Auteur Topic: [b]Verdachte groepsfoto?[/b]  (gelezen 6873 keer)

Offline mmmolleke

  • Forumlid
[b]Verdachte groepsfoto?[/b]
« Gepost op: 9-01-2009, 13:13:57 »
Ligt het aan mij, of ben ik echt de enige die het verdacht vind dat op de eerste foto die wordt getoond van de hele groep, Aniek als enige met haar handen in mekaar geslagen staat, en dat als het spel in de loods ( afl.1 ) begint iedereen hetzelfde staat op de foto die dáár wordt getoond aan de kandidaten, om aan de hand van die foto het spel goed te spelen. Aniek, heeft hier opeens, net als ieder anders haar handen ook in haar zakken. De foto dat ze allemaal met de handen in hun zakken staan wordt overigens ook gebruikt in de pers, op tv, promotie, gids, enz.. maar de foto dat Aniek met haar handen in mekaar geslagen staat wordt enkel getoond aan het begin van de eerste aflevering.. vreemd, of niet? ..
« Laatst bewerkt op: 9-01-2009, 13:22:56 door mmmolleke »

Offline mmmolleke

  • Forumlid
Re: Verdachte groepsfoto..
« Reactie #1 Gepost op: 9-01-2009, 13:19:17 »
Foto die in de pers wordt gebruikt ;

( de foto waar aniek met de handen in mekaar staat, kan ik nergens vinden.. alleen op beelden van RTL Boulevard.. aan het begin zo'n beetje! moet je even op de begin pagina van deze site en dan onderaan op het linkje van RTL boulevard klikken, and see for yourself ! )

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [b]Verdachte groepsfoto?[/b]
« Reactie #2 Gepost op: 9-01-2009, 13:39:12 »
Komt doordat dit een echte foto is en dat andere gewoon een shot is. Hiervoor zal de fotograaf de kandidaten wel wat gestuurd hebben en Anniek erop hebben gewezen dat het zo beter was.
Overigens hebben we voorgaande jaren soortgelijke dingen gehad, personen die op een andere plaats stonden of in een andere houding. Niet iets om je heel druk over te maken dunkt me. En een Inge-hand-hint hebben we al gehad.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [b]Verdachte groepsfoto?[/b]
« Reactie #3 Gepost op: 9-01-2009, 15:03:50 »
Komt doordat dit een echte foto is en dat andere gewoon een shot is. Hiervoor zal de fotograaf de kandidaten wel wat gestuurd hebben en Anniek erop hebben gewezen dat het zo beter was.
Overigens hebben we voorgaande jaren soortgelijke dingen gehad, personen die op een andere plaats stonden of in een andere houding. Niet iets om je heel druk over te maken dunkt me. En een Inge-hand-hint hebben we al gehad.

het handje bij prince  :-X :-X

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [b]Verdachte groepsfoto?[/b]
« Reactie #4 Gepost op: 9-01-2009, 15:07:22 »
het handje bij prince  :-X :-X

 ::rofl::

Zelfs weken nadat hij eruit was werd het nog als bewijs gezien...

Maar wat ik mij eerder afvraag: Als de foto is genomen voordat de S.M.S. langs is geweest, kan de mol nog geen hint geven. Tenzij de S.M.S. fake was.

Hmmmm, er langer over nadenkende lijkt me dat de foto na de S.M.S. gemaakt is, maar een hint erin zie ik vooralsnog niet.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [b]Verdachte groepsfoto?[/b]
« Reactie #5 Gepost op: 9-01-2009, 16:20:17 »
Ik gebruik dit topic maar even..
Kijk de aflevering maar eens terug!
Op het laatste wanneer Vera uit de groepsfoto verdwijnt, bewegen de achterste mensen naar rechts..
Wat heeft dat te betekenen?
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [b]Verdachte groepsfoto?[/b]
« Reactie #6 Gepost op: 9-01-2009, 16:23:30 »
Volgens mij bewoog iedereen. Gewoon een editor die met After Effects speelde. Denk dat zo bij elke afvaller de groep wat in elkaar wordt gedrukt, zodat er geen gaten ontstaan. En het een leuk, compact groepje blijft.
The British are not impressed.