Auteur Topic: Aflevering 2 (15-01-2009)  (gelezen 113359 keer)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #420 Gepost op: 21-01-2009, 00:02:48 »
Nog even terug komend op het dagboek van de mol die na elke aflevering een stukje op de site zet. Daarin staat het woord: Tricky. Nou zit ik net een filmpje te kijken over de presentatie van het programma en dan komt op een gegeven moment Sebastiaan in beeld die wat gaat vertellen en dan moet je goed opletten bij 3.05! Daar zegt hij namelijk tricky

Als hij dit zelf schrijft, en niet iemand van de avro, dan is dit een zeer goeie hint.
Tricky is denk ik een woord wat sebastiaan vaker gebruikt  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #421 Gepost op: 21-01-2009, 09:23:52 »
Als hij dit zelf schrijft, en niet iemand van de avro, dan is dit een zeer goeie hint.
Tricky is denk ik een woord wat sebastiaan vaker gebruikt  ::vergroot::

Dat denk ik ook!  ;)
Carpe Diem!!!

Offline timmyt

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #422 Gepost op: 21-01-2009, 10:05:49 »
Als hij dit zelf schrijft, en niet iemand van de avro, dan is dit een zeer goeie hint.
Tricky is denk ik een woord wat sebastiaan vaker gebruikt  ::vergroot::

Is dat een zeer goede hint of een zeer slimme en sluwe mollen steek...
Het is natuurlijk geniaal om dit wordt te gebruiken om iemand anders verdacht te maken bij het grote publiek...
Als het een hint is erg goed gevonden en anders is het een superrrrr mollenstreek.   >:D

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #423 Gepost op: 21-01-2009, 10:35:33 »
Thanks Pim, ik blijf toch nog maar even op Sebastiaan zitten.

Want verder ben ik net een springboon zo langzamerhand.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #424 Gepost op: 21-01-2009, 11:31:43 »
Als hij dit zelf schrijft, en niet iemand van de avro, dan is dit een zeer goeie hint.
Tricky is denk ik een woord wat sebastiaan vaker gebruikt  ::vergroot::

Ik zei dit op de chat gelijk na de uitzending ook, dat ik het echt een Sebas-opmerking vond. Toen zei men op de chat dat de redactie de dagboeken schrijft en dus niet de mol. Dit schijnt een keer gezegd te zijn op een MFD door Anton, geloof ik... Maar alsnog is het een Sebas-opmerking en ik blijf nog ff lekker op hem zitten  :-*
I got that tunnel vision going through my  head

Offline pimsalabim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • eenmaal een mol - altijd een mol!
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #425 Gepost op: 21-01-2009, 15:30:13 »
Die opmerking is inderdaad echt verdacht, maar toch vind ik de keuze van de programma makers om het shot langer door te laten lopen na de opdracht ook veracht. Ik bedoel dan dat shot waarin Dennis iets met JULLIE zegt.. maar goed er zijn niet echt duidelijke aanwijzingen waarom Dennis wel de mol zou moeten zijn. We zien het allemaal morgen gelukkig weer!

Zit ik wel te balen, want ik kan niet om half 9 zien! Pas om half 11.. dus dat wordt latertje morgen, maar heb er alles voor over. Hoppa, ja toch!?
Vrienden maak je niet, je krijgt ze door er zelf een te zijn!

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #426 Gepost op: 21-01-2009, 15:42:35 »
In afl 1 zit wel een stukje waar (volgens mij) Sebas aan een andere kandi iets vraagt in de trant van "denk je dat er echt nog geen mol was?"

Hans zegt dat tegen Sebastiaan. Denk niet dat Sebastiaan de mol is. Anniek gaat volledig op Sebastiaan en krijgt rood.

Offline dushi

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #427 Gepost op: 28-01-2009, 01:10:16 »
Ik heb een aanwijzing gevonden bij het reuzenrad spel.

Dennis kan als eerste mensen uit een bakje halen. Hij gaat gelijk volledig op de 070 vraag. Hij doet alsof Paula en Vivienne alleen maar in dat bakje kunnen zitten. Hij schrijft hun namen op de sheet en doet het voorkomen alsof niemand zich meer druk hoeft te maken om die vraag, en dat hij zoiezo een onderdeel moest zijn van de vraag over de tatoos. Met die actie zou hij de opdracht gelijk kunnen laten mislukken.

Ik weet dat iemand het al nagezocht had, maar ik denk dat Dennis toch wel eens ook in Den Haag zou kunnen wonen.
In aflevering 1 zie je dat er een dossier dichtgeslagen wordt met het mol-logo erop. Iedereen die een beetje oplettend zat te kijken kon zien aan de foto dat dat Dennis zijn dossier was. En wat zie je nou als je het beeld stilzet van die pagina met zijn pasfoto erop? Dennis heeft ingevuld bij "woonplaats": Den Haag/Amsterdam!!!

Ik denk dat hier toch wel een hint in zit. Het is tenslotte zijn eigen dossier dat voor deze serie gebruikt wordt, denk niet dat ie verouderd is!

Ik hoop dat iemand een screenshot neer kan zetten, want ik heb dit kunnen zien door mijn digitale televisie op pauze te zetten, en weet niet hoe dat met de computer moet.

Groetjes!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #428 Gepost op: 31-01-2009, 16:28:05 »
Wat me opvalt in afl 2 is dat Rick zijn hand niet opsteekt tijdens de vraag :"welke 4 kandidaten willen met me mee voor een opdracht".

De mol weet sowieso dat als je nu niet meegaat..Dat je dan in de avond groep komt om geld/vrijstelling te vinden.. De mol heb dan een beter excuus om geen geld te vinden..

Maar Rick heb wel geld gevonden.. Maar in de middag heb je meer kans om geld te vinden
Je ziet van Jon ook niet of hij ze hand opsteekt..

EDIT : Zie dat als de 4 kandidaten zijn gekozen, dat Jon zijn hand ook naar beneden trekt. Dus rick is de enige die niet mee wil... Vind het erg vreemd..



Weet eigelijk niet of deze genoemd is.. Anders is het gewoon ff een herhaling :P
« Laatst bewerkt op: 31-01-2009, 16:31:43 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline mollenvanger5

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 (15-01-2009)
« Reactie #429 Gepost op: 31-01-2009, 17:03:39 »
Misschien heeft hij geen zin