Ik snap ook niet waarom een mevrouw die wij totaal niet kennen, wel een dergelijke buitenkans mag krijgen, en iemand van de molfansites die eer niet te beurt valt.
Kijk, ik zou dat best leuk vinden om mee te lopen op de set. Maar ik hoef dat niet perse te zijn. Ik gun het een andere forummer net zo goed. Duikt ineens Robbyazerty, Guikie of Megan of Bakkertje op in een aflevering. Zou ook wel grappig zijn. (vul voor de genoemde namen iedere willekeurige andere naam in, het waren de eerste namen die me spontaan te binnen schoten.....
)
Bovendien, hoe wil je bereiken dat zij net zo goed haar mond houdt dan de deelnemers en produktiemensen? Door haar ook die boeteclausule te laten tekenen? Lijkt me onhaalbaar. Toen het nog onbekende deelnemers waren, was die clausule bij mijn weten niet gebaseerd op dat hoge bedrag, en het ging ook goed (misschien ook omdat het programma toen minder bekend was, maar goed).
Ik geloof dus helemaal niet dat die vrouw zo'n fan is als ze beweert. Daarom: houd op de MFD 1 plekje vrij voor haar (buiten de betalende bezoekers om) en vraag haar naar beweegredenen. Als ze echt zo'n fan is als werd beweerd, heeft ze dat ervoor over.