Auteur Topic: Groen of roodscherm bij de test op .nl  (gelezen 3648 keer)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Groen of roodscherm bij de test op .nl
« Gepost op: 6-02-2009, 12:41:20 »
Wie heeft op .nl bij de test wel eens een groen scherm gekregen? Ik nl. niet! Aangezien er nog niets op dit forum over staat vond ik het wel geinig om te weten hoe jullie ervaringen zijn.

 ::zwaai::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Groen of roodscherm bij de test op .nl
« Reactie #1 Gepost op: 6-02-2009, 13:10:14 »
Nee, ik heb helaas ook nog scherm gekregen. Maar per week krijgt er maar één iemand een rood scherm... degene die de test als allerbeste gedaan heeft;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Nano

  • Forumlid
Re: Groen of roodscherm bij de test op .nl
« Reactie #2 Gepost op: 6-02-2009, 13:46:45 »
Nee, ik heb helaas ook nog scherm gekregen. Maar per week krijgt er maar één iemand een rood scherm... degene die de test als allerbeste gedaan heeft;)


Ok, ik wou al zeggen.. Ineens vervloog mijn hele theorie.. Maar dan blijf ik toch bij mijn theorie. Ik heb sowieso een aantal vragen gespreid namelijk.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Groen of roodscherm bij de test op .nl
« Reactie #3 Gepost op: 6-02-2009, 14:18:06 »
Ik las ergens dat het groene scherm maar 1x wordt gegeven per week. Dus je kan hem 10x maken, met steeds een andere mol, je kan 10x een rood scherm krijgen.
En als je dan toch eens een groen scherm krijgt heeft het blijkbaar weer niks met de antwoorden te maken, dan ben je gewoon toevallig net uitgeloot oid.
The British are not impressed.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Groen of roodscherm bij de test op .nl
« Reactie #4 Gepost op: 6-02-2009, 14:39:08 »
Aha, op die fiets. Dus diegene die een groen scherm krijgt, wint een reis? Nouja, ik vind het sowieso leuk om te doen hoor, die test, maar voelde me een kluns omdat ik telkens rood kreeg. Hoef ik gelukkig niet meer te doen dus, me als kluns voelen  ::tandpastasmiley::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Groen of roodscherm bij de test op .nl
« Reactie #5 Gepost op: 6-02-2009, 17:25:41 »
Aha, op die fiets. Dus diegene die een groen scherm krijgt, wint een reis? Nouja, ik vind het sowieso leuk om te doen hoor, die test, maar voelde me een kluns omdat ik telkens rood kreeg. Hoef ik gelukkig niet meer te doen dus, me als kluns voelen  ::tandpastasmiley::

Ik denk dat de reis pas aan het einde van de serie wordt vergeven. Tien reizen lijken me een beetje veel.
2024: wie is de Mol?

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Groen of roodscherm bij de test op .nl
« Reactie #6 Gepost op: 6-02-2009, 17:29:14 »
Ik denk dat de reis pas aan het einde van de serie wordt vergeven. Tien reizen lijken me een beetje veel.

Al die andere winnaars krijgen een t-shirt en slippers ofzo toch?  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug