Auteur Topic: [Kandidaat] Viviënne  (gelezen 127582 keer)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #80 Gepost op: 5-02-2009, 16:01:37 »
Ik snap niet dat niemand hier reageerd, het is overduidelijk dat vivienne de mol is ::ok::

Vandaar ook dat ze...

- Sebastiaan corrigeert bij de monitors
- Haar topito's afstaat....
- 1800 Euro (in half geld) vind
- Nooit onderaan het reuzenrad staat (hoewel, als de mol in het reuzenrad begint, heb je dat niet zelf in de hand, tenzij de mol degene is die er buiten moet staan)
- 1200 euro ramt met de verdubbelaar op het autokerkhof = +2400
- Geen porto heeft en dus niet over de porto's kan storen bij het autokerkhof
- Veel geld vind bij het kistjes openen.
- Ze in totaal het meeste geld binnenhaalt van iedereen.


Ik zie eigenlijk vooral redenen om haar af te schrijven als mol, en amper redenen om haar aan te wijzen als mol.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #81 Gepost op: 5-02-2009, 16:12:49 »
Ze heeft echt wel zéér opvallende kandidaatsacties. Vooral die 1000 Euro die ze ramde op het autokerkhof ligt me serieus dwars, een mol zou er alles aan doen om die niet te pakken. Zich laten vangen, verkeerde weg nemen, stilvallen, noem maar op ... genoeg acties die een mol kan ondernemen. Maar nee wat doet ze, ze pakt die 1000 euro.

Verder in het reuzenrad is ze nooit een keer buiten geweest. Nu de Mol kan zeker ook binnen een cabine mollen door zijn bijzitters te beïnvloeden maar aangezien ze van begin tot einde bij paula zat (heel even bij rick) heeft ze niet veel kunnen doen.

Haar topito's stond ze af onder invloed van Anniek lijkt me.

Net in de laatste aflevering doet ze echt iets verdachts door die bal in het midden te rollen.

Ze heeft echt veel geld binnengehaald maar aan de andere kant zit er op dit moment zeer weinig in de pot. Dat wil dus zeggen dat het merendeel van het geld dat ze binnen bracht nu ook wer uit de pot verdwenen is. Toch nog uitkijken naar viviënne dus?

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #82 Gepost op: 5-02-2009, 16:19:28 »
Ze heeft echt veel geld binnengehaald maar aan de andere kant zit er op dit moment zeer weinig in de pot.

Tel je dan ook even mee dat er 5850 is gejat/verbrand/verduistert?.....
Dat wist ze van tevoren niet.

Mocht zij dat gedaan hebben (wat ik niet denk) lijkt het me niet logisch om eerst veel geld binnen te halen, en dat dan van de potbeheerder af te jatten.

Bijna de helft van de pot (voordat er geld verdween) binnenhalen is gewoon veel te veel voor een mol.

Offline Shifting

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #83 Gepost op: 5-02-2009, 17:30:56 »
Tel je dan ook even mee dat er 5850 is gejat/verbrand/verduistert?.....
Dat wist ze van tevoren niet.

Mocht zij dat gedaan hebben (wat ik niet denk) lijkt het me niet logisch om eerst veel geld binnen te halen, en dat dan van de potbeheerder af te jatten.

Bijna de helft van de pot (voordat er geld verdween) binnenhalen is gewoon veel te veel voor een mol.

En aangezien de mol niet weet dat hij/zij de kans krijgt om dat geld jatten (er vanuit gaande dat de mol de pot niet beheerd) lijkt het mij helemaal sterk dat de mol zoveel binnenhaalt.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #84 Gepost op: 5-02-2009, 18:18:11 »
yep als er iemand NIET op mijn verdachte lijstje staat is het Viv en om alle redenen die Qper noemt.
Daarom ook was paula geen mol voor mij.
  ::ohno:: Viv is echt niet de mol.  ::ohno::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline pimsalabim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • eenmaal een mol - altijd een mol!
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #85 Gepost op: 5-02-2009, 18:31:26 »
Ik zat vanmiddag aflevering 4 te kijken en ik merkte op dat Viv nogal lacherig er over deed. Ze komt na de bekendmaking dat de pot voor de helft gegapt is heel even in beeld en dan lacht ze. En zij staat er op dat sebas het geld houdt! Misschien om hem verdacht te maken, want als het geld terug komt.. áls het terug komt is Sebas verdacht en dus viv niet.
Vrienden maak je niet, je krijgt ze door er zelf een te zijn!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #86 Gepost op: 5-02-2009, 18:32:22 »
Tel je dan ook even mee dat er 5850 is gejat/verbrand/verduistert?.....
Dat wist ze van tevoren niet.

Mocht zij dat gedaan hebben (wat ik niet denk) lijkt het me niet logisch om eerst veel geld binnen te halen, en dat dan van de potbeheerder af te jatten.

Bijna de helft van de pot (voordat er geld verdween) binnenhalen is gewoon veel te veel voor een mol.

Ben het helemaal eens met je hoor. Ik plaatste gewoon even een kanttekening dat in het meest onwaarschijnlijke scenario zij de Mol nog kan zijn. Iedereen heeft zijn vermoedens natuurlijk maar de makers weten het toch altijd wel zo te keren dat de uitkomst wel aanneemlijk is.

Het enige wat ik bedoelde is, ze kan zomaar even de mol zijn, aangezien ze terug een quasi lege pot hebben. Maar ook naar mijn mening heeft ze nu al veel te veel geld verdiend. Toch blijf ik met een open vizier kijken of ze vanavond nog verdachte dingen doet.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #87 Gepost op: 5-02-2009, 22:07:43 »
Dit is zon hard feit dat Vivienne de mol is!!!!
2506 het getal dat op de laptop staat -> 25 Juni -> Premiere Zoop in India waar Vivienne in speelt!
India ligt in dit geval het dichste bij Jordanie.
Ik wil hier mee zeggen dat als ze een ander getal hadden gekozen die zou slaan op :
Zoop in Afrika 10-07-2005   (1007)
(Zoop Hits 19-11-2005)   (1911)
Zoop in Zuid-Amerika 15-07-2007 (1507)
Dan zou mijn theorie al weer onlogischer zijn geweest. Zoop in India is dan veel sterker.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2009, 22:19:26 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #88 Gepost op: 5-02-2009, 22:21:29 »
India ligt in dit geval het dichste bij Jordanie.

Dit is het zwakste punt van je theorie. Deze theorie is totaal niet te reverse engineeren. Geen enkel crewlid gaat denken 'Oh Viv zat in Zoop in India en dit speelt zich af in Jordanie, laten we daar eens een hint van maken'.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Joyyy

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #89 Gepost op: 6-02-2009, 11:20:46 »
ik denk dat viv wint!  ::tandpastasmiley::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #90 Gepost op: 6-02-2009, 11:31:37 »
Dit is het zwakste punt van je theorie. Deze theorie is totaal niet te reverse engineeren. Geen enkel crewlid gaat denken 'Oh Viv zat in Zoop in India en dit speelt zich af in Jordanie, laten we daar eens een hint van maken'.

Ik verklaar gewoon op een logiser wijze waarom ze niet gekozen hebben voor bijv. Zoop in Afrika.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #91 Gepost op: 6-02-2009, 12:45:29 »
@ Qper: zie mijn post op de vorige pagina, daar kan je het ook op een andere manier bekijken.

Ik vind het eigenlijk wel heel makkelijk als je iedereen af kan schrijven die geld verdient, eigenlijk zelfs best saai. Dan kunnen we het beter voorgoed op de BN-ers houden, want echt wel dat normale kandidaten gewoon geld binnen zouden willen halen en die kan je dan allemaal afstrepen. Goh, leuk.

De hint van Jelsir vind ik echter ook te ver gezocht, Afrika ligt op een steenworp afstand...

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #92 Gepost op: 6-02-2009, 12:56:58 »
@ Qper: zie mijn post op de vorige pagina, daar kan je het ook op een andere manier bekijken.

Ik vind het eigenlijk wel heel makkelijk als je iedereen af kan schrijven die geld verdient, eigenlijk zelfs best saai. Dan kunnen we het beter voorgoed op de BN-ers houden, want echt wel dat normale kandidaten gewoon geld binnen zouden willen halen en die kan je dan allemaal afstrepen. Goh, leuk.

De hint van Jelsir vind ik echter ook te ver gezocht, Afrika ligt op een steenworp afstand...

Afrika is een ander continent. Jordanie ligt in het zelfde continent; Azie.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #93 Gepost op: 6-02-2009, 15:33:45 »
Als Vivienne de mol is dan heeft ze inmiddels wel erg veel geld binnengehaald of laten binnenhalen.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #94 Gepost op: 6-02-2009, 16:12:31 »
Vief moet eigenlijk nu wel winnen, anders heb ik een beetje een probleem met m'n pool  :P

Ik vond trouwens dat Viv heel helder was (iedereen gebruikt ineens helder, maarja) bij het lasergamen, en verder speelt ze net als Dennis, Jon en Anniek heel goed mee! Wie blijft er over? Rick!

edit: Sebas trouwens ook nog, maar dat maakt niet uit  :P
« Laatst bewerkt op: 6-02-2009, 16:14:24 door WIDMJokertje »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #95 Gepost op: 6-02-2009, 16:14:30 »
Rick zegt: Ben ik veilig.
Vivienne: Ja hoor. ( ze kijkt niet eens op het scherm LOL )
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #96 Gepost op: 6-02-2009, 16:22:43 »
Ik denk nog wel us terug aan die gekruiste benen van haar in aflevering 1, en dit keer gingen ze de kruisvaarders achterna. Ook viel me een kruis op, kan iemand daar een screen van maken op: 17:59 (aflevering 5).
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #97 Gepost op: 6-02-2009, 17:02:17 »
Jahoor:


Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #98 Gepost op: 6-02-2009, 22:51:32 »
Jahoor:



 ::rofl::
De aflevering zat echt bommetje vol met die borden. :P
Volgens mij zijn die zo uit het westen geimporteerd en kriskruiskras in Jordanie neergeplant. :P

De 2x1000 is ook de reden dat ik Vivienne af heb geschreven.
Ze had inderdaad zat kunnen doen om die ruit niet te rammen.
Nu had ze er wel een paar keer rammen voor nodig, maar toch.
Voor mij genoeg bewijsmateriaal iniedergeval..

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #99 Gepost op: 7-02-2009, 13:42:06 »
@ Qper: zie mijn post op de vorige pagina, daar kan je het ook op een andere manier bekijken.

Ik vind het eigenlijk wel heel makkelijk als je iedereen af kan schrijven die geld verdient, eigenlijk zelfs best saai. Dan kunnen we het beter voorgoed op de BN-ers houden, want echt wel dat normale kandidaten gewoon geld binnen zouden willen halen en die kan je dan allemaal afstrepen. Goh, leuk.


Natuurlijk pakt een mol af en toe ook wel wat geld binnen voor de pot. Maar verspreid over vier afleveringen eigenhandig ongeveer de helft van de totale pot binnenhalen..... Das voor een mol gewoon veel te veel.