Auteur Topic: [Kandidaat] Anniek  (gelezen 205692 keer)

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #280 Gepost op: 21-02-2009, 20:07:29 »
Toen ik filmpjes aan het zoeken was over mn favoriete kandidate vond ik deze. XD

Echt zoooo grappig.

http://www.youtube.com/watch?gl=US&feature=related&v=fxKfEzQ1t6Q

Echt hilarisch. ::ok::
DOM VEEL RADEN

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #281 Gepost op: 21-02-2009, 20:09:32 »
@Denstodumo: hier vind je alle afleveringen. :)

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #282 Gepost op: 21-02-2009, 20:17:13 »
@Denstodumo: hier vind je alle afleveringen. :)

Ja weet ik. :)
DOM VEEL RADEN

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #283 Gepost op: 21-02-2009, 20:30:42 »
Toen Milouska de mol bleek te zijn was ik erg teleurgesteld.. Geen leuke mol en ik dacht dat het niet erger kon. Als nu blijkt dat Anniek de mol is  (en die kans zit er idd wel in) Kan het inderdaad nog veel erger.
Ik heb vrede met John, Viv en dennis maar laat het aub niet Anniek zijn.

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #284 Gepost op: 21-02-2009, 20:31:46 »
Toen Milouska de mol bleek te zijn was ik erg teleurgesteld.. Geen leuke mol en ik dacht dat het niet erger kon. Als nu blijkt dat Anniek de mol is  (en die kans zit er idd wel in) Kan het inderdaad nog veel erger.
Ik heb vrede met John, Viv en dennis maar laat het aub niet Anniek zijn.

Ben je gek? Milouska is juist de beste mol ooit. Niemand verdachtte haar en ze heeft geen 1 keer geld opgebracht voor de pot. ;)
DOM VEEL RADEN

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #285 Gepost op: 21-02-2009, 20:38:38 »
Ben je gek? Milouska is juist de beste mol ooit. Niemand verdachtte haar en ze heeft geen 1 keer geld opgebracht voor de pot. ;)
Nee dat klopt maar alles was te te te. De beste mol ooit was George

Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #286 Gepost op: 22-02-2009, 00:12:58 »
Toen ik filmpjes aan het zoeken was over mn favoriete kandidate vond ik deze. XD

Echt zoooo grappig.

http://www.youtube.com/watch?gl=US&feature=related&v=fxKfEzQ1t6Q

Echt hilarisch. ::ok::

Inderdaad hilarisch  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #287 Gepost op: 22-02-2009, 10:37:49 »
Ik sta steeds op het punt om naar Anniek als Mol te switchen, maar iets houdt me steeds tegen. En dat zijn die verdachte blikken van haar en uitspraken als "Nul, net als altijd." "Ik heb altijd nul.", "Moet ik de vraag goed of fout beantwoorden?", "Niet rennen! We hebben nog tijd, we hebben nog tijd!" en in een biecht in afl. 7: "Ik denk dat ze mij wel verdenken. Maar nog niet helemaal." Is ze niet gewoon hulpmol II? (Sebastiaan was uiteraard hulpmol I.)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #288 Gepost op: 22-02-2009, 10:58:42 »
Anniek doet bij het binnenkomen erg erg vaag, probeert tijd te rekken, doet alsof ze het niet snapt, probeert een andere kant op te lopen, roept dat ze nog tijd hebben, rent erg langzaam.

Maar gek genoeg is het Anniek die de kandidaten bovenaan ziet staan, eerder dan Jon. (Anniek: "Daarop, daarop!" Jon: "Waar?"
« Laatst bewerkt op: 22-02-2009, 11:04:44 door Heinz »

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #289 Gepost op: 22-02-2009, 15:17:26 »
Ik sta steeds op het punt om naar Anniek als Mol te switchen, maar iets houdt me steeds tegen. En dat zijn die verdachte blikken van haar en uitspraken als "Nul, net als altijd." "Ik heb altijd nul.", "Moet ik de vraag goed of fout beantwoorden?", "Niet rennen! We hebben nog tijd, we hebben nog tijd!" en in een biecht in afl. 7: "Ik denk dat ze mij wel verdenken. Maar nog niet helemaal." Is ze niet gewoon hulpmol II? (Sebastiaan was uiteraard hulpmol I.)

Nee ze is gewoon de mol. ;) Switch nou maar gewoon. :D
DOM VEEL RADEN

Offline pimsalabim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • eenmaal een mol - altijd een mol!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #290 Gepost op: 22-02-2009, 15:26:32 »
Maar gek genoeg is het Anniek die de kandidaten bovenaan ziet staan, eerder dan Jon. (Anniek: "Daarop, daarop!" Jon: "Waar?"

Dat maakt op zich niet uit als Anniek al weet dat ze te laat zijn dan zou dit alleen maar een actie kunnen zijn om te Jon te laten denken oh ze doet nog wel haar best..
Vrienden maak je niet, je krijgt ze door er zelf een te zijn!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #291 Gepost op: 22-02-2009, 16:30:31 »
Dat maakt op zich niet uit als Anniek al weet dat ze te laat zijn dan zou dit alleen maar een actie kunnen zijn om te Jon te laten denken oh ze doet nog wel haar best..

Maar ze waren juist net niet te laat.

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #292 Gepost op: 22-02-2009, 16:33:28 »
Maar ze waren juist net niet te laat.

Verkeerd ingeschat door Anniek.

EDIT: Ik geef wel toe dat als ze de mol is, het wel een beetje dom is ja. :) Maarja, het ging maar om 450 euro dus het viel wel een beetje mee. Het is minder erg dan 2500 euro met een schietopdracht of 2400 euro met autorijden of bijna 3000 euro in een loods vinden.
DOM VEEL RADEN

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #293 Gepost op: 22-02-2009, 21:08:20 »
Ik sta steeds op het punt om naar Anniek als Mol te switchen, maar iets houdt me steeds tegen. En dat zijn die verdachte blikken van haar en uitspraken als "Nul, net als altijd." "Ik heb altijd nul.", "Moet ik de vraag goed of fout beantwoorden?", "Niet rennen! We hebben nog tijd, we hebben nog tijd!" en in een biecht in afl. 7: "Ik denk dat ze mij wel verdenken. Maar nog niet helemaal." Is ze niet gewoon hulpmol II? (Sebastiaan was uiteraard hulpmol I.)

Tja, die kans is natuurlijk altijd nog aanwezig. Je observatie dat Anniek als eerste de kandidaten ziet vind ik ook wel onmols.
En als het hulpmol spelen nou eens een tactiek is van de mol? Tegenwoordig wordt degene die het minst opvallend molt als mol uitgekozen (kijk naar al die mensen die ineens naar dennis gaan terwijl hij nauwelijks heeft gemold), dus als mol moet je af en toe ook opvallend mollen wil je niet verdacht worden. Het is anderen allang opgevallen dat ze weinig heeft ingebracht, dan maar zelf benoemen en ermee kokketteren, kijk ik speel de hulpmol, ik wil dat mensen op mij stemmen, kijk, ze verdenken me nog niet helemaal. Een goede kandidaat wil dat mensen op hem stemmen.

Succes met beslissen Heinz, en blijf je vragen hier posten, blijft interessant zo
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #294 Gepost op: 22-02-2009, 21:15:36 »
Helemaal in het begin verdacht ik haar meteen omdat ze vanaf de eerste seconde alleen maar heimelijk lacht en vreselijk aan het mollen is. Ze deed zo overdreven onschuldig......

Maar na 7 afleveringen heb ik het er helemaal mee gehad. Iemand die zo overdreven opvallend molt, kan geen mol zijn.
Als ze het wel is, dan vind ik het echt heel slecht.
De kunst is toch om niet te veel op te vallen? Af en toe een echte mollenstreek ala, maar toch niet elke 5 minuten??

Pffff het gaat me irriteren en ik wil gewoon niet meer dat ze de Mol is!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #295 Gepost op: 22-02-2009, 22:47:17 »
Al 2x dacht ik dat de muzikale aanwijzing op Anniek sloeg dus dat ze eruit zou gaan ... en op de een of de andere manier sluit ik haar dan ook onbewust uit als Mol  ::).
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #296 Gepost op: 23-02-2009, 01:08:57 »
Ik zit niet op Anniek, maar ik luister net eens aflevering 6 terug, en daarin zegt Anniek: ja ik ben zo moe (...), daarom zou ik nu ook niet geen ja, geen nee kunnen spelen.
Toch wel opvallend aangezien ze uitgerekend dat spel wellicht in de aflevering van volgende week gaan doen. Of ten minste, daar had men het over op het forum

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #297 Gepost op: 23-02-2009, 01:57:55 »
Ik zit niet op Anniek, maar ik luister net eens aflevering 6 terug, en daarin zegt Anniek: ja ik ben zo moe (...), daarom zou ik nu ook niet geen ja, geen nee kunnen spelen.
Toch wel opvallend aangezien ze uitgerekend dat spel wellicht in de aflevering van volgende week gaan doen. Of ten minste, daar had men het over op het forum

Ja dat is zeker sterk. Als er volgende week idd. zo'n opdracht komt is alle twijfel (die er nu, ik geef het eerlijk toe, toch nog is) definitief weg  :D

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #298 Gepost op: 23-02-2009, 02:07:04 »
maar om dan even de advocaat van de duivel te zijn: waarom zou ze zoiets zeggen als ze de mol was? Dan verraad je jezelf toch?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #299 Gepost op: 23-02-2009, 02:26:39 »
maar om dan even de advocaat van de duivel te zijn: waarom zou ze zoiets zeggen als ze de mol was? Dan verraad je jezelf toch?

Zeg, ik had het niet eens doorgehad voordat jij het opnoemde! Ze heeft het dan wel over een opdracht 2 afleveringen verder. En eigenlijk, wat een rare opmerking is dat, zeggen dat je te moe bent om geen ja en geen nee te spelen...alsof dat zo'n spelletje is dat je dagelijks doet....dus als ze het gaan spelen is het voorkennis en een verkapte hint. Denk ik.  :-\\