Auteur Topic: Eindfoto theorie  (gelezen 3073 keer)

Offline Goldfire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zoek de verschillen, vind de mol
Eindfoto theorie
« Gepost op: 16-01-2009, 22:07:09 »
De een gelooft wel dat het deze verborgen aanwijzing kan zijn, en de andere weer niet.
Maar als ik iets vind, zal ik het ook met jullie delen! Vandaar deze topic.
Ik heb hem niet in het plaatjestopic geplaatst omdat ik verwacht dat er toch een discussie over kan komen. De ene persoon vind dat iemand wel verschoven is, en de andere niet.
Als er iemand afvalt die niet bij 'de 3' zit, is de kans dat de theorie klopt natuurlijk groter.

Hier is het plaatje:



Ps. Ik kan snappen dat iemand van de crew dit misschien wil verplaatsen naar het plaatjestopic, maar misschien dat het gewoon als theorie gehouden kan worden.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Eindfoto theorie
« Reactie #1 Gepost op: 16-01-2009, 22:13:16 »
Ze bewegen inderdaad de andere kant op, maar dat is ook alles. Als je het hele plaatje pakt, met benen, zie je dat ze gewoon verschillende lengtes hebben.


Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eindfoto theorie
« Reactie #2 Gepost op: 16-01-2009, 22:21:41 »
En wat luidt dan je eind conclusie?

Jon de mol
Viviënne als winnares
Froukje als verliezer?

Ze schuiven inderdaad wel wat heen en weer op dat moment aan het einde van elke aflevering. Maar ik denk dat je ergens een hint achter zoekt wat geen hint is.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Eindfoto theorie
« Reactie #3 Gepost op: 16-01-2009, 23:02:42 »
volgens mij gewoon een mooi effect achteraf ingevoegd zonder bedoeling.
want nadat vera mann eruit ging bewogen ze ook anders (sneller om het gat op te vullen)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Eindfoto theorie
« Reactie #4 Gepost op: 17-01-2009, 00:07:58 »
volgens mij gewoon een mooi effect achteraf ingevoegd zonder bedoeling.

Nou, ik vind dat mannetje rechtsonder anders toch knap verdacht. ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot::
Ik kan me niet voorstellen dat dat zomaar een mooi effect is dat geen bedoeling heeft. :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Eindfoto theorie
« Reactie #5 Gepost op: 17-01-2009, 01:04:54 »
Leuk gezien, maar ik denk dat ze dit inderdaad doen om de lege ruimte van Vera op te vullen.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Eindfoto theorie
« Reactie #6 Gepost op: 17-01-2009, 09:59:58 »
Nou, ik vind dat mannetje rechtsonder anders toch knap verdacht. ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot::

ah, dus de dikke controleur is de Mol.
Mysterie opgelost.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Eindfoto theorie
« Reactie #7 Gepost op: 29-01-2009, 21:56:16 »
Het zijn gewoon de drie kleinsten die voorop staan - dat is niet meer dan logisch in een groepsfoto. Dat diepte-effect is naar mijn idee geen aanwijzing, ik zou het erg toevallig vinden als de drie kleinste mensen de drie finalisten zouden zijn (maar de kans is aanwezig, wiskundig gezien is die kans 1/84).
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas