Auteur Topic: [Presentator] Pieter Jan Hagens  (gelezen 18215 keer)

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #20 Gepost op: 27-12-2008, 22:15:28 »
Ik heb nog is nagedacht, en hoe goed PJH is, karel blijft voor mij toch de ideale presentator ;)dat mysterieuze en beangstigende, echt geweldig :P

« Laatst bewerkt op: 27-12-2008, 22:18:49 door dech2410 »

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #21 Gepost op: 28-12-2008, 00:40:42 »
Ben ik het idd met je eens...
Vanmiddag de eerste aflevering van serie 7 bekeken...
En Karel bouwde de spanning altijd goed op, vind ik
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #22 Gepost op: 28-12-2008, 01:18:49 »
Ik heb nog is nagedacht, en hoe goed PJH is, karel blijft voor mij toch de ideale presentator ;)dat mysterieuze en beangstigende, echt geweldig :P


k-k-k-k-kanditaaaaaatuhhhhhhhhhhh ::rofl:: ::rofl:: 8)

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #23 Gepost op: 28-12-2008, 14:19:09 »
Helemaal akoord! PJH is een fijne man en een zeer professionele presentator die zowat elk programma tot een goed eind zou kunnen brengen. Maar Karel is en blijft de geknipte man voor WIDM. De AVRO heeft m.i. een blunder van formaat begaan door deze schitterende man aan de deur te zetten.

Online Vieffan

  • Forumlid
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #24 Gepost op: 29-12-2008, 13:49:47 »
ik vind pieter jan eigenlijk leuker. Karel was erg leuk maar ben ook erg blij met PJ. Het liefste zou ik Angela natuurlijk nog een keer terug zien :P

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #25 Gepost op: 1-01-2009, 11:29:42 »
Ik moet altijd wel even wennen aan een nieuwe presentator.. Maar eigenlijk vind ik alle presentatoren echt wel goped voor WIDM... Ze hebben hun eigen manier en dat maakt het misschien ook juist wel leuk.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #26 Gepost op: 1-01-2009, 11:40:35 »
Ik ben heel benieuwd hoe Pieter Jan dit jaar zijn rol gaat vervullen. Vorig jaar vond ik hem al heel goed, en dat terwijl een eerste keer altijd lastig is..

Karel was geweldig, maar dat had ook een nadelig aspect; hij was met zijn speciale manier van presenteren soms wat te aanwezig.

Offline Badeendje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #27 Gepost op: 2-01-2009, 16:30:40 »
Ik kan me niet eens zo goed meer herinneren hoe Angela presenteerde. ::schaam::

Ik vind dat PJ het best goed doet, maar mis Karel met zijn hoed en mysterieus gedoe af en toe ook wel een beetje. 8)

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #28 Gepost op: 4-01-2009, 14:01:36 »
Blij om te zien dat PJ wel helemaal is geaccepteerd nu... je kan ook moeilijk van m zeggen dat ie het niet goed doet ;) En deze serie kan het alleen maar beter worden toch  ;D

Offline Annika89

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #29 Gepost op: 4-01-2009, 15:51:13 »
Ik vind PJ best een goede presentator voor WIDM.
Karel was anders, maar niet per se beter. Al whad hij natuurlijk wel zijn hoed 8)

Maar Angela vond ik altijd nog het leukst ::trots::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #30 Gepost op: 4-01-2009, 21:47:54 »
Is het niet al bekend dat Angela en Karel (waarschijnlijk) een (kleine) rol spelen? Kheb ze iig gezien, maar weten mensen hier meer over?

Waar heb je ze gezien dan?

Offline Badeendje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #31 Gepost op: 4-01-2009, 22:00:55 »
Ik kende dat filmpje nog helemaal niet! *zegt voor de tweede keer vandaag over zichzelf* En dat noemt zichzelf een molfan? ::schaam::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #32 Gepost op: 4-01-2009, 22:20:31 »
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlboulevard/miMedia/2008/week49/do_in_de_val_gelokt.avi_plain.xml

Volgens mij zijn ze dat op 2:39 op het achtergrond. Je ziet daar ook de leader van dit seizoen gedeeltelijk, met Karel en Angela dus, dus kdacht dat ze wel een rol zouden hebben, misschien in een opdracht of in die Secret Mole Society ofzo. Heeft niemand dit gezien -.-?

Oh ja, dat was wel door iemand opgemerkt. Zo te zien zijn het oude beelden, van Angela uit serie 1 en Karel uit serie 6 als ik het goed heb. Het is wel opmerkelijk, maar ik verwacht niet dat ze een rol zullen spelen in de nieuwe serie.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #33 Gepost op: 4-01-2009, 22:32:10 »
Volgens mij moet je ze gewoon zien als sfeerbeelden van Boulevard...
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #34 Gepost op: 4-01-2009, 22:54:27 »
Ik denk niet dat ze oude beelden van Angela en Karel in de leader hebben gestopt... :P
Boulevard heeft gewoon een beetje geknipt en geplakt... om het er leuk uit te laten zien denk ik
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #35 Gepost op: 4-01-2009, 23:25:39 »
We zullen wel zien!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #36 Gepost op: 4-01-2009, 23:56:16 »
Waarom was dat ook alweer??

Btw: Ik heb dat filmpje nog ff bekeken... en ik zie dat in de leader Annieks filmpje uit aflevering 1 komt...!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Online Vieffan

  • Forumlid
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #37 Gepost op: 5-01-2009, 09:17:47 »
Ik denk niet dat ze oude beelden van Angela en Karel in de leader hebben gestopt... :P
Boulevard heeft gewoon een beetje geknipt en geplakt... om het er leuk uit te laten zien denk ik
je moet het niet zien als oude beelden in de leader stoppen. het zijn nieuwe beelden (van dit seizoen) en er zijn oude beelden in een opdracht gebruikt.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #38 Gepost op: 5-01-2009, 18:31:46 »
Bijvoorbeeld, in dat interview waar hij iets zei in de trand van: "Maar op een gegeven moment wist ik wie de Mol was en dat vond ik zo erg voor het programma, omdat het zo overduidelijk voor de kijker was. Maar toen ging de Mol eruit". Dit gaan wij natuurlijk onthouden en bewust gebruiken voor conclusies van wie de mol niet is. Op een gegeven moment kunnen we dus degene die het overduidelijkst de mol speelt wegstrepen, dus ik vind het jammer dat hij dat al verklapt heeft.

Hang je hier niet te veel aan op, de mol is niet alleen de mol in de opdrachten maar ook de rest van die 24 uur... PJ heeft dus veel meer info waarop hij zijn mening kan baseren...

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #39 Gepost op: 7-01-2009, 21:52:10 »
Nouja kan ook :P toch denk/hoop ik dat de twee oud-presentatoren erin voorkomen omdat ze worden geprojecteerd op stenen, wat dan die Noord-Ierse stenen zouden moeten zijn.

Dat shot van Angela (dat ze op een steen wordt geprojecteerd) kan ik me niet herinneren, en een shot van Karel geprojecteerd ergens in een ruïne ofzo (wat dan in argentinië of thailand dan had moeten zijn) al helemaal niet -.- Die kleding daarentegen wel, dus zou het dan oud beeldmateriaal zijn, dus sowieso zal hun rol volgens mij niet al te boeiend zijn.
Ik neem terug wat ik zei :P... ze staan idd in de leader!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~