Auteur Topic: [Theorie] Zonder mol  (gelezen 6872 keer)

Offline ik-ben-de-mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[Theorie] Zonder mol
« Gepost op: 9-01-2009, 17:11:08 »
Ik wist niet hoe ik het moest noemen, dus is het 'zonder mol' geworden omdat dat op het eerste deel van mijn theorie slaat.

Even de punten op een rijtje:

- Er gaan geruchten dat de muzikale hints niet over de MOL gaan, maar over de AFVALLER.
- We begonnen deze aflevering nogal vreemd, ZONDER mol.
- De rode/groene schermen in het begin. Ben jij de mol? VREEMD, want als iemand zou zien dat hij de mol is, reageer je wel anders.
- Dennis voerde niet zijn eigen naam in (niet zoveel met de theorie te maken maar wel vreemd toch?

 Als er nou helemaal geen MOL is? Ze zouden half nederland bedonderen en dat is toch het doel van dit programma?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #1 Gepost op: 9-01-2009, 17:15:24 »
Ja, maar dan zijn de testantwoorden niks waard. "Naast wie zat de mol tijdens het ontbijt?", hierop is dan geen goed antwoord te geven.
Dus dan geldt alleen dat degene die de test het traagst maakt afvalt en wie hem het snelst maakt wint. Hoewel de theorie interessant is, zou het wel een enorme domper zijn.
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #2 Gepost op: 9-01-2009, 17:15:46 »
Ze zouden half nederland bedonderen en dat is toch het doel van dit programma?

Gelukkig niet.

Offline Rubmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #3 Gepost op: 9-01-2009, 17:16:24 »
Hoe kunnen ze dan Vera naar huis sturen. Als er geen mol is is er geen test, en als er geen test is is er geen executie.

Offline ik-ben-de-mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #4 Gepost op: 9-01-2009, 17:18:09 »
Ja, maar dan zijn de testantwoorden niks waard. "Naast wie zat de mol tijdens het ontbijt?", hierop is dan geen goed antwoord te geven.
Dus dan geldt alleen dat degene die de test het traagst maakt afvalt en wie hem het snelst maakt wint. Hoewel de theorie interessant is, zou het wel een enorme domper zijn.

Voor ons, Ja, maar voor de makers lijkt het me geweldig. Oke, heinz, jij je gelijk, bedonderen is een groot woord, maar OM DE TUIN LEIDEN dan?

Toch zit ik ergens nog met het feit dat Dennis zijn eigen naam niet invlulde. Zoals op jouw site vermeld staat Heinz (vette site trouwens) is het neitzeker dat Dennis nog van antwoord veranderd is toen PJ hem vroeg of hij ECHT NIET wilde.

@Rubmol: Je kan het doen op tijd, of op spelinzicht. Misschien lag het aan de antwoorden die ze gaven bij de SMS, misschien bepalen zij wie eruit gaat.

Lijkt me voor de kandidaten wel vervelend: speel je zolang een spel om uit te zoeken wie de mol is is ie dr niet
« Laatst bewerkt op: 9-01-2009, 17:19:46 door ik-ben-de-mol »

Offline vlees

  • Forumlid
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #5 Gepost op: 9-01-2009, 17:20:45 »
voor zover ik weet heeft de presentator bij WIDM nooit gelogen (alleen vreemde zinnen) maar de zin: Jullie eerste opdracht MET mol is hier.... blablabla
oftewel op dag 2 was er al een mol.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #6 Gepost op: 9-01-2009, 17:22:45 »
Het is niet omdat gezegd wordt dat er nog geen Mol is, dat er ook daadwerkelijk nog geen Mol is ;)
Eveneens kunnen kandidaten die zeggen de Mol niet te willen zijn, achteraf hun antwoord idd nog veranderen.
2024: wie is de Mol?

Offline vlees

  • Forumlid
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #7 Gepost op: 9-01-2009, 17:25:45 »
Toch zit ik ergens nog met het feit dat Dennis zijn eigen naam niet invlulde. Zoals op jouw site vermeld staat Heinz (vette site trouwens) is het neitzeker dat Dennis nog van antwoord veranderd is toen PJ hem vroeg of hij ECHT NIET wilde.
en toch zijn er 2 mensen die geen 500 euro gekost hadden. wie zouden dat dan zijn?

Offline ik-ben-de-mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #8 Gepost op: 9-01-2009, 17:26:11 »
Het is niet omdat gezegd wordt dat er nog geen Mol is, dat er ook daadwerkelijk nog geen Mol is ;)
Eveneens kunnen kandidaten die zeggen de Mol niet te willen zijn, achteraf hun antwoord idd nog veranderen.

Dat was mijn punt, en dan komen we terug op: Presentatoren hebben nog nooit gelogen. Hoezo niet? ze krijgen er goed voor betaald. Stel: PJ zei gister: er is nog geen mol. Is dat zo? Zo niet, dan liegt hij, dus daar lijkt me niets uit af te leiden

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #9 Gepost op: 9-01-2009, 17:32:20 »
Ja, maar 'er is nog geen mol' of, 'R. is nog geen mol', zoals ook wel gesuggereerd, hoeft niet onjuist te zijn. Hij zei dat op het moment dat er nog niks gemold was. Pas toen de eerste opdracht begon, begon de mol te mollen en was er een mol.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #10 Gepost op: 9-01-2009, 21:36:33 »
Het programma zou énigzins zijn doel voorbij schieten zonder mol..
Je kunt net zo goed zeggen dat PJ de mol is (niet doen, please).

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #11 Gepost op: 9-01-2009, 21:44:55 »



 Als er nou helemaal geen MOL is? Ze zouden half nederland bedonderen en dat is toch het doel van dit programma?
Zoals meerdere mensen hier zeggen: WIDM hoort simpelgezegd MET een saboteur in hun midden te worden gespeeld. Anders is het hele basisconcept naar de haaien.


Meer is er niet over te zeggen.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #12 Gepost op: 9-01-2009, 21:45:08 »
leuk een tv programma maken wie is de mol?
.. en dan geen mol..
ja het antwoord niemand zou dan wel heel stom zijn.

of linda de mol of jhonny de mol moeten mee doen (zou nog erger zijn)


volgens mij was er allang een mol.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #13 Gepost op: 9-01-2009, 22:22:17 »
Dat programma heet toch "Waar is de mol"
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #14 Gepost op: 10-01-2009, 10:54:54 »
Daedalus,

Als ze zouden bedoelen dat `R. nog geen mol is`, kan het ook zo zijn dat R. het wel wordt.
De enige R. die meedoet is Rick Engelkes, dus zou die de mol moeten zijn. ???
« Laatst bewerkt op: 10-01-2009, 10:56:35 door milcof »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #15 Gepost op: 10-01-2009, 13:12:39 »
Ja, dat is wat hier gesuggereerd wordt. R. is op dat moment nog geen mol, omdat hij nog niks gemold heeft. Pas bij de eerste echte opdracht begint hij te mollen en dan is R. een mol.
The British are not impressed.

Offline freekie

  • Forumlid
  • De enige echte!
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #16 Gepost op: 10-01-2009, 14:31:39 »
Ik wist niet hoe ik het moest noemen, dus is het 'zonder mol' geworden omdat dat op het eerste deel van mijn theorie slaat.

Even de punten op een rijtje:

- Er gaan geruchten dat de muzikale hints niet over de MOL gaan, maar over de AFVALLER.
- We begonnen deze aflevering nogal vreemd, ZONDER mol.
- De rode/groene schermen in het begin. Ben jij de mol? VREEMD, want als iemand zou zien dat hij de mol is, reageer je wel anders.
- Dennis voerde niet zijn eigen naam in (niet zoveel met de theorie te maken maar wel vreemd toch?

 Als er nou helemaal geen MOL is? Ze zouden half nederland bedonderen en dat is toch het doel van dit programma?

Even dit dalijk is dennis de mol en dan heeft ie nie gekeken hij zij nee..
en 2 zo kunnen de mol'len' zich toch niet voor berijde tuis??  :-\\ Tja..  ::tandpastasmiley::
frederiquew

Offline ik-ben-de-mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #17 Gepost op: 10-01-2009, 17:23:33 »
Ik vind die van R. is nog geen mol erg goed.

Heeft iemand de muzikale hint al uitgevogeld?

Offline Nonje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vanaf 4 jan weer lekker mollen
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #18 Gepost op: 10-01-2009, 17:48:55 »
Even die theorie over geen mol, volgens mij is dat alleen maar om iedereen om de tuin te leiden...
Volgens mij was het gewoon de eerste opdracht om meteen maar in het rood te komen, want ja eigenlijk wil iedereen wel de mol zijn...
Er blijven in mijn ogen dus 2 personen over, degene die Nee heeft gezegd op de vraag of ze mol zouden willen zijn Dennis en ???

Dan vind ik nu Dennis heel verdacht... Hij maakt zich onverdacht bij zijn mede kandidaten door Nee te antwoorden op de vraag en zo dus € 500,- in de pot te spelen, wetende dat bijna iedereen Ja antwoord op de vraag die PJ stelde...
Het niet invoeren van zijn eigen naam in de laptop, als je mol bent weet je al dat jij het bent, dus waarom je eigen naam in typen... Zo heb je eventueel ook informatie voor andere kandidaten en dat bleek wel bij het onderhandelen van de topito's (als je het zo schrijft)...
Niet dat Jon er iets mee heeft gedaan maar ja voor het zelfde geld...

Ik denk dus echt dat er al wel een mol was voor het begin van het programma...
De tijd zal het leren...


Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Theorie] Zonder mol
« Reactie #19 Gepost op: 10-01-2009, 17:52:03 »
Waarom zou Dennis nee antwoorden en daar 500 euro mee binnenhalen als er niemand is om dat te zien? Hij maakt zich niet verdacht noch onverdacht daardoor, dat zou alleen betekenen dat hij dom is.
The British are not impressed.