Auteur Topic: WIDM seizoen 9!  (gelezen 98510 keer)

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
WIDM seizoen 9!
« Gepost op: 24-02-2008, 22:59:33 »
Zojuist was bij Paul de Leeuw een vrouw te gast die mee wou doen aan WIDM. Pieter Jan kwam, en vertelde dat ze niet mee mag doen omdat alleen BN-ers dit mogen. Wel mag ze bij het nieuwe seizoen meelopen tot executie 1. Ze tekende bij Pieter Jan een contract waarin ze niets mocht zeggen over de kandidaten, afvallers e.d. :)

Ik denk dat we dus kunnen concluderen dat een nieuw seizoen WIDM met BN-ers een feit is!  ;D
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #1 Gepost op: 24-02-2008, 23:01:29 »
O ja! :D

Hoera! ::feest::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #2 Gepost op: 24-02-2008, 23:02:04 »
Jeuj!

Ik denk dat xxx de mol is  ::ok::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #3 Gepost op: 24-02-2008, 23:26:35 »
Zojuist was bij Paul de Leeuw een vrouw te gast die mee wou doen aan WIDM. Pieter Jan kwam, en vertelde dat ze niet mee mag doen omdat alleen BN-ers dit mogen. Wel mag ze bij het nieuwe seizoen meelopen tot executie 1. Ze tekende bij Pieter Jan een contract waarin ze niets mocht zeggen over de kandidaten, afvallers e.d. :)

Ik denk dat we dus kunnen concluderen dat een nieuw seizoen WIDM met BN-ers een feit is!  ;D

Tenzij ze nog snel BN'ner wordt natuurlijk :P


Nee maar dit zou fantastisch nieuws zijn! ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #4 Gepost op: 25-02-2008, 01:52:27 »
Een paar ideeen:

* In September of Oktober 2009 uitzending.
* Start met 9 kanidaten
* Kanidaten niet eerder dan aflevering 1 bekend maken,zie volgende punt.
* 2 ploegen van 8 selecteren (4 vrouwen/4 mannen),16 dus en er vallen 7 af. Dit is om verwarring te oorzaken wie de kanditaten zijn. Daarnaast zal er van die 7 eentje later nog bij komen. 2 van de al geselecteerde kanidaten worden de cordinaten en de andere 7 moeten individueel een van de 7 andere deelnemers zoeken en de laaste die komt er bij. Om het moeilijker temaken,heeft de kanidaat ook een geld bedrag (1/50/100/100/100/500/1000). Het is dus noodzaak om de persoon met het meeste geld over te houden,is dat niet zo dan mag die persoon het zelf houden en loop het risico de kanidaat met € 1,- over te houden. De 7 mogen elkaar ook niet tegen komen.want dan moet er van nummer worden geruild. Van te voren is elk geld bedraag door de mol aan een nummer gebonden.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #5 Gepost op: 25-02-2008, 08:46:55 »
Uhh..
Is dat niet een beetje té ingewikkeld?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #6 Gepost op: 25-02-2008, 09:09:33 »
Een paar ideeen:

* In September of Oktober 2009 uitzending.
* Start met 9 kanidaten
* Kanidaten niet eerder dan aflevering 1 bekend maken,zie volgende punt.
* 2 ploegen van 8 selecteren (4 vrouwen/4 mannen),16 dus en er vallen 7 af. Dit is om verwarring te oorzaken wie de kanditaten zijn. Daarnaast zal er van die 7 eentje later nog bij komen. 2 van de al geselecteerde kanidaten worden de cordinaten en de andere 7 moeten individueel een van de 7 andere deelnemers zoeken en de laaste die komt er bij. Om het moeilijker temaken,heeft de kanidaat ook een geld bedrag (1/50/100/100/100/500/1000). Het is dus noodzaak om de persoon met het meeste geld over te houden,is dat niet zo dan mag die persoon het zelf houden en loop het risico de kanidaat met € 1,- over te houden. De 7 mogen elkaar ook niet tegen komen.want dan moet er van nummer worden geruild. Van te voren is elk geld bedraag door de mol aan een nummer gebonden.


Heb het 3x overnieuw gelezen, begrijp het niet. Zou leuker zijn als ze gewoon de oude spelregels hielden.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #7 Gepost op: 25-02-2008, 09:49:09 »
Zojuist was bij Paul de Leeuw een vrouw te gast die mee wou doen aan WIDM. Pieter Jan kwam, en vertelde dat ze niet mee mag doen omdat alleen BN-ers dit mogen. Wel mag ze bij het nieuwe seizoen meelopen tot executie 1. Ze tekende bij Pieter Jan een contract waarin ze niets mocht zeggen over de kandidaten, afvallers e.d. :)

Ik denk dat we dus kunnen concluderen dat een nieuw seizoen WIDM met BN-ers een feit is!  ;D

Ik ben benieuw of we die mevrouw ook op de MFD gaan zien... :-\\ Als ze echt zo'n fan is als  haar man/vriend beweerde, dan zal ze daar toch tenminste aanwezig moeten zijn. Maar eerlijk gezegd betwijfel ik het, want ze kende blijkbaar niet eens die 250.000 euro-regeling.  ???

Als ze zo'n meeloopcheque aan zouden bieden op de veiling op de MFD, dan zou er flink op geboden worden.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #8 Gepost op: 25-02-2008, 10:11:53 »
Geweldig nieuws dat er een 9e serie komt! ::bravo::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #9 Gepost op: 25-02-2008, 10:15:23 »
Als ze zo'n meeloopcheque aan zouden bieden op de veiling op de MFD, dan zou er flink op geboden worden.

Zeker weten! Zou denk ik wel in de 400 euro gaan lopen misschien wel meer!!  ::oink::
En dan geven ze het zomaar weg  :-\\ , als ze echt zo'n grote fan is (wat KD. al zei) dan zou ze hier op het forum zitten of .nl forum.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #10 Gepost op: 25-02-2008, 10:27:42 »
jajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa * breekt de kamer af 1
yeah, nou ben ik weer  blij :D
dennis for mole !

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #11 Gepost op: 25-02-2008, 11:33:16 »
Volgend jaar weeeer een mol en molfandag! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #12 Gepost op: 25-02-2008, 12:53:07 »
Zeker weten! Zou denk ik wel in de 400 euro gaan lopen misschien wel meer!!  ::oink::
En dan geven ze het zomaar weg  :-\\ , als ze echt zo'n grote fan is (wat KD. al zei) dan zou ze hier op het forum zitten of .nl forum.

Zullen wij dan met z'n allen een mailtje sturen naar Paul de Leeuw? :D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #13 Gepost op: 25-02-2008, 13:16:09 »
 ::ok:: ::ok:: ::ok::  ::bravo::

(wie moet die vrouw wel niet zijn dan? man, ik zou een moord plegen om mee te draaien met widm  :o (nuja, dat ook weer niet. maar toch.)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #14 Gepost op: 25-02-2008, 13:22:07 »
Misschien lukt het, maar denk niet dat de avro, en de widm crew op een hele groep mensen zitten te wachten.

 ::rofl:: Komen wij aan in zo'n tourbus  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #15 Gepost op: 25-02-2008, 13:54:23 »
Zeker weten! Zou denk ik wel in de 400 euro gaan lopen misschien wel meer!!  ::oink::
En dan geven ze het zomaar weg  :-\\ , als ze echt zo'n grote fan is (wat KD. al zei) dan zou ze hier op het forum zitten of .nl forum.

wel meer dan 400 denk ik hoor.
zie het als een vakantie, en dan niet zomaar één.. man, volgens mij is de enige andere oplossing om ooit mee te draaien stagaire worden voor het een of ander, maar dan zou het in de duizenden euro´s (lees: collegegeld) lopen denk ik.
weet trouwens niet eens of ze wel stagaires hebben bij WIDM, ivm zwijgplicht ed.

Zullen wij dan met z'n allen een mailtje sturen naar Paul de Leeuw? :D

waarom kwam ik niet op het idee?  :-X

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #16 Gepost op: 25-02-2008, 13:59:08 »
`t Is op zich een idee om te mailen...maar ik vrees wel dat ze er niet op in zullen gaan. Aan de andere kant is het wel een leuk idee om er 1 onder de forummers te verloten/veilen  ::jaja::.

Overigens vind ik dat je best een hele grote fan kunt zijn zonder ook op internet te kijken (wie weet lurkt ze wel af en toe mee op .nl ofzo). Niet iedereen is als wij  ::rofl::.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #17 Gepost op: 25-02-2008, 14:00:20 »
zie het als een vakantie, en dan niet zomaar één.. man, volgens mij is de enige andere oplossing om ooit mee te draaien stagaire worden voor het een of ander, maar dan zou het in de duizenden euro´s (lees: collegegeld) lopen denk ik.
weet trouwens niet eens of ze wel stagaires hebben bij WIDM, ivm zwijgplicht ed.

Als ze stages houden daar, wil ik me wel opgeven ::tandpastasmiley::
2024: wie is de Mol?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #18 Gepost op: 25-02-2008, 14:02:50 »

Overigens vind ik dat je best een hele grote fan kunt zijn zonder ook op internet te kijken (wie weet lurkt ze wel af en toe mee op .nl ofzo). Niet iedereen is als wij  ::rofl::.

als je de WIDM koorts echt in je bol hebt wil je dat toch delen?
dan kom je iniedergeval naar een FANdag, toch?
eigenlijk kan ik me niet voorstellen hoe je fan zou moeten zijn zonder .com ::bravo::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #19 Gepost op: 25-02-2008, 14:05:58 »
eigenlijk kan ik me niet voorstellen hoe je fan zou moeten zijn zonder .com ::bravo::

Dit ontroert mij zeer :\'( :P ;)
Dank! ::bravo::
2024: wie is de Mol?