Auteur Topic: Meerdere mollen  (gelezen 5178 keer)

Offline Joff

  • Forumlid
Meerdere mollen
« Gepost op: 24-01-2009, 12:18:04 »
Hoe weten we zeker dat in afl. 1 niet meerdere kandidaten een groen scherm hebben gekregen? Misschien twee of zelfs meer? Zouden er meerdere mollen zijn? Zou dat de verrassing zijn waar PJ over sprak?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Meerdere mollen
« Reactie #1 Gepost op: 24-01-2009, 12:29:38 »
Kortgezegd: niemand heeft werkelijk de schermen gezien. En de verrassing is al bekend, dat gaat over de SMS.


Heel simpel: het is aan de kijker en aan de kandidaten niet te verkopen dat er meer mollen in het spel zijn.

Niet alleen omdat het totaal niets toevoegt aan het spel, maar ook omdat de tests daar niet op kunnen worden gemaakt.

Antwoord op de vraag ´zijn er meer mollen in het spel?´ is dus 100 procent NEE.


Deze discussie komt ieder seizoen weer terug, en ieder seizoen wordt die dus ook beredeneerbaar met dezelfde argumenten de kop ingedrukt.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Meerdere mollen
« Reactie #2 Gepost op: 24-01-2009, 12:31:29 »
Ik sluit me aan bij Jos, maar uh..
zou PJ dan misschien de mol zijn  ???

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Meerdere mollen
« Reactie #3 Gepost op: 24-01-2009, 12:39:51 »
Ik zie het al voor me, redactievergadering:
-Jongens, we moeten iets sprankelend nieuws bedenken. Iets wat nog nooit is gedaan en wat niemand verwacht.
-Misschien als we nu eens 2 mollen nemen! Er worden al jaren theoriën over bedacht, dus dat zal dit jaar wel uitblijven.
-Jaa, dat verwachten ze nooit! En als we dan als tweede mol PJ laten meedoen. Dat weet hij zelf wel niet. En er kan ook niet op hem gestemd worden. En je hebt er eigenlijk helemaal niks aan, maar dat zal toch geweldig zijn!
-Goed dan, het is besloten, we nemen PJ als onwetende, onmollende tweede mol. Niemand die er ooit achter zal komen.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Meerdere mollen
« Reactie #4 Gepost op: 24-01-2009, 12:41:53 »
Exact.
Perfecte theorie.
PJ is de mol. ;D

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meerdere mollen
« Reactie #5 Gepost op: 24-01-2009, 15:04:00 »
Ik zie het al voor me, redactievergadering:
-Jongens, we moeten iets sprankelend nieuws bedenken. Iets wat nog nooit is gedaan en wat niemand verwacht.
-Misschien als we nu eens 2 mollen nemen! Er worden al jaren theoriën over bedacht, dus dat zal dit jaar wel uitblijven.
-Jaa, dat verwachten ze nooit! En als we dan als tweede mol PJ laten meedoen. Dat weet hij zelf wel niet. En er kan ook niet op hem gestemd worden. En je hebt er eigenlijk helemaal niks aan, maar dat zal toch geweldig zijn!
-Goed dan, het is besloten, we nemen PJ als onwetende, onmollende tweede mol. Niemand die er ooit achter zal komen.

Hahaha  ::rofl::

Offline WIDM_DH

  • Forumlid
Re: Meerdere mollen
« Reactie #6 Gepost op: 24-01-2009, 15:08:44 »
Jullie hebben echt niets door hé? De camera-mensen zijn de mol, die hebben controle op wat wij te weten komen en die weten altijd wat er gebeurt. Hoe kom je erbij dat de mol bij de groep zit of dat er meerdere mollen zijn, zo naïef!

 :-\\ ::)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Meerdere mollen
« Reactie #7 Gepost op: 24-01-2009, 16:26:09 »
Jullie hebben echt niets door hé? De camera-mensen zijn de mol, die hebben controle op wat wij te weten komen en die weten altijd wat er gebeurt. Hoe kom je erbij dat de mol bij de groep zit of dat er meerdere mollen zijn, zo naïef!

 :-\\ ::)

ja, en jij meent dat serieus. ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 24-01-2009, 17:55:51 door Bodejos »

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meerdere mollen
« Reactie #8 Gepost op: 24-01-2009, 17:22:37 »
PJ is sinds seizoen al de mol... wist niemand dat?

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meerdere mollen
« Reactie #9 Gepost op: 24-01-2009, 17:50:03 »
Hoe weten we zeker dat in afl. 1 niet meerdere kandidaten een groen scherm hebben gekregen? Misschien twee of zelfs meer? Zouden er meerdere mollen zijn? Zou dat de verrassing zijn waar PJ over sprak?


Of geen mol...
Of een lieveheersbeestje... ::zwaai::

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Meerdere mollen
« Reactie #10 Gepost op: 24-01-2009, 17:52:07 »

Of geen mol...
Of een lieveheersbeestje... ::zwaai::


Wie is... de Geit?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meerdere mollen
« Reactie #11 Gepost op: 24-01-2009, 18:07:33 »
of misschien zijn we op zoek naar jozef.

Mol zoekt vrouw.

Toptelevisie ::ok::


Offline *Myra*

  • Forumlid
Re: Meerdere mollen
« Reactie #12 Gepost op: 29-01-2009, 22:26:45 »
The magic word: Slotje?


Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meerdere mollen
« Reactie #13 Gepost op: 29-01-2009, 22:32:13 »
Agreed

Maar dat was ik al zodra dit topic zich opende... ;)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Meerdere mollen
« Reactie #14 Gepost op: 29-01-2009, 22:34:28 »
The magic word: Slotje?



Slotje? we zijn hier niet op .nl  ;)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Kesjoewmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meerdere mollen
« Reactie #15 Gepost op: 30-01-2009, 12:57:02 »
Dit is zo erg. Ze gáán niet meer dan één mol aanstellen, wordt nou eens wakker! Er is een mol, dat is zo geweest, en dat is het idee van het hele spel! Één persoon, die alles in het honderd laat lopen. Niet meerdere! Het is ook elk jaar hetzelfde op het forum... Zouden er niet meerdere mollen zijn? En nee, elke keer is dat niet zo. En nu ook niet.  ::jaja:: Maar wie?  ??? ??? ???

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Meerdere mollen
« Reactie #16 Gepost op: 30-01-2009, 12:59:03 »
Dit is zo erg. Ze gáán niet meer dan één mol aanstellen, wordt nou eens wakker! Er is een mol, dat is zo geweest, en dat is het idee van het hele spel! Één persoon, die alles in het honderd laat lopen. Niet meerdere! Het is ook elk jaar hetzelfde op het forum... Zouden er niet meerdere mollen zijn? En nee, elke keer is dat niet zo. En nu ook niet.  ::jaja:: Maar wie?  ??? ??? ???
Je kan het ook zo verwoorden als de meerderheid in dit topic, met humor en sarcasme ;D ;)
Molloot sinds seizoen 4

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Meerdere mollen
« Reactie #17 Gepost op: 30-01-2009, 13:06:07 »
Net zoals we vroeger altijd een topic hadden met "Angela is (niet) de mol" en "Karel is (niet) de mol."
Ze waren vaak heerlijk om te lezen. Een beetje humor mag ook wel. En stel je voor, ze doen een keer gek...


Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Meerdere mollen
« Reactie #18 Gepost op: 30-01-2009, 15:18:10 »
Net zoals we vroeger altijd een topic hadden met "Angela is (niet) de mol" en "Karel is (niet) de mol."
Ze waren vaak heerlijk om te lezen. Een beetje humor mag ook wel. En stel je voor, ze doen een keer gek...



Jij was toch niet ''strohalm'' op dat forum he?


Het is gewoon onvermijdelijk. Mewnsen die het programma voor het eerst zien, zullen toch met die vraag komen.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Meerdere mollen
« Reactie #19 Gepost op: 30-01-2009, 15:55:15 »
Er is nochtans 1 theorie die ik nog niet langs heb zien komen dit jaar. Zou het dan kunnen, een jaar zonder... díe theorie?
The British are not impressed.