Auteur Topic: [Kandidaat] Anniek  (gelezen 205689 keer)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #400 Gepost op: 27-02-2009, 18:45:02 »
Grappig dat Feniks nu de avatar heeft van Anniek waardoor gisteren bij mij duidelijk werd dat Anniek de mol is.

Die blik van haar, die lichaamstaal dat zegt toch voldoende. Anniek kan gewoon niet verbergen dat ze de mol is, zo leuk vind ze het  :D

Ik ga alle afleveringen nogmaals bekijken en eens zien vanaf welke opdracht/aflevering het me dan begint te dagen van: ja, vanaf dat moment had je Anniek als mol al kunnen aanwijzen. Want ik heb blanco naar elke uitzending gekeken, zonder enige vorm van tunnelvisie. Verder als Anniek inderdaad de mol is vind ik haar een leuke mol. Wat zij doet is een mindfuck met de kijker :P De mol molt te opvallend dus de mol kan de mol niet zijn terwijl de mol wel de mol is tactiek  ;D Is toch schitterend wanneer tig kijkers voor de gek gehouden worden tot bij kans tot aan de finale aan toe.

Bedoel je deze? Dat was recht nadat Dennis zei:
Citaat
"We zijn nu met zijn vieren en er gaat nog één uit voordat we naar de finale gaan. Ik heb nu al besloten dat ik volledig op Jon ga. Dat geeft op zich rust want of ik zit goed en ik ga naar de finale of ik zit fout en dan weet ik wel wie het is. Want dan is het Anniek.
Per direct zag je dan die valse blik van Anniek met zo'n spannend muziekje. Dat was denk ik genoeg om veel mensen te bekeren gisteren.

Trouwens dat deed ze niet alleen dit keer zo hoor. Omdat ik al lang focus op Anniek heb ik die valse blik wel elke aflevering zien voorbijkomen.

Oh en gisteren zei ze weeral iets over de kandidaat die was uitgevallen. Dit keer ging het over hoe leuk Rick was, ik moest toch soms zo lachen met hem. Met dezelfde onverschillige uitdrukking deed ze dat ook met Hans, Froukje, Sebastiaan en Rick. De Mol haar manier om afscheid te nemen? Het heeft bijna een sadistisch trekje maarja dat is en blijft de rol van de Mol! Ze doet het uitstekend. En ja hoor YIDM: Ze mindfuckt de kijker als de beste. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 27-02-2009, 21:14:06 door feniks »

Offline devinmagic

  • Forumlid
  • Molloot in hart en nieren.
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #401 Gepost op: 27-02-2009, 18:48:02 »
kort maar krachtig :P.
Vind haar ook wel verdacht eigenlijk, ze lijkt me een hele leuke kandidate ::jaja::. Ze lijkt me erg sluw :P. Volgens mij gaat zij veel van die lachtjes produceren dat je denkt, is ze nou de mol??
Hoop dat ze er lang in blijft.

En dat is gelukt !! xD

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #402 Gepost op: 27-02-2009, 20:15:29 »
Bedoel je deze? Dat was recht nadat Dennis zei:  Per direct zag je dan die valse blik van Anniek met zo'n spannend muziekje. Dat was denk ik genoeg om veel mensen te bekeren gisteren. Het "Anniek is de Mol" aha-moment. >:D

Trouwens dat deed ze niet alleen dit keer zo hoor. Omdat ik al lang focus op Anniek heb ik die valse blik wel elke aflevering zien voorbijkomen.

Oh en gisteren zei ze weeral iets over de kandidaat die was uitgevallen. Dit keer ging het over hoe leuk Rick was, ik moest toch soms zo lachen met hem. Met dezelfde onverschillige uitdrukking deed ze dat ook met Hans, Froukje, Sebastiaan en Rick. De Mol haar manier om afscheid te nemen? Het heeft bijna een sadistisch trekje maarja dat is en blijft de rol van de Mol! Ze doet het uitstekend.

Daar doelde ik op ja  ::ok::

Dit is een mol moment bij uitstek als je Anniek zo ziet en dan ook nog eens inderdaad dat ze over de afvaller praat in de nieuwe aflevering.

En hoe Anniek daar ook kijkt, wat een heerlijke mol is ze toch  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #403 Gepost op: 27-02-2009, 20:35:32 »
Ik vind Anniek nog steeds een schat :P En ze is de mol!

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #404 Gepost op: 27-02-2009, 22:49:18 »
Anniek is de Mol.

In de eerste afleveringen speelde ze de lieve onschuldige kandidaat, en was ze bijna onzichtbaar zo onopvallend. Maar met de aflevering werd ze verdachter en op het gegeven moment wel zo verdacht dat ik haar niet meer als Mol kon zien. Ik ben er ook met Yvon ingetrapt.

Ze heeft lekker gemold, inderdaad met lef. Maar ze had ook een aantal mooie subtielere acties zoals het verwisselen van de puzzelstukken 'north theatre' en 'south theatre' waardoor die opdracht al meteen niet meer kon slagen, en de mededeling "thank you very much" aan de toeristen in Petra was ook een mooie molpoging!

En als het toch Jon is... sla ik me voor mijn kop dat ik nu switch, maar heb ik in ieder geval nog een goede poolnotering.
haha, kijk, daaraan herken je nou de grootste mol-speurder allertijden. Net zoveel lef als Anniek, durft gewoon vlak voor de finale nog te switchen van mol  ::ok::
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #405 Gepost op: 27-02-2009, 22:54:27 »
Ik vind het wel opvallend dat Anniek zo vaak benoemt dat zij het in ieder geval niet is  ::hypocriet:: en dat het daarom Jon moet zijn. Jaaa hoor Anniek.
In die vraaggesprekjes vind ik haar ook opvallend, geweldig hoe ze zich in bochten wringt en geweldige glimlachjes en blikken in de strijd werpt.
Tegen Jon: ik denk niet dat ik naar huis ga *grijns*. (haha, nee, de mol gaat niet naar huis, als kandidaat had ze veel kans gehad om naar huis te gaan)
Tegen Dennis die zegt dat hij denkt dat de mol een vrouw is. Interessant (ze kan haar gezicht niet in de plooi houden). Dan Dennis: Nou weet je niks meer te zeggen he  ::rofl::
Ik vind het echt een pracht-mol, vooral vanwege de lekkere vele mollenacties en haar vele gezichtsuitdrukkingen  ::bravo::
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline topitohater

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #406 Gepost op: 28-02-2009, 13:49:15 »
meloen ... eenmol

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #407 Gepost op: 28-02-2009, 13:51:18 »
meloen ... eenmol

Ik kan niet geloven dat dat een echte hint is. ::ohno::

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #408 Gepost op: 28-02-2009, 13:54:05 »
Ik kan niet geloven dat dat een echte hint is. ::ohno::

Ben bang van wel, hoe slecht ook ...  ::jaja::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #409 Gepost op: 28-02-2009, 14:01:03 »
Ik geloof daar niets van. Ananas Perzik, Anniek Pheifer, vooruit, daar kan ik mee leven. Maar meloen 'een mol', nee. ;D

Er zitten vast andere mooie hints verstopt. We hebben nog even om die te vinden..

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #410 Gepost op: 28-02-2009, 14:09:26 »
Ik neem aan dat "MOI" ook een hintje is ... Verder moet ik ook alles nog eens bekijken ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #411 Gepost op: 28-02-2009, 14:10:36 »
Ik neem aan dat "MOI" ook een hintje is ... Verder moet ik ook alles nog eens bekijken ...

Dan kunnen we ook wel zeggen dat Sebastiaan de mol is omdat hij kamer 307 had en ze met een pen op zijn naam wezen.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #412 Gepost op: 28-02-2009, 14:13:40 »
Ja, I hate to say it, maar ik vrees ook dat die meloen echt een hint is. Vooral ook omdat het zo plotseling iets was dat Anniek vol overtuiging goed deed. Zowat het enige moment deze serie waarop ze niet dom/passief/nep-mollerig overkwam. En ook zo duidelijk in beeld gebracht.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #413 Gepost op: 28-02-2009, 14:33:16 »
Ja, I hate to say it, maar ik vrees ook dat die meloen echt een hint is. Vooral ook omdat het zo plotseling iets was dat Anniek vol overtuiging goed deed. Zowat het enige moment deze serie waarop ze niet dom/passief/nep-mollerig overkwam. En ook zo duidelijk in beeld gebracht.

Als Rick die meloen niet had om willen wisselen, had Anniek zich nooit druk kunnen maken om die meloen. Kan volgens mij dus geen hint zijn, omdat de situatie waarin de "hint" naar voren komt mede-afhankelijk is van de acties van andere kandidaten
« Laatst bewerkt op: 28-02-2009, 14:45:02 door Qper »

Offline devinmagic

  • Forumlid
  • Molloot in hart en nieren.
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #414 Gepost op: 28-02-2009, 14:36:09 »
Ik neem aan dat "MOI" ook een hintje is ... Verder moet ik ook alles nog eens bekijken ...

Jah, MOI betekent ik en als je het in hoofdletters schrijft (zoals het in de aflevering ook stond) lijkt het op mol. Ik Mol dus... xD

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #415 Gepost op: 28-02-2009, 14:45:57 »
Wie van de Anniek-verdenkers kan mij trouwens een gegronde verklaring geven waarom Anniek de mol is, maar Rick uit het spel ligt?

Offline devinmagic

  • Forumlid
  • Molloot in hart en nieren.
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #416 Gepost op: 28-02-2009, 14:48:50 »
Wie van de Anniek-verdenkers kan mij trouwens een gegronde verklaring geven waarom Anniek de mol is, maar Rick uit het spel ligt?

Rick had twee mollen Anniek en Jon of Vivienne, hij had denk ik de helt de een en de helft de ander ofzo gedaan. En hij viel af omdat hij Anniek te weinig verdacht. Of de rest had er gewoon veel meer goed.. xD
(Ik ben op Anniek en Jon dus niet alleen op Anniek.)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #417 Gepost op: 28-02-2009, 14:59:10 »
Rick had twee mollen Anniek en Jon of Vivienne, hij had denk ik de helt de een en de helft de ander ofzo gedaan. En hij viel af omdat hij Anniek te weinig verdacht. Of de rest had er gewoon veel meer goed.. xD
(Ik ben op Anniek en Jon dus niet alleen op Anniek.)

Rick zat in de aflevering waarin hij afviel toch ook op Dennis? Volgens mij had Jon daar trouwens een behoorlijk aandeel in, die lulde zo tegen Rick over Dennis dat hij hem meer ging verdenken, wat hem uiteindelijk de das heeft omgedaan" :\'(
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #418 Gepost op: 28-02-2009, 15:10:03 »
Ik neem aan dat "MOI" ook een hintje is ... Verder moet ik ook alles nog eens bekijken ...
Dat denk ik ook ;) Sterker nog, Annieks volledige wachtwoord bestond uit deze tekens: {MOI//&!:4

Als je die tekens een beetje husselt, kun je uitkomen op:

4//:&!{ MOI

En dat is weer 'leet' voor ANNIEK MOL
« Laatst bewerkt op: 28-02-2009, 20:19:34 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #419 Gepost op: 28-02-2009, 15:12:12 »
Dat denk ik ook ;) Sterker nog, Annieks volledige wachtwoord bestond uit deze tekens: {MOI//&!:4

Als je die tekens een beetje husselt, kun je uitkomen op:

4//:&!{ MOI

En dat is weer 'leet' voor ANNIEK MOL

Hoe dan precies? Hoe krijg je de twee n-en bijvoorbeeld? Sommige andere tekens kan ik wel vinden.

edit: dus / zou n zijn? En : i, dat zou kunnen, maar Anniek heeft het over .. (puntje puntje)
« Laatst bewerkt op: 28-02-2009, 15:20:44 door Heinz »