Auteur Topic: [Kandidaat] Froukje  (gelezen 63747 keer)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #200 Gepost op: 3-02-2009, 17:41:11 »
Wie wil er trouwens meedoen met het oprichten van de Froukje-is-de-Mol-club?  ::ok::

Ikkuh!! Froukje is mijn mol! of toch Anniek of Rick
maar ik verdenk vooral Froukje!

Offline jobius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #201 Gepost op: 3-02-2009, 18:26:37 »
k vind die 6 en theorie wel sterk maar mischien een beetje te ver doorgedacht ?
I lost my number.... Can i have yours :P

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #202 Gepost op: 3-02-2009, 19:20:35 »
Wie wil er trouwens meedoen met het oprichten van de Froukje-is-de-Mol-club?  ::ok::
Bestond dat niet al? Volgens mij ben ik al vanaf na aflevering 1 lid van die club.

M.b.t. de zes theorie: Ik vindt de reeksen die Heinz gevonden heeft wel sterk, maar denk niet dat elke 6 iets betekent. Wat steeds door mijn hoofd blijft spoken is dat bij de 4-5-mol hint bij Yvon het heel duidelijk was aangegeven dat we er iets achter moesten zoeken. De nummers 4 en 5 waren groter dan de rest, en er hing ook nog een papiertje met een 4 en 5 achter Angela. Het duurde alleen even voordat we de juiste verklaring hadden, en nog veel langer voordat we doorhadden dat we de goede verklaring hadden.
Daarom denk ik dat het grootste deel van deze 6-en eigenlijk gewoon toeval zijn. Je worden er niet speciaal op gewezen. De reeksen en de kerkklok geluid zijn er echter achteraf tijdens de montage aan toegevoegd waardoor de kans net iets groter is dat het wel een hint is.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2009, 19:36:55 door Rat »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #203 Gepost op: 3-02-2009, 19:33:48 »
Zo denk ik er ook over, Rat. En als ze al iets betekenen geloof ik nog niet dat ze naar Froukje wijzen. Maar wie weet brengt de volgende aflevering daar verandering in..

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #204 Gepost op: 3-02-2009, 19:53:19 »
Het zou idd ook Vivienne kunnen zijn, zij is de 6e in de leader die voorgesteld word (ik heb nog even gezocht naar mogelijke andere verwijzijngen).

Offline jobius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #205 Gepost op: 4-02-2009, 08:17:35 »
kan iemand kijken wie als 6 de naar de computer liep ?
I lost my number.... Can i have yours :P

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #206 Gepost op: 4-02-2009, 09:27:02 »
Dat heb ik al geprobeerd, maar Froukje heeft nog geen enkele test als 6e gedaan.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #207 Gepost op: 4-02-2009, 13:48:25 »
In aflevering 1 zien we de klok in de studio bij Hans Schiffers van 6:55:30 naar 6:55:32 lopen. 06:55 = F J als je weer die vijven optelt. (Of draaien we nu te ver door?)

Heinz heb je gezien dat rechts van klok vier knopjes staan en dat op het linker knopje staat "MOL 6"?

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #208 Gepost op: 4-02-2009, 14:09:22 »
Ik wil hierbij trouwens opperen dat het ook zo kan zijn dat de klok een bepaald fragment aangeeft (fragment "mol 6" of een interview bij Hans uit de zesde mol serie) en dat in de twee seconden 30-32 de naam of een verwijzing naar de identiteit van de huidige mol te horen is.

Of wellicht moeten alle afleveringen van WIDM serie 6 qua tijd bij elkaar worden opgeteld en is dan op 6:55:30 een aanwijzing te horen of de naam van de mol.

De afl. van serie 6 zijn echter niet meer online terug te zien denk ik. Aangezien elke afl. ongeveer 45 minuten duurt (3/4 uur) zou het fragment in uitzending 10 moeten zitten.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #209 Gepost op: 4-02-2009, 14:11:34 »
Jawel, je kan vanaf serie 2005 online kijken. Dat kan hier. Het enige wat je hoeft te doen is de serie van 2006 op zoeken.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #210 Gepost op: 4-02-2009, 14:57:34 »
Heinz heb je gezien dat rechts van klok vier knopjes staan en dat op het linker knopje staat "MOL 6"?

MOL 6?  ;D
Volgens mij staat er "HOLD"

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #211 Gepost op: 4-02-2009, 15:00:46 »
Lol, inderdaad ja  :P

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #212 Gepost op: 4-02-2009, 15:01:14 »
MOL 6?  ;D
Volgens mij staat er "HOLD"

Krijg je met die tunnelvisie  :P  ga je dingen zien die je graag wilt zien (of horen natuurlijk).

Toch is Froukje nog steeds één van mijn belangrijkste molkandidaten (naast Anniek).
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #213 Gepost op: 4-02-2009, 19:40:10 »
Ik zat net nog eens de perspresentatie te kijken (http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?movie=http://avrostream/mol_perspres1.wmv&title=Perspresentatie%20Wie%20is%20de%20Mol?&reurl=/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol&rid=1) en dit viel me daar op:

Pieter Jan begint met zijn praatje en zegt: "Ik wens u en ook de mol, als die er is heel veel plezier bij de eerste aflevering van de nieuwe serie van Wie is de mol?"
Tijdens deze tekst krijg je de kandidaten in beeld, die daar op een rijtje tussen het publiek zitten. Terwijl PJ zegt "en ook de mol, als die er is," zit Froukje heel subtiel ja te knikken. Zou ze dan toch de mol zijn.

Offline jobius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #214 Gepost op: 4-02-2009, 19:44:46 »
wie loopt er nou als 6 de naar de computer als ze kijken of ze de mol zijn (aflevering 1)
I lost my number.... Can i have yours :P

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #215 Gepost op: 4-02-2009, 19:57:11 »
Froukje niet in elk geval, dus we zouden er alleen wat aan hebben al Viv dat zou doen. Anders kijk je even de uitzending terug.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #216 Gepost op: 4-02-2009, 20:03:16 »
Froukje niet in elk geval, dus we zouden er alleen wat aan hebben al Viv dat zou doen. Anders kijk je even de uitzending terug.

Jawel Froukje is als 6e aan de beurt bij de laptop! ::jaja::

Offline jobius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #217 Gepost op: 4-02-2009, 21:03:04 »
echt :D dat is heel raar want ook als 6 de bij (het voor stukje )

Froukje is verdacht  ::trots::
I lost my number.... Can i have yours :P

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #218 Gepost op: 4-02-2009, 21:38:23 »
Jawel Froukje is als 6e aan de beurt bij de laptop! ::jaja::

Wel? Damnit, dan heb ik dus fout geteld  :P
Nouja, in elk geval weer een toevoeging dus! Wie is de Mol? De 6e -> F -> Froukje!
Ik begin toch echt steeds meer en meer naar Froukje te neigen. Maar eens zien wat ze morgen gaat uitspoken!  ::vergroot::

Offline jobius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #219 Gepost op: 4-02-2009, 21:40:02 »
ja idd heel veel wijst haar kant op maar zo makkelijk zouden we er toch niet achter komen  :-\\
I lost my number.... Can i have yours :P