandrika......met op de achtergrond dat vuurwerk.

Wat alleen ikzelf en de maakster van al dat fraais wist, was dat het slechts een kweste was van het doorgeven van de juiste link. Met dank aan Pimwiz, dus........