Auteur Topic: Aflevering 2 (15-01-2009)  (gelezen 113370 keer)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #60 Gepost op: 15-01-2009, 21:39:24 »
vind ik nou ook. ;D eigenlijk moet er gewoon iemand uit... maarja , wel leuk voor de candidaten ;)
Als er niemand uitgaat, duurt de serie een aflevering langer ::ok:: (ervan uitgaande dat er geen 2 kandi's uitgaan, zoals een paar seizoenen terug met die percentages goede antwoorden)
Molloot sinds seizoen 4

Offline ogiri

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Edo rulez !
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #61 Gepost op: 15-01-2009, 21:39:31 »
Jon en nachtblind viel mij ook op idd! Maar toch verdenk ik Jon niet.
En ik wist dus niet wat Dennis versprak, m'n broer was aan het kletsen erdoorheen ::ohno::
Rick vind ik ook idd verdacht. Dus op het moment Anniek, Sebas en Rick.
En vooral na deze aflevering, komt naar voren dat het getal '2' centraal staat.
Getal "2" ???? ??? heb ik iets gemist ???

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #62 Gepost op: 15-01-2009, 21:40:55 »
Leuke opdrachten dit keer, maar ik moet 'm nog wel even terugkijken want er gebeurde veel te veel.
Ik denk altijd dat de mol geen interesse heeft in een vrijstelling en er dus ook niet zoveel mee doet. Alleen ik vond het wel heel verdacht dat Sebastiaan op het laatst toch nog even de reuzenrad opdracht een beetje verknalde..
Ik vond die aanvaringen van Hans en Dennis echt heel grappig :P
Is er een apotheker in de buurt ?

Offline ogiri

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Edo rulez !
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #63 Gepost op: 15-01-2009, 21:41:16 »
Als er niemand uitgaat, duurt de serie een aflevering langer ::ok:: (ervan uitgaande dat er geen 2 kandi's uitgaan, zoals een paar seizoenen terug met die percentages goede antwoorden)
haha  :D dat is waar, ik neem het terug. des te langer de serie duurt des te beter ;D :)

Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #64 Gepost op: 15-01-2009, 21:43:24 »
Geweldige aflevering, bomvol actie! Deze moet ik wel een paar keer bekijken om alles goed op een rijtje te krijgen....vervelend zeg ;)

Mijn gevoel na deze aflevering:
Jon: Geen mol, want is daar veeeeeeeeels te nerveus voor  ::)
Dennis: heel enthousiaste en slimme kandidaat...goede tactiek, wat mij betreft nu al een winnaar
Anniek: geen mol (want rood scherm, en lijkt me oprecht)
Sebastiaan: doet steeds maar verdachte dingen...maar dat wordt ook wel erg benadrukt vind ik in de montages. Hmmm...volgens mij gewoon een sneaky-kandidaat. Suffe actie met het reuzenrad, en dan ook nog eens Rick de schuld geven...
Als hij de mol zou zijn, dan had hij de vrijstelling niet ingeleverd lijkt me.
Rick: Lijkt me een hele goede mol...zaait verwarring bij het reuzenrad.
Vivienne: verdacht type, vertrouw haar niet...maar heeft ook niet echt gemold vandaag. Hoewel ik betwijfel of ze veel geld heeft verzameld.
Hans: Zou echt een veels te opvallende mol zijn, en lijkt me geen leuke mol ook. Maar doet wel verdachte dingen (had meer geld kunnen verdienen bij de waslijn, en in het gebouw was het ook geen succes met hem). En is inderdaad héél erg achterdochtig  ;D Ik hou hem in de gaten!
Froukje: Moeilijk nog...houdt zich wat op de achtergrond.
Paula: Reageert puur en direct.

Ik zag verder bij het eerste totaal-beeld van het titanic-gebouw (overdag) iets verspringen in de ruiten...alsof er steeds een ander raam werd benadrukt...iemand anders dit ook gezien?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #65 Gepost op: 15-01-2009, 21:43:41 »
“Dennis” versprak zich ipv wij zei hij ‘jullie”

Ik weet niet of hij zich echt versprak. Hij zei toch zoiets van: "Jullie hebben er maar één goed gedaan"? (oid)
Volgens mij bedoelde hij dat híj als eerste kandidaat al één duo goed had gemaakt en dat die anderen állemaal samen er ook maar één goed hadden. Maar daarvoor zou ik het even opnieuw moeten zien.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #66 Gepost op: 15-01-2009, 21:44:12 »
Jon en nachtblind viel mij ook op idd! Maar toch verdenk ik Jon niet.
En ik wist dus niet wat Dennis versprak, m'n broer was aan het kletsen erdoorheen ::ohno::
Rick vind ik ook idd verdacht. Dus op het moment Anniek, Sebas en Rick.
En vooral na deze aflevering, komt naar voren dat het getal '2' centraal staat.
Getal "2" ???? ??? heb ik iets gemist ???

Ik snap 'm ook niet helemaal hoor, getal 2? Omdat ze met z'n tweeen in een cabine moesten ofzo?
Is er een apotheker in de buurt ?

Offline MavMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #67 Gepost op: 15-01-2009, 21:44:35 »
Ja volgens mij was er in afl 1, ook al iets met 2 maar dat kan aan mij liggen. ???
In deze aflevering:

2 vrijstellingen
2 mensen die niet bij de busopdracht zitten
Vragen over hoeveel 2 zijn...daarmee dus 2 mensen in een cabine in het reuzenrad.
2 groepen voor opdrachten; 1 groep in het licht de enveloppen zoeken en 1 groep in het donker enveloppen zoeken
Aflevering 2 geen vertrekkende mensen

?

« Laatst bewerkt op: 15-01-2009, 21:49:47 door MavMol »

Offline mr_il

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #68 Gepost op: 15-01-2009, 21:47:03 »

Anniek: geen mol (want rood scherm, en lijkt me oprecht)


of anniek juist wel mol... wetende dat je een vrijstelling hebt, kan je alle vragen bij de test verkeerd beantwoorden om dat rode scherm te krijgen en dan die vrijstelling te gebruiken. zo raakt ze juist minder verdacht bij de groep. wil wel weten op wie anniek nu precies "gegokt" heeft bij de test, want die is het dan in elk geval niet...

Offline ogiri

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Edo rulez !
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #69 Gepost op: 15-01-2009, 21:47:31 »
Ja volgens mij was er in afl 1, ook al iets met 2 maar dat kan aan mij liggen. ???
In deze aflevering:

2 vrijstellingen
2 mensen die niet bij de busopdracht zitten
Vragen over hoeveel 2 zijn...daarmee dus 2 mensen in een cabine in het reuzenrad.
2 groepen voor opdrachten; 1 groep in het licht de enveloppen zoeken en 1 groep in het donker enveloppen zoeken

?


als je het zo bekijkt, maar ik denk niet dat hier een diepere gedachte achter zit 8)
als je er heel erg op let ga je vanzelf 2'en zien. maar het kan wat betekenen... maar wat ?? ???

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #70 Gepost op: 15-01-2009, 21:48:12 »
Ja volgens mij was er in afl 1, ook al iets met 2 maar dat kan aan mij liggen. ???
In deze aflevering:

2 vrijstellingen
2 mensen die niet bij de busopdracht zitten
Vragen over hoeveel 2 zijn...daarmee dus 2 mensen in een cabine in het reuzenrad.
2 groepen voor opdrachten; 1 groep in het licht de enveloppen zoeken en 1 groep in het donker enveloppen zoeken

?



Opzich best opvallend, maar ik heb niet echt het idee dat het een hint is..
Het is volgens mij gewoon makkelijk om in 2 groepen te verdelen of groepjes van 2 te maken.
Is er een apotheker in de buurt ?

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #71 Gepost op: 15-01-2009, 21:48:26 »
Als er niemand uitgaat, duurt de serie een aflevering langer ::ok:: (ervan uitgaande dat er geen 2 kandi's uitgaan, zoals een paar seizoenen terug met die percentages goede antwoorden)

Dat klopt niet want: in afl zijn ze met 10. in afl 2 met 9. in afl 3 met 9. in afl 4 met 8. in afl 5 met 7. in afl 6 met 6. in afl 7 met 5. in afl 8 met 4. in afl 9 met 3. en afl 10 is de samenkomst. dus vanaf nu valt er iedere keer in kandi af.

Offline ramonsss

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #72 Gepost op: 15-01-2009, 21:48:43 »
het lijkt me niet dat de mol een rood scherm kan krijgen dus we kunnen weer iemand wegstrepen  :o

Een mol krijgt nooit een rood scherm omdat ie alles weet maar Anniek had toch een vrijstelling dus kan ze de test expres slecht maken dus ze kan nog makkelijk de mol zijn :)

Bovendien zou het ook wel erg toevallig zijn dat degene met de vrijstelling de test ook het slechtst maakt.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2009, 21:51:29 door ramonsss »

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #73 Gepost op: 15-01-2009, 21:49:15 »
Hilaaaaarisch die eerste opdracht: met je was aan een waslijn op een bus door de stad.

Ik denk dat je als mol daar het beste een lichte koffer kan hebben, dan heb je en niet de kans dat je weinig kleren hebt, en je mag later bepalen hoeveel geld er in de pot komt, of hoe weinig natuurlijk! + 300 is natuurlijk niks!

Bij de tweede opdracht zat je het best in het eerste gebouw. Dan was het spel namelijk over zodra iemand de vrijstelling gevonden had. Zo kan je bepalen hoeveel geld er maximaal gevonden wordt. Want je kon maximaal verdienen wat er in het eerste gebouw gevonden werd, mits de stukken geld die in het andere gebouw gevonden werden op de stukken van het eerste gebouw pasten.
Het tweede gebouw was eng! Ik zou niet naar binnen gaan. Jon had veel geld, maar hij stuurde wel Paula naar een envelop die hij al had opengemaakt, de enige envelop die hij had laten liggen zei hij.
Paula heeft niks gevonden... Zij was niet zo opvallend vandaag. Ze heeft verder ook alleen maar in dat karretje gezetten in dat reuzenrad. Vivienne vond veel geld, en zij heeft verder ook weinig molligs gedaan.
Sebastiaan en Rick... wat een sukkels bij het reuzenrad! Je komt er natuurlijk nooit achter wiens schuld het is, maar Sebas weet het ook mooi te brengen.
Hij loog ook over de vrijstelling en zat bij de tweede opdracht op een goede positie.
Dennis is altijd haantje de voorste. Die heeft overal de eerste positie, das ook vaag.
Anniek houdt zich een beetje teveel op de achtergrond... haar verdenk ik nu ook wat meer!

Had Anniek het nou over guldens? of verstond ik dat verkeerd?
Ik dacht dat ze zei: ik heb nul gulden...
hmm

en in dat karretje: Sebas en Anniek
Anniek die naar buiten kijkt: Rick is ook iets aan het opschrijven!
Sebas: Jeuses wat heftig!  ;D
ik weet niet of dat bedoeld was op wat Anniek zei, maar het kwam er wel grappig uit!

Triomf!

Offline Nano

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #74 Gepost op: 15-01-2009, 21:50:17 »
of anniek juist wel mol... wetende dat je een vrijstelling hebt, kan je alle vragen bij de test verkeerd beantwoorden om dat rode scherm te krijgen en dan die vrijstelling te gebruiken. zo raakt ze juist minder verdacht bij de groep. wil wel weten op wie anniek nu precies "gegokt" heeft bij de test, want die is het dan in elk geval niet...

Anniek stemde naar eigen zeggen op Sebastiaan als mol.

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #75 Gepost op: 15-01-2009, 21:51:22 »
Wederom weer een erg leuke aflevering! ::ok::

Maar er gebeurde inderdaad zo veel en allemaal zo snel. Alles was ook heel chaotisch, dus ik zal deze aflevering echt nog een keertje terug moeten bekijken.


Ik vond in ieder geval verdacht/raar dat je lege enveloppen laat liggen. ??? Het zal vast wel de mol geweest zijn die uit zoveel mogelijk enveloppen het geld heeft gehaald en dat achtergehouden, en maar een klein deel heeft ingeleverd.

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #76 Gepost op: 15-01-2009, 21:51:31 »
Een mol krijgt nooit een rood scherm omdat ie alles weet maar Anniek had toch een vrijstelling dus kan ze de test expres slecht maken  :)

Is die discussie vorig jaar ook niet geweest met Joris? Over dat hij een rood scherm had gekregen en daarom de mol niet kon zijn, want die krijgt geen rood scherm.

Hij bleek niet de mol te zijn, maar dat hoeft in dit geval niks te zeggen natuurlijk
Is er een apotheker in de buurt ?

Offline ogiri

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Edo rulez !
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #77 Gepost op: 15-01-2009, 21:51:42 »
weer een week wachten.................... :( ;)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #78 Gepost op: 15-01-2009, 21:54:16 »
JAAAAAA gaaaaaaan we weer de discussie voeren of de mol wel of niet een rood scherm krijgt net als bij Paul!!!!
 ::jaja:: ::jaja::
 ::rofl:: ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #79 Gepost op: 15-01-2009, 21:54:31 »
Opzich best opvallend, maar ik heb niet echt het idee dat het een hint is..
Het is volgens mij gewoon makkelijk om in 2 groepen te verdelen of groepjes van 2 te maken.

Ik geloof ook niet in een 2-hint. Dan zou er in elke molserie een 2-hint zitten.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.