Auteur Topic: Rekenschema  (gelezen 2640 keer)

Offline tom_mmetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Rekenschema
« Gepost op: 14-01-2009, 16:43:47 »
Beste medemolzoekers,

ik heb mijn vrije tijd maar eens gebruikt om de 'objectieve' informatie op een rijtje te zetten en hiermee vervolgens punten te geven aan de kandidaten. Een molactie levert één punt op, een antimolactie brengt één punt in mindering. Wellicht levert het in de loop van de serie iets op. Wanneer ik dingen mis of totaal verkeerd zie dan hoor ik dat natuurlijk graag en pas ik het aan. Mijn uitleg staat ook kort in het .pdf bestand.
1. Paula; 2. Froukje; 3. Froukje

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Rekenschema
« Reactie #1 Gepost op: 14-01-2009, 16:56:16 »
op zich wel handig wat je hebt gemaakt, denk alleen niet dat het echt werkt, het ligt allemaal aan de montage van wieisdemol.

jouw puntenverdeling, zoals je zelf al heb aangegeven ::ok::, bij opdracht 1 is waarschijnlijk fout, van 4 of 5 kandidaten weet je niet wat ze geantwoord hebben, misschien klopt het toevallig, dat weten we pas op het einde. :-X

Bij de camera opdracht denk ik dat je wel wat meer eentjes bij had kunnen schrijven, bij Jon, bij Sebastiaan en bij hans(is dan een te overdreven molactie, maar het is er wel een).

Bij het onderhandelen denk klopt het over het algemeen wel, ook al denk ik dat je bij vivienne ipv een -1 een 0 of een +1 kan zetten. Ze had Paula immers laten beloven dat die de topito's niet aan Rick zou geven, opzich ook wel een mol dingetje.  :)

maar zie maar wat je hiermee doet, het lijstje is natuurlijk voor jezelf, je moet punten geven naar jouw eigen ideeen over molacties ::ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline tom_mmetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rekenschema
« Reactie #2 Gepost op: 15-01-2009, 16:35:07 »
Ik weet ook niet of het echt werkt, maar er is maar één manier om daarachter te komen  ::vergroot::
1. Paula; 2. Froukje; 3. Froukje

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rekenschema
« Reactie #3 Gepost op: 15-01-2009, 17:38:13 »
Ik denk eigenlijk dat dit niet kan werken, omdat jij niet objectief bent, of eigenlijk niet representatief voor de rest van het forum.

Iedereen zit hier met tunnelvisies te speuren naar mollenacties, en daarom zullen bepaalde acties door de ene helft worden aangemerkt als een échte mollenactie, terwijl anderen het weer te obvious zullen vinden. Daarom denk ik dat het niet echt zal werken, want binnen een paar afleveringen heb jij zelf ook een mol (als je die al niet hebt :P ), en dan zul je alles wat diegene doet verdacht vinden, terwijl je het bij de anderen wel mee vindt vallen..

Desalniettemin heel erg leuk bedacht!  ::ok::

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rekenschema
« Reactie #4 Gepost op: 15-01-2009, 21:51:36 »
leuk geprobeerd iig :)
Ananas