Auteur Topic: [Kandidaat] Anniek  (gelezen 205927 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #180 Gepost op: 13-02-2009, 18:00:36 »
Behalve Anniek heeft iedereen al de pot gespekt met een of meerdere grote bedragen.
Is dat zo? Voor Dennis en Vivienne gaat dit wel op, ja. En Jon heeft n.m.m. in het donkere gebouw wel erg z'n best gedaan. Maar Rick? Wanneer heeft Rick de pot gespekt met een groot bedrag dan? Ik kan me niks herinneren waar niet de hele groep bij betrokken was.

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #181 Gepost op: 13-02-2009, 18:14:27 »
Vanaf het begin van de serie vind ik haar steeds leuker worden.
Die glimlach. ::love:: Ik hoop dat ze ook echt de mol blijkt te zijn want dan zit ze er nog lekker lang in. ::love:: ::tandpastasmiley::
DOM VEEL RADEN

Offline Molhunter..!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol na afl 1: Patrick
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #182 Gepost op: 13-02-2009, 19:32:49 »
Waar leven mollen??

In het donker natuurlijk!!

Kijk eens naar deze foto:



 ::oink::
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #183 Gepost op: 13-02-2009, 21:33:06 »
Je zou er bijna "tunnel"visie van krijgen  :P
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #184 Gepost op: 13-02-2009, 21:47:04 »
Ze was mij toch weer te opvallend aan het mollen deze aflevering.

Ze weet dat ze door twee mensen wordt verdacht, en als ze de mol is, zou ze er goed aan doen dat in de laatste opdracht een beetje recht te breien.
In plaats daarvan maant ze Jon tot kalmte terwijl de tijd bijna voorbij is.
Voor mij is ze het nog steeds niet, maar ze is wel onwijs sneaky.

Even los van Anniek trouwens, vind ik dat het wel erg vaak gebeurt dat ze net nog toevallig een paar seconden over hebben..

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #185 Gepost op: 14-02-2009, 16:42:57 »
Ik zit zelf niet echt op Anniek, (alhoewel ik haar wel verdacht vind)maar voor degenen die wel op haar zitten:
Op het .nl forum wordt door de moderator Chris Koning gemeld dat bij de AVRO is nagevraagd of de mol een rood scherm kan
krijgen en hierop is door de AVRO gemeld van niet.
(Zie forum; alles over Anniek; kan Anniek de mol nog zijn)
Doe ermee wat je wil  ::zwaai::

In principe kan de mol geen rood scherm krijgen; dit betekent dan dat de mol eruit gaat. Toch in geval van een vrijstelling is het voor widm crew, mocht Anniek de mol zijn, natuurlijk leuk om haar een rood scherm te geven. Wij als kijker hebben gezien dat ze een vrijstelling heeft en ook de andere kandidaten kwamen daar achter na het rode scherm of hadden daar al een vermoeden van. In ieder geval is dit iets om iedereen mgelijk op een dwaalspoor te zetten.

Anderzijds als Anniek niet de mol is, was dit voor haar een gelegenheid om vragen anders te beantwoorden om te controleren of ze op de goede mol zit, want als het fout gaat (in dit geval dus) heeft ze tenslotte een vrijstelling.

WorldExpress

  • Gast
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #186 Gepost op: 14-02-2009, 17:21:05 »
In principe kan de mol geen rood scherm krijgen; dit betekent dan dat de mol eruit gaat.
In principe niet, maar bij Wie is de Mol wel ::jaja::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #187 Gepost op: 14-02-2009, 20:58:26 »
Anniek bij de tenten-veiling

(..)

Tactiek: Goed observeren en dan als het kan bij de nee gaan staan, maar wel in de groep gooien dat het risico bestaat dat ze overblijven met 1 tent. Opvallend verschil tussen haar stille, observerende houding en het aandacht vragen als ze nee zegt.
Eigenlijk vrij verdacht. Ik blijf bij Anniek
Wat denk je ervan Heinz?

Ik heb het nog eens helemaal bekeken en daarbij alleen op Anniek gelet, en dan kom ik toch weer tot de conclusie dat zij daar totaal niet des Mols is. Ze observeert misschien wel goed, maar doet daar als Mol niets mee. Ze springt niet in bij grote bedragen, maar wil per se afwachten tot het laatste pakket. En ook daar gaat ze niet in grote bedragen mee. ::ohno::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #188 Gepost op: 14-02-2009, 23:27:04 »
Ik heb het nog eens helemaal bekeken en daarbij alleen op Anniek gelet, en dan kom ik toch weer tot de conclusie dat zij daar totaal niet des Mols is. Ze observeert misschien wel goed, maar doet daar als Mol niets mee. Ze springt niet in bij grote bedragen, maar wil per se afwachten tot het laatste pakket. En ook daar gaat ze niet in grote bedragen mee. ::ohno::

Ze is er wel erg stellig in dat ze de eerste pakketen niet wil.
Dat is juist wel des mols, want daarna komt hun bagage en daar was ze vast erg blij mee geweest.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #189 Gepost op: 14-02-2009, 23:36:00 »
Ze is er wel erg stellig in dat ze de eerste pakketen niet wil.
Dat is juist wel des mols, want daarna komt hun bagage en daar was ze vast erg blij mee geweest.


Maar Anniek had al haar bagage toch al, die had het niet hoeven af te staan ::tandpastasmiley::
maar als ze geen tenten hadden, dan had de rest natturlijk wel hun kleren willen hebben
dat zou dan veel meer kosten ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #190 Gepost op: 14-02-2009, 23:39:09 »

Maar Anniek had al haar bagage toch al, die had het niet hoeven af te staan ::tandpastasmiley::

Hoe bedoel je?

Citaat
maar als ze geen tenten hadden, dan had de rest natturlijk wel hun kleren willen hebben
dat zou dan veel meer kosten ::jaja::

Ja, dat bedoel ik. Misschien is ze daarom wel zo stellig over die pakketen.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #191 Gepost op: 14-02-2009, 23:40:55 »
Hoe bedoel je?
Anniek had 1 van de 2 lichtste bagages, alle andere kandidaten moesten hun kleren ophangen
en Anniek en Hans hoefden dat niet.
Dus Anniek had al haar kleren nog ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #192 Gepost op: 14-02-2009, 23:45:58 »
Oh zo, ja.
Maar blijft imho toch mols dat ze die pakketen niet wil hebben.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #193 Gepost op: 14-02-2009, 23:50:13 »
Oh zo, ja.
Maar blijft imho toch mols dat ze die pakketen niet wil hebben.
idd, ze moet ook gewoon de mol zijn
en dat is ze voor mijn gevoel ook gewoon,
de meeste vinden dat ze te opvallend molt, maar dat vond ik ook pas de laatste twee afleveringen
alle andere afleveringen viel het wel mee :P
en je moet wel opvallend mollen in zo'n groep, iedereen molt, waardoor het opvalt als iemand totaal niet molt, als mol moet je soms iets opvallends doen ::jaja::
maar dat is mijn mening ::trots::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #194 Gepost op: 15-02-2009, 09:51:35 »
Ze is er wel erg stellig in dat ze de eerste pakketen niet wil.
Dat is juist wel des mols, want daarna komt hun bagage en daar was ze vast erg blij mee geweest.

Dan zou de Mol dus een nacht in de buitenlucht slapen, zonder slaapzakken zelfs, er voor over moeten hebben. Zou kunnen, maar wat me logischer lijkt is dat de Mol voor een redelijk slaappakket veel geld wil uitgeven (Jon).

Offline Irving

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #195 Gepost op: 15-02-2009, 12:30:24 »
Nouja als Pieter Jan voor 1250 het eerste pakket aanbiedt, zegt Anniek: "Voor hetzelfde geld hebben we dus aan het einde van de rit één tent en één blik bier en is dat het", wat wel suggereert dat ze het eerste pakket voor 1250 wil kopen, om het zekere voor het onzekere te nemen. Dat ze voor 1100 bij het tweede pakket dan zegt "Nee, ik wil het ook niet", is dan weer vreemd -.- Dan zegt ze: "Ik wil het laatste horen. Het laatste is écht beter", maar de laatste is goedkoper (uiteindelijk niet, maar waarschijnlijk had de groep hem goedkoper kunnen krijgen), dus eigenlijk pleit dat tegen haar.

De enige waarbij het lijkt alsof hij een tactiek heeft is Rick, want hij reageert op Anniek: "Voor hetzelfde geld heb je een hotel" waardoor hij de rest nog niets wilt laten kopen, en bij het laatste pakket zegt hij "Misschien begint hij dan weer opnieuw", waardoor hij weer door wilt gaan, wat volgens mij nadeliger zal uitpakken voor de pot.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2009, 12:34:35 door Irving »

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #196 Gepost op: 15-02-2009, 12:57:01 »
Dan zou de Mol dus een nacht in de buitenlucht slapen, zonder slaapzakken zelfs, er voor over moeten hebben. Zou kunnen, maar wat me logischer lijkt is dat de Mol voor een redelijk slaappakket veel geld wil uitgeven (Jon).

Dat zou te duidelijk zijn.
Daarnaast wist de mol dat PJH bij het laatste pakket niet zo ver zou willen zakken met de prijs. (1400 euro was al geen optie meer...)
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Irving

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #197 Gepost op: 15-02-2009, 13:02:16 »
Dat zou te duidelijk zijn.
Daarnaast wist de mol dat PJH bij het laatste pakket niet zo ver zou willen zakken met de prijs. (1400 euro was al geen optie meer...)

Was 1400 geen optie meer? Volgens mij zou hij dan zeggen "mijn allerlaagste bod:" en dat had hij niet gezegd, dus volgens mij had de groep het bij het laatste pakket niet slim afgerond. Khad het idee dat Pieter Jan nog wel meer wou dalen als de groep 1500 weigerde.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #198 Gepost op: 15-02-2009, 13:04:44 »
Was 1400 geen optie meer? Volgens mij zou hij dan zeggen "mijn allerlaagste bod:" en dat had hij niet gezegd, dus volgens mij had de groep het bij het laatste pakket niet slim afgerond. Khad het idee dat Pieter Jan nog wel meer wou dalen als de groep 1500 weigerde.

Dat denk ik ook.
De groep was al druk aan het overleggen en toen vroeg Froukje nog even snel of hij toch niet wilde zakken. Daarna werd al snel het besluit genomen.

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #199 Gepost op: 16-02-2009, 11:06:44 »
Ik ben er, al vanaf vóór de aflevering, er van overtuigd dat Anniek de mol is.  :)
DOM VEEL RADEN